![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zijn we nog steeds bezig????
Ik wel; vanaf maandag niet gesnoept, al bijna 4 dagen!!!!! Yeeehaaaa Wel gewoon gezond eten zoveel als normaal want doodgaan heb ik ook niet zoveel zin in... Ik weet niet of het helpt maar ja fruit als snoep is ook best lekker, toch?
|
Verwijderd
|
ik ben nu ruim 3 weken bezig, en het gaat nog steeds erg goed
![]() ![]() We hebben thuis een crosstrainer, en daar ga ik iedere avond 20 minuten op. (Behalve op de dag dat ik moet aerobicen). Als je daarbij ook nog gezond eet, val je zeker af (merk ik nu ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Na de menstruatie weegt een vrouw het minste (omdat je lichaam voor de menstruatie vocht vasthoudt) en sochtends sowieso ![]() En als je je een keer per maand weegt weerhoudt het je er een beetje van om obsessief met je gewicht bezig te raken en bovendien zie je dan opeens het resultaat van 4 weken, als je lijnt ![]() Tis maar n ideetje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Normaal als ik iets lekkers op heb, bijv. 1 chocolaatje blijf ik maar door vreten...Nu let ik er op dat ik er ook gewoon maar 1 pak en daarna stop. Is best moeilijk hoor, maar uiteindelijk beter dan proberen helemaal niet meer te snoepen. Want als je dat doet krijg je juist echt van die vreetbuien volgens mij...dat je het gewoon niet meer vol kunt houden dat je niks lekkers mag en dan op een zwak moment alles in 1 keer naar binnen stouwt. |
![]() |
|
Tja, lijnen.... maar das zo moeilijk op dit moment, met al die lekkere paaseitjes.. maar zo lul ik me er altijd onderuit, met sinterklaas zijn het de pepernoten die zo lekker zijn en de suikermuizen enzo, met kerstmis de kerstkranjes n al dat ander lekkere eten met kerst, met oud en nieuw oliebollen en appelflappen, en dan is mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar altijd weer om af te vallen, maar dan is er weer iemand jarig, en dan heb ik geen zin, en voor je het weet is het al weer (bijna) pasen, nu dus, met die paaseitjes... en in de zomer zijn de ijsjes zo lekker. Maar ik ga nu beginnen....
vanaf morgen dus.
|
![]() |
Ondertussen heb ik het grote soepdieet maar opgegeven. Ik vond het niet leuk meer. Vieze ranzige soep. Ik werd het heel erg beu en toen ik mandarijntjes gekocht had bleken ze heel vies te zijn.
Ik ben anderhalve kilo afgevallen, en nu snoep ik gewoon niet te veel en ben nog steeds niet aangekomen. ![]() Okee iedereen die het nog wel volhoudt heel veel sterkte en succes!
||
Citaat:
Mijn eerste verjaardag is ook overleefd... ik heb met moeite de chips kunnen weerstaan! Gelukkig was er geen taart, maar soesjes dus dat was minder moeilijk! Maar zodadelijk ga ik lekker frietjes eten want het is zaterdag!!! ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben zwak...
maar ik ga gewoon doormet 'lijnen' hoor. alleen soms moet ik gewoon snoep kopen..kweet niet...en dan heb ik maar een paar eurocent over en daarvan koop ik dan snoep..ik ben gek... doordeweeks eet ikw el gewoon brood en crackers en mueslirepen en yoghurt en fruit enzo alleen soms heb ik trek in snoep en dat koop ik dan. nix mis mee, maar wel als je in 1 keer de hele zak opeet. ik ga dus denk ik voortaan gewoon geen hele zak (autodrop ofzo) meer kopen maar 1 reep (kinder bueno ofzo). blah moeilijk voor mij want ik ben een echte snoepert. |
![]() |
|
het gaat slecht hier!!!
vandaag een hele zak chips op!! ![]() ![]() ![]() maar ik ga morgen ECHT beginnen, maandag, een nieuwe week, een fris begin, ahhh het MOET lukken!! heel veel succes anderen!! miep
||
Citaat:
helemaal mee eens heel veel succes ik ga morgen ook beginnen
||
Citaat:
kijk het gaat bij.v de hele dag goed, eet ik droog brood enzo met water, 's avonds normaal avond eten, enzo. mar dan... de avond..... dan ga ik opeens onwijs vreten!! fuck waarom doe ik dat nou!! god ik haat mezelf!! het MOET morgen goed gaan! kusjes
|
Lieve mensen,
voel me rot, vandaag is het maandag (lijndag) ik weeg te zwaar dat weet ik... gewicht meld ik niet! ![]() ![]() ![]() Ik wil zo graaaaaaaaaaag mijn oude broek weeer aaaaaaaaaaaaan ![]() aquafemme
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo moet je het niet aanpakken! Daar heb je alleen jezelf mee, want als je jezelf alles ontzegt sla je op een gegeven moment door. Dan ga je dus als een bezetene vreten! En dat helpt je dus niet.. Je moet proberen een middenweg te zoeken. Je moet jezelf de volgende vraag stellen: "Wat kan ik volhouden?" droog brood en water hou je niet vol.. Dat is nu eenmaal zo. Je moet gewoon af en toe dat stukje taart nemen of die paar dropjes.. Dan gaat het misschien wat langzamer, maar uiteindelijk kom je er wel!! Ik doe het op deze manier en ik merk nu dat mijn kleren losser gaan zitten! Het werkt echt op deze manier! Ik merk dat mijn maag kleiner geworden is. Ik zit sneller vol. Op een gegeven moment gaat het dus wat makkelijker, omdat je dan minder eten verlangt. Je moet heel erg in de gaten houden dat je niet teveel van jezelf verwacht. Daarnaast zal je een gewicht dat je met behulp van water en brood verkregen hebt nooit kunnen behouden!! Zodra je weer normaal gaat eten vliegen de kilo's er weer aan! Ik hoop echt dat je je dieet aan gaat passen, want dit is niet goed hoor! Je moet me ook beloven dat je jezelf niet gaat HATEN omdat je eet.. xxx Eefje [Dit bericht is aangepast door Me_Myself_and_I (25-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Het gaat opeens wat minder met ons he..? Ik voel het ook, ik heb opeens veel meer behoefte aan zoetigheid enzo. Jammer!
![]() ![]() ![]() HOUDEN WE VOL?!???!! (ff bij wijze van peptalk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik eet heel de dag door goed en gezond enzo (brood,crackers,mueslirepen,liga) alleen na het avondeten moét ik gewoon iets zoets of iets te snacken....chips ofzo..grrr....
maar ja, ik ga me proberen in te houden, die hele stapel broeken in de kast MOETEN voor de zomer weer aan kunnen... |
![]() |
|
hai mensjes,
Ik heb net een boekje gelezen over lijnen het heete "levenlang Fit". het is echt een super goed boek en alles is gewoon erg logisch... Ik voelde me vanmorgen kut (zie replay), en toen heb ik dit boek maar eens opengeslagen... Ik begin morgen met een eetgewoonte aanpassing, het is dus niet echt een dieet... Ik pas gewoon mijn eetgewoonte op een logische manier aan, zodat mijn lichaam gezuivert wordt (zo stond dat in het boekje) met andere worden, ik zorg ervoor dat ik de goede producten met elkaar combineer... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() plus dat ik nog steeds op m'n lijn let natuurlijk...al heb ik vandaag gezondigd met een appelflap aangezien een collega jarig was ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Tegenwoordig heb je vanaf 18 al een gezond gewicht. (bron: GGD)
|
Ik ben 17, ik ben 1.68 en ik weeg 69 kilo. En ik wil naar de 58 kilo
![]() ![]() Ik wil nou aan de grapefruits, crackers, spa en 's avonds non-fat avondeten ![]() En ik wil een Abtronic ![]()
|
ik zou graag willen lijnen maar het lukt me niet
![]() ik ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen in een jaar en ik voel me dr niet goed bij, ik heb het ideej dak dik ben ![]() Maar snoep best veel, eigenlijk alleen chocolade maar daar ben ik "verslaafd" aan ![]() ik ben nu 55 kilo en ben 1.73 M en veel mensen zeggen dat ik niet te dik ben maar zo voelt het wel... ![]() En als ik lijn dan doe ik het verkeerd, ik laat de gezonde dingen staan en de ongezonde dingen eet ik ![]() Mijn ouders staan er nu op dat ik 's ochtends ontbijt maar ik heb dan al helemaal het ideej dat ik dikker word en ik hou dr niet van als ik net wakker ben een bak met yoghurt en musli naarbinnen te werken ![]() Me moeder lijnt wel, dies ook aan de dikkige kant en ik ben bang netzo als haar te worden ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb boven een zakje met paaseitjes liggen en ik zit de hele tijd met water in me mond op mn stoel te draaien.....ik had laast al een maanden geen chocolade gegeten!! ![]() Als beloning had ik wat chocolade voormezelf gekocht ![]() Ik wou dat er een makkelijkere en natuurlijke manier was om af te vallen.... En natuurlijk ben ik jalours op mensen die kunnen eten wat ze willen en toch op het zelfde gewicht blijven en mooi slank zijn ![]() Me vader is dus 1 van die mensen en dan heb ik juist al zn slechte eigenschappen geerft en niet dat ene ![]() Maarja, ik weet niet of ik ooit no zal gaan lijnen, ik word er nogal depri van en heb het ideej dat mensen naar me kijken A*
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
yeah! vandaag gewoon heel de dag volkorenbrood, crackers, vitalinea koekjes en mueslireep op met water. en net een knackebrood gevalletje..
strax avondeten en ik hoop dat ik daarna ook nog volhou en het bij een appel en wat yoghurt hou ofzo.... ![]() ik heb mezelf niet emer geogen sinds een week, hoop dat ik strax resultaat zie.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik zit weer terug op gewoon lekker wat crackers 's ochtends en 2 boterhammen met light beleg 's middags. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hai eefje, (en anderen
![]() ![]() ![]() veel sterkte iedereen liefs miep
|||
Citaat:
Bij mij gaat het niet om 2 of 3 kilo's maar zeker wel wat meer, als ik mijn eetgewoonte weet aan te passen moet het gewoon goed gaan... Citaat:
Voor mensen die soms geen brood kunnen eten, dan is dit wel ideaal.. en gezond ook... je hoort ook vaak, dat een gezond ontbijt een goed begin van de dag is, maar als jij heel vet onbijt dan heb je geen energie meer over voor die dag.. jullie horen het wel, als het werkt ga ik er ronduit over vertellen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik ontbijt dus wel gewoon ![]()
|
ik ontbijt 's ochtends met een boterham met jam, dan tussen de middag 2 boterhammen met kaas of ham en een appel, om een uur of 5 een kop bouillon en dan 's avonds warm eten (geen vlees, veel groente, 3 aardappels) en t lukt!!
Alleen in het weekend mag ik van mezelf wat minder streng doen... en daar ligt nou juist het probleem, dan begin ik echt onwijs te eten... maarja, vooruit, ik zal doorzetten ![]() veel succes allemaal lief$ |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind mezelf te dik dus ik krijg dan liever matig ondergewicht oid. want ik had ook gekeken want m'n oude gewicht was, dat was dus té licht, nouja dan voel ik me juist trots... het moet weer lukken. maarja nu ik ongesteld ben kan ik 't wel vergeten m'n buik verschrompelt van de pijn and i NEED chocola...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38 Mara | 500 | 18-03-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Eindexamens 2003 |
!Het Grote Examendagboek Topic! *Sneeuwmuts* | 46 | 25-04-2003 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
vs Grote Lijn topic (fotoTopic) aquafemme | 2 | 23-04-2002 18:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijn Topic #2 Verwijderd | 285 | 20-04-2002 15:39 |