![]() |
|
![]() |
eeeeeuhm ik denk...vooral mijn mond, en mijn figuurtje, alles is goed in verhouding.
Veel mensen zeggen ook dat ik een mooie uitstraling heb..
|
![]() |
Moeilijk, moeilijk.
*** DENK - DENK *** Mijn vingers en handen, ennehhh m'n lippen enneehhh de rest van mijn gezicht behalve mijn neus ook wel. Verder, op nummer 1, mijn rug. Maar ruggen vind ik sowieso het mooiste lichaamsdeel (van mannen én vrouwen). Méééér reacties, mensen!!! THIS IS FUN |
![]() |
|
![]() |
hmm wat vind ik nou mooi aan mijzelf...
een mooi egoistisch antwoord moet af en toe wel eens kunnen vind ik ![]() ik vind mijn lichaamsbouw mooi, niet te breed, maar zeker niet smal, hoef helemaal niks te doen voor onderhoud van me spieren... vandaar... denk ik... owjaw en me ogen, vooral als ik net gehuild heb... sow diep dan (zeggen ze...) soullar
|
![]() |
blijft lastig om eerlijk te zijn:
-mijn haar -figuur (vooral met kleren aan) -handen (+nagels als ze lang zijn) -borsten zijn wel ok -ogen -rugje
|
![]() |
mijn ogen dan maar verder nie zo veel
ben nogal erg dun (vind ik zelf anderen meestal niet ) kleine mond wipneusje kleine oren mn ogen ook wel klein maar de kleur is welmooi beetje groen grijs blauw erg varierend hahah alles heb ik klein ![]() grtz belanda
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen boek Anne1988 | 24 | 09-07-2006 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
De schrijver en zijn rode roosje Tovenaar | 11 | 07-12-2004 22:22 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |