Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Ik kom hier zelden (en zeker om iets te posten) maar deze wou ik toch ff belichten
Citaat:
Tja erg goed gesproken , het lijkt wel een vertaling van mijn afgelopen jaar , ...lekker vruchtloos! ![]() ![]()
|
ik wil hier ook op reageren,
ok ik reageer op erg veel topics, maar als ik eenmaal bezig ben dan ga ik maar door ![]() maar deze doet me echt iets....ik zal hem dan ook zeg maar vanuit mezelf bekijken (hopelijk is dat niet erg ofzow, ik hoop dat je dat niet erg vind) al mijn vrienden zeggen ook tegen me: hij komt wel, hij komt wel en kvind t ook zow raar om op zoek te gaan naar the one en ik wil ook niet iemand voor 1 avond.....want daar ben ik ook t type niet voor.... kben niet lelijk en kom ook zeker geen aandacht tekort, maar jongens die ik niet leuk vind duw ik behoorlijk goed weg, en mensen die ik leuk vind daar ga ik de laatste tijd echt voor, maar toch al 2x achter elkaar (hoe toevallig) de ene was er nog nie meej bezig? en de andere vond me wel leuk, maar haakte ineens heel raar af toen die merkte dat ik behoorlijk serieus hierin ben geweest altijd ![]() wanhopig? ja, op sommige momenten. maar zoals ze aan t forumpje al zeggen......love is not everything.....en daar hou ik me maar aan, hoewel ik vind dat iedereen t nodig heeft *khoop dat je hier iets aan hebt knuffels.....
||
Citaat:
*snik,snik* bedankt voor je postje *snik* ![]() ![]() ![]() P. S : kijk ff op het topic "Contact....gewoon even lezen"!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Over liefde en de wanhoop Diary of Dreams | 3 | 29-12-2004 09:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegel je in je wanhoop Zepp | 6 | 08-12-2004 17:34 | |
Psychologie |
Hopeloos, Wanhopig... ? Verwijderd | 27 | 31-05-2004 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop om meisjesliefde. Scatterheart | 12 | 13-12-2003 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop Eightball GOD | 2 | 20-10-2003 19:42 |