Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 15:21
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
>>> Mensen die zichzelf opblazen naast Israeli's wat moet sharon dan doen als de zoveelste bus ontploft??? Vriendelijk toelachen en zich terug trekken???<<<

Ja,hij moet gewoon een eind opfokke want wie is hij om landbouw huizen alles te verneuken of mensen gewoon uit hun huis slepen wie is hij?Gewoon een vieze wereld crimineel DAT IS SHARON

EN ik ben echt niet partijdig,want ik zie gewoon dat dit 100% terrorisme is.

Voorbeeld!

Je maakt iemand dood,Dat doe je door middel van een mes om hem 5 keer bewust neer te steken.
Dan gaat de politie je ondervragen wat zeg jij danou ik dacht dat het een dief was terwijl het gewoon zijn vader is,waar die gewoon wraak op wou.

Dus aan hoeren smoesje heb ik niks ik wil de waarheid !!

Vriendlijke mazzels

PeaCe
Oud 03-04-2002, 15:31
DruidessI
DruidessI is offline
Mohamed,... relax man!

Suzan
Oud 03-04-2002, 16:05
PFP
PFP is offline
[QUOTE]MoHaMeDJaLaL schreef:

Ga een leven zoeken
Oud 03-04-2002, 16:36
Shrappers
Shrappers is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
mee eens, alhoewel deze actie van Israel (donder toch op met het woord 'zionisten') ook op een zeer dom moment kwam, nl. net toen de Arabische wereld een (kleine) poging deed om weer onderhandelingen te starten....
Tja, alsof Sharon daar op in kon gaan. Terroristen hebben net 19 doden en zo'n 100-tal gewonden veroorzaakt....

Dat zou net zo iets zijn als iemand op zijn neus slaan, en dan vragen of hij vrede wil... ook weinig kans van slagen (grote kans op slaag, trouwens )

Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
En MoHaMeDJaLaL, ik vind jou echt te bevooroordeeld en te partijdig om je nog serieus te kunnen nemen
Mee eens.
Oud 03-04-2002, 16:53
DruidessI
DruidessI is offline
Als je partijdigheid wilt zien, hoef je maar het volgende te doen:

Ga naar beide pagina's:
israel.pagina.nl
palestina.pagina.nl

Ga dan naar nieuws. Lees het nieuws van beide partijen.

Dan besef je eindelijk waar hun vooroordelen en partijdigheid vandaan komt.
Er zijn maar weinig partijen en organisatie betreffende Israel die niet partijdig zijn.
Zeker niet die partijen en organisaties die er iets mee te maken hebben.

Ik probeerde daarom wat tot stand te brengen. (www.israelina.tk) Maar slechts 1
persoon vroeg me wie deze mensen waren en wat hun ideeen waren. Blijkbaar is een dialoog niet gewild, omdat men de ander toch niet gelooft en omdat men elkaar beschuldigt van halve waarheden en onwaarheden.

Misschien wordt het eens tijd om bij zichzelf te kijken:
Ja. Sharon. Je bent fout bezig. Hiermee wek je geen sympathie onder op zijn minst 1 persoon van de Palestijnse bevolking (itt Rabin bv).
Ja. Arafat. Ook jij bent fout bezig. Door jezelf als martelaar te bestempelen (gezien de situatie kan ik het voorstellen), spreek je indirect al die andere daden door ook zogenaamde martelaren goed. En die zijn niet goed.
Het is niet goed om mensen neer te knallen. Het is niet goed om mensen op te blazen.

Beide partijen zijn fout. Beide partijen moeten hun les leren. Beide partijen moeten de dialoog aangaan.
Gebeurt dat niet dan wordt heel Israel cq. Palestina nog dieper de afgrond ingetrokken en trekt de hele wereld in paniek met zich mee.

Is dat soms wat we willen?

Suzan

[Dit bericht is aangepast door DruidessI (03-04-2002).]
Oud 04-04-2002, 21:28
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Hi all,

Maar ja de wereld is vol met onrecht en dan is dat niet alleen wat tussen de Phalestijnen en de zionisten bezig is.

De nieuws kun je niet eens meer vertouwen er word ook daar leugens verteld dat zegt toch al genoeg.Ik begrijp niet dat sommige mensen toch koppig blijven op hun standpuntje dat helemaal fout zit.En dan zegt hij/zij ik sta neutraal.
Wat is dan nou in gods naam je ziet dat iemand word onderdrukt en dan ga je zeggen ik sta neutraal.Je moet gewoon voor de waarheid opkomen.Phalestina is voor de phalestijnen en niet voor de isrealiers klaar.En die sharon is gewoon een terrorist en wat denk je nou waarom pakken ze hem niet gelijk op he en brengen ze die moordenaar naar de rechtbank in Den haag.
Neeeeeeee daar is nederland te bang voor omdat de grote jongens isreal steunen.Dat zegt toch ook al voldoende

Maar ja ,eerlijkheid duurt het langs
En volgens mij bestaat er god en daar ben ik blij mee.
Iemand waar je kunt op vertrouwen op alle opzichten.

Maar de mensheid =Zware shit

ps:grote jongens =Usa

Vriendlijke Mazzels
Oud 06-04-2002, 20:09
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
13 april; demonstratie op de dam in Amsterdam.

Start: 14.00h

We zullen met z'n allen lopen tot Museumplein.

De verwachte opkomst is enorm. Iedereen die zich geroepen voelt mee te demonstreren tegen het geweld dat wordt gebruikt tegen de Palestijnen, is van harte welkom.

P.S Het moet afgelopen zijn met het geweld. Mensen van beide partijen sterven en vrede lijkt nog lange niet in zicht. De Westerse landen moeten Sharon dwingen per direct op te houden met het geweld! Ook zullen wij ervoor pleiten dat Israel zich terug moet trekken uit ALLE bezette gebieden.

Hopelijk tot ziens!

Doei doei..
Oud 06-04-2002, 20:18
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
De Westerse landen moeten Sharon dwingen per direct op te houden met het geweld! Ook zullen wij ervoor pleiten dat Israel zich terug moet trekken uit ALLE bezette gebieden.

Waarom ?

Het is anders momenteel wel mooi afgelopen met de aanslagen. Israhel moet zich pas terug trekken als daar alle terroristen zijn opgeruimd.

-Desecrator
Oud 06-04-2002, 20:22
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Waarom ?

Het is anders momenteel wel mooi afgelopen met de aanslagen. Israhel moet zich pas terug trekken als daar alle terroristen zijn opgeruimd.

-Desecrator
hoezo, het is opgehouden met die aanslagen
Ook al ruim je al de terroristen op, door die acties zul je juist meer terroristen kweken :/
Oud 06-04-2002, 20:40
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Joostje schreef:

hoezo, het is opgehouden met die aanslagen
Ook al ruim je al de terroristen op, door die acties zul je juist meer terroristen kweken :/
Wat moeten ze dan doen?
Hamas (oa) wil toch niet luisteren, moeten ze dan maar gaan zitten afwachten tot er weer ergens een verdwaasd meisje van 16 zichzelf opblaast?
Oud 06-04-2002, 21:43
L Boksha
L Boksha is offline
Nee, Hamas wil mischien wel luisteren, maar Israël heeft nog nooit wat zinnigs gezegd. Sharon maakt constant opmerkingen als: "Als júllie nou ophouden met aanslagen te plegen zullen wíj jullie niet afslachten maar alleen jullie huizen platwalsen om er colonies op te bouwen"
Daar kun je niks mee. Zeg dus niet dat de Palestijnen niet willen luisteren, Israel geeft ze geen keuze.
Oud 07-04-2002, 15:16
PFP
PFP is offline
Citaat:
L Boksha schreef:
Nee, Hamas wil mischien wel luisteren, maar Israël heeft nog nooit wat zinnigs gezegd. Sharon maakt constant opmerkingen als: "Als júllie nou ophouden met aanslagen te plegen zullen wíj jullie niet afslachten maar alleen jullie huizen platwalsen om er colonies op te bouwen"
Daar kun je niks mee. Zeg dus niet dat de Palestijnen niet willen luisteren, Israel geeft ze geen keuze.
Israel heeft hier geen keus het zijn (weer) de arabieren die het onmogelijk maken vrede te sluiten omdat ze gehersenspoeld zijn door jaren van terreur!
Ik sta volledig achter Sharon. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat gepraat! En die slappe EU gasten moeten zich er niet mee bemoeien.
Oud 07-04-2002, 17:03
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
13 april; demonstratie op de dam in Amsterdam.

Start: 14.00h

We zullen met z'n allen lopen tot Museumplein.

De verwachte opkomst is enorm. Iedereen die zich geroepen voelt mee te demonstreren tegen het geweld dat wordt gebruikt tegen de Palestijnen, is van harte welkom.

P.S Het moet afgelopen zijn met het geweld. Mensen van beide partijen sterven en vrede lijkt nog lange niet in zicht. De Westerse landen moeten Sharon dwingen per direct op te houden met het geweld! Ook zullen wij ervoor pleiten dat Israel zich terug moet trekken uit ALLE bezette gebieden.

Hopelijk tot ziens!

Doei doei..
Ik had dat ook al gehoord maar ik zou graag willen weten waar precies in amsterdam en welke tijdstip het begint .
Oud 07-04-2002, 19:53
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Ik had dat ook al gehoord maar ik zou graag willen weten waar precies in amsterdam en welke tijdstip het begint .
Miss Maroc gaf het al aan

Op de DAM.

Da's waar het paleis is.

Van CS loop je steeds rechtdoor over Damrak.
De Dam ligt tussen Damrak en Rokin in.

En het begint om 14:00 vanaf de Dam. Dan wordt er door gelopen naar het Museumplein.

Groetjes,
Suzan
Oud 07-04-2002, 20:00
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
PFP schreef:

Israel heeft hier geen keus het zijn (weer) de arabieren die het onmogelijk maken vrede te sluiten omdat ze gehersenspoeld zijn door jaren van terreur!
Ik sta volledig achter Sharon. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat gepraat! En die slappe EU gasten moeten zich er niet mee bemoeien.
De wereld is nog mild ten opzichte van Sharon. Men piepte anders toen Kosovo werd aangevallen door de NAVO.

Toen stond ik niet achter de navo aanvallen, nu sta ik niet achter Sharon.

Dat laatste (om ontopic te blijven) omdat -ik weet niet hoeveel slachtoffers en nu gevallen zijn- gezien de geschiedenis van Sharon, waarvoor hij in Belgie aangeklaagd is, is niet zomaar iets. Da's misdadig. Ik heb er dus ook nu totaal geen vertrouwen in Sharon.

Ook niet volledig in de palestijnen. maar ik neem het hun minder kwalijk.
Zoals een Israelische zei: de fout ligt eigenlijk bij de stichting van Israel. Nu kun je echter de Israeliers die er wonen en geboren zijn, niet kwalijk nemen dat ze in Israel wonen en dat graag willen behouden.

Dat begrijp ik volkomen. Het is moeilijk om de geschiedenis terug te draaien. Daarom moet er gestreefd wordne naar een samenwerking. En niet naar bloedvergieten wat nu het geval is.

Onderdrukking en vernietiging KAN ik gewoon niet toelaten.

Suzan
Oud 07-04-2002, 21:43
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Er valt niet te praten met isreal.
Want als je probeert vrede te sluiten denken die zionisten dat je bang bent en dan grijpen hun de kans om meer steden te bezette of iets dergelijks,zoals nu gebeurt is met arafat.

Dus aan dat onzin heb ik niks als het niet met woorden lukt dan maar met daden.

Helaas het is gewoon zo isreal wilt gewoon geen vrede.

Maar zoals ik al eerder aangaf"eerlijkheid duurt het langst"

Vriendlijke mazzels

PeaCe

Ps: Bedankt voor informatie over de demonstratie!
Hip hop can stop:
Oud 07-04-2002, 22:57
UnknoWn EntiTy
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Er valt niet te praten met isreal.
Want als je probeert vrede te sluiten denken die zionisten dat je bang bent en dan grijpen hun de kans om meer steden te bezette of iets dergelijks,zoals nu gebeurt is met arafat.
voorbeelden?
Arafat leek/lijkt -net als Sharon- niet bepaald z'n best te doen voor vrede, dus die vergelijking gaat nogal mank....

Citaat:
Dus aan dat onzin heb ik niks als het niet met woorden lukt dan maar met daden.
Dus blazen ze zich maar op, tientallen onschuldige burgers met zich meenemend....
lekkere daden

Citaat:
Helaas het is gewoon zo isreal wilt gewoon geen vrede.
Sharon schijnbaar niet.... Maar da's niet hetzelfde,
er zijn zat israeliers die wel vrede willen.

veel succes met demonstreren, ik zal naar het journaal kijken
Oud 08-04-2002, 09:09
!!0p3n
!!0p3n is offline
Nu we toch bezig zijn, een beetje propaganda voor de liefhebbers.
Oud 08-04-2002, 11:16
DruidessI
DruidessI is offline
Zou dit dan een oplossing zijn voor het conflict?

"Vredesvoorstel
Sharon zei het Saudische vredesvoorstel te verwelkomen. Daarin erkennen de Arabische landen Israël, mits Israël zich terugtrekt uit de in 1967 bezette gebieden. Ook is de premier bereid om Arabische leiders te ontmoeten om over vrede te spreken. Sharon zei dat te zullen bespreken met de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Powell."
(uit: www.nu.nl)

Suzan
Oud 08-04-2002, 11:21
@pie
@pie is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Zou dit dan een oplossing zijn voor het conflict?

"Vredesvoorstel
Sharon zei het Saudische vredesvoorstel te verwelkomen. Daarin erkennen de Arabische landen Israël, mits Israël zich terugtrekt uit de in 1967 bezette gebieden. Ook is de premier bereid om Arabische leiders te ontmoeten om over vrede te spreken. Sharon zei dat te zullen bespreken met de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Powell."
(uit: www.nu.nl)

Suzan
ik betwijfel of de palestijnen daar nu nog genoegen mee nemen...
Oud 08-04-2002, 13:39
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:

Dus blazen de Palestijnen onschuldige burgers op...
De Zionisten blazen alle 54 jaar onschuldige, weerloze mannen, vrouwen, kinderen op.....
Oud 08-04-2002, 13:50
@pie
@pie is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

De Zionisten blazen alle 54 jaar onschuldige, weerloze mannen, vrouwen, kinderen op.....
Citaat:
zi·o·´nis·me (het ~)

1 het streven om de joden naar een eigen zelfstandige, nationale staat in Palestina terug te brengen
hou es op met je gezionist. israel is er, de israelische staat is er, dus het zionisme is geslaagd en die mensen heten nu israeliërs

terug naar je reply: spreek het omgekeerde eens tegen
Oud 08-04-2002, 13:59
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
@pie schreef:

hou es op met je gezionist. israel is er, de israelische staat is er, dus het zionisme is geslaagd en die mensen heten nu israeliërs

Nee hoor, het doel van de zionisten reikt verder dan Israel.De zionisten willen zo veel mogelijk Palestijnen doden als ze kunnen en zo het recht van de Palestijnen op een onafhankelijke staat willen neerslaan en de gebieden blijven bezetten.Sinds 1967 zijn in de bezette gebieden zo’n 200 nederzettingen en buitenposten uit de grond gestampt, waar inmiddels zo’n 400.000 joodse kolonisten wonen. Sinds het uitbreken van de tweede intifada (29 september 2000) zijn er meer dan 1400 Palestijnen gedood (waarvan eenderde jonger dan 18 jaar) en ruim 25.000 gewond geraakt. De helft van de bevolking leeft inmiddels onder de armoedegrens. Het streven van de zionist Sharon, die oorspronkelijk uit Oekraine komt, is naar een Groot-Israel.
Oud 08-04-2002, 14:31
@pie
@pie is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Nee hoor, het doel van de zionisten reikt verder dan Israel.
als die palestijnen vanuit andere landen hun kogels en bommen richting israel gooien zullen ze ze daar aan willen pakken ja, maar tot nu toe is israel elke keer weer binnen de eigen grenzen teruggetrokken (uitzonderingen o.a. de gaza-strook, wat ook al tig jaar geleden is gebeurd)

Citaat:
Mujahid schreef:
De zionisten willen zo veel mogelijk Palestijnen doden als ze kunnen en zo het recht van de Palestijnen op een onafhankelijke staat willen neerslaan en de gebieden blijven bezetten.
je kunt geen 2 staten op 1 plek hebben, beetje stom als de palestijnen zo denken. de 'bezette gebieden' zou israel terug moeten geven, maar ik denk dat de palestijnen daar nieteens genoegen mee zouden nemen. waarom zijn die gebieden in de eerste plaats 'bezet'? was dat niet omdat het broeiplaatsen van terrorisme waren? omdat de palestijnen perse meer wilde hebben, terwijl israel internationaal gezien al grenzen had?

Citaat:
Mujahid schreef:
Sinds 1967 zijn in de bezette gebieden zo’n 200 nederzettingen en buitenposten uit de grond gestampt, waar inmiddels zo’n 400.000 joodse kolonisten wonen.
je bent het woordje zionist vergeten

Citaat:
Mujahid schreef:
Sinds het uitbreken van de tweede intifada (29 september 2000) zijn er meer dan 1400 Palestijnen gedood (waarvan eenderde jonger dan 18 jaar) en ruim 25.000 gewond geraakt. De helft van de bevolking leeft inmiddels onder de armoedegrens.
dat krijg je als je een golf van geweld start.. waarom trouwens een geweldsgolf en geen onderhandelingsgolf?

Citaat:
Mujahid schreef:
Het streven van de zionist Sharon, die oorspronkelijk uit Oekraine komt, is naar een Groot-Israel.
dan vraag je je toch af waarom de palestijnen dan geen langdurige overeenkomst met rabin hebben gesloten in de tijd dat ie nog leefde... of dat ze in die tijd net zogoed aanslagen pleegden... dan vraag ik me af: wie wil er nou geen vrede?

partij trekken is objectief gezien niet makkelijk, israel heeft namelijk net zoveel schuld aan deze situatie als de palestijnen, maar geen van beide partijen probeert op het moment ook maar om tot een oplossing te komen..

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 15:09.
Oud 08-04-2002, 14:59
PFP
PFP is offline
Israel verdedigt alleen wat van hun is. Die Palestijnen zijn niet hard leers. Nogal dom dus
Oud 08-04-2002, 15:44
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
@pie schreef:
als die palestijnen vanuit andere landen hun kogels en bommen richting israel gooien zullen ze ze daar aan willen pakken ja, maar tot nu toe is israel elke keer weer binnen de eigen grenzen teruggetrokken (uitzonderingen o.a. de gaza-strook, wat ook al tig jaar geleden is gebeurd)

Binnen de grenzen? Bezet gebied betekent in beslag genomen gebied. Dus van terugtrekking is er geen sprake.

Citaat:
@pie schreef:
je kunt geen 2 staten op 1 plek hebben, beetje stom als de palestijnen zo denken.

Je kunt ook niet ongestraft de zionisten het land van de oorspronkelijke bewoners, de Palestijnen, dat door middel van etnische zuivering en (staats)terrorisme is afgepakt, laten gaan.

Citaat:
@pie schreef:
de 'bezette gebieden' zou israel terug moeten geven, maar ik denk dat de palestijnen daar nieteens genoegen mee zouden
nemen. waarom zijn die gebieden in de eerste plaats 'bezet'?

Omdat de Zionistische entiteit constant uit was en is op het vergroten van haar grondgebied.

Citaat:
@pie schreef:
was dat niet omdat het broeiplaatsen van terrorisme waren?

Nee, zeker niet.

Citaat:
@pie schreef:
omdat de palestijnen perse meer wilde hebben, terwijl israel internationaal gezien al grenzen had?

Het Palestijnse volk heeft recht op zijn land. Getrokken grenzen om de Palestijnen van hun land te ontnemen doen geen afbreuk op de Palestijnse zaak.

Citaat:
@pie schreef:
je bent het woordje zionist vergeten

Citaat:
@pie schreef:

dat krijg je als je een golf van geweld start.. waarom trouwens een geweldsgolf en geen onderhandelingsgolf?

De intifida was uitgelokt door een provocatie van Sharon door het islamitische heligdom van Jeruzalem te schenden. Het was het Zionistische leger dat excessief geweld gebruikte tegen Palestijnse kinderen , varierend van het breken van botten van deze kinderen tot het schieten met scherp op hen . Dan ga je die soldaat natuurlijk geen hand toe reiken, lijkt mij

Waren de eerste terroristen in het Midden-Oosten trouwens niet mannen als Menachem Begin. Moshe Dyan, Meir Kahane, Weizmann ?De staat Israel is middels terroristische aanslagen op Palestijnse Arabieren gesticht.
Oud 08-04-2002, 16:18
@pie
@pie is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Binnen de grenzen? Bezet gebied betekent in beslag genomen gebied. Dus van terugtrekking is er geen sprake.
israel heeft vaker over de grens gestaan in syrie, egypte, eigenlijk die hele hoek daar, nu toch niet meer?

Citaat:
Mujahid schreef:
Je kunt ook niet ongestraft de zionisten het land van de oorspronkelijke bewoners, de Palestijnen, dat door middel van etnische zuivering en (staats)terrorisme is afgepakt, laten gaan.
zullen we de egyptenaren en palestijnen dan ook even gaan straffen omdat ze mozes hebben gepest? iedereen moet ergens kunnen leven.. die zelfstandige staat is trouwens door de VN in het leven geroepen.. 50 jaar geleden, dus al tig generaties geleden.. dat iemand daar nu nog steeds ruzie over wil maken (zo zijn er meer plekken op de wereld) vind ik eigenlijk kinderachtig..

Citaat:
Mujahid schreef:
Omdat de Zionistische entiteit constant uit was en is op het vergroten van haar grondgebied.
tot nu toe heb ik het idee dat ze de bomaanslagen en de hele hamas/jihad beu zijn, niet echt om meer ruimte te kweken..

Citaat:
Mujahid schreef:
Het Palestijnse volk heeft recht op zijn land.
israeli's niet? elk geloof op de aardkloot heeft wel een 'overmacht' in een land, van de joden is dat enkel en alleen israel.. omdat na de 2e wereldoorlog duidelijk werd dat joden over de hele wereld verspreid zijn, en niet ergens thuishoorden behalve op hun heilige grond, werd daar een staat gesticht voor hun.

de palestijnen zijn het (logisch) er vanaf het begin af aan niet mee eens, en hebben ook recht van een woonplaats/staat. waarom er nooit een verdrag werd gesloten en werd teruggegrepen naar geweld is me niet duidelijk...

Citaat:
Mujahid schreef:
Getrokken grenzen om de Palestijnen van hun land te ontnemen doen geen afbreuk op de Palestijnse zaak.
doet ook geen afbreuk aan het feit dat israel er nu eenmaal is, en dat er een oplossing gevonden moet worden..

Citaat:
Mujahid schreef:
De intifida was uitgelokt door een provocatie van Sharon door het islamitische heligdom van Jeruzalem te schenden. Het was het Zionistische leger dat excessief geweld gebruikte tegen Palestijnse kinderen , varierend van het breken van botten van deze kinderen tot het schieten met scherp op hen . Dan ga je die soldaat natuurlijk geen hand toe reiken, lijkt mij
zoals bekend: beide kanten hebben hun verhaal. beide kanten maken fouten. beide kanten moeten tot een oplossing komen, en geen groter probleem maken. dat je je eigen kinderen neerschiet is trouwens ook geen goede vorm van publiciteit he...

Citaat:
Mujahid schreef:
Waren de eerste terroristen in het Midden-Oosten trouwens niet mannen als Menachem Begin. Moshe Dyan, Meir Kahane, Weizmann ?De staat Israel is middels terroristische aanslagen op Palestijnse Arabieren gesticht.
de staat is politiek gesticht, en terroristisch verdedigd en bevochten door beide kanten.
Oud 08-04-2002, 22:17
Shrappers
Shrappers is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Sinds het uitbreken van de tweede intifada (29 september 2000) zijn er meer dan 1400 Palestijnen gedood (waarvan eenderde jonger dan 18 jaar) en ruim 25.000 gewond geraakt.
En hoeveel procent daarvan heeft zichzelf opgeblazen?
Oud 08-04-2002, 23:35
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Shrappers schreef:

En hoeveel procent daarvan heeft zichzelf opgeblazen?
En hoeveel procent was in een andere vorm terrorist, dus schutter of organisator van terroristische acties?

dan zit je toch al aardig hoog...
Maar dat zal je wel weer ontkennen
Oud 09-04-2002, 16:24
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

voorbeelden?
Arafat leek/lijkt -net als Sharon- niet bepaald z'n best te doen voor vrede, dus die vergelijking gaat nogal mank....

Mohamedjalal :Arafat komt op voor zijn rechten en Sharon die komt op voor oorlog die man verstaat niks onder vrede.
De phalestijnse volkeren willen onafhankelijk zijn !

Mohamedjalal:En wat denk je nou dat sharon ploteseling als president is gekomen nee hoor ze hebben bijna allemaal voor hem gestemd omdat ze weten dat hij een moordenaar is.
En ook weten dat met hem niet valt te discusseren.

Dus blazen ze zich maar op, tientallen onschuldige burgers met zich meenemend....
lekkere daden

Mohamedjalal Ach dat opblazen stelt helemaal niks voor vergelijke met wat de zionisten doen.

Sharon schijnbaar niet.... Maar da's niet hetzelfde,
er zijn zat israeliers die wel vrede willen.

Mohamedjalal:Was het maar zo een feest !

veel succes met demonstreren, ik zal naar het journaal kijken
Mohamedjalal:Ja bedankt

Vriendelijke Mazzels

PeaCe
Oud 09-04-2002, 16:41
Shrappers
Shrappers is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Ach dat opblazen stelt helemaal niks voor vergelijke met wat de zionisten doen.
Nee, die proberen in ieder geval nog terroristen uit te schakelen... de Palestijnen blazen gewoon ALLES en IEDEREEN op... Er was laatst nog in het journaal een Palestijnse man die door een Palestijnse aanslag gewond was geraakt....
Oud 09-04-2002, 17:00
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
Shrappers schreef:

Nee, die proberen in ieder geval nog terroristen uit te schakelen... de Palestijnen blazen gewoon ALLES en IEDEREEN op...
Ach zulke verzetsaanslagen zijn toch wel te voorzien, he?
Ik bedoel Israel schiet kinderen dood en zegt:"wat hadden die kinderen daar te zoeken.Idem dito met het doodschieten van volledig onschuldige agenten: sorry het was een foutje. Huizen met mensen erin worden door bulldozers gelijk gemaakt. F16's worden gebruikt om zoveel mogelijk Palestijnse burgers te doden.
Zionistische soldaten vernietigen de waterreservoirs, nemen radiostations over en zenden porno overdag uit om de Palestijnen te vernederen, schieten op ambulances, molesteren Palestijnse vrouwen en de lijst gaat door.

De Palestijnen hebben te lang met stenen gegooid. Laten ze nu maar andere middelen aanwenden om hun doel te verwerkelijken

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 18:44.
Oud 09-04-2002, 18:12
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
@pie schreef:

israel heeft vaker over de grens gestaan in syrie, egypte, eigenlijk die hele hoek daar, nu toch niet meer?
Wat dacht je van de Golan-hoogte van Syrie of de Shehabaa Farms van Libanon( waar momenteel de Hezobolla-verzetstrijders strijd leveren tegen de zionistische agressors.)?

Citaat:
@pie schreef:
zullen we de egyptenaren en palestijnen dan ook even gaan straffen omdat ze mozes hebben gepest?

Zullen we de blanken gaan straffen omdat ze de Indianen bijna uitgeroeid en verdreven hebben in Amerika?

Zullen we de Britten gaan straffen omdat ze de Aboriginals hebben verdreven?

Citaat:
@pie schreef:
iedereen moet ergens kunnen leven.. die zelfstandige staat is trouwens door de VN in het leven geroepen..

Hoe kunnen de VN, waarin de imperialistische landen het voor het zeggen hadden, land geven, wat helemaal niet tot hen behoort?

Citaat:
@pie schreef:
50 jaar geleden, dus al tig generaties geleden.. dat iemand daar nu nog steeds ruzie over wil maken (zo zijn er meer plekken op de wereld) vind ik eigenlijk kinderachtig..

Ik vind het idoot om de rechten van de Palestijnen al meer dan 50 jaar te blijven ontnemen....

Citaat:
@pie schreef:
tot nu toe heb ik het idee dat ze de bomaanslagen en de hele hamas/jihad beu zijn, niet echt om meer ruimte te kweken..

Vrijheidsbewegingen zoals Hamas en Jihad zijn juist de produkten van jaren lange bezetting, onderdrukking en vernedering.

Citaat:
@pie schreef:
israeli's niet? elk geloof op de aardkloot heeft wel een 'overmacht' in een land, van de joden is dat enkel en alleen israel..

Te danken aan de verdrijving van de Palestijnen en de massale emigratie van zionisten...

Citaat:
@pie schreef:
omdat na de 2e wereldoorlog duidelijk werd dat joden over de hele wereld verspreid zijn, en niet ergens thuishoorden behalve op hun heilige grond,

Waarom werd het pas duidelijk na de Tweede Wereldoorlog?
Welke heilige grond van de Zionisten? Je bedoelt het land van de Palestijnen, de rechtmatige eigenaars van Palestina?
Dus omdat de Joden zich nergens thuis voelden, werd er een staat gesticht?

Citaat:
@pie schreef:
waarom er nooit een verdrag werd gesloten?

Je gaat toch geen verdrag sluiten met het land dat al van jou is?

Citaat:
@pie schreef:
doet ook geen afbreuk aan het feit dat israel er nu eenmaal is, en dat er een oplossing gevonden moet worden..

Israel kan ook weer verdwijnen....

Citaat:
@pie schreef:
zoals bekend: beide kanten hebben hun verhaal.

Een verhaal kan er maar waar zijn. Het is een FEIT dat het geweld oplaaide na de provocatie van Sharon.

Citaat:
@pie schreef:
, en geen groter probleem maken. dat je je eigen kinderen neerschiet is trouwens ook geen goede vorm van publiciteit he...

Gelukking onthouden de Palestijnen daar zich van.

Citaat:
@pie schreef:
de staat is politiek gesticht, en terroristisch verdedigd en bevochten door beide kanten.

Verdraai de feiten maar. De Palestijnse bevolking is met terreur uit huis en haard verdreven. De Palestijnen leven nu nog steeds onder de militaire bezetting van de Zionisten.
Oud 09-04-2002, 18:53
Verwijderd
Ik word zo moe van dat gezeik daarzo... Waarom niet gewoon samen leven in één staat? Wees eens tolerant tegenover elkaar, is dat nou zo moeilijk? De joden zouden toch moeten weten hoe erg het is om vervolgd te worden, maar uitgerekend zij vermoorden nu de Palestijnen, die dan weer een stel Israëli's plus zichzelf opblazen. Arafat en Sharon moeten oprotten en laat eens echt verstandige mensen aan de macht komen.
Oud 09-04-2002, 19:48
Verwijderd
ik moet wel even zeggen tegen de starter vd topic; die israelische soldaten doen ook maar wat ze wordt opgedragen; doen ze dat niet=desertie (tenminste: dat zullen ze er dan wel van maken)

want dat "de zionisten..." klinkt zo agressief

ik denk dat de schuld bij allebei ligt...
ze geven allebei geen duimbreed toe...
Oud 09-04-2002, 21:40
UnknoWn EntiTy
Ik ben die halve waarheden, propaganda en leugens van de topicstarter meer dan zat
Probleem is, dat hij zelf de onzin ook nog gelooft....
Ik ben werkelijk te lui om het allemaal weer te ontkrachten, en daarno post hij toch alleen maar nog meer onzin.....

Ik kom niet meer in deze onzinnige topic, die gast is toch niet te overtuigen, alle schuld ligt volgens hem bij de Israeli's en de palestijnen zijn heilig ofzo

fuck it

ohja 1 ding nog: het huidige Israel was op het moment van stichting van de staat Israel in handen van de Britten, dus de VN had alle recht om het land weg te geven.
Oud 10-04-2002, 12:11
DruidessI
DruidessI is offline
De volgende link is triest. Het werd me toegezonden via e-mail als doc. Ik heb het (erg vrij) vertaald in het Nederlands en het op het web gezet.

Ik waarschuw je: het allerlaatste plaatje kan schockend zijn.

www.sadnews.tk

Suzan
Ps.: het is mogelijk dat de link nog even niet werkt. Probeer het later dan nog eens. (moet nog geactiveerd worden door www.tk)
Oud 10-04-2002, 12:13
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Ik ben die halve waarheden, propaganda en leugens van de topicstarter meer dan zat
Probleem is, dat hij zelf de onzin ook nog gelooft....
Ik ben werkelijk te lui om het allemaal weer te ontkrachten, en daarno post hij toch alleen maar nog meer onzin.....

Ik kom niet meer in deze onzinnige topic, die gast is toch niet te overtuigen, alle schuld ligt volgens hem bij de Israeli's en de palestijnen zijn heilig ofzo

fuck it

ohja 1 ding nog: het huidige Israel was op het moment van stichting van de staat Israel in handen van de Britten, dus de VN had alle recht om het land weg te geven.
"Ik alleen ken de waarheid" ???

Suzan
Oud 10-04-2002, 12:49
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
1 ding nog: het huidige Israel was op het moment van stichting van de staat Israel in handen van de Britten, dus de VN had alle recht om het land weg te geven.
Tja,.. maar hoe fair was het in handen van de Britten gekomen?

http://www.us-israel.org/jsource/History/zoparis.html
Paris Peace Convention (1919):

The claims of the Jews with regard to Palestine rest upon the following main considerations:

1. The land is the historic home of the Jews; there they achieved their greatest development; from the centre, through their agency, there emanated spiritual and moral influences of supreme value to mankind. By violence they were driven from Palestine, and through the ages they have never ceased to cherish the longing and the hope of a return.

[Kwamen de Joden niet oorspronkelijk uit Egypte? Hebben ze niet overal geschiedenis neergezet? Is Jeruzalem ook niet het huis van de Christenen en Moslims? Dat ze er mogen wonen en welkom geheten worden, geen probleem. Maar het alleenrecht op het land toe-eigenen van zoiets "vaags", kun je niet goedkeuren.]

2. In some parts of the world, and particularly in Eastern Europe, the conditions of life of millions of Jews are deplorable. (...) To the Jewish masses it is the country above all others in which they would most wish to cast their lot. By the methods of economic development to which we shall refer later, Palestine can be made now, as it was in ancient times, the home of a prosperous population many times as numerous as that which now inhabits it.

[Kan ik me wat bij voorstellen: ze moesten _ergens_ in de wereld toch een veilig plek hebben om te wonen.
De laatste zin is niet echt uitgekomen.... prosperous?]

3. (...)

4. Such a Palestine would be of value also to the world at large, whose real wealth consists in the healthy diversities of its civilizations.

[Dat is dus ook niet uitgekomen]

5. Lastly, the land itself needs redemption. Much of it is left desolate. It present condition is a standing reproach. Two things are necessary for that redemption -- a stable and enlightened Government, and an addition to the present population which shall be energetic, intelligent, devoted to the country, and backed by the large financial resources that are indispensable for development. Such a population the Jews alone can supply.

[RIGHT,.. such a population the Jews alone can supply?? Ik weet wel dat Joden vaker beter onderwezen waren dan anderen, maar een onderscheid maken........ daar zijn we toch op tegen? Er zullen vast goed onderwezen Palestijnen geweest zijn; mochten die dan niks doen?]

Dan:
The historic title of the Jews to Palestine was recognized by the British Government in its Declaration of November 2nd, 1917, addressed by the British Secretary of State for Foreign Affairs to Lord Rothschild, and reading as follows:

"His Majesty's Government view with favour the establishment in Palestine of a National Home for the Jewish people, and will use their best endeavors to facilitate the achievement of this objective, it being clear that nothing shall be done which may prejudice the civil and religious rights of existing non-Jewish communities in Palestine or the rights and political status enjoyed by Jews in any other country."

[dat is dus ook niet uigekomen]

En de rest lees je zelf maar

Hier nog wat plaatjes:
http://www.emesnews.com/maps_history.htm

Ook nog interessant:
"Bovendien is het verhaal van de Kruistochten onmiskenbaar een spiegel die we onszelf mogen voorhouden. Wat de Europese christenheid allemaal in het Heilige Land aanrichtte, was bepaald onheilig. Geschiedschrijvers uit de tijd van de kruisvaarders vertelden zelf al, dat het moslimbloed in Jeruzalem tot de knieën van de paarden stond. Armstrong citeert ook uitvoerig uit Joodse en Arabische bronnen.

De Europeanen creëerden vijandbeelden. Tegen de Joden, die ze vervolgden, en tegen Arabieren, die ze zo zwart mogelijk afschilderden. Dat leidde tot zionisme bij de Joden (die door Saladin zelf werden uitgenodigd naar Jeruzalem te komen). Joden begonnen fanatiek te stellen, dat ze van God in Erets Jisrael een Joodse staat moesten stichten.

Het leidde ook tot verbroken contact met de Arabieren. De kruistochten maakten de Arabieren nauwelijks ongerust. De Europeanen die ze op hun dak kregen, waren halve barbaren. Zelfs de christelijke keizer Alexius van Constantinopel, die toch hun hulp had ingeroepen, zag het zooitje ongeregeld liefst zo snel mogelijk over de Bosporus verdwijnen. Ook uit andere studies is bekend hoe groot het culturele verschil tussen Europa en Arabië was. Een grote bibliotheek in middeleeuws Europa telde enkele honderden boeken. Arabische machthebbers hadden vaak tienduizenden werken in de kast. De Arabieren hadden weinig reden hun vijand serieus te nemen."
http://www.nd.nl/htm/rec/reca6.htm

--------------------------
Verder is het heel moeilijk om een _neutrale_ geschiedenis te vinden. Ik denk dat deze daar het dichtsbij komt:
http://www.mideastweb.org/palmaps.htm

Suzan
Oud 10-04-2002, 13:43
@pie
@pie is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Wat dacht je van de Golan-hoogte van Syrie of de Shehabaa Farms van Libanon( waar momenteel de Hezobolla-verzetstrijders strijd leveren tegen de zionistische agressors.)?
tja, daar zijn ze gebleven. wat wil je eraan doen? het waren delen waarvandaan flinke aanvallen werden gedaan vanuit strategische posities.. als jij de kans had zou je ze ook innemen

Citaat:
Mujahid schreef:
Zullen we de blanken gaan straffen omdat ze de Indianen bijna uitgeroeid en verdreven hebben in Amerika?

Zullen we de Britten gaan straffen omdat ze de Aboriginals hebben verdreven?
lekker belachelijk inderdaad. net zoals het straffen van de 'aanvallers van oorspronkelijke bewoners'. wie zegt er dat de joden niet het eerst in palestina zaten (oja, 2000 jaar geleden had je daar een zooi joodse staatjes.. nahja zullen we maar effe vergeten he)? hun jaartelling begint nog maar 3500 jaar geleden he. dus de palestijnen zouden precies hetzelfde aan het doen kunnen zijn op dit moment.

los daarvan: schuldigen worden vast wel bestraft, maar dat doe je niet middenin een rel. interventie door de VN is niet waarschijnlijk (VS-veto), maar een nieuwe presidenten-killer wel..

lekker daarop wachten dus, en dan kijken wat de palestijnen doen.. (wachten ze met de volgende bom, of blazen ze israel naar de volgende anti-palestijnse president?)

Citaat:
Mujahid schreef:
Hoe kunnen de VN, waarin de imperialistische landen het voor het zeggen hadden, land geven, wat helemaal niet tot hen behoort?
je bent inderdaad een ster in het gebruiken van antieke termen ja

anyway: de VN bestaat nog altijd uit zo'n beetje alle landen van de wereld, en om de chinezen en russen (met veto) nou imperialistisch te noemen.. nee

kun je mij trouwens even aangeven waar ergens staat dat er een palestijnse soevereine staat was op de plek waar nu israel is? want voor zover ik weet proberen ze die nu nog steeds te stichten, maar was het tot israel toe officieel niemandsland...

Citaat:
Mujahid schreef:
Ik vind het idoot om de rechten van de Palestijnen al meer dan 50 jaar te blijven ontnemen....
is het ook, maar maken ze het daar niet naar?

nahja.. als iemand daar nou es zo slim is om een uitgestoken hand aan te pakken, maar dat doen ze geen van beiden. staat 'arafat' open met zn hand, is israel niet toe aan een verdrag en planten ze weer n nederzetting, staat israel met open hand, word die er vanaf geblazen met n goeie bom. nee, zo schiet het op.

Citaat:
Mujahid schreef:
Vrijheidsbewegingen zoals Hamas en Jihad zijn juist de produkten van jaren lange bezetting, onderdrukking en vernedering.
tuurlijk, tis alleen de manier waarop ze verzet leveren dat me tegen de borst stuit

Citaat:
Mujahid schreef:
Te danken aan de verdrijving van de Palestijnen en de massale emigratie van zionisten...
tja, hoe wil je anders een overwicht krijgen in je 'eigen toegewezen' land?

Citaat:
Mujahid schreef:
Waarom werd het pas duidelijk na de Tweede Wereldoorlog?
Welke heilige grond van de Zionisten? Je bedoelt het land van de Palestijnen, de rechtmatige eigenaars van Palestina?
Dus omdat de Joden zich nergens thuis voelden, werd er een staat gesticht?
jep, precies daarom. en daarnaast: vanaf eind 19e eeuw trokken steeds meer joden naar 'palestina'. het was toen al duidelijk dat ze daar gingen zitten. toen ze toch al een meerderheid hadden, is er in het parijs-akkoord maar israel van gemaakt.

Citaat:
Mujahid schreef:
Je gaat toch geen verdrag sluiten met het land dat al van jou is?
nou, lekkere motivering dan voor dat 'peace'-geleuter van MoHaMeDJaLaL

Citaat:
Mujahid schreef:
Israel kan ook weer verdwijnen....
koffiekan, theekan

zie jij het gebeuren? ik zie eerder het hele midden-oosten onder een gelukt kernbom-experiment van ome saddam uit irak verdwijnen.

Citaat:
Mujahid schreef:
Een verhaal kan er maar waar zijn. Het is een FEIT dat het geweld oplaaide na de provocatie van Sharon.
waarom ook weer geweld? waarom niet door te praten, of lekker terug te provoceren? oja, israel wilde niet praten.. nahja: in plaats van internationale steun te krijgen (en israel onder de duim te krijgen), gingen ze kwaad met kwaad vergelden.. weg steun!

Citaat:
Mujahid schreef:
Gelukking onthouden de Palestijnen daar zich van.
heeft de holocaust bestaan?

sorry hoor, maar als kinderen daar zo gevormd worden dat ze geleide projectielen worden (met 16-jarige meisjes die zichzelf opblazen enzo) is dat ook een vorm van afschieten, maar wel van je eigen jeugd! en gelukkig ontploffen zelfmoordbommen ook alleen maar in herenwc's en niet in volle bussen met vrouwen, kinderen en ook nog n paar mannen.

don't be ignorant.

en ik refereerde aan dat jochie dat in de armen van zn papa is neergeschoten.. geen goede reclame imho

Citaat:
Mujahid schreef:
Verdraai de feiten maar. De Palestijnse bevolking is met terreur uit huis en haard verdreven. De Palestijnen leven nu nog steeds onder de militaire bezetting van de Zionisten.
wat verdraai ik? die staat is er, van beide kanten is er overduidelijk terrorisme aanwezig..

PROBEER het geheel es wat objectiever te zien.. de israeí's zitten hardstikke fout, maar de palestijnen vergelden kwaad met kwaad.. dat heb ik dus als KIND geleerd om niet te doen..

Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 14:01.
Oud 10-04-2002, 13:55
@pie
@pie is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
De volgende link is triest. Het werd me toegezonden via e-mail als doc. Ik heb het (erg vrij) vertaald in het Nederlands en het op het web gezet.

Ik waarschuw je: het allerlaatste plaatje kan schockend zijn.

www.sadnews.tk

Suzan
Ps.: het is mogelijk dat de link nog even niet werkt. Probeer het later dan nog eens. (moet nog geactiveerd worden door www.tk)
1) sick
2) te verwachten daar he.. dat ze nog geen close-ups van lichaamsdelen uit opgeblazen bussen hebben laten zien valt me nog mee.. je hebt geweld van 2 kanten, wat beide totaal buitensporig is.. dan krijg je deze shit...
Oud 10-04-2002, 20:52
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Israel moet aangepakt worden,arresteer Sharon en breng hem net zoals Milosevic voor de raad,berechten die vuile rat.
Oud 10-04-2002, 21:09
DEChengst
DEChengst is offline
Ik vind Nederland weer lekker hypocriet. Toen de US aangevallen werd en ze Afghanistan gingen plat gooien, lag Nederland zowat op zijn knietjes te smeken of ze AUB mee mochten helpen.

Nu wordt Israhel ook door terroristen aangevallen, en verdedigd zich daar zeer terecht tegen. Het is niet grote vriend de US die aangevallen is, dus gaat Nederland in 1 keer politiek correct doen. Nee dat mag niet, Israhel is de grote boeman etc. Gaan we hier liggen janken dat er maar liefst 100 Palezwijnen zijn omgekomen, terwijl volgens de VN de US alleen al 7000 burgers gesloopt heeft in Afghanistan. Maar ja dat is de US dus dan mag het.

-Desecrator
Oud 10-04-2002, 21:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik vind Nederland weer lekker hypocriet. Toen de US aangevallen werd en ze Afghanistan gingen plat gooien, lag Nederland zowat op zijn knietjes te smeken of ze AUB mee mochten helpen.

Nu wordt Israhel ook door terroristen aangevallen, en verdedigd zich daar zeer terecht tegen. Het is niet grote vriend de US die aangevallen is, dus gaat Nederland in 1 keer politiek correct doen. Nee dat mag niet, Israhel is de grote boeman etc. Gaan we hier liggen janken dat er maar liefst 100 Palezwijnen zijn omgekomen, terwijl volgens de VN de US alleen al 7000 burgers gesloopt heeft in Afghanistan. Maar ja dat is de US dus dan mag het.

-Desecrator
]

Het is Israel. Zonder H. Net als Palestina en niet Phalestine.
Maar inderdaad, je hebt totaal gelijk. Net zoals het Verenigd Koninkrijk verontwaardigd was toen Duitsland Nederland binnenviel opmdat van der Lubbe de Reichstag in brand stak.
rologen lijkt me nogal overbodig
Oud 10-04-2002, 21:24
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Joostje schreef:

Het is Israel. Zonder H.
Tegenwoordig niet meer

-Desecrator
Oud 10-04-2002, 22:02
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

(...)
Nu wordt Israhel ook door terroristen aangevallen, en verdedigd zich daar zeer terecht tegen. Het is niet grote vriend de US die aangevallen is, dus gaat Nederland in 1 keer politiek correct doen. (...)
-Desecrator
Wie valt wie aan????

Om je even tot de objectiveit te brengen: weet je wat de definitie is van terrorisme?
"Ik ben de vrijheidsstrijder, jij bent de terrorist."

Suzan
Oud 11-04-2002, 13:35
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef:
Israel moet aangepakt worden,arresteer Sharon en breng hem net zoals Milosevic voor de raad,berechten die vuile rat.

Ben ik helemaal mee eens .
Ik heb dat weleens eerder gezegt in dit topic volgens mij
maar ja,zoals je weet is isreal te heilig he .
Nederland is zelf ook harstikke bang om sharon op te pakken en naar Den haag te brengen.
Of desnoods doen ze net zoals belgie.

Gewoon de Zaken stoppen die tussen holland en isreal bezig is.Maar volgens mij durven ze dat niet eens.

vriendlijke Mazzels
PeaCe

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 13:39.
Oud 11-04-2002, 15:22
twiety
twiety is offline
Ik zal 't ff kort samenvatten:

Het zal me een rotzorg zijn wie wie neerschiet daar. Arafat en Sharon deugen allebei niet (Amerika ook niet, trouwens). 't Is dat het leuke televisie geeft, anders zou ik zeggen '1 grote bom op beide partijen' (en daar is cowboy Bush vast wel voor te porren).
Oud 11-04-2002, 16:07
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
twiety schreef:
Ik zal 't ff kort samenvatten:

Het zal me een rotzorg zijn wie wie neerschiet daar. Arafat en Sharon deugen allebei niet (Amerika ook niet, trouwens). 't Is dat het leuke televisie geeft, anders zou ik zeggen '1 grote bom op beide partijen' (en daar is cowboy Bush vast wel voor te porren).

Niet mee eens
Zowat alle fok leiders op deze hele fok wereld zijn gewoon foking shitty bezig EN VOORAL ONEERLIJK BEZIG!.

Een voorbeeld:

Jij zit lekker een kopje Thee te drinken (or what ever) en dan komt er plotseling iemand binnen die zegt dit is mijn huis en hij heeft nog veel meer mensen die met hem zijn.Waarop jij antwoord nee meneer dit is mijn huis ik verzoek uw op te fucken.
Maar nee hoor die terrorist gaat daar niet weg hij zegt dat het zijn huis is.Dan valt er volgens mij niet meer te discusseren met zo'n een terrorist.

En dan moet je al vooral niet zeggen ach een BoM op die terrorist die zijn huis terroriseert en de man die lekker in zijn huisje een kopje Thee loopt te drinken.

IK KOM OP VOOR DE WAARHEID

Vriendlijke Mazzels

PeaCe
Oud 11-04-2002, 16:15
JJzD
JJzD is offline
dit zal pas ophouden als er geen een palestijn OF geen een israeliet meer leeft.

de aanslagen zullen niet stoppen totdat israël weg is
de israelitieten zullen niet stoppen voor de aanslagen weg zijn

en de sl8offers worden daders in deze vreselijke waanzin
de enige echte sl8offers zijn de kinderen

(sharon is gekozen omdat hij VOOR beeindiging avn vredesproces is, dus de israelische mensen moeten daar maar de vruchten van plukken)
en voor de mensen die de palestijnen terroristen noemen:
die leefden daar rustig totdat israel zijn staat uitriep, en dat nioet all1 maar ook zijn grenzen overschreed.

Regels voor berichten