Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze lachen toch tussendoor? volgens mij was dit echt niet serieus bedoeld hoor ![]() verder, ik vond het wel cool ![]()
||
Citaat:
niets origineels aan hoor, net als zij
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik vind SOAD overigens wel origineel en dan met name de zanger vind ik origineel zingen (en dat valt bij mij positief).
||
![]() |
Citaat:
niet-boeiend
|
dude, over ee n liedje verkrachten gesproken...
wat dan een mooi hoogtepunt zou zijn is als ze zo achterlijk loopt te krijsen, dat die lui van SoAD dan het podium oprennen, haar eraf bashen, en de songs zelf verder afmaken. ![]() Yea. lol
|
Hee rutger, ik vind die foto's van je echt onbeschoft bespottelijk slecht.
maar goed, dit nummer is nog wel iets slechter, dus wees gerust. ze kent de tekst niet eens idd, en ik heb een hekel aan haar, maar ze is wel canadees, en dat is dan weer cool.
|
Hey even serieus het klinkt echt heel erg belachelijk.. iemand die zichzelf respecteert doet dat gewoon niet. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het een gigantische grap is en als ik naar het laatste luister dan hoor je dat ook. maar toch, waarom zou je in godsnaam jezelf zo voor lul zetten
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar verder: OMG lol ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
The Marlboro Flash Forward tour! Yeah, baby! Citaat:
Ze moet er gewoon niet aan beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Avril is echt super irritant aan het worden.. in het begin viel het nog mee, maar nu dit schreeuwnummer (laat dat wijf asjeblieft ergens in een hoekje mooi staan te zijn en haar mond houden) en ook dat ze het zooooo erg vindt dat iedereen haar na aapt met die stropdassen, hoewel deze op de site verkrijgbaar zijn voor nog niet eens 40 dollar. jeeeeej. Niet echt handig acties om meer respect te krijgen.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor een mirror, ff naar 't systemofadown.nl forum > CLICK NYAH En dan vervolgens op dat linkje klikken ![]() [edit] Ewps, da's dezelfde...sorry, zat niet op te letten :/ [/edit] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |