Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*gebruik leestekens*
Ik zou er eerlijk gezegd niet mee doorgaan. Je durft zelf je relatie al niet openbaar te maken, omdat haar broer kwaad zal worden (wat ik me goed kan voorstellen, het is tenslotte zijn kleine zusje en jij bent 18) Zo'n meisje is nog een kind, die weet nog helemaal niet wat liefde is.. (althans dat kan ik me niet voorstellen!) Wat stel je je er zelf bij voor, wat willen jullie samen doen? samen uit kunnen jullie niet, zij vindt andere dingen leuk dan jij.. Zij wil met dr vriendjes en vriendinnetjes buiten spelen, jij wilt naar de kroeg om met je maten een pilsje te drinken. Er zijn zo veel verschillen.. Maar goed, wat denk jij er zelf eigenlijk van, wat denk jij dat er uiteindelijk van terecht zal komen? Wat vinden jouw ouders ervan en die van haar?? Maar bovenal; wat verwacht jij van haar en van een relatie..
||
Citaat:
![]() Kijk als ze zou 16 was en jij 22 dan is er niets aan de hand! 16 is een veel normalere leeftijd voor zo'n 'serieuze' relatie, voor zover dit serieus genoemd kan worden! Zoek een ander of w8 nog 4 jaar ofzo, dit is ziek
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() dat je in 6 gymnasium zit, maakt je echt nog niet zo geweldig... ik zit tenslotte maar in 4havo, of niet? Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 19:35. |
![]() |
|
ff off topic, het maakt niet uit wat voor niveau je doet, ik heb maar gewoon MAVO gedaan en doe nou MBO. Mijn nederlands is niet zo best, maar ik gebruik iig interpunctie (ik ken zelfs wat moeilijke woorden
![]()
|
En om even bij het topic te blijven...
Het leeftijdsverschil is nu gewoon te groot, 6 jaar is niets, maar dan hebben we het wel over 23 - 29 bijvoorbeeld. 6 jaar is voor dat meisje precies de helft van haar leven (om even een indicatie te geven). Je kan dus ook door de ouders van dit meisje aangegeven worden. m.a.w. Je bent dus strafbaar...
|
![]() |
Hey ik zit in hetzelfde schuitje als jij!:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=290671 ik vind dat je haar moet laten gaan. De redenen zijn vast al genoemd. ga elk je eigen weg en wie weet kom je haar over 5 jaar nog eens tegen. tis moeilijk dat weet ik als geen ander. Als je bij haar blijft vindt ik een ding ontzettend belangrijk: Ben er open over tegen iedereen!! (vooral ouders / familie) als je me wil mailen dan kan dat. Hopelessly Devoted. PS (wat een hoop reacties in korte tijd!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En alsjeblieft niet met die enge kleurtjes werken, doos ![]() Ontopic: Mjah, zoals hierboven al gezegd... leeftijdsverschil maakt geen hout uit, 't gaat erom dat zij pas twaalf is. Dat is gewoon te jong voor zoiets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nou ontopic aan westlander84. Het is best dat je hier om raad vraagt over je relatie. Maar dan moet je niet gaan schelden en roepen als mensen tegen je zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Per slot van rekening zal je mij ook een pedofiel noemen als ik iets met een meisje van 12 begin (gezien mijn leeftijd linksboven). Ikzelf vind je vriendin dus ook wat te jong voor een relatie, maar als jullie er een goed gevoel over hebben, dan moeten jullie het zelf weten. Weet wel dat nare man gelijk heeft en je strafbaar bent. Fijn dat haar moeder jullie steunt, maar dat betekent nog niet dat haar vader of een oom of tante geen aangifte kan doen.
|
(Mensen en )meisjes...ik vind het bijzonder interessant om te horen wat jullie in je eigen tijd doen. (opleiding, sport, etc.). Dat mogen jullie ook openhartig vertellen aan elkaar, en/of aan mij. (Overigens...dit laatste geldt niet voor japie) Maar, doe dat dan alsjeblieft óf in een ander topic. Óf in de mail/msn.
Als jullie het niet erg vinden zou ik graag weer ontopic gaan. Dankjullie wel
Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 21:02. |
![]() |
|
Laat hem toch met rust, hij vraagt om hulp en niet wat jullie ervan vinden. Ik heb alles zo'n beetje lopen lezen en niemand beantwoord echt zijn vraag, alleen discussies zijn er gaande van "oh wat ben jij een viespeuk, kinderlokker!". Ik snap jullie reacties, maar antwoord dan niet, is toch niet leuk voor die jongen. Ik heb met hem gechat erover en hij is echt wel OK, maar gewoon wat kleine probleempjes heeft hij, maar dat zegt toch niet dat zij geen relatie kunnen hebben. Ik vind dat hij moet doen wat z'n hart hem ingeeft, doet hij het fout dan merkt hij dat zelf wel, en als het nix wordt dan zal hij zelf wel inzien achteraf dat het misschien wat raar was. Maar nu is hij happy dus laat die jongen, hij is er niet op uit om haar zo snel mogelijk het bed in te krijgen. Dus antwoord de volgende keer met wat meer begrip en denk je in(ook al is het moeilijk voor sommige) dat jij hem bent in die situatie. Daar help je hem veel meer mee.
||
Citaat:
Ik ben dus die broer ( voor de gene die dit niet wisten ) Gast geloof me als je ook maar met 1 vinger aan m,n zusje komt sla ik je kapot .. Vat dit op als een advies Als je dit niet op volgt zal ik je leren wat het is om aan m,n familie te zitten .. Ik hoef je gelijk ook niet meer te zien gast |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, wie ben ik.
||
Citaat:
Dus, dat ze toch gewoon iets met elkaar blijven hebben, en stiekum afspreken. Je kunt haar niet altijd 'in de gaten houden'. Noch kun je hem altijd de schuld geven wanneer je zusje eens weg is. Het komt dan van haar kant. Ik denk dat ze zelf moeten ondervinden dat het niet werkt. Als ze 'gevoelens' voorelkaar hebben dan kun je die toch niet ineens wegnemen door middel van agressiviteit en dreigementen.
|
![]() |
sjon...(westlander84) , het was ni sow slim om het hier te posten want je weet dat mike hier rondkykt ..!! en geheim houden voor mike is oook niet slim , al hadje nouw gewoon gelijk verteld hoe de situatie as aan het begin was het mishcien beter uitgepakt.. en eleftijdis best wel groot ja
![]() sorry dak seg maarksta achter mike.. hoe je aangepakt hebt is niet slim ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens denk ik echt niet dat maypole anders had gereageerd wanneer westlander84 het hem als eerste zou hebben gezegd. Maar goed, ik ken hen (gelukkig) niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mensen, reageer eens normaal, een probleem kan je zonder vechten en schelden oplossen, op een menselijke manier. We leven in de 21ste eeuw en nog zijn er van die primitieve mensen die zich uiten in barbaars gedrag. Behandel iemand anders zoals je zelf ook behandeld wilt worden, met respect. Vind je zijn daden vervelend, verkeerd of wat dan ook, zeg dat dan met respect, ik weet zeker dat je dat zelf ook zo wilt horen. (I know I do) En dan ontopic: Ik kan me moeilijk voorstellen dat het uberhaubt leuk is om met een meisje van 12 verkering te nemen. Vooral als je 18 bent, je schiet er zelf niets mee op en dat meisje ook niet. Laat lekker varen en neem met iemand anders, meisjes van 12 horen nog geen "serieuze" relaties aan te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yepz, ik ben het met de reactie van Q eens, hierboven mij.
Of we proberen hier in dit topic tot een goede oplossing te komen, dus zonder grof gescheld...of jullie moeten het buiten dit topic "uitvechten" en dan gaat ie dus op slot. Ik kan me persoonlijk ook niet voorstellen wat iemand van 18 met iemand van 12 moet, maar wat vindt het meisje in kwestie hier nou zelf van.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
12 jarig meisje bevallen! Mug1 | 1 | 30-03-2011 10:08 | |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
[TV] Vanavond de NNJ bij NOVA! Prea|K | 158 | 13-08-2003 01:34 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |