Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 06:40
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmz bij mij gaat het niet zo geweldig Als ik eenmaal weer begin met vreten ga ik maar door. Maar goed, ik blijf proberen
Oud 25-03-2002, 12:39
Verwijderd
in het weekend mac gegeten en gegourmet enzo...
en chips..en snoep..

TIP: dr is trouwens bij de albert heijn suikervrije drop te koop, dus per 100 gram 120 kalorieen i.p.v. 450 ofzo...
neemt niet weg dat het nog steeds snoep is en je er niet teveel van moet eten, maar ja, als je dan toch een keer snoep wil eten dan kan je dus beter zo'n zakje drop kopen lijkt me...en ze zitten in zakjes van 100 gram....

Oud 25-03-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
TIP: dr is trouwens bij de albert heijn suikervrije drop te koop, dus per 100 gram 120 kalorieen i.p.v. 450 ofzo...
neemt niet weg dat het nog steeds snoep is en je er niet teveel van moet eten, maar ja, als je dan toch een keer snoep wil eten dan kan je dus beter zo'n zakje drop kopen lijkt me...en ze zitten in zakjes van 100 gram....
In de groene zit maar 110 kcal per 100 gram.
En laat ik nou net aan die groene verslaafd zijn.
Oud 25-03-2002, 14:51
Verwijderd
nou ik heb die blauw, zoete katjes ofzo...hmm het is best lekker maar wel erg bitter..echt zo'n sterke dropsmaak (komt denk ik doordat er geen zuiker in zit )

kzal die groene es proberen

maar ja, wel beter dat ze een beetje pittig zijn die blauwe want zo eet ik teninste niet in 1 keer een zakje leeg
Oud 25-03-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
nou ik heb die blauw, zoete katjes ofzo...hmm het is best lekker maar wel erg bitter..echt zo'n sterke dropsmaak (komt denk ik doordat er geen zuiker in zit )

Die blauwe zijn wel lekker, die gele zijn vies (vind ik), maar die groene zijn het lekkerst, beetje zoutig oid, maar toch ook weet niet...kweenie, ik is iig verslaafd er aan en m'n vriend ook.
Oud 25-03-2002, 19:54
$tarlight
$tarlight is offline
ben ik ff blij dat ik geen drop lust....
Maarja, jammer genoeg is er geen light-uitvoering van chocolade en chips...
Maar we houden vol, het gaat wel redelijk goed hier, als ik 67 kilo weeg horen jullie het wel (ben nog steeds 1.73m)

veel succes allemaal
Oud 25-03-2002, 23:27
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
En maar voedingsstoffen missen...ja, dat schiet op. Eet nou maar gewoon af en toe met beleg, daar zul je qua gezondheid meer mee opschieten.
als ik er nou melk bij drink..... dan is het toch goed?

Oud 26-03-2002, 15:37
Verwijderd
jah melk maakt het allemaal goed...

Oud 26-03-2002, 16:29
Lora
Lora is offline
Het gaat nog steeds wel ok....ik weeg nu 63 kilo en ben in totaal nu 4 kilo afgevallen, oorspronkelijk moet ik nog 3 kilo, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dan echt helemaal tevreden ben, maar goed, we zien wel weer....pfff.
Het is ook gewoon zo belachelijk, ik weeg nu 63 en ben 1.78, dus een gezond gewicht zou je zeggen, maar ik heb dus wel van die vieze vetrollen.

Iedereen ook weer succes!
Oud 26-03-2002, 19:46
snowboardgirlke
snowboardgirlke is offline
ik heb ook zo een beetje vetrollen.
Ik weeg ni veel 54kg 1.72m.
En toch, ik denk da ik wa meer buikspieroefeningen moet doen.
Oud 27-03-2002, 06:30
Verwijderd
Nou, ik kan je vertellen dat dat 3 x per week in de sportschool zitten (en daarbij gewoon door lijnen), echt heel veel scheelt.
Ik heb gisteren een nieuw rokje gekocht, en ik ik paste al in een maat kleiner (s)!

Oud 27-03-2002, 07:07
Verwijderd
Citaat:
vanilla schreef:
als ik er nou melk bij drink..... dan is het toch goed?

Nee, dan is het ook niet goed. Je lichaam heeft meer nodig dat alleen de dingen die in droog brood en in melk zitten. Vraag het eens aan je huisarts of aan een dietiste, ik weet zeker dat die je het zelfde zullen vertellen. Eet gewoon normaal.
Oud 27-03-2002, 07:08
Verwijderd
Citaat:
snowboardgirlke schreef:
ik heb ook zo een beetje vetrollen.
Ik weeg ni veel 54kg 1.72m.
En toch, ik denk da ik wa meer buikspieroefeningen moet doen.
Waar haal jij die vetrollen dan vandaan? Ik ben 3 cm langer en een stukkie zwaarder dan jij...dan zou ik dus moddervet zijn.
Oud 27-03-2002, 09:30
Verwijderd
ik denk dat ze die vetrollen zien als ze gaan zitten ofzo, maar ik geloof dat iedereen dan wel een beetje een rolletje krijgt hoor...
het lijkt me ook niet dat ze vetrollen hebben met zo'n lengte+gewicht, maar ja, je weet nooit
Oud 27-03-2002, 09:59
Anne
Anne is offline
Ik ben niet eens meer aan het lijnen, maar wel opeens 3 kilo afgevallen
Oud 27-03-2002, 11:34
Lora
Lora is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik denk dat ze die vetrollen zien als ze gaan zitten ofzo, maar ik geloof dat iedereen dan wel een beetje een rolletje krijgt hoor...
het lijkt me ook niet dat ze vetrollen hebben met zo'n lengte+gewicht, maar ja, je weet nooit

Ik dus wel degelijk, ook al heb ik officieel gezien een gezond gewicht, dat zegt niet alles.
Ik wil andere mensen niet in de ogen steken door een ondergewicht te willen kweken, ik wil gewoon slank zijn en ook strakke truitjes en broeken kunnen dragen zonder dat ik walg van m'n buikje of dikke kont.

Oud 27-03-2002, 13:47
vanilla
vanilla is offline
hoooo
er is hier een mis communicatie,
ik eet 's avonds wel normaal warm eten!
en over de dag heen minimaal 2 stuks fruit! maar bij ontbijt en middag eten eet ik gewoon droog brood met melk!
is dit beter?
Oud 27-03-2002, 13:48
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik ben niet eens meer aan het lijnen, maar wel opeens 3 kilo afgevallen
SHIT?!!?

Oud 27-03-2002, 13:50
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
Lora schreef:
Het gaat nog steeds wel ok....ik weeg nu 63 kilo en ben in totaal nu 4 kilo afgevallen, oorspronkelijk moet ik nog 3 kilo, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dan echt helemaal tevreden ben, maar goed, we zien wel weer....pfff.
Het is ook gewoon zo belachelijk, ik weeg nu 63 en ben 1.78, dus een gezond gewicht zou je zeggen, maar ik heb dus wel van die vieze vetrollen.

Iedereen ook weer succes!
shit! doe hondjes en sit ups, dat helpt vast! of doe je die al? misschien kijk je wel in de verkeerde spiegel hoor!!

Oud 27-03-2002, 13:51
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
lareno schreef:
Nou, ik kan je vertellen dat dat 3 x per week in de sportschool zitten (en daarbij gewoon door lijnen), echt heel veel scheelt.
Ik heb gisteren een nieuw rokje gekocht, en ik ik paste al in een maat kleiner (s)!

ik ga niet weer shit zeggen dat wordt een beetje irri
maareh, wat als je nou lui bent? ik heb best vaak van die dagen dat ik ECHT NIET kan sporten gewoon....

Oud 27-03-2002, 13:54
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik lijn niet, ik eet héél weinig of vaak dagen niet.
Is meer iets wat in mn hoofd zit ben ik bang
Toch weeg ik 54 bij 1.68m.
Oud 27-03-2002, 13:55
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
lareno schreef:
Wow, heb je al maatje S? Je bent nu toch niet verder aan t lijnen he of wel?

x's Juul
Oud 27-03-2002, 14:41
Lora
Lora is offline
Citaat:
vanilla schreef:
shit! doe hondjes en sit ups, dat helpt vast! of doe je die al? misschien kijk je wel in de verkeerde spiegel hoor!!

Nee, ik kijk helaas niet in de verkeerde spiegel
Ik doe geen sit-ups, dat is wel een goed idee.

Het is niet zo dat ik helemaal niets zie van mijn gewichtsverlies, want ik zie wel verandering. Maar om echt maatje s te kweken zal een streefgewicht van 60 kilo niet voldoende zijn, vrees ik.

Ik blijf volhouden, ook al is het moeilijk en baal ik ervan in de spiegel dit lijf te moeten zien, maar goed, er komt al verandering in

Hoe gaat het bij jullie?
Oud 27-03-2002, 14:59
Anne
Anne is offline
Citaat:
vanilla schreef:
SHIT?!!?

Ik ben gewoon blijven snoepen, al is het wel iets minder, heb gewoon gegeten, ik snap niet hoe het komt, maar het is wel leuk! Al mag er nog wel wat af eigenlijk...
Oud 27-03-2002, 15:21
*charm girl*
*charm girl* is offline
ik ga ook meedoen want ben de laatste tijd, nadat ik wel slanker was geworden doordat ik gegroeid ben, nogal aan t vreten en ook aangekomen. Eerst woog ik rond de 52 en nu iets van 55/56 (ik ben ong. 1.60). T is alleen wel zo dat ik een paar maanden niet ongesteld was geweest en hierdoor (hoop ik ) veel vocht heb vastgehouden.
Ik wil voor de zomer graag ong. 50 kilo worden, dan hoef ik tenminste me geen zorgen te maken als ik in bikini loop. Bovendien zit het er aan te komen dat ik een vriendje krijg en dan wil ik ook wat zekerder over mijn lichaam zijn.
Ik ben alleen dik ongemotiveerd! Deze topic vind ik wel een goed idee, dus ik ga meedoen!! Vanaf morgen

Mijn moeder heeft trouwens een abtronics besteld vd tellsell(jaaa erg he ), zo'n ding dat je spieren vanzelf laat bewegen. Heeft iemand hier (goede) ervaringen mee? Hij wordt binnenkort bezorgd en ik ben wel benieuwd!
Oud 27-03-2002, 17:55
$tarlight
$tarlight is offline
wat doen jullie bij verjaardagen enzo?? Mijn vader is morgen jarig en ik hoor het gezeur van mn familie nou al.....
Oud 27-03-2002, 18:16
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Citaat:
$tarlight schreef:
wat doen jullie bij verjaardagen enzo?? Mijn vader is morgen jarig en ik hoor het gezeur van mn familie nou al.....
Ik zou een stukje taart eten ofzo, voor een keertje is da echt nie zo erg hoor. Alleen zorgen dat je niet teveel eet. O ja Gefeliciteerd met je vader!!!

Oud 27-03-2002, 18:52
Verwijderd
taart eten...omdat het lekker is..
Oud 27-03-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
vanilla schreef:

is dit beter?
Iets, maar nog niet echt.

En Lora, kijk alsjeblieft uit, dat dik zijn zit volgens mij meer in je hoofd dan dat je het werkelijk bent. Dit is niet als aanval of wat dan ook bedoeld, meer als waarschuwing.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-03-2002).]
Oud 27-03-2002, 20:55
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Iets, maar nog niet echt.

En Lora, kijk alsjeblieft uit, dat dik zijn zit volgens mij meer in je hoofd dan dat je het werkelijk bent. Dit is niet als aanval of wat dan ook bedoeld, meer als waarschuwing.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-03-2002).]
Leonoor, ik kan niet nu zomaar stoppen, dat zou echt zonde zijn. Ik wil ook niet stoppen, zolang ik me er goed bij voel.
Ik snap dat je je twijfels hebt omdat m'n gewicht medisch gezien gezond is, maar dan kun je naar bijna iedereen kijken die hier lijnt....zelfs mensen met een ondergewicht beginnen met afvallen, tja.

Natuurlijk is het soms vervelend, niet alles mogen eten wat je wilt, maar het is vervelender te stoppen en weer al die kilo's aan te komen, toch?

Oud 27-03-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:
Leonoor, ik kan niet nu zomaar stoppen, dat zou echt zonde zijn. Ik wil ook niet stoppen, zolang ik me er goed bij voel.
Blijf dan iig voldoende eten, meer lijnen hoeft niet, probeer dan gewoon op gewicht te blijven.

Ik heb twee mensen zien lijnen van 'maar het gaat zo goed' en dat ging niet goed. Zelf hadden ze dat niet in de gaten, hun omgeving wel. Ik ken jou natuurlijk niet, ik wil alleen zeggen dat je uit moet kijken.
Oud 27-03-2002, 21:26
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
Lora schreef:
Blijf dan iig voldoende eten, meer lijnen hoeft niet, probeer dan gewoon op gewicht te blijven.

Ik heb twee mensen zien lijnen van 'maar het gaat zo goed' en dat ging niet goed. Zelf hadden ze dat niet in de gaten, hun omgeving wel. Ik ken jou natuurlijk niet, ik wil alleen zeggen dat je uit moet kijken.
Ok, ik snap je. Maar ik heb mijn eetschema nog steeds niet veranderd...oftewel ik eet nog steeds gezond, krijg van alles wat binnen. Bovendien had ik in het begin een streefgewicht vastgesteld, en wil dat dus ook behalen.
Ik vind heus niet dat je zeurt oid, ik kijk uit, echt.

Het enige wat ik vervelend vind, zijn een aantal mensen hier die ook lijnen, maar die al zo gruwelijk dun zijn, dat ik mezelf dan gewoon kut ga voelen, omdat ik nog zo ver moet voordat ik slank ben enz enz, snap je?
Oud 28-03-2002, 05:45
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:

Het enige wat ik vervelend vind, zijn een aantal mensen hier die ook lijnen, maar die al zo gruwelijk dun zijn, dat ik mezelf dan gewoon kut ga voelen, omdat ik nog zo ver moet voordat ik slank ben enz enz, snap je?
Iig fijn dat je me niet vindt zeuren.

Volgens mij ben je btw al slank, iig een stuk slanker dan ik. Je bent langer dan ik en lichter, 60 bij 178 iss ondergewicht, denk je daar wel aan?

Oud 28-03-2002, 07:01
Verwijderd
hmm weeg nu bijna 68 en ben 1.65....paar weekjes geleden had ik mezelf zo goed ingehouden met snoepen dat ik 64 woog..nou toen was ik al blij...hmmz..maar ja nu ineens die 4 kilo eraan zitten ben ik wel wat minder blij...
Oud 28-03-2002, 11:16
aquafemme
aquafemme is offline
heb afgelopen week bijna elke dag gesport... en ik voel me goed.. in tegenstelling daarvan eet ik wel weer erg veel... maar ik ga gewoon door... en het lukt me!

succes iedereen
Oud 28-03-2002, 14:13
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
Lora schreef:

Iig fijn dat je me niet vindt zeuren.

Volgens mij ben je btw al slank, iig een stuk slanker dan ik. Je bent langer dan ik en lichter, 60 bij 178 iss ondergewicht, denk je daar wel aan?

Tja, officieel is het een ondergewicht, maar ik heb dan echt nog wel vet helaas!
Het zou wel mooi zijn als een ondergewicht automatisch dun zijn betekende.
Oud 28-03-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef:
Wow, heb je al maatje S? Je bent nu toch niet verder aan t lijnen he of wel?

x's Juul
jawel, want het was volgens mij meer een toevalstreffer. Ik ben wel afgevallen, maar volgens mij heb ik niet van alles s hoor, dus we gaan gewoon verder

Oud 28-03-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:
Tja, officieel is het een ondergewicht, maar ik heb dan echt nog wel vet helaas!
Het zou wel mooi zijn als een ondergewicht automatisch dun zijn betekende.
Iedereen heeft vet, anders was je een wandelend skelet. Vet beschermt je tegen kou en tegen stoten en andere dingen. Het is van (levens)belang. En ik heb het vermoeden dat ik 'dikker' ben dan jij.
Oud 28-03-2002, 20:59
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Iedereen heeft vet, anders was je een wandelend skelet. Vet beschermt je tegen kou en tegen stoten en andere dingen. Het is van (levens)belang. En ik heb het vermoeden dat ik 'dikker' ben dan jij.
Misschien weeg je wel meer, maar zie je er slanker uit...kan ook. En een beetje vet kan wel, maar ik wil het niet zien.

En wat ik zeg is toch allemaal niet raar? Iedereen hier blaat zo

Oud 28-03-2002, 21:48
D-sire
D-sire is offline
Ik ga meedoen! Jahaa ben nu al twee hele dagen geleden in me eentje begonnen.. Maar denk dat het met jullie erbij een stuk makkelijker zal zijn! Ik weeg nu precies 64 kilo, en mijn streefgewicht is 60 kilo. Ik ben 1.70m lang, dus denk dat dat wel een redelijk doel is, of niet??

Meer bericht volgt later
Oud 28-03-2002, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Lora schreef:
Misschien weeg je wel meer, maar zie je er slanker uit...kan ook. En een beetje vet kan wel, maar ik wil het niet zien.

En wat ik zeg is toch allemaal niet raar? Iedereen hier blaat zo

ik vinnet niet raar ofzo, maar ik kan er niet tegen als "slanke" of "normaal postuur" mensen nòg slanker en nòg meer af willen vallen..ik weet inderdaad niet hoe jij er uit ziet, misschien heb je wel ondergewicht maar zie je er toch niet echt dun uit ofzo..maar je bent iig niet te dik dus wees ajb blij ofzo...ik ben gewoon echt te dik en als ik zeur dat ik te dik ben en af moet vallen, dan is het ook echt zo. jullie hoeven niet af te vallen, maar willen gewoon nog meer af vallen om nog iets dunner te zijn...ik vind dat best obsessief..nòg dunner, nòg lichter..wanneer ben je dan eindelijk tevreden?

*geen persoonlijke aanval, maar gewoon commentaar op mensjes die nooit tevreden zijn*

Oud 29-03-2002, 02:29
miep
miep is offline
hier gaat ie vandaag slecht zeg!
pffff,
echt ontzettend veel chocolade gegeten, en ook chips, en nog veel meer!
vervelend, maar goed..
het is gelukkig nogsteeds geen bikini weer
Oud 29-03-2002, 02:31
miep
miep is offline
vaag hoor,
vorige week was ik ongesteld, voor 't eerst in 5 jaar dat ik ongesteld ben GEEN chocolade tijdens period gegeten, mar wat doe ik nu, de week er na? absurd veel chocola eten... MISSCHIEN BEN IK WEL ECHT VERSLAAFD!
Oud 29-03-2002, 07:34
D-sire
D-sire is offline
Zow volgende dag is weer aangebroken.. Net als ontbijt wel DRIE boterhammen naar binnen gewerkt.. Shame on me
Moet strax naar de begrafenis van mijn oma en daar ga ik dus NIET veel eten. Zow da is er ook weer uit.
Ben er ook ff achter dat mijn verschil tussen 's avonds en 's ochtends wegen een halve kilo is! Gisteravond 64kilo en nu 63,5..

K denk da'k nog wel vanmiddag ff kom melden hoe t ging..
Oud 29-03-2002, 10:04
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Zal ik ook maar mee doen dan?

hmm... ik ben 1.81 en ik weeg 83 kilo.
ik pas mijn oude broeken niet meer en da's behoorlijk K U T!

oke vanmorgen heb ik:

- 3 witte boterhammen op met aardbeien en een glas thee zonder aardbeien.
voor de rest hebbik nog niks gegeten
Oud 29-03-2002, 10:05
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
oh trouwens ik heb een vraagje..

op welk punt van de dag kun je jezelf het BESTE wegen?
Oud 29-03-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
oh trouwens ik heb een vraagje..

als je net wakker wordt en naar de wc bent geweest denk ik. en ik zou me niet elke dag wegen ofzo want dan zie je bijna geen verschil, doe gewoon 1 keer per week denk ik
Oud 29-03-2002, 11:54
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:

dat maakt op zich niet uit, zolang je het maar op een vast punt op de dag doet.
Oud 29-03-2002, 15:50
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmz ik heb deze topic de laatste dagen zeeeeeeeer bewust lopen omzeilen aangezien ik weer enorm aan t vreten ben geweest.
Waarom kan ik niet gewoon 1 koek eten, of 3 dropjes i.p.v. 20? Daar word ik echt gek van.
Maar goed, ik ben weer opnieuw begonnen en deze keer moet t gewoon echt gaan lukken om mezelf niet zo vol te vreten. Ik mag best iets snoepen van mezelf hoor, maar ik wil t echt gewoon enorm minderen...Echt niet gezond meer dit. Mijn doel voor de komende weken is dus niet helemaal niet snoepen maar proberen maat te houden.
Oud 29-03-2002, 16:34
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ik moet ook afvallen.
neej,ik ben niet zo n type dat 50 wilt wegen maar ik ben 1,73 lang en weeg 72 kilo
denk dat het aan de zware kant is,ik wil er 7 kilo af.
Topic gesloten

Regels voor berichten