| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik ga op de VVD stemmen. De PvdA naait je toch alleen maar, Pim Fortuyn is constant denigerend over andere culturen ("Islam is achterlijke cultuur"), de SP is toch overal tegen, Groenlinks staat niet achter haar eigen ideologie (zie Afghanistan), D66 heeft sowieso niks te vertellen en Jan-Peter Balkenende vind ik op Harry Potter lijken.
![]() Nee, doe mij dan maar de VVD! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
?Tot vier maand terug was dat onbespreekbaar in links groningen. (als je de politiek in gaat verloochen je je principes enzow ). K zou trouwens niet op ze stemmen. Die lui zijn echt nog zieker dan al die rechtse lui. (het zijn zwaar dictoriale communisten die pretenderen anarcho socialsitsich achtig te zijn, terwijl zakkenvullerij en achterklap, de daadwerkelijke hoofdmotieven zijn
|
|
||
|
Citaat:
Ze relateren alles aan de onderdrukkende bourgeoisie. Maar dan ook echt alles. En als het slechts een beetje daarmee te maken heeft, dan is het volgens IS het kernprobleem. Suzan
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() als je eerst es kijkt naar wat voor domme partij(wat je dan een partij noemt he,Lijst Fortuyn) jij als nederlander in je land hebt.. ![]() |
|||
|
|
|
|
ik ga zeker SP stemmen, ik zie hier nogal vaak lijst fortuyn noemen, die volgensmij gewoon opgericht is omdat de heer fortuyn zich graag in de politiek wil laten zien, eerst wou ik op `m stemmen maar na die uitlatingen van `m vond ik `t niet bij mij passen om die man/lijst een stem te geven... Sp dus..
|
|
|
|
SP of course ben niet zo'n frieze pof kom uit de randstad dus dat is logisch.
Ik heb m'n vuisten waarvoor zou ik met 100 euro rondlopen in Rotterdam ik ben slim loop met 20 Euro. Laat me niet beroven door niemand ik ben niet zo'n iemand die over zich heen laat lopen. Pimmetje in z'n auto met chauffeur loopt te lullen over criminaliteit. Ja als je in een auto zit zie je ook niks. Die gast gaat echt niet even kijken in Rotterdam zuid of Amsterdam noord of t zo erg is.
|
|
|
|
het asielbeleid moet veel strenger worden
het slechte gedeelte van de buitenlanders moeten keihard aangepakt worden als ik kijk hier in Ede,als ik wil heb ik elke zaterdagnacht na het uitgaan ruzie met marrokanen maar je mag niet discrimineren maar op die manier ben je wel geneigd dat te gaan doen en ik weet dat er oook nederlanders zijn die dat doen maar die marrokanen van 15 tot 17 jaar hebben zo grote smoel en als je dan iets terugzegt heb je er meteen 30 omheen staan die gasten moeten echt keihard aangepakt worden desnoods het land uit donderen ze gedragen zich maar maar het probleem is, de politie is gewoon bang vooor dat tuig ik schaam me kapot dat in het nieuws kwam dat een stel marrokanen feest ging vieren na de aanslagen van 11 september afschieten die gasten zo denk ik ![]() dus ik ga behoorlijk mee met de ideeen van Pim
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik hoop op coalitie van PvdA, GL, D'66, SP (en evt. LN). [Dit bericht is aangepast door NN (27-02-2002).]
|
|
|
|
hee Nieuwe Nationale Partij,goed nieuws.
ik heb gelezen dat de NNP volgens de laaste peillingen kan rekenen op 1 of 2 zetels in de Rotterdamse gemeenteraad. de NNP doet alleen mee in de gemeenteraadsverkiezingen. ik stem voor de kamerverkiezingen op lijst Fortuyn. en voor de linkse mensen hier die alleen maar kunnen schelden op mensen die meegaan met een andere politieke stroming:erg he democratie? kennen jullie dat liedje nog dat begon met de zin:"het land van duizend meningen"? nee dus. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Eén van de weinige kabinetten die WEL mogelijk is: VVD(34)+CDA(25)+Lijst Fortuyn(16)+D66(7) Dit is bij elkaar 82 zetels, ruim voldoende voor een kabinet. Je zou zelfs bijna zonder D66 kunnen. Bovendien is het eens wat anders dan de PvdA, die al 12 jaar (kreun) regeert.... ![]() |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
lekkere aanval, alsof jij altijd normaal en serieus reageerd? ik denk niemand, iedereen heeft wel es heftige replys. klopt, ieder zijn mening? waarom val je links aan dan? stem gewoon waar je op wilt, kan mij toch geen ene reet boeien |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() De gegevens die ik heb gebruikt zijn afkomstig van het nipo (www.nipo.nl) en zijn van afgelopen weekend (dus ruim na het vertrek van Pim F.). BTW: Op zich lijkt mij de NIPO-peiling sowieso betrouwbaarder dan die van Interview/NSS. Ik heb laatst in de krant gelezen dat bij Interview/NSS 'zwevende kiezers' veel zwaarder wegen dan bij het NIPO. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
nee, zo dom zijn we nog net niet ![]() |
|||
|
|
|
|
Het verschil tussen het NIPO en Interview/NSS zit hem hier in:
NIPO: Het Nipo ondervraagd elke week dezelfde groep. Deze groep wordt al vier jaar ondervraagd. Interview/NSS: Deze plukt mensen van de straat, deze moeten vervolgens die enquete invullen. Het lijkt mij dat deze enquetes niet representatief zijn. Omdat deze mensen niet aselect worden gekozen. Ik denk dat het systeem dat de Volkskrant hanteert veel representatiever is, en een duidelijker beeld geeft van de werkelijkheid. Zie op www.volkskrant.nl/pam |
|
|
|
||
|
Citaat:
VVD - bezuinigen op de sociale voorzieningen CDA - euthenasiewet, homohuwelijk e.d. afschaffen LF - Nederland is vol D'66 - is te klein om echte inbreng te hebben Dit lijkt mij verschrikkelijk! Nederland zal vervallen tot een conservatieve nachtwakersstaat en zich afsluiten voor de wereld om ons heen!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|