| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
WOW.. dat van Fendi
Haha geweldig En dat gezeik hier.. Net of iemand in zulke kleding gaat lopen Citaat:
|
||
|
|
|
|
Tja, ik zou de kleren niet rechtstreeks van de catwalk nemen en aantrekken... (nouja gucci, ralph lauren en armani vallen wel mee, maar die zou ik (b)zo(/b) weer niet kopen, te net voor mij
) maar dat is ook niet de bedoeling gloof ik, t zijn maar extremen voor de uiteindelijk collectie idd... achja tis wel errug mooi om naar te kijken!
|
|
|
daarom zijn er verschillende shows..wat je ziet bij ralph enzo is pret-a-porter...een show met kleding die draagbaar is ook wel ready to wear genoemd. De extreme kleding die je veel bij dior ziet is meestal om het nieuwste parfum, handtassen en make-up te promoten bv. de zadeltas van vorig...seizoen geloof ik en in het seizoen dat addict gelanceerd werd draade het alleen maar om het parfum in die show...
Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 14:29. |
|
|
|
|
BHAAAA!!!!!Wat lelijk!!!!!als dat de mode wordt ben ik sinterklaas!!daar gaat toch geen hond in lopen??maarja, das mijn mening, als jut wel mooi vind: gewoon in lopen, schijt hebben aan wat andere denken Ik vind normaal de mode wel leuk, maar dik vindik echt UGLY(check ook die make-up enzo, t lijkt wel of ze allemaal doodziek zijn!!!getsie!!!)
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 15:31. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
waarom zet jij overal je foto onder.
|
|
|
|
Ik weet niet hoe representatief dit is, maar:
Op de site van TH kun je de "spring 2003 golf collection" zien. Je ziet dat heren vooral kahki/beige gecombineerd met blauwe tinten dragen en de dames veel rood met blauw en/of wit gecombineerd. Wel leuke kleuren, vind ik
|
|
||
|
Citaat:
misschien vind de mode jou ook wel LELIJK ![]() En trouwns je bent niet echt slim... die make-up is om het thema te versterken dat doen ze door te 'overdrijven' Ach laat ook maar ga ut ook helemaal niet voor jou uitleggen met je mooie foto
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 14:00. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: