Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
mmm.. dat met die pan soep klinkt wel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.. 7 kilo per week en daarbij ben ik toch al soepverslaafd..

Maar ik doe het denk ik toch maar niet, want als die week voorbij is kan je maag denk ik niets meer verdragen. En dat is geen fijne ervaring

Nog maar even over nadenken ofzo..

xxx
Eefje
mijn moeder heeft ook dat dieet eens gevolgd.
't is wel niet zomaar 'soep' en 'wat fruit' hoor, 't is een recept voor koolsoep (witte kool, 't is lekkere soep hoor, maar na twee dagen komt ze je de oren uit!), en je moet een schema volgen. die dag mag je alleen soep eten en fruit zoveel je wilt en water drinken. die dag mag je alleen soep eten en groenten zoveel je wilt en water drinken. die dag mag je alleen soep eten en twee biefstukken van honderd gram en water drinken.
naja wat ik nu schrijf slaat op niet veel, maar dat dieet-papier-dinges ligt hier ergens, ik zal straks eens vragen aan ons ma waar dat ligt en dan post ik het hier effe.
't is wel een dieet dat je niet langer dan vijf dagen ossow mocht volgen, en tussen twee dieet-beurten moesten drie of vier weken tussen zitten ofzow.
veel succes met jullie dieet allemaal!
als ik de moed had zou ik meedoen... ik zou ook naar *onder de zestig* willen (negenenvijftig en half is al goed )... ik ben ne meter zeventig en weeg tussen de 63 en de 66 (schommelt van dag tot dag, ligt ook aan of ik juist gegeten heb enzo hé), en een pààr kilo mag er wel af van mij...

*blue*
Oud 20-02-2002, 13:59
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik ben ne meter zeventig en weeg tussen de 63 en de 66 (schommelt van dag tot dag, ligt ook aan of ik juist gegeten heb enzo hé)

hehe..gewoon iedere keer op een vast tijdstip wegen en dan heb je dat probleem niet

Oud 21-02-2002, 14:53
*Marieke*
*Marieke* is offline
Zijn we nog steeds bezig????
Ik wel; vanaf maandag niet gesnoept, al bijna 4 dagen!!!!! Yeeehaaaa
Wel gewoon gezond eten zoveel als normaal want doodgaan heb ik ook niet zoveel zin in... Ik weet niet of het helpt maar ja fruit als snoep is ook best lekker, toch?
Oud 21-02-2002, 18:37
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik hou t ook alweer een klein weekske vol...Op enkele verjaardagslekkernijtjes na
Oud 22-02-2002, 06:25
Verwijderd
ik ben nu ruim 3 weken bezig, en het gaat nog steeds erg goed Al mijn broeken gaan ineens losser zitten, en dat geeft weer veel moed om door te gaan
We hebben thuis een crosstrainer, en daar ga ik iedere avond 20 minuten op. (Behalve op de dag dat ik moet aerobicen). Als je daarbij ook nog gezond eet, val je zeker af (merk ik nu )
Oud 22-02-2002, 08:06
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
ik woog een jaar geleden61 kg, in 3 maanden ben ik 5 kg afgevallen alleen maar door gezond te eten... yeah
nu sport ik ook,en ik eet veel meer ongezonder, maar ik blijf 56 kilo wegen
xx MIJ
Oud 22-02-2002, 10:34
$tarlight
$tarlight is offline
tis bij mij de hele week goed gegaan, alleen normaal gegeten, niet gesnoept ("applaus")
Oud 22-02-2002, 12:47
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
TearSong schreef:
hehe..gewoon iedere keer op een vast tijdstip wegen en dan heb je dat probleem niet
Bijvoorbeeld 1 keer per maand, vlak na de menstruatie en sochtends
Na de menstruatie weegt een vrouw het minste (omdat je lichaam voor de menstruatie vocht vasthoudt) en sochtends sowieso
En als je je een keer per maand weegt weerhoudt het je er een beetje van om obsessief met je gewicht bezig te raken en bovendien zie je dan opeens het resultaat van 4 weken, als je lijnt

Tis maar n ideetje
Oud 22-02-2002, 13:06
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik hou t ook alweer een klein weekske vol...Op enkele verjaardagslekkernijtjes na

Aaah zolang het bij lekkernijTJES blijft maakt het niet uit ik zou er echt nooit aan beginnen als ik wist dat ik NOOIT meer iets lekkers mocht, want dat is niet mijn bedoeling en daar is het allemaal veel te lekker voor!! (zoals jij ook ongetwijfeld zult weten? )

Oud 22-02-2002, 19:08
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Aaah zolang het bij lekkernijTJES blijft maakt het niet uit ik zou er echt nooit aan beginnen als ik wist dat ik NOOIT meer iets lekkers mocht, want dat is niet mijn bedoeling en daar is het allemaal veel te lekker voor!! (zoals jij ook ongetwijfeld zult weten? )

Af en toe iets lekkers moet gewoon mogen idd. T is gewoon onnatuurlijk om van jezelf te verwachten dat je nooit meer zal snoepen. Snoepen met mate is niks mis mee
Normaal als ik iets lekkers op heb, bijv. 1 chocolaatje blijf ik maar door vreten...Nu let ik er op dat ik er ook gewoon maar 1 pak en daarna stop. Is best moeilijk hoor, maar uiteindelijk beter dan proberen helemaal niet meer te snoepen. Want als je dat doet krijg je juist echt van die vreetbuien volgens mij...dat je het gewoon niet meer vol kunt houden dat je niks lekkers mag en dan op een zwak moment alles in 1 keer naar binnen stouwt.
Oud 22-02-2002, 19:27
Kat
Kat is offline
Tja, lijnen.... maar das zo moeilijk op dit moment, met al die lekkere paaseitjes.. maar zo lul ik me er altijd onderuit, met sinterklaas zijn het de pepernoten die zo lekker zijn en de suikermuizen enzo, met kerstmis de kerstkranjes n al dat ander lekkere eten met kerst, met oud en nieuw oliebollen en appelflappen, en dan is mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar altijd weer om af te vallen, maar dan is er weer iemand jarig, en dan heb ik geen zin, en voor je het weet is het al weer (bijna) pasen, nu dus, met die paaseitjes... en in de zomer zijn de ijsjes zo lekker. Maar ik ga nu beginnen....
vanaf morgen dus.
Oud 23-02-2002, 15:38
aeris318
aeris318 is offline
Ondertussen heb ik het grote soepdieet maar opgegeven. Ik vond het niet leuk meer. Vieze ranzige soep. Ik werd het heel erg beu en toen ik mandarijntjes gekocht had bleken ze heel vies te zijn.
Ik ben anderhalve kilo afgevallen, en nu snoep ik gewoon niet te veel en ben nog steeds niet aangekomen.
Okee iedereen die het nog wel volhoudt heel veel sterkte en succes!
Oud 23-02-2002, 16:38
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Normaal als ik iets lekkers op heb, bijv. 1 chocolaatje blijf ik maar door vreten...Nu let ik er op dat ik er ook gewoon maar 1 pak en daarna stop.
Ja dat lukt mij dus ook niet om dan te stoppen... Of ik heb zin in chips en dan loop ik naar de kast en pak 1 klein handje... en dan denk ik mmm lekker en binnen de kortste keren heb ik dan toch weer een bakje chips... dus ik probeer gewoon GEEN chips meer te eten...

Mijn eerste verjaardag is ook overleefd... ik heb met moeite de chips kunnen weerstaan! Gelukkig was er geen taart, maar soesjes dus dat was minder moeilijk!

Maar zodadelijk ga ik lekker frietjes eten want het is zaterdag!!!
Oud 23-02-2002, 18:54
Verwijderd
ik snap er niks meer van Alles gaat nog steeds goed; mijn broeken beginnen losser te zitten, e.d. maar ik zie helemaal GEEN verandering in mijn figuur?! Dus waar doe ik het nou eigenlijk voor?! *heeft een sip momentje* (wel vaker de laatste tijd)
Oud 24-02-2002, 15:19
Verwijderd
ik ben zwak...
maar ik ga gewoon doormet 'lijnen' hoor. alleen soms moet ik gewoon snoep kopen..kweet niet...en dan heb ik maar een paar eurocent over en daarvan koop ik dan snoep..ik ben gek...

doordeweeks eet ikw el gewoon brood en crackers en mueslirepen en yoghurt en fruit enzo alleen soms heb ik trek in snoep en dat koop ik dan. nix mis mee, maar wel als je in 1 keer de hele zak opeet. ik ga dus denk ik voortaan gewoon geen hele zak (autodrop ofzo) meer kopen maar 1 reep (kinder bueno ofzo). blah moeilijk voor mij want ik ben een echte snoepert.
Oud 25-02-2002, 00:12
miep
miep is offline
het gaat slecht hier!!!
vandaag een hele zak chips op!! do i ever hate myself!! shit zo stom!! ik ben echt al dikker en dikker te worden
maar ik ga morgen ECHT beginnen, maandag, een nieuwe week, een fris begin, ahhh het MOET lukken!!

heel veel succes anderen!!

miep
Oud 25-02-2002, 00:15
miep
miep is offline
Citaat:
Kat schreef:
Tja, lijnen.... maar das zo moeilijk op dit moment, met al die lekkere paaseitjes.. maar zo lul ik me er altijd onderuit, met sinterklaas zijn het de pepernoten die zo lekker zijn en de suikermuizen enzo, met kerstmis de kerstkranjes n al dat ander lekkere eten met kerst, met oud en nieuw oliebollen en appelflappen, en dan is mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar altijd weer om af te vallen, maar dan is er weer iemand jarig, en dan heb ik geen zin, en voor je het weet is het al weer (bijna) pasen, nu dus, met die paaseitjes... en in de zomer zijn de ijsjes zo lekker. Maar ik ga nu beginnen....
vanaf morgen dus.

helemaal mee eens
heel veel succes
ik ga morgen ook beginnen
Oud 25-02-2002, 00:24
miep
miep is offline
Citaat:
angel_undercover schreef:
Met dit ziekenhuis dieet val je, als je wel degelijk overgewicht hebt, 10 kilo af, in 3 weken.
Dat is eigenlijk nog te snel, maar dat willen de mensen (en ik ook )
Je zit wel 3 weken aan een heel streng, vetarm dieet! in het weekend mag je 'normaal' eten.. (dus nog geen vette dingen, maja)
Ik heb dit eens een weel volgehouden, was toen wel afgevallen, ik hoop heel erg dat het me nu 3 weken lukt!

meer info? zoek maar contact, ik heb op mijn pc het goede dieet staan, op jojo-club.nl (geloof ik) staat ook het dieet, alleen is dit niet helemaal het goede!

grxxtz
wat is dat?? wat is het goeie adres?? ik MOET NU afvallen!! ahh
kijk het gaat bij.v de hele dag goed, eet ik droog brood enzo met water, 's avonds normaal avond eten, enzo. mar dan... de avond..... dan ga ik opeens onwijs vreten!! fuck waarom doe ik dat nou!! god ik haat mezelf!! het MOET morgen goed gaan!

kusjes

Oud 25-02-2002, 10:15
aquafemme
aquafemme is offline
Lieve mensen,

voel me rot, vandaag is het maandag (lijndag) ik weeg te zwaar dat weet ik... gewicht meld ik niet! voel me klote omdat die bonbons zo lekker waren.... Ik kom net uit school, heb toets gemaakt en ik had zo zin in wat zoets.....

er zijn zoveel lekkere dingen op deze aardbol.... (snoep, chocolade, hagelslag)

Ik wil zo graaaaaaaaaaag mijn oude broek weeer aaaaaaaaaaaaan

ik weet dat ik het kan, maar het zijn zulke moeilijke momenten soms...

aquafemme
Oud 25-02-2002, 10:30
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Oei iedereen is weer een beetje terug aant vallen geloof ik... Ik heb gisteren ook superveel gegeten, maar ik begin vandaag gewoon weer opnieuw
Succes allemaaaaaltjes...
Oud 25-02-2002, 11:45
Verwijderd
fuck! Ik ben nu ongesteld, en dan is m'n buik altijd wat opgezwollen heb ik helemaal het gevoel dat ik het voor niks doe Maar, ik zet door, ik MOET en ik ZAL afvallen!!!!!

Oud 25-02-2002, 14:36
*Marieke*
*Marieke* is offline
Merkt iemand eigenlijk al verschil??? Ik niet.... Maar nog niet gesnoept en geen chips op!
Oud 25-02-2002, 16:45
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
miep schreef:
wat is dat?? wat is het goeie adres?? ik MOET NU afvallen!! ahh
kijk het gaat bij.v de hele dag goed, eet ik droog brood enzo met water, 's avonds normaal avond eten, enzo. mar dan... de avond..... dan ga ik opeens onwijs vreten!! fuck waarom doe ik dat nou!! god ik haat mezelf!! het MOET morgen goed gaan!

kusjes

Het is niet zo vreemd dat jij 's avonds opeens gaat vreten hoor! Daar moet je jezelf niet om haten, want iedereen zou 's avonds onwijs aan het vreten slaan als ie alleen maar droog brood en water zou eten!!
Zo moet je het niet aanpakken! Daar heb je alleen jezelf mee, want als je jezelf alles ontzegt sla je op een gegeven moment door. Dan ga je dus als een bezetene vreten! En dat helpt je dus niet..

Je moet proberen een middenweg te zoeken. Je moet jezelf de volgende vraag stellen: "Wat kan ik volhouden?" droog brood en water hou je niet vol.. Dat is nu eenmaal zo. Je moet gewoon af en toe dat stukje taart nemen of die paar dropjes.. Dan gaat het misschien wat langzamer, maar uiteindelijk kom je er wel!! Ik doe het op deze manier en ik merk nu dat mijn kleren losser gaan zitten! Het werkt echt op deze manier! Ik merk dat mijn maag kleiner geworden is. Ik zit sneller vol. Op een gegeven moment gaat het dus wat makkelijker, omdat je dan minder eten verlangt. Je moet heel erg in de gaten houden dat je niet teveel van jezelf verwacht. Daarnaast zal je een gewicht dat je met behulp van water en brood verkregen hebt nooit kunnen behouden!! Zodra je weer normaal gaat eten vliegen de kilo's er weer aan!

Ik hoop echt dat je je dieet aan gaat passen, want dit is niet goed hoor! Je moet me ook beloven dat je jezelf niet gaat HATEN omdat je eet..

xxx
Eefje

[Dit bericht is aangepast door Me_Myself_and_I (25-02-2002).]
Oud 25-02-2002, 16:53
Me_Myself_and_I
Het gaat opeens wat minder met ons he..? Ik voel het ook, ik heb opeens veel meer behoefte aan zoetigheid enzo. Jammer! Vooral omdat de zomer er weer aankomt Maar goed.. ik hou maar in m'n achterhoofd hoe lekker het is om in bikini op het strand te zonnen.. Dat moet natuurlijk ook kunnen als je niet perfect slank bent, maar ik ben dan zo'n idioot die zich dan niet d'r gemak voelt

HOUDEN WE VOL?!???!! (ff bij wijze van peptalk geen tjakka aub)
Oud 25-02-2002, 18:42
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Het gaat opeens wat minder met ons he..?
HOUDEN WE VOL?!???!!(ff bij wijze van peptalk geen tjakka aub)
Mjah t gaat idd wat minder......maarrrrr we houweh vol En zoals je in je vorige post al zei, niet te veel van jezelf verwachten. Eis niet van jezelf dat je helemaal NIX meer mag snoepen. Dat werkt gewoon niet.
Oud 25-02-2002, 19:55
Verwijderd
ik eet heel de dag door goed en gezond enzo (brood,crackers,mueslirepen,liga) alleen na het avondeten moét ik gewoon iets zoets of iets te snacken....chips ofzo..grrr....
maar ja, ik ga me proberen in te houden, die hele stapel broeken in de kast MOETEN voor de zomer weer aan kunnen...
Oud 25-02-2002, 20:40
aquafemme
aquafemme is offline
hai mensjes,

Ik heb net een boekje gelezen over lijnen het heete "levenlang Fit". het is echt een super goed boek en alles is gewoon erg logisch...

Ik voelde me vanmorgen kut (zie replay), en toen heb ik dit boek maar eens opengeslagen...

Ik begin morgen met een eetgewoonte aanpassing, het is dus niet echt een dieet... Ik pas gewoon mijn eetgewoonte op een logische manier aan, zodat mijn lichaam gezuivert wordt (zo stond dat in het boekje) met andere worden, ik zorg ervoor dat ik de goede producten met elkaar combineer...

jullie horen het als het werkt en dan zou ik het effe bekend maken op het forum...

aquafemme
Oud 25-02-2002, 20:41
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:

HOUDEN WE VOL?!???!! (ff bij wijze van peptalk geen tjakka aub)
ja we houden vol ben naast 2 keer fitness in de week ook begonnen met baantjes zwemmen 2 keer in de week, en volgende week ga ik kijken voor rolschaatsen..voor als de zon weer gaat schijnen!

plus dat ik nog steeds op m'n lijn let natuurlijk...al heb ik vandaag gezondigd met een appelflap aangezien een collega jarig was maar das niet erg voor een keertje lijkt mij..zolang ik het niet elke dag doe.

Oud 25-02-2002, 20:46
Anesthesia
Anesthesia is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Citaat:
Doc schreef:
Kijk eens even hier: (uitreken dingetje) ff in elkaar gezet voor jullie lijners!!
Doenk Oe..

Matig Ondergewicht

Altijd fijn om te horen... eigenwijs ex anorectisch katje da'k ben...

Maareh volgens 'ideale vrouwensites' zit ik op een ideaal gewicht.. maar daar is ideaal sowieso vaak te slank..

Who cares.. kben gezond.. kpas in mn kleren (ok, de helft dan)..

klopt ooknie helemaal. Ikke BMI van 19,1 nouw , maar ikke ook exanorectisch katje dus tis wel goed stiekem
Oud 26-02-2002, 10:18
Roos
Roos is offline
Citaat:
Doc schreef:
Kijk eens even hier: http://scholieren.com/~paul/gewicht.php

ff in elkaar gezet voor jullie lijners!!

mooi gemaakt, maar volgens mij heb je oude gegevens gebruikt.
Tegenwoordig heb je vanaf 18 al een gezond gewicht. (bron: GGD)
Oud 26-02-2002, 10:57
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben 17, ik ben 1.68 en ik weeg 69 kilo. En ik wil naar de 58 kilo , jah dat is 11 kilo jah. De laatste tijd heb ik erg slecht gegeten maar ik heb het knoppie in mijn hoofd weer omgezet. En ik hoop dat hij omgezet blijft .

Ik wil nou aan de grapefruits, crackers, spa en 's avonds non-fat avondeten .
En ik wil een Abtronic
Oud 26-02-2002, 10:59
Gwen.
Gwen. is offline
Ow en ff btw zijn die verse sappen van AH eigenlijk vet of nie want daar ben ik echt gek op
Oud 26-02-2002, 13:22
Me_Myself_and_I
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ow en ff btw zijn die verse sappen van AH eigenlijk vet of nie want daar ben ik echt gek op

Niet vet denk ik, maar zoet kan wel.. Zetten ze dat niet op de verpakking?
Oud 26-02-2002, 14:43
*Marieke*
*Marieke* is offline
Oei ik ben chips aan het eten... Dit is zeer slecht....
Oud 26-02-2002, 14:52
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik zou graag willen lijnen maar het lukt me niet
ik ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen in een jaar en ik voel me dr niet goed bij, ik heb het ideej dak dik ben
Maar snoep best veel, eigenlijk alleen chocolade maar daar ben ik "verslaafd" aan
ik ben nu 55 kilo en ben 1.73 M en veel mensen zeggen dat ik niet te dik ben maar zo voelt het wel...
En als ik lijn dan doe ik het verkeerd, ik laat de gezonde dingen staan en de ongezonde dingen eet ik
Mijn ouders staan er nu op dat ik 's ochtends ontbijt maar ik heb dan al helemaal het ideej dat ik dikker word en ik hou dr niet van als ik net wakker ben een bak met yoghurt en musli naarbinnen te werken

Me moeder lijnt wel, dies ook aan de dikkige kant en ik ben bang netzo als haar te worden Maar haar lukt het lijnen dus wel en ze valt ook wel af maar ze heeft de wilskracht wel en ik niet en me vader is een latje dus die heeft nergens last van en snapt mij niet dus moet ik tijdens het avondeten veel eten(3aardappelen, 2a3scheppen groente en vlees) en dan heb ik zo'n vol gevoel en dan zou ik het liefst willen dat ik het zou durfen uitkotsen maar dat doek niet

ik heb boven een zakje met paaseitjes liggen en ik zit de hele tijd met water in me mond op mn stoel te draaien.....ik had laast al een maanden geen chocolade gegeten!! .....
Als beloning had ik wat chocolade voormezelf gekocht ...

Ik wou dat er een makkelijkere en natuurlijke manier was om af te vallen....

En natuurlijk ben ik jalours op mensen die kunnen eten wat ze willen en toch op het zelfde gewicht blijven en mooi slank zijn
Me vader is dus 1 van die mensen en dan heb ik juist al zn slechte eigenschappen geerft en niet dat ene

Maarja, ik weet niet of ik ooit no zal gaan lijnen, ik word er nogal depri van en heb het ideej dat mensen naar me kijken

A*

Oud 26-02-2002, 14:55
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
Doc schreef:

matig ondergewicht....
Oud 26-02-2002, 15:57
Verwijderd
yeah! vandaag gewoon heel de dag volkorenbrood, crackers, vitalinea koekjes en mueslireep op met water. en net een knackebrood gevalletje..
strax avondeten en ik hoop dat ik daarna ook nog volhou en het bij een appel en wat yoghurt hou ofzo....
ik heb mezelf niet emer geogen sinds een week, hoop dat ik strax resultaat zie....

Oud 26-02-2002, 16:27
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
hai mensjes,

Ik heb net een boekje gelezen over lijnen het heete "levenlang Fit". het is echt een super goed boek en alles is gewoon erg logisch...
dat boek heb ik ook liggen inderdaad. Klinkt allemaal heel logisch maar is best moeilijk vol te houden 's ochtends voor 12 uur alleen maar fruit, nou ik kan me te barsten eten aan het fruit maar zonder vezels in de ochtend stort ik al in tegen tienen..

Dus ik zit weer terug op gewoon lekker wat crackers 's ochtends en 2 boterhammen met light beleg 's middags.

Oud 26-02-2002, 16:36
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
TearSong schreef:
dat boek heb ik ook liggen inderdaad. Klinkt allemaal heel logisch maar is best moeilijk vol te houden 's ochtends voor 12 uur alleen maar fruit, nou ik kan me te barsten eten aan het fruit maar zonder vezels in de ochtend stort ik al in tegen tienen..

Dus ik zit weer terug op gewoon lekker wat crackers 's ochtends en 2 boterhammen met light beleg 's middags.

Eumm..ff 2 dingetjes... fruit zit barstensvol vezels... en zo'n licht ontbijt in de ochtend is niet echt bevorderlijk als je af wilt vallen....
Oud 27-02-2002, 03:45
miep
miep is offline
hai eefje, (en anderen ) bedankt voor je post, maar het ging vorig jaar 4 maanden lang goed met dat droge brood en water van mij! ik vind het ook niet vies ofzo, juist lekker, ik eet dat brood niet op hoor als er vet/pasta/ whatever op zit! dan geniet ik er niet van. gister ging het goed, het lijnen, de hele dag, 's avonds ook... vandaag ook, tot een uurtje geleden.... was alleen thuis en heb ongelooflijk veel gevreten en sommige hebben het dan over zondigen als ze een appelflapje eten, dat ene appelflapje, voel je daar niet schuldig bij!! ik probeer NIETS (geen enkel snoep) te eten omdat, ALS ik begin, ik niet kan stoppen! net dus ook gebeurd. ik weet m'n god niet wat ik ga doen ik weeg straks echt veel te zwaar. maarja ik ben ook weer ongesteld en dan kan ik het helemaal niet aan hoor

veel sterkte iedereen

liefs miep
Oud 27-02-2002, 08:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmm ik heb de laatste dagen echt enorm veel gevreten maar ik begin vandaag gewoon weer opnieuw met het motto:
This is the first day of the rest of your life
Oud 27-02-2002, 11:02
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
TearSong schreef:

het is nu mijn 2de dag, en ik serieus vol me er goed bij... mijn moeder heeft allemaal heerlijke vruchten in huis gehaald... daarbij drink ik genoeg water enz. enz. Ik weet niet of het werkt, kan het nu niet bepalen, maar het klint zo goed en het geeft me moed om door te zetten...

Bij mij gaat het niet om 2 of 3 kilo's maar zeker wel wat meer, als ik mijn eetgewoonte weet aan te passen moet het gewoon goed gaan...
Citaat:
Eumm..ff 2 dingetjes... fruit zit barstensvol vezels... en zo'n licht ontbijt in de ochtend is niet echt bevorderlijk als je af wilt vallen....
ik heb ook bij een dietiste gelopen, 2 jaar geleden, en ik weet gewoon dat het gaat om je eetpatroon te veranderen.... En wat is er mis met Vezels? is goed voor de mens... je moet eens weten wat er in al die verschillende soorten fruit zit... licht ontbijt? ik kan zulke zware ontbijten op een nuchtere maag niet aan.... ik at soms ook alleen maar yogurt 's ochtends...
Voor mensen die soms geen brood kunnen eten, dan is dit wel ideaal.. en gezond ook...
je hoort ook vaak, dat een gezond ontbijt een goed begin van de dag is, maar als jij heel vet onbijt dan heb je geen energie meer over voor die dag..

jullie horen het wel, als het werkt ga ik er ronduit over vertellen...

Oud 27-02-2002, 11:50
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Doc schreef:

cooool, I love dat ding! hij zei dat ik op een gezond gewicht zit! nou moet ik het zelf alleen nog geloven
Oud 27-02-2002, 11:55
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
owja, trouwes...ik las laatst in zon blad van mn moeder dat je beter je gewicht per week of per 2 weken kunt wegen dan elke dag omdat je gewicht behoorlijk schijnt te schommelen....ik denk dat ik dat dan maar eens probeer..misschien dat ik er dan wat vrolijker van word
Oud 27-02-2002, 13:27
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
met vezels bedoel ik vezelrijke producten zoals donkerbruin brood of maaltijdcrackers, maar misschien had ik voor de duidelijkheid beter vezels & granen kunnen zeggen.

Oud 27-02-2002, 13:33
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
jullie horen het wel, als het werkt ga ik er ronduit over vertellen...

hehe ik gebruik alleen bepaalde tips uit een leven lang fit, zoals die over het combineren van waterige voedingsstoffen met geconcentreerde voedingsstoffen. Dus dat groente met aardappelen, rijst of pasta gecombineerd mag worden maar dat je er dan geen vlees (of in mijn geval, vleesvervanger) bij mag eten. Verder probeer ik zoveel mogelijk verse producten zonder conserveringsmiddelen te gebruiken en gebruik ik vrijwel geen melkproducten...
Maar ik ontbijt dus wel gewoon

Oud 27-02-2002, 15:57
$tarlight
$tarlight is offline
ik ontbijt 's ochtends met een boterham met jam, dan tussen de middag 2 boterhammen met kaas of ham en een appel, om een uur of 5 een kop bouillon en dan 's avonds warm eten (geen vlees, veel groente, 3 aardappels) en t lukt!!
Alleen in het weekend mag ik van mezelf wat minder streng doen... en daar ligt nou juist het probleem, dan begin ik echt onwijs te eten...
maarja, vooruit, ik zal doorzetten

veel succes allemaal
lief$
Oud 27-02-2002, 20:10
miep
miep is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
cooool, I love dat ding! hij zei dat ik op een gezond gewicht zit! nou moet ik het zelf alleen nog geloven
bij mij ook
maar ik vind mezelf te dik
dus ik krijg dan liever matig ondergewicht oid. want ik had ook gekeken want m'n oude gewicht was, dat was dus té licht, nouja dan voel ik me juist trots... het moet weer lukken. maarja nu ik ongesteld ben kan ik 't wel vergeten m'n buik verschrompelt van de pijn and i NEED chocola...

Oud 27-02-2002, 20:14
Verwijderd
'k ga geloof ik ook maar es mee doen...
Te beginnen met een week geen snoep en extra dingen.
Drie maaltijden per dag en 2 keer een (gezond) tussendoortje.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-02-2002).]
Oud 27-02-2002, 22:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Jeuhhhh ik ben ook goed bezig....Kheb vandaag maar liefst 30 minuten staan fitnessen

*is trots*
Topic gesloten

Regels voor berichten