Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Yep dat wist ik al met 2 zijn ze begonnen en 3 wordt hardgewerkt aan een script ik heb er zelf een eigen topic overgemaakt: http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002895.html |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben gister naar Harry Potter geweest ik vond het een leuke vermakkelijke film niet meer dan dat! ik vind het meer een kinderfilm (is ie eigenlijk ook, geef maar toe mensen) als ik jonger was 8 jaar ofzo zou ik die film wel erg leuk vinden, vindt hem wel leuk hoor (best vermakkelijk)maar dat het een meesterwerk is zegt maar mwah neej (heb de boeken niet gelezen) ik vond die ene scene wel cool dat ze zo'n wedstrijd houden zo'n team op die bezemstelen dat was wel spectaculair, ik zeg gewoon een leuke vermakelijke film! (gelukkig heb ik de 14.00 voorstelling bijgewoond dan zitten die kleine kottertjes allemaal op school nog! er waren zelfs 2 paren van bejaarden tsja het trekt toch niet alleen jonge mensen aan, ik denk gewoon net als hun ik er naar toe ben gegaan omdat het zo'n hype was dat iedereen eroverpraat en in de vs records brak en ik werd daardoor natuurlijk heel nieuwsgierig!
![]() [Dit bericht is aangepast door niceman1984 (28-11-2001).] |
![]() |
|
als ik dit alles zo lees, ben ik weer een geval apart.... ik wil er niet heen.... maar dat komt ook omdat iedereen op school die ik niet bijster graag mag er heen gaat
|
Hehe da's ook een goed argument...!
Het is zo dat ik het al las voordat het echt bekend werd (mijn moeder werkt nl. in de bieb, en die hoorde van een collega ofzo dat het een erg leuk boek was), anders was ik er denk ik niet aan begonnen. Meestal heb ik een hekel aan die hypes en alles, maar dit vond ik te leuk om te "laten vallen" toen het echt bekend werd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter 8 Racing Dutch | 23 | 18-01-2008 12:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 | |
Games |
harry potter probleem voor de gbc I jostie | 1 | 24-02-2002 18:09 |