Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 00:31
westlander84
westlander84 is offline
wat stond er dan en die site doet het niet bij me
Advertentie
Oud 27-12-2002, 00:39
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
wat stond er dan en die site doet het niet bij me
nu wel.
Oud 27-12-2002, 02:22
Krugdinho
Krugdinho is offline
het hem rustig vertellen.
Oud 27-12-2002, 02:23
westlander84
westlander84 is offline
ja dat heb ik al min of meer een keer gedaan maar zei gauw erbij dat het maar een grapje was want hij werd een beetje pist dus rustig word hem niet helaas
Oud 27-12-2002, 02:26
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ja dat heb ik al min of meer een keer gedaan maar zei gauw erbij dat het maar een grapje was want hij werd een beetje pist dus rustig word hem niet helaas
vertel het over i.net
Oud 27-12-2002, 02:27
westlander84
westlander84 is offline
dat hebben we ook al een keer geprobeerd maar tevergeefs helaas ook pist weer dus ook maar gezegt dat het weer een rotstreek was dat het een grapje was
Oud 27-12-2002, 02:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
dat hebben we ook al een keer geprobeerd maar tevergeefs helaas ook pist weer dus ook maar gezegt dat het weer een rotstreek was dat het een grapje was
als hij zo'n goede vriend is moet hij zulk soort dingen ook accepteren vind ik...
Oud 27-12-2002, 02:30
westlander84
westlander84 is offline
daar ben ik het met u helemaal mee eens ...maar na oud jaar gaan we het vertellen me vriendin en ik dus hoop dat het goed kom en zo niet pech voor hem als tie maar van haar afblijf want dan ken ik hem wel bij wijze spreken wel vermoorden
Oud 27-12-2002, 06:40
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Mensen verzin nu toch eens een nieuw zogenaamd echt verhaal
Oud 27-12-2002, 09:00
jij
jij is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ik heb echt alles over voor me vriendin ben ook al heel veel vrienden kwijt erdoor die me ineens laten stikken dus heb ik hun laten stikken want heb nu haar vrienden en vriendinnen erbij en die zijn een stuk beter dan de mijne
my god, jij bent godvert 18 en hebt niet alleen een lief; maar ook vriendjes en vriendinnetjes van 12.. leuk..
Oud 27-12-2002, 13:44
PardonMe
PardonMe is offline
*gebruik leestekens*

Ik zou er eerlijk gezegd niet mee doorgaan.
Je durft zelf je relatie al niet openbaar te maken, omdat haar broer kwaad zal worden (wat ik me goed kan voorstellen, het is tenslotte zijn kleine zusje en jij bent 18)

Zo'n meisje is nog een kind, die weet nog helemaal niet wat liefde is.. (althans dat kan ik me niet voorstellen!)

Wat stel je je er zelf bij voor, wat willen jullie samen doen? samen uit kunnen jullie niet, zij vindt andere dingen leuk dan jij.. Zij wil met dr vriendjes en vriendinnetjes buiten spelen, jij wilt naar de kroeg om met je maten een pilsje te drinken.
Er zijn zo veel verschillen..

Maar goed, wat denk jij er zelf eigenlijk van, wat denk jij dat er uiteindelijk van terecht zal komen? Wat vinden jouw ouders ervan en die van haar?? Maar bovenal; wat verwacht jij van haar en van een relatie..
Oud 27-12-2002, 14:58
jij
jij is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Zij wil met dr vriendjes en vriendinnetjes buiten spelen, jij wilt naar de kroeg om met je maten een pilsje te drinken.
nah, hij heeft geen maten meer, moet ook gaan buiten spelen...

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 15:18.
Oud 27-12-2002, 15:16
Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja boeiend, wie neemt er nou Belgen serieus?
Ja en wie neemt deze kankernerd serieus?
Oud 27-12-2002, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Magical Vegetto schreef:
Ja en wie neemt deze kankernerd serieus?
Meer mensen dan jij in hele leven zult ontmoeten.
Oud 27-12-2002, 15:54
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft zegt:
Ok Nederlands-lerares, i.p.v. zeuren op anderen kun je beter even dit lezen...
Liever een tikfout dan tientallen zinnen achter elkaar ZONDER ENIG PUNT OF KOMMA!!! NIet te lezen gewoon
Oud 27-12-2002, 15:55
@Moon
@Moon is offline
En ik ben niet de enige die er aan ergert.
Oud 27-12-2002, 16:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
zie je wel dat leeftijd niks uitmaakt heel erg bedankt voor die mail echt want mij oom en tante schelen ook 20 jaar dat is wel een beetje te maar toch ze hebben al 4 kinderen en alles en gaat perfect met ze dus inderdaad het ken gewoon heel erg bedankt lieve voor je mail
het gaat ook helemaal niet om het aantal jaar, meer de leeftijd! 12 jaar is te jong voor een relatie.. nou ja behalve met je kampvriendje achter een bosje kusjes op de wang geven en giegelen.
Kijk als ze zou 16 was en jij 22 dan is er niets aan de hand! 16 is een veel normalere leeftijd voor zo'n 'serieuze' relatie, voor zover dit serieus genoemd kan worden!
Zoek een ander of w8 nog 4 jaar ofzo, dit is ziek
Oud 27-12-2002, 16:17
Verwijderd
toch nog iemand met me eens
Oud 27-12-2002, 16:21
Verwijderd
maarruh, heb je ooit wel is een vriendin gehad ?? (op deze kleuterliefde na) ??? want in mijn ogen moet je toch behoorlijk wanhopig zijn om aan zoiets te beginnen
Oud 27-12-2002, 16:25
Verwijderd
Ik zou het je vriend niet al te kwalijk nemen dat hij het niet accepteert dat jij iets met zijn zusje hebt... Dat is toch logisch? Als een jongen van 18 iets met mijn zusje van 13 zou willen, zou ik hem persoonlijk het huis uit trappen, ookal ben ik dan zelf maar 15...
Oud 27-12-2002, 16:47
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
@Moon schreef:
Liever een tikfout dan tientallen zinnen achter elkaar ZONDER ENIG PUNT OF KOMMA!!! NIet te lezen gewoon
Zullen we het gewoon ontopic houden (lieve schat).
Oud 27-12-2002, 16:51
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
@Moon schreef:
En ik ben niet de enige die er aan ergert.
Dat is correct. Ik erger mij er (stiekem) ook aan, maar 't is daarentegen ook irritant wanneer er (steeds) op fouten gelet wordt. En het weer telkens herhaalt wordt... :\
Oud 27-12-2002, 19:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
@Moon schreef:
wow aan taalgebruik aan laag niveau en ook nog eens aan typen laag niveau. Leer eens normaal typen MET interpuctie!!
sorry hoor... k zei er nog bij dat ik er verder niks mee bedoelde. lezen is ook moeilijk

dat je in 6 gymnasium zit, maakt je echt nog niet zo geweldig... ik zit tenslotte maar in 4havo, of niet?

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 19:35.
Oud 27-12-2002, 20:06
Qimm
Qimm is offline
ff off topic, het maakt niet uit wat voor niveau je doet, ik heb maar gewoon MAVO gedaan en doe nou MBO. Mijn nederlands is niet zo best, maar ik gebruik iig interpunctie (ik ken zelfs wat moeilijke woorden )
Oud 27-12-2002, 20:38
Justice
Justice is offline
En om even bij het topic te blijven...

Het leeftijdsverschil is nu gewoon te groot, 6 jaar is niets, maar dan hebben we het wel over 23 - 29 bijvoorbeeld.
6 jaar is voor dat meisje precies de helft van haar leven (om even een indicatie te geven).

Je kan dus ook door de ouders van dit meisje aangegeven worden. m.a.w. Je bent dus strafbaar...
Oud 27-12-2002, 20:44
Hopelessdevoted
Hopelessdevoted is offline
Hey ik zit in hetzelfde schuitje als jij!:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=290671

ik vind dat je haar moet laten gaan. De redenen zijn vast al genoemd. ga elk je eigen weg en wie weet kom je haar over 5 jaar nog eens tegen. tis moeilijk dat weet ik als geen ander.

Als je bij haar blijft vindt ik een ding ontzettend belangrijk:
Ben er open over tegen iedereen!! (vooral ouders / familie)

als je me wil mailen dan kan dat.

Hopelessly Devoted.

PS (wat een hoop reacties in korte tijd!)
Oud 27-12-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
ff off topic, het maakt niet uit wat voor niveau je doet, ik heb maar gewoon MAVO gedaan en doe nou MBO. Mijn nederlands is niet zo best, maar ik gebruik iig interpunctie (ik ken zelfs wat moeilijke woorden )
Wát? *denkt aan alle dingen die ze moet leren en de veel grotere Engelse woordenschat*

En alsjeblieft niet met die enge kleurtjes werken, doos

Ontopic: Mjah, zoals hierboven al gezegd... leeftijdsverschil maakt geen hout uit, 't gaat erom dat zij pas twaalf is. Dat is gewoon te jong voor zoiets.
Oud 27-12-2002, 20:58
japie
japie is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Dat is correct. Ik erger mij er (stiekem) ook aan, maar 't is daarentegen ook irritant wanneer er (steeds) op fouten gelet wordt. En het weer telkens herhaalt wordt... :\
Ten eerste help je er zelf aan mee dat het herhaald Offtopic: ik weet het, ik ben een mierenneuker wat taalgebruik betreft, maar herhaald is in dit geval met een d wordt, dus als jij er dan ook eens mee ophoudt, dan zou dat ook helpen. Ten tweede, als de dhr. westlander84 een aantal keer heeft gereageerd zonder enig gebruik van interpunctie, dan mag er best een keer wat van gezegd worden. Iedereen ergert zich er aan, al is het meer of minder.

En nou ontopic aan westlander84. Het is best dat je hier om raad vraagt over je relatie. Maar dan moet je niet gaan schelden en roepen als mensen tegen je zeggen dat ze het niet met je eens zijn. Per slot van rekening zal je mij ook een pedofiel noemen als ik iets met een meisje van 12 begin (gezien mijn leeftijd linksboven). Ikzelf vind je vriendin dus ook wat te jong voor een relatie, maar als jullie er een goed gevoel over hebben, dan moeten jullie het zelf weten.

Weet wel dat nare man gelijk heeft en je strafbaar bent. Fijn dat haar moeder jullie steunt, maar dat betekent nog niet dat haar vader of een oom of tante geen aangifte kan doen.
Oud 27-12-2002, 21:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
(Mensen en )meisjes...ik vind het bijzonder interessant om te horen wat jullie in je eigen tijd doen. (opleiding, sport, etc.). Dat mogen jullie ook openhartig vertellen aan elkaar, en/of aan mij. (Overigens...dit laatste geldt niet voor japie) Maar, doe dat dan alsjeblieft óf in een ander topic. Óf in de mail/msn.

Als jullie het niet erg vinden zou ik graag weer ontopic gaan.

Dankjullie wel

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 21:02.
Oud 28-12-2002, 12:26
Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
Citaat:
nare man schreef:
Meer mensen dan jij in hele leven zult ontmoeten.
Zei die zelf
Oud 28-12-2002, 12:36
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
japie schreef:
Offtopic: Wil je dan niks over mijn hobbys weten??:?
Offtopic: Nou, nee hoor, dankje voor het aanbod.
Oud 28-12-2002, 12:47
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Laat hem toch met rust, hij vraagt om hulp en niet wat jullie ervan vinden. Ik heb alles zo'n beetje lopen lezen en niemand beantwoord echt zijn vraag, alleen discussies zijn er gaande van "oh wat ben jij een viespeuk, kinderlokker!". Ik snap jullie reacties, maar antwoord dan niet, is toch niet leuk voor die jongen. Ik heb met hem gechat erover en hij is echt wel OK, maar gewoon wat kleine probleempjes heeft hij, maar dat zegt toch niet dat zij geen relatie kunnen hebben. Ik vind dat hij moet doen wat z'n hart hem ingeeft, doet hij het fout dan merkt hij dat zelf wel, en als het nix wordt dan zal hij zelf wel inzien achteraf dat het misschien wat raar was. Maar nu is hij happy dus laat die jongen, hij is er niet op uit om haar zo snel mogelijk het bed in te krijgen. Dus antwoord de volgende keer met wat meer begrip en denk je in(ook al is het moeilijk voor sommige) dat jij hem bent in die situatie. Daar help je hem veel meer mee.
Oud 28-12-2002, 15:28
Rioto
Citaat:
westlander84 schreef:
donkerblauw
hoi ik heb met een 12 jarig meisje verkeering we hebben al 2 maander en nog iets langer en iedereen bij me weet dat behalve de broer want als die het weet word tie boos en ben ik niet meer welkom bij hem want hij is ook me beste vriend maar ik ben stapel op ze zusje en ze zusje op mij maar ik ben 18 en zei 12 wat moet ik doen ???
Kanker lijer ...Ik wist het gvd wel !

Ik ben dus die broer ( voor de gene die dit niet wisten )

Gast geloof me als je ook maar met 1 vinger aan m,n zusje komt sla ik je kapot .. Vat dit op als een advies

Als je dit niet op volgt zal ik je leren wat het is om aan m,n familie te zitten ..

Ik hoef je gelijk ook niet meer te zien gast
Oud 28-12-2002, 15:39
japie
japie is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Gast geloof me als je ook maar met 1 vinger aan m,n zusje komt sla ik je kapot .. Vat dit op als een advies

Als je dit niet op volgt zal ik je leren wat het is om aan m,n familie te zitten ..

Hmm...en je zusje heeft niks in te brengen??? Mag zij alleen vriendjes die jij goedkeurt??
Oud 28-12-2002, 15:39
Rioto
Citaat:
westlander84 schreef:
je gaat je gang maar met de politie want de moeder keur het goed dus je moet je bek houden ja en ik doe geen sex met haar hoor zo gore lul ben ik niet dus jij moet je bek houden tegen mij oek doei
what the fuck weet m,n moeder het ook al! >...DAT WORD ECHT EEN KANKA REL STRAKS ALS IK THUIS KOM
Oud 28-12-2002, 15:40
Rioto
Citaat:
japie schreef:
Hmm...en je zusje heeft niks in te brengen??? Mag zij alleen vriendjes die jij goedkeurt??
gvd niet iemand van 18 en al helemaal niet een maat van me ..

Oh wacht Ex maat
Oud 28-12-2002, 15:42
Rioto
Citaat:
Orion16 schreef:
Pas maar op dat je niet aangeklaagd wordt wegens pedofilie. Verder ben ik het helemaal eens met Nare Man.
Ik ga hem zo aanklagen
Oud 28-12-2002, 15:42
japie
japie is offline
Citaat:
Maypole schreef:
gvd niet iemand van 18 en al helemaal niet een maat van me ..

Oh wacht Ex maat
Hmm, raar hoor, dat jij je daar zo druk om kan maken. Is je zusje daar blij mee?
Oud 28-12-2002, 15:43
Rioto
Citaat:
japie schreef:
Hmm, raar hoor, dat jij je daar zo druk om kan maken. Is je zusje daar blij mee?
Ken mij dat verotten ...beide kunnen de graf kanka krijgen
Oud 28-12-2002, 15:45
japie
japie is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ken mij dat verotten ...beide kunnen de graf kanka krijgen
Als ze allebei je toch kan verrotten, waarom doe je dat dan niet? Scheelt jou een hoop frustraties, denk ik.

Maar goed, wie ben ik.
Oud 28-12-2002, 15:54
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Gast geloof me als je ook maar met 1 vinger aan m,n zusje komt sla ik je kapot ..
Wist je dat dit ook ave-rechts kan/zal werken?
Dus, dat ze toch gewoon iets met elkaar blijven hebben, en stiekum afspreken. Je kunt haar niet altijd 'in de gaten houden'. Noch kun je hem altijd de schuld geven wanneer je zusje eens weg is. Het komt dan van haar kant.
Ik denk dat ze zelf moeten ondervinden dat het niet werkt. Als ze 'gevoelens' voorelkaar hebben dan kun je die toch niet ineens wegnemen door middel van agressiviteit en dreigementen.
Oud 28-12-2002, 16:08
-|-drøþ déåd-|-
-|-drøþ déåd-|- is offline
sjon...(westlander84) , het was ni sow slim om het hier te posten want je weet dat mike hier rondkykt ..!! en geheim houden voor mike is oook niet slim , al hadje nouw gewoon gelijk verteld hoe de situatie as aan het begin was het mishcien beter uitgepakt.. en eleftijdis best wel groot ja al was het nou 2 jaaar.. ok..
sorry dak seg maarksta achter mike.. hoe je aangepakt hebt is niet slim w0000000000t
Oud 28-12-2002, 16:10
-|-drøþ déåd-|-
-|-drøþ déåd-|- is offline
maarja als ze echt veel voor elkaar voelen.. dan moet je ze laten gaan , zo is de natuur
Oud 28-12-2002, 16:20
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Kom op nou, een meisje van 12 houd net zo veel van een konijn als van haar "BoYfReInD!"
Maar als het konijnenliefde-gevoel van beide kanten komt is het ook wel een rare manier van aanpakken om hen/hem dan maar dood te trappen. Niet waar?
Oud 28-12-2002, 16:24
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
-|-drøþ déåd-|- schreef:
in-het-verleden-praat
In plaats van door-miauwen hoe het béter zou zijn geweest...kun je dan niet beter adviseren wat er nu gedaan kan/moet worden.
Overigens denk ik echt niet dat maypole anders had gereageerd wanneer westlander84 het hem als eerste zou hebben gezegd.
Maar goed, ik ken hen (gelukkig) niet.
Oud 28-12-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Oh, way to go westlander!, Je bent een HARDSTIKKE zieke fucker!
waar de hell zit je met je harses!, ik dacht eerst "Haha, dit is een geintje".. Maar met het ZUSJE van Maypole, die ook op dit forum zit?..Ik hoop dat dit bij de politie hardgemaakt kan worden!. 12 jarigen als vrienden ook, zieke pedo!. Ik hoop dat ze je flink te pakken krijgen, en je helemaal doodtrappen, vuile idioot!
tuurlijk, gewoon doodschoppen
Oud 28-12-2002, 16:50
Q
Q is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Je kan ook normaal een discussie aangaan en die jongen vertellen WAAROM je niet wilt dat hij met je zusje neemt. Ik denk persoonlijk dat dat meer nut heeft dan zomaar wat scheldwoorden neer te zetten en uit je slof schieten.

Mensen, reageer eens normaal, een probleem kan je zonder vechten en schelden oplossen, op een menselijke manier. We leven in de 21ste eeuw en nog zijn er van die primitieve mensen die zich uiten in barbaars gedrag. Behandel iemand anders zoals je zelf ook behandeld wilt worden, met respect. Vind je zijn daden vervelend, verkeerd of wat dan ook, zeg dat dan met respect, ik weet zeker dat je dat zelf ook zo wilt horen. (I know I do)

En dan ontopic:

Ik kan me moeilijk voorstellen dat het uberhaubt leuk is om met een meisje van 12 verkering te nemen. Vooral als je 18 bent, je schiet er zelf niets mee op en dat meisje ook niet. Laat lekker varen en neem met iemand anders, meisjes van 12 horen nog geen "serieuze" relaties aan te gaan.
Oud 28-12-2002, 16:57
Verwijderd
ik begrijp Maypole wel hoor....ik zou die gast ook aanpakken
en die anderen hier die vragen of er niets aan dat meisje gevraagd wordt???? op je 12e ben je niet echt in staat daarover mee te praten aangezien ze er te jong voor is!!!!!!!denk is logisch na allemaal
Oud 28-12-2002, 16:58
Verwijderd
Yepz, ik ben het met de reactie van Q eens, hierboven mij.
Of we proberen hier in dit topic tot een goede oplossing te komen, dus zonder grof gescheld...of jullie moeten het buiten dit topic "uitvechten" en dan gaat ie dus op slot.
Ik kan me persoonlijk ook niet voorstellen wat iemand van 18 met iemand van 12 moet, maar wat vindt het meisje in kwestie hier nou zelf van..
Oud 28-12-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Q schreef:
Je kan ook normaal een discussie aangaan en die jongen vertellen WAAROM je niet wilt dat hij met je zusje neemt.
Euhm, ze is 12. Het waarom is geen discussiepunt.

Als ik haar broer was, zou ik net zo reageren. Misschien nog erger.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten