Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, ik heb mijn God niet zelf gemaakt....... Ik geloof in de God uit de bijbel (bijbel kan afschrikken maar als je hem doorleest weet je wel beter...). Die God kan je niet veranderen..... En ik weet dat die God bestaat.. :-). En dat Iedereen voor God bestaat, maar bestaat God wel voor jou??? Dus laat jij Hem wel toe???
Trouwens, wat weet jij over mijn geloofsleven? Dus hij kan jij ooit colcluderen dat ik mijn God zelf heb gemaakt... LOVE, PEACE
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
In het kort: 200.000 jaar geleden konden mensen natuurverschijnselen nog niet verklaren met golven, trillingen en meer natuur en scheikunde. Ze dachten dat iemand ergens daarboven dat deed.*tijdsprong naar tijden van het oude testament* Bovendien is een onzichtbare beschermer die altijd bij je is een veilig idee als je in een tent tussen de roofdieren slaapt. En het is een geruststellend idee dat als iemand dood is, dat degene gewoon prettig verderleeft in het hiernamaals. Dit in tegenstelling tot het idee dat als je niet meer ademt je ook niet meer bestaat. Dat idee is simpelweg te beangstigend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Netzoals in de tijd van de Neanderthalers ze wel zo'n beetje een god voor alles hadden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
anderen noemen dit psychose... maarja, dat zou ik ook denken als ik iemand anders was en dit mezelf zou horen zeggen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
God beschermt je tegen het kwade? Verwijderd | 81 | 13-11-2005 08:49 | |
dit moet je lezen, ongelovigen Hernuel Fan | 219 | 05-10-2005 07:56 | |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Waar komt het kwaad vandaan als God er niet zou zijn? GeritoDM | 22 | 01-03-2004 14:13 |