Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had een keer een joint gedraait en ik had voor de tip iets van een folder gebruikt ofzow. En ik keek zo op de joint en op de tip stond Plezier
![]() ![]() Leukste joint naam uh "The Jay Of The Future"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het smaakt heerlijk maar ik vind het toch wat moeilijk te draaine... vooral het begin en eind (waar normaal een tip moet zitten) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blunt maken!
Je hebt 2 verschillende De gewone blunt waar de shit nog inzit En de Blunt Wrap dat is een lege sigaren hoes. Bij de gewone blunt (phillies genaamt) moet je open snijden met een mesje en alle tabak wat erin zit eruit halen! Daarna haal je alle lagen eraf van de sigaar zodat je een dun velletje overhoud zonder inhoud!!! Nu heb je dus hetzelfde als een blunt wrap een lege sigaren huls! Nu ga je een zooi wiet malen en gooit het daarna in je blunt! wel puur, dus zonder een sigaret of shag! Daarna als je hem lekker hebt vol gestampt ga je VOORZICHTIG draaien, doe je dat niet dan scheurt ie! Als je hem lekker in vorm hebt gedraait moet je hem dichten draaien dat hij lekker strak zit net als een gewone joint! (je hebt ook geen tip nodig!!!!) Als je dat hebt gedaan zal je denken hoe kan het als ik geen plak randje heb! Klopt die heb je ook niet, maar je gaat nadat je hem strak heb dicht gemaakt pak je een kopje water en doop je je vinger erin en wrijft het uit over de naad van je blunt! zodat hij dicht blijft zitten! Daarna leg je hem 10 seconde in de magnetron en klaar is ie om te smoken! Natuurlijk kan je dit ook doen met smaakjes blunts en of met honing vastplakken! Succes grtz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|