Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 12:42
japie
japie is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik wel, 'n os noemen ze dat hier in onze streken, dan hangen ze papieren met z'n foto enzo uit in de buurt en wordt er 'n vat gegeven op zijn kosten, en dat komt alsmaar meer en meer voor... en ik word er binnenkort 20 en dat is zo dicht bij die 30 vind ik :/
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar het duurt nog 10 (zegge en spreke: TIEN) jaar voordat jij 30. En wat dan nog als je 30 bent, houdt je leven dan op ofzo? Ben je dan opeens een oninteressante ouwe zak ofzo? Het kan aan mij liggen, maar volgens ligt dat helemaal aan jezelf. Als je je nu al druk maakt over de dag dat je 30 wordt, ja dan wordt die dag ook vreselijk. Als je zelf vindt dat je na je 30ste oud bent, dan ben je dat waarschijnlijk ook, denk ik.

Laat ik je een verhaaltje vertellen. Een vriend heeft op zijn 30ste (!!!!!!) een vrouw ontmoet waar hij een relatie mee is begonnen. Ongeveer een jaar later, toen hij 31 was, zijn ze samen gaan wonen. Weer ongeveer een jaar later hebben ze samen een huis gekocht en zijn ze getrouwd.

En over dat wanhopen waar je het over hebt. Ach, er zijn mensen die er erger aan toe zijn. Kijk maar naar mij, dat zegt al genoeg . 24, vrijgezel, maar zie je mij wanhopen? Ik niet in ieder geval.
Oud 30-12-2002, 13:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
japie schreef:
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar het duurt nog 10 (zegge en spreke: TIEN) jaar voordat jij 30. En wat dan nog als je 30 bent, houdt je leven dan op ofzo? Ben je dan opeens een oninteressante ouwe zak ofzo? Het kan aan mij liggen, maar volgens ligt dat helemaal aan jezelf. Als je je nu al druk maakt over de dag dat je 30 wordt, ja dan wordt die dag ook vreselijk. Als je zelf vindt dat je na je 30ste oud bent, dan ben je dat waarschijnlijk ook, denk ik.

Laat ik je een verhaaltje vertellen. Een vriend heeft op zijn 30ste (!!!!!!) een vrouw ontmoet waar hij een relatie mee is begonnen. Ongeveer een jaar later, toen hij 31 was, zijn ze samen gaan wonen. Weer ongeveer een jaar later hebben ze samen een huis gekocht en zijn ze getrouwd.

En over dat wanhopen waar je het over hebt. Ach, er zijn mensen die er erger aan toe zijn. Kijk maar naar mij, dat zegt al genoeg . 24, vrijgezel, maar zie je mij wanhopen? Ik niet in ieder geval.
weet ik wel, dat tien jaar nog enorm lang is, en trouwens: ik voel me nu al 'oud'
Oud 30-12-2002, 13:17
japie
japie is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
weet ik wel, dat tien jaar nog enorm lang is, en trouwens: ik voel me nu al 'oud'
Zeg, houd eens op, straks begin ik ook
Oud 30-12-2002, 13:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
japie schreef:
Zeg, houd eens op, straks begin ik ook
khou al op
Oud 30-12-2002, 14:00
japie
japie is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
khou al op
Als jij je al oud voelt, hoe oud moet ik me dan wel niet voelen
Oud 30-12-2002, 14:09
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
japie schreef:
Als jij je al oud voelt, hoe oud moet ik me dan wel niet voelen
bejaard
Oud 30-12-2002, 15:11
japie
japie is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
bejaard
Bedankt, jonkie.........
Oud 30-12-2002, 15:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
japie schreef:
Bedankt, jonkie.........
opa

*stopt met offtopic-geblaat*
Oud 31-12-2002, 12:21
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Ik kom hier zelden (en zeker om iets te posten) maar deze wou ik toch ff belichten

Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik ken ook heel wat jongens en meisjes die knap zijn en van karakter ook heel erg positief, maar waarvan ik me soms afvraag:
"waarom heeft die nooit een lief?" ...
En de grootste sukkels zie je dan wel met een vriendin lopen ...

Maak je niet teveel zorgen dus...maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is...

Tja erg goed gesproken , het lijkt wel een vertaling van mijn afgelopen jaar , ...lekker vruchtloos! Maar ja 'k ga maar weer , veel plaizier verders!
Oud 03-01-2003, 19:19
Lilything
Lilything is offline
ik wil hier ook op reageren,
ok ik reageer op erg veel topics,
maar als ik eenmaal bezig ben dan ga ik maar door
maar deze doet me echt iets....ik zal hem dan ook zeg maar vanuit mezelf bekijken (hopelijk is dat niet erg ofzow, ik hoop dat je dat niet erg vind)

al mijn vrienden zeggen ook tegen me: hij komt wel, hij komt wel
en kvind t ook zow raar om op zoek te gaan naar the one
en ik wil ook niet iemand voor 1 avond.....want daar ben ik ook t type niet voor....

kben niet lelijk en kom ook zeker geen aandacht tekort,
maar jongens die ik niet leuk vind duw ik behoorlijk goed weg,
en mensen die ik leuk vind daar ga ik de laatste tijd echt voor,
maar toch al 2x achter elkaar (hoe toevallig) de ene was er nog nie meej bezig? en de andere vond me wel leuk, maar haakte ineens heel raar af toen die merkte dat ik behoorlijk serieus hierin ben geweest altijd

wanhopig? ja, op sommige momenten. maar zoals ze aan t forumpje al zeggen......love is not everything.....en daar hou ik me maar aan, hoewel ik vind dat iedereen t nodig heeft

*khoop dat je hier iets aan hebt

knuffels.....
Oud 03-01-2003, 19:35
Methuselah
Methuselah is offline
ikje17, tnx voor je reactie

good to know dat ik niet alleen ben zo...
Oud 03-01-2003, 20:41
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
ik wil hier ook op reageren,
ok ik reageer op erg veel topics,
maar als ik eenmaal bezig ben dan ga ik maar door
maar deze doet me echt iets....ik zal hem dan ook zeg maar vanuit mezelf bekijken (hopelijk is dat niet erg ofzow, ik hoop dat je dat niet erg vind)

al mijn vrienden zeggen ook tegen me: hij komt wel, hij komt wel
en kvind t ook zow raar om op zoek te gaan naar the one
en ik wil ook niet iemand voor 1 avond.....want daar ben ik ook t type niet voor....

kben niet lelijk en kom ook zeker geen aandacht tekort,
maar jongens die ik niet leuk vind duw ik behoorlijk goed weg,
en mensen die ik leuk vind daar ga ik de laatste tijd echt voor,
maar toch al 2x achter elkaar (hoe toevallig) de ene was er nog nie meej bezig? en de andere vond me wel leuk, maar haakte ineens heel raar af toen die merkte dat ik behoorlijk serieus hierin ben geweest altijd

wanhopig? ja, op sommige momenten. maar zoals ze aan t forumpje al zeggen......love is not everything.....en daar hou ik me maar aan, hoewel ik vind dat iedereen t nodig heeft

*khoop dat je hier iets aan hebt

knuffels.....

*snik,snik* bedankt voor je postje *snik* Hee wat is je e-mail, 'k ben nu serieus aan het worden en positief door je verhalen .traantjes zijn weg!!

P. S : kijk ff op het topic "Contact....gewoon even lezen"!!
Oud 03-01-2003, 20:49
Verwijderd
als je blind zoekt vind je nooit iemand.. als je er niet zo mee bezig bent kom je vanzelf iemand tegen..

een aantal vrienden van me klagen over hetzelfde.. maar ze staan er niet open voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten