![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik heb die blauw, zoete katjes ofzo...hmm het is best lekker maar wel erg bitter..echt zo'n sterke dropsmaak (komt denk ik doordat er geen zuiker in zit
![]() kzal die groene es proberen ![]() maar ja, wel beter dat ze een beetje pittig zijn die blauwe want zo eet ik teninste niet in 1 keer een zakje leeg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het gaat nog steeds wel ok....ik weeg nu 63 kilo en ben in totaal nu 4 kilo afgevallen, oorspronkelijk moet ik nog 3 kilo, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dan echt helemaal tevreden ben, maar goed, we zien wel weer....pfff.
Het is ook gewoon zo belachelijk, ik weeg nu 63 en ben 1.78, dus een gezond gewicht zou je zeggen, maar ik heb dus wel van die vieze vetrollen. ![]() Iedereen ook weer succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil andere mensen niet in de ogen steken door een ondergewicht te willen kweken, ik wil gewoon slank zijn en ook strakke truitjes en broeken kunnen dragen zonder dat ik walg van m'n buikje of dikke kont.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() x's Juul |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik doe geen sit-ups, dat is wel een goed idee. Het is niet zo dat ik helemaal niets zie van mijn gewichtsverlies, want ik zie wel verandering. Maar om echt maatje s te kweken zal een streefgewicht van 60 kilo niet voldoende zijn, vrees ik. Ik blijf volhouden, ook al is het moeilijk en baal ik ervan in de spiegel dit lijf te moeten zien, maar goed, er komt al verandering in ![]() Hoe gaat het bij jullie?
|
![]() |
ik ga ook meedoen want ben de laatste tijd, nadat ik wel slanker was geworden doordat ik gegroeid ben, nogal aan t vreten en ook aangekomen. Eerst woog ik rond de 52 en nu iets van 55/56 (ik ben ong. 1.60). T is alleen wel zo dat ik een paar maanden niet ongesteld was geweest en hierdoor (hoop ik
![]() Ik wil voor de zomer graag ong. 50 kilo worden, dan hoef ik tenminste me geen zorgen te maken als ik in bikini loop. Bovendien zit het er aan te komen dat ik een vriendje krijg en dan wil ik ook wat zekerder over mijn lichaam zijn. Ik ben alleen dik ongemotiveerd! Deze topic vind ik wel een goed idee, dus ik ga meedoen!! Vanaf morgen ![]() Mijn moeder heeft trouwens een abtronics besteld vd tellsell(jaaa erg he ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Lora, kijk alsjeblieft uit, dat dik zijn zit volgens mij meer in je hoofd dan dat je het werkelijk bent. Dit is niet als aanval of wat dan ook bedoeld, meer als waarschuwing. [Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap dat je je twijfels hebt omdat m'n gewicht medisch gezien gezond is, maar dan kun je naar bijna iedereen kijken die hier lijnt....zelfs mensen met een ondergewicht beginnen met afvallen, tja. Natuurlijk is het soms vervelend, niet alles mogen eten wat je wilt, maar het is vervelender te stoppen en weer al die kilo's aan te komen, toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb twee mensen zien lijnen van 'maar het gaat zo goed' en dat ging niet goed. Zelf hadden ze dat niet in de gaten, hun omgeving wel. Ik ken jou natuurlijk niet, ik wil alleen zeggen dat je uit moet kijken. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik vind heus niet dat je zeurt oid, ik kijk uit, echt. Het enige wat ik vervelend vind, zijn een aantal mensen hier die ook lijnen, maar die al zo gruwelijk dun zijn, dat ik mezelf dan gewoon kut ga voelen, omdat ik nog zo ver moet voordat ik slank ben enz enz, snap je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij ben je btw al slank, iig een stuk slanker dan ik. Je bent langer dan ik en lichter, 60 bij 178 iss ondergewicht, denk je daar wel aan? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Het zou wel mooi zijn als een ondergewicht automatisch dun zijn betekende.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat ik zeg is toch allemaal niet raar? Iedereen hier blaat zo ![]()
|
Ik ga meedoen! Jahaa ben nu al twee hele dagen geleden in me eentje begonnen.. Maar denk dat het met jullie erbij een stuk makkelijker zal zijn! Ik weeg nu precies 64 kilo, en mijn streefgewicht is 60 kilo. Ik ben 1.70m lang, dus denk dat dat wel een redelijk doel is, of niet??
Meer bericht volgt later ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*geen persoonlijke aanval, maar gewoon commentaar op mensjes die nooit tevreden zijn* |
![]() |
|
vaag hoor,
vorige week was ik ongesteld, voor 't eerst in 5 jaar dat ik ongesteld ben GEEN chocolade tijdens period gegeten, mar wat doe ik nu, de week er na? absurd veel chocola eten... ![]() ![]() ![]()
|
Zow volgende dag is weer aangebroken.. Net als ontbijt wel DRIE boterhammen naar binnen gewerkt.. Shame on me
![]() Moet strax naar de begrafenis van mijn oma ![]() Ben er ook ff achter dat mijn verschil tussen 's avonds en 's ochtends wegen een halve kilo is! Gisteravond 64kilo en nu 63,5.. K denk da'k nog wel vanmiddag ff kom melden hoe t ging..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hmz ik heb deze topic de laatste dagen zeeeeeeeer bewust lopen omzeilen aangezien ik weer enorm aan t vreten ben geweest.
![]() Waarom kan ik niet gewoon 1 koek eten, of 3 dropjes i.p.v. 20? Daar word ik echt gek van. Maar goed, ik ben weer opnieuw begonnen en deze keer moet t gewoon echt gaan lukken om mezelf niet zo vol te vreten. Ik mag best iets snoepen van mezelf hoor, maar ik wil t echt gewoon enorm minderen...Echt niet gezond meer dit. Mijn doel voor de komende weken is dus niet helemaal niet snoepen maar proberen maat te houden. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |