Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Bij de weg RoSaLiNi ben je best dom bezig want nu noem jij jezelf ook "n bReEzAh-sletje...EAT THAT!
||
Citaat:
... *ademt heeeeeeeeeeel diep in* *knijpt billen (dicht op elkaar)* *spant alle overige spieren, bloed raast door aderen* *leunt naar achteren* *vliegt naar voren* *opent kanus* *laat er heel veel lucht uit stromen-> DDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHH!!!!!!!!! *valt dood neer, als gevolg van een hartaanval vanwege je stupiditeit* zie SIGNATURE ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vind het beetje bullshit om iemandse familliekleuren uit Schotland te dragen.
Daar komt het vandaan, vroeger in Schotland had je vele 'clans' dat waren meestal enorme famillies met een paar dorpen, en iedere famillie had ze eigen kleur/ruitjes kilt btw : kben echt knetter |
![]() |
||
Citaat:
RoSaLiNi
|
RosaLtrutje:
voor dat jij begon te zeiken over bReEzaHtaal wisk niet eens wat dat inhoud, dus beoordeel iemand niet op zijn lettertype, want ik vond ut gewoon leuk om het zo te schrijven.. Ja mag ik? Dat 2500000 andere mensen dat ook doen wil nie zeggen dat mijn lifestyle dan niet apart/anders kan zijn. Dus doe nie zo triest en besteed je tijd aan zinvolle opmerkingen
||
Citaat:
Dus keb niet eens zin om hierop in te gaan
|||
Citaat:
Citaat:
Jannuhtapannuh, ik vind je een infantiel geval. Dat is ook de reden dat ik niet meer hierover verder praat. Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 09:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ma toch nog even dit: denk je nou echt dat je mij kent?! Mijn indruk van jou: geen inhoud maar dat proberen te verbergen door moeilijke(ja als je kinderlijk bedoelt infantiel te typen..) woorden te gebruiken...zeer sad. CASE CLOSED.
|
|