Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2001, 10:25
legatus
legatus is offline
Roald Dahl heeft ook een erg leuk kort verhaal over de geboorte van Hitler.
Oud 23-11-2001, 14:29
Pientje
Pientje is offline
ik ga er wel heen lijkt me vet!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 17:36
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Roald Dahl heeft ook een erg leuk kort verhaal over de geboorte van Hitler.
Ja, ken ik, gelezen op school was wel...geinig
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 18:48
the tourist
the tourist is offline
ik heb alle boeken gelezen en ga ook zeker naar de film. hij lijkt me wel cool
Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 19:06
Jozzy
Jozzy is offline
Ik ben d'r vrijdagavond heen geweest. Echt een topfilm!! Ik wist niet echt wat ik er van moest verwachten, omdat je toch denkt dat het anders zal zijn als je in gedachten had, maar - ookal had ik dat in de trailers al een beetje gezien - dat viel echt ontzettend mee. Alleen Dumbledore viel wat tegen vond ik, die was minder vrolijk dan ik verwachtte.
Dusseh... allemaal gaan!!

Btw ik ga binnenkort nog maar een keer (ik heb een goed excuus want m'n moeder wil 'm ook zien )
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 02:21
sSaArRaA
sSaArRaA is offline
ik ben met mijn broertjes meegeweest, waren te laat, zaten vooraan.. aparte film...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 05:24
Verwijderd
jullie zijn allemaal gehersenspoeld

niet normaal zeg

harry potter harry potter harry potter!

SAy My name!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 10:11
Jozzy
Jozzy is offline
siNix!!! zo, tevreden??

en dat gehersenspoeld slaat gewoon nergens op. ik vind het gewoon een leuke film, mag ik?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 13:32
Eef DeWitt Bukater
Eef DeWitt Bukater is offline
Ben er zaterdag geweest en het was echt een enorm toffe film!! Heel mooi gemaakt.. Ik ging er geheel blanco heen.. Had nog niet gelezen ofzo, maar hij was echt heel erg gaaf! Ook voor mensen die hem wel gelezen hebben, moet ie wel tof zijn.. M'n pa en m'n zusje hebben de boeken allemaal gelezen, en werden niet teleurgesteld ofzo. Heb je soms met boeken en films.. neem hannibal.. mooi boek, slechte film. veel weggelaten enzow.. was hier dus niet zo.. Dus alle mensen die het niets lijkt: GA!! hij s echt de moeite waard (en het geld.. : best duur)
Oud 26-11-2001, 15:56
niceman1984
niceman1984 is offline
Ik ga er denk ik volgende week heen als het wat rustiger wordt anders heb je van die kleine schreeuwende kottertjes in de bios dat stoor mij
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 16:32
Chimera
Chimera is offline
Gisteren geweest. Echt een topfilm! Vind 'em toch alleen wel aardig 10+ eigenlijk, zitten dingen in waar jonge kinderen wel 'es nachtmerries van kunnen krijgen

Ga de volgende 6 delen ook kijken
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 17:10
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Gisteren geweest. Echt een topfilm! Vind 'em toch alleen wel aardig 10+ eigenlijk, zitten dingen in waar jonge kinderen wel 'es nachtmerries van kunnen krijgen

Ga de volgende 6 delen ook kijken

Als die wel uitkomen is de vraag de 1ste film brengt ook het vaak hetmeest $ op en is de origeneelste de hype van potter gaat ook niet eeuwig duren denk ik .... (nu ik dit heb gezegt krijg ik van sommigen kritiek)
okeej kom maar op zou ik zeggen !

Ohja nog wat ik ga hem volgende week wel kijken denk ik omdat iedereen het over potter heeft dat het geweldige boeken zijn en over de film enzo daarom ben ik nu nieuwsgierig wat ik ervan vind (ik ben geen boekenwurm dus ik heb geen zin in om te lezen)ik kijk gewoon lekker de film HASTA LA VISTA!

[Dit bericht is aangepast door niceman1984 (26-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 17:29
Jozzy
Jozzy is offline
niceman84 -> het is al zeker dat ook deel 2 en 3 op film uitkomen, ze zijn zelfs al bezig met filmen...!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 17:30
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Ik ga er denk ik volgende week heen als het wat rustiger wordt anders heb je van die kleine schreeuwende kottertjes in de bios dat stoor mij
ik ben vrijdagavond om 2115 geweest, en dan heb je er niet zo'n erge last van. moet trouwens wel zeggen dat we helemaal achteraan zaten en dus geen last hadden van plotseling aanvallende kindertjes
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 18:29
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
ModuM schreef:
niceman84 -> het is al zeker dat ook deel 2 en 3 op film uitkomen, ze zijn zelfs al bezig met filmen...!

Yep dat wist ik al met 2 zijn ze begonnen en 3 wordt hardgewerkt aan een script ik heb er zelf een eigen topic overgemaakt: http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002895.html
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 18:31
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
ModuM schreef:
ik ben vrijdagavond om 2115 geweest, en dan heb je er niet zo'n erge last van. moet trouwens wel zeggen dat we helemaal achteraan zaten en dus geen last hadden van plotseling aanvallende kindertjes

Haha ja ik hoop dat er ook niet van die kleine kids daarzijn bij StarWars had ik er ook last van allemaal van die kleine kottertjes achterin zo te zeiken over doeloze dingen ! toen jar jar ineens kwam al die kids zo lachen! daar ergerde ik me mateloos aan jarjar is niet leuk!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 19:38
Jozzy
Jozzy is offline
hehe niet alleen jarjar (of wtf) is niet leuk, de rest van starwars ook niet maja ieder z'n mening he...
gelukkig was het vrijdagavond meer bezet met "minder jonge" kinderen zeg maar
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 16:52
Aurora
Aurora is offline
Weet er iemand hoe lang die film ongeveer duurt toevallig? Ik ga er als het goed is donderdagavond heen HIEPHOI!!!!!
Oud 27-11-2001, 17:43
Jozzy
Jozzy is offline
Hehe have fun!!!
Hij duurt 2u30m met daarvóór nog zo'n 15m reclame en voorstukjes e.d.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 07:44
Ieke
Ieke is offline
Ik ga er vrijdeg heen!
Oud 28-11-2001, 10:07
niceman1984
niceman1984 is offline
Ik ben gister naar Harry Potter geweest ik vond het een leuke vermakkelijke film niet meer dan dat! ik vind het meer een kinderfilm (is ie eigenlijk ook, geef maar toe mensen) als ik jonger was 8 jaar ofzo zou ik die film wel erg leuk vinden, vindt hem wel leuk hoor (best vermakkelijk)maar dat het een meesterwerk is zegt maar mwah neej (heb de boeken niet gelezen) ik vond die ene scene wel cool dat ze zo'n wedstrijd houden zo'n team op die bezemstelen dat was wel spectaculair, ik zeg gewoon een leuke vermakelijke film! (gelukkig heb ik de 14.00 voorstelling bijgewoond dan zitten die kleine kottertjes allemaal op school nog! er waren zelfs 2 paren van bejaarden tsja het trekt toch niet alleen jonge mensen aan, ik denk gewoon net als hun ik er naar toe ben gegaan omdat het zo'n hype was dat iedereen eroverpraat en in de vs records brak en ik werd daardoor natuurlijk heel nieuwsgierig!

[Dit bericht is aangepast door niceman1984 (28-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 14:26
Jozzy
Jozzy is offline
Het zal ook best wel door de HP-hype komen dat ik 'm zo ontzettend leuk vind hoor. Maar ja boeiend, die hype maakt 'm niet minder leuk ofzo...!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 15:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Als die wel uitkomen is de vraag
Euh. Hoeveel James Bond films denk je dat d'r uitgekomen zijn? Meer dan 7! Ik weet zeker dat ze alle 7 uit zullen komen, die boeken zijn gewoon allemaal leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 19:54
Nuck
Nuck is offline
Ik vind het een gewoon leuke, gezellige film
Oud 29-11-2001, 09:08
Flopper
Flopper is offline
Moet ook in december naar The Lord of the Rings gaan!
Zkrs een aanrader!
Van de boeken van in de ban van de ring en van de hobbit!
Oud 29-11-2001, 16:06
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ik vind het een gewoon leuke, gezellige film

Is het ook
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 19:43
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
als ik dit alles zo lees, ben ik weer een geval apart.... ik wil er niet heen.... maar dat komt ook omdat iedereen op school die ik niet bijster graag mag er heen gaat
Oud 29-11-2001, 19:48
Jozzy
Jozzy is offline
Hehe da's ook een goed argument...!

Het is zo dat ik het al las voordat het echt bekend werd (mijn moeder werkt nl. in de bieb, en die hoorde van een collega ofzo dat het een erg leuk boek was), anders was ik er denk ik niet aan begonnen. Meestal heb ik een hekel aan die hypes en alles, maar dit vond ik te leuk om te "laten vallen" toen het echt bekend werd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten