Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder wil ik een jas ik heb al nieuwe gekocht vorrige week, maar ik moet nog een nette jas hebben. Daarna nog een stuk of 15 cd's drum n base,hip hop, 2 broeken, merk weet ik nog niet 1 witte shirt met lange mouwen, merk weet ik nog niet
||
Citaat:
![]() binnenkort op Steve's kamer dus ![]() incl nieuwe skate shoes misschien nieuwe blind board i geval van geld overflow nieuwe kleren weetik het wat euhm Cd's kaartje voor Reel big fish kaartje voor The get up kids kaartje voor the Ataris kaartje voor The mad Capsule markets kaartje voor the Gza kerstcadeau's deo aftershave SCHEER-F*CKING-SCHUIM........ Cd Pete Rock Cd Queen of the damned Cd weekveel. bla bla ik heb geen zin meer veel
|
![]() This is the second of a set of three extra-large format 12"x17" hardcover volumes collecting the most powerful and evocative images by renown artist and designer H.R. Giger. Filled with almost 200 paintings, sketches and photographs PLUS poster-size fold outs! Includes autobiographical text, interviews, essays, plus an extensive bibliography! *kwijl*..over paar weekjes van mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 14:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-ik wil een nieuwe spijkerbroek (ben 4 kilo afgevallen
![]() ![]() -ik wil een digitale camera, maar die staat meer op de lange termijn planning -ik wil ook een nieuwe mobiele telefoon, maar die koop ik alleen als ik geld overhoud deze maand -en daarnaast ben ik alvast voor de zomer aan het sparen voor een vakantie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
kaartje voor Reel big fish
kaartje voor the Ataris kaartje voor Groezrock (zodra ik iemand vind met rijbewijs) beenarmwarmers voor mijn handen ja kerstkado's sokken sokken schoenen cd's nog meer sokken een nieuwe portemonee met OV-raampje gestreepte girlielongsleeve Ally McBeal wanten en rijbewijs ![]() maja, geld..
|
2 nieuwe broeken, want mn mama heb perongeluk de wasmachine een droge was laten draaien en wij hebben een hele oude wasmachine dus dat gaat dan allemaal niet zo goed en nou zit in 1 broek allemaal zwarte schroeigaten en de andere is half weggesmolten (was van dat vage synthetische glimspul)
![]() ![]() ![]() ![]() [edit] kvind die schoenen met die bijna-punten en dat gespje wel erg mooj trouwens ![]() ![]()
|
![]() |
Een tot nu toe nog onbekend aantal biertjes
![]() Euhm, kaartje voor Lord of the Rings, wat te eten (weet nog niet wat/waar, op maandag in elk geval (voor ik naar Lord of the Rings ga)). Donkerbruine en/of lichtblauwe en/of oranje ribbroek of gewone broek. Skibroek. Eventueel nog een trui ofzo.
|
![]() |
pff een grote berg nieuwe kleding zou geen overbodige luxe zijn, een warme trui en een broek zonder gat zijn nu prioriteit omdat ik nu het koud zit te hebben met een broek met gaten en zonder trui (okay die heb ik wel, maar niet veel en al helemaal niet die nu droog en schoon zijn)
lalala ik heb wel vandaag shoplist gemaakt in de idiote gedachte dat ik binnenkort rijk wordt - min. 2 broeken - min. 2 truien - nette schoenen - panty - ticket naar 2 towers - ticket paris - min. 2 bh´s - portemonee - heel veel sokken - 2 kerstkaarten ![]() - kolonisten + steden&ridders en zeevaarders - diplomacy - lunchmoney - nieuw vampire dek - winterthee - afwasmiddel - een warme muts - strippenkaart - suiker - pannenkoekenmix - walnoten - blousje - shirtjes met korte mouwen ofzo - perverse globalisering van joseph stiglitz - germs, the ultimate weapon door miller en anderen - vijf voor twaalf door jean-francois rischard - een goede wijngids - ilias & odyssee door homerus - tomaten - koken & stomen maaltijden - sinasappels llalalala okay tomaten ed kan ik nog wel betalen lala maar kolonisten incl. uitbreidingen wordt toch wel lange termijn denken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat ben jij van plan om binnenkort te kopen? Verwijderd | 500 | 13-08-2017 15:57 | |
Lifestyle |
Worden er op het HBO eisen gesteld aan je kleding? beuk | 48 | 16-08-2003 05:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |