Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 15:00
kastdeur
kastdeur is offline
48
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:53
Verwijderd
74, 75..

Er bestaat geen perfecte leeftijd voor. De een is er op zijn 13e klaar voor (of denkt dat ie er klaar voor is) De ander is 29. Het komt op je pad, of niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:11
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
ik ga maar niet nog een keer precies hetzelfde opschrijven als iedereen, maar ik ben het met het forum eens
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:44
Verwijderd
Vroeger vond ik 17 altijd een mooie leeftijd. Maar toen ik 17 was vond ik het weer veel te vroeg.
Maar voor m'n 65ste. dat zal wel lukken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Vroeger vond ik 17 altijd een mooie leeftijd. Maar toen ik 17 was vond ik het weer veel te vroeg.
Maar voor m'n 65ste. dat zal wel lukken
dat hoop ik nou ook volgens een test zou ik op mijn 21ontmaagd worden... ik wil die test graag de kop indrukken door eerder te zijn... maar ja, ontmaagden in je eentje? Nah, dat wordt niet wat
Oud 12-01-2003, 22:54
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Qimm schreef:
volgens een test zou ik op mijn 21ontmaagd worden
Hebben ze daar zelfs testen voor!?!?! hahaha, lache joh
Oud 13-01-2003, 04:10
Verwijderd
mjah valt me op dat veel mensen zeggen dat ze (bv) op hun 18e ontmaagd willen worden, maar uiteindelijk toch op hun 15e/16e ontmaagd worden
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Hebben ze daar zelfs testen voor!?!?! hahaha, lache joh
je wilt niet weten waarvoor er allemaal testen zjin als je je es verveelt kan je wel is naar http://thespark.com gaan daar hebben ze leuke quizjes .
Volgens mij had ik die quiz daar ook vandaan ofzo...
Oud 14-01-2003, 11:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Qimm schreef:
je wilt niet weten waarvoor er allemaal testen zjin als je je es verveelt kan je wel is naar http://thespark.com gaan daar hebben ze leuke quizjes .
Volgens mij had ik die quiz daar ook vandaan ofzo...
hahaha
Ik zal het in mijn achterhoofd houden
Oud 14-01-2003, 15:10
KiMZz
KiMZz is offline
Ik vond 17 ook goed... Was uiteindelijk 16 en een half
Oud 15-01-2003, 13:29
Geomancer
Geomancer is offline
Er is geen leeftijd ervoor. Gemiddeld ligt het denk ik tussen de 14 en 17 dus ergens tussenin,maar alleen als je het zelf wilt, want de eerste keer vergeet je nooit meer.
Oud 15-01-2003, 14:45
Verwijderd
Je doet het als je denkt er klaar voor te zijn. 17 is inderdaad ook een mooie leeftijd, maar sommigen zijn er nu eenmaal eerder klaar voor dan anderen. Het kan 13 zijn, het kan 25 zijn. Lekker belangrijk. Trouwens, zoveel stelt het nou ook weer niet voor. Het hele seks-idee word zwaar overdreven door iedereen, alsof het 1 of andere goddelijke bezigheid is.

Overigens was ik 17.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 00:54
Warsocket
Warsocket is offline
Ik denk als je iemand hebt gevonden waar je veel van houd en als je er klaar voor bent, dat kan vroeg zijn dat kan laat zijn

BTW ik was 16
Oud 20-01-2003, 18:13
Zuccherino
Zuccherino is offline
nare man: Als dat volk nou 'ns niet zo in elkaar om liep te poken op hun dertiende, dan zouden heel wat mensen niet met de handen in het haar rondlopen omdat op hun 16e nog maagd zijn (wat dus erg raar wordt gevonden in die kringen). [/B][/QUOTE]

Doet me even denken aan twee brugklassers bij ons op school (ken ze redelijk goed). Die hebben al sex (met elkaar) gehad. Puur voor de sex, ze hadden voor de rest niets. En ze zijn 12! Ze zitten inderdaad wel op het vmbo. Sorry, maar ik vond het te jong.. Ok dat je eraan denkt vind ik goed maar 12 jaar vind ik te jong om het ook echt te doen. Ja, het is voor iedereen verschillend en ze moeten het zelf weten, maar ik schrok er wel van. Ik was 15, twee weken voor m'n 16de verjaardag.

Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:17
MatriX
MatriX is offline
Persoonlijk vind ik de leeftijd waarop je met iemand naar bed gaat, of andere vormen van sex hebt...tja...

Ik denk om eerlijk te zijn, zoals god het "geschapen heeft". Jongens en meisjes worden tussen hun zeg ongeveer 12de en 15de vruchtbaar, nou dat vind ik ook een goede leeftijd.
Het is niet voor niets zo gemaakt dat je dan vruchtbaar word
Oud 23-01-2003, 15:21
Verwijderd
Citaat:
LoveMaster schreef:
15 Is denk ik wel mooie leeftijd.
Dat weet ik niet, ik denk dat het op zich wel hoger kan. Als je vijftien bent zit je nl. nog in de derde / vierde en dan ben je niet per se altijd met seks bezig. I'll settle for 16 / 17, zowel jongen als meisje.

Maar ik ben van mening dat het meer aan de duur van de relatie ligt dan aan de leeftijd zelf. Ik was vijftien, maar had toen al wel even 1,5 een relatie met hem.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:23
jos-fan
jos-fan is offline
Dat is (volgens mij) ten eerste al verschillend bij jongens en meisjes. Meisjes zijn geestelijk meestal al wat verder dan jongens in en rond de pubertijd. Verder denk ik ook niet echt dat er een perfecte leeftijd is.
Zoals al eerder gezegt: als je zelf denkt dat je er klaar voor bent, moet het kunnen, al vind ik wel dat je met 13/14 nog wat te jong bent om écht te kunnen zeggen dat je er klaar voor bent...
Oud 23-01-2003, 15:58
Verwijderd
Ik had niet echt een leeftijd in gedachten, meer iets van:'Als ik iemand vind waarvan ik heel erg veel houd, en die persoon houdt heel erg veel van mij dan kan het gebeuren.'
Maar goed, uiteindelijk was ik 12
Liever had ik 17 gehad
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:01
jos-fan
jos-fan is offline
Jah, dat bedoelde ik eigenlijk...

Vind je nu achteraf niet dat je met je 12e niet echt kon bepalen of je écht van iemand hield. (niet lullig bedoeld hoor...)

Het is bij die leeftijd volgens mij eerder zo dat je tegen iemand opkijkt, zeker tegen iemand die ouder is. Je laat je op die leeftijd (lijkt mij) ook wel wat sneller meeslepen...
Vandaar dat ik niet echt een leeftijd geef, maar dat ik vind dat je wel volwassen genoeg moet zijn om goed te kunnen relativeren en kijken of je het écht wel wil...
Oud 23-01-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
jos-fan schreef:
Jah, dat bedoelde ik eigenlijk...

Vind je nu achteraf niet dat je met je 12e niet echt kon bepalen of je écht van iemand hield. (niet lullig bedoeld hoor...)

Het is bij die leeftijd volgens mij eerder zo dat je tegen iemand opkijkt, zeker tegen iemand die ouder is. Je laat je op die leeftijd (lijkt mij) ook wel wat sneller meeslepen...
Vandaar dat ik niet echt een leeftijd geef, maar dat ik vind dat je wel volwassen genoeg moet zijn om goed te kunnen relativeren en kijken of je het écht wel wil...
Begrijp me niet verkeerd, ik hield niet van hem, voor geen seconde.. Op dat moment was ik ook nog helemaal niet klaar..

Op mijn dertiende kreeg ik mijn eerste vriendje, maar ik was toch ook nog niet klaar. Op mijn veertiende weer een ander vriendje, heb ik ook niets meer gedaan. Op mijn vijftiende weer een vriendje, die is er nu nog steeds en toen pas vond ik mezelf er klaarvoor én hield ik ongelofelijk veel van hem (nog steeds).. En toen was ik dus 17.
Hij is door mij 'ontmaagd' op z'n 26ste.. 't Verschilt dus per persoon...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:16
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik hield niet van hem, voor geen seconde.. Op dat moment was ik ook nog helemaal niet klaar..
Sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen...

Maar verder helemaal met je eens...
Oud 23-01-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
jos-fan schreef:
Sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen...

Maar verder helemaal met je eens...
Mijn zus was wel zo'n geval die dacht van:'Ik heb een vriendje, ik hou van hem, hup er boven op!' toen was ze 13 ofzo, vindt ze achteraf écht veeeel te jong..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:03
Jordana
Jordana is offline
Je kunt er idd geen leeftijd op plakken maar toch blijkt dat nog veel mensen spijt hebben van hun eerste keer.Dus als je je echt goed voelt bij je eerste keer dan doet dat er allemaal niet toe!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:05
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Zo vroeg mogelijk, laten we zeggen 11, staat garant voor een leven vol Breezer.

Nee, maar even serieus. Voor een meisje 17 oid, en voor een jongen 19.
Oud 23-01-2003, 21:09
C&A's
C&A's is offline
12
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
andeldushi schreef:
er is GEEN leeftijd om ontmaagd te worden, als je voelt dat je er helemaal klaar voor bent en die ander ook, dan moet je t gewoon doen, en al helemaal niet w8en tot na t huwelijk, want zeg nou eens eerlijk: ieder mens heeft zin in sex, dus waarom zou je w8en?!en of je nou 12 bent(is wel heel erg jong trouwus)of 20, iedereen is een mens die dezelfde gevoelens hebbenSEX 4life
Wat lul je nou, je hebt net haar op je kut! Doe alsjeblieft niet alsof je een of andere goeroe bent.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
C&A's schreef:
12
....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 09:35
Verwijderd
Als je er zelf klaar voor bent
(jah, lekker standaard antwoord, maar daarom is dit juist het beste antwoord)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
....
niks aan toe te voegen, maar ik doe het toch! ben je niet goed ofzo?! 12 is veeeel te jong!
Oud 24-01-2003, 15:03
SilverAngel
SilverAngel is offline
Wat een stomme vraag
Oud 24-01-2003, 15:11
dit = mijn naam
dit = mijn naam is offline
van je 14de ongeveer kan cker wel..
we hebben het hier alleen maar over seks.. iedereen doet alsof het SUPER speciaal is, wat een onzin.. als je het dan wilt, doe het gewoon ookal zou je er zogenaamd niet klaar voor zyn.. blykbaar ben je er klaar voor als je het wilt!!
Oud 24-01-2003, 15:15
SilverAngel
SilverAngel is offline
Citaat:
dit = mijn naam schreef:
van je 14de ongeveer kan cker wel..
we hebben het hier alleen maar over seks.. iedereen doet alsof het SUPER speciaal is, wat een onzin.. als je het dan wilt, doe het gewoon ookal zou je er zogenaamd niet klaar voor zyn.. blykbaar ben je er klaar voor als je het wilt!!
Nou, NEE
Vraag maar aan mijn vriend.
Hij wil niet meer....en om wat voor stomme reden.
Huilen....
S.
Oud 24-01-2003, 15:56
Isa
Isa is offline
na het huwelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
na het huwelijk.

whhahahaha en dan tot je 40e niet trouwen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:25
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
na het huwelijk.
Mwah, dat is nou ook weer niet nodig. Een jaartje of zestien is toch echt wel de ondergrens denk ik. Zeventien is nog wat beter.
Oud 24-01-2003, 20:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
na het huwelijk.
Ik ben tegen sex na het huwelijk
Oud 24-01-2003, 20:46
DarkRaven
DarkRaven is offline
zo rond de 16/17 is een goede leeftijd om met sex te beginnen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
Ik ben tegen sex na het huwelijk
Mijn moeder ook, ik mag van haar niet het huwelijk in als maagd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 09:52
MatriX
MatriX is offline
12 is niet te jong! Als iemand er aan toe ik, ook al is hij of zij 12, dan hou ik hun niet tegen!!

Het is JOUW mening dat 12 te jong is, dus zeg dan niet "12 is veel te jong" maar iets van "ik vind 12 veel te jong", komt iets beter over jà?

PS: LOL, je zou m'n vriendin nog van seks afhouden als je zoiets zij!! hahaha (nee, dies ouder, maar toch )
Oud 25-01-2003, 16:08
Isa
Isa is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mijn moeder ook, ik mag van haar niet het huwelijk in als maagd

als mijn ma dat tegen mij zou zeggen zou ik heel erg boos worden want ik kan ultra-westerse waarden en normen meestal niet lijen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:42
Thomas
Thomas is offline
16.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
als mijn ma dat tegen mij zou zeggen zou ik heel erg boos worden want ik kan ultra-westerse waarden en normen meestal niet lijen.
Ik moet er vooral om lachen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 17:49
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Beste mensen.
Ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet wanneer hij of zij er klaar voor is! Ik denk in geval van Jongen 16-Meisje 13 lijkt me dat je erg rekening met elkaar moet houden, en ZEKER niet moet pushen..in de "Engelenmoraal" : "Je moet het doen met iemand waarvan je zeker weet dat je bij elkaar blijf" geloof ik niet...
Voor alle meiden....Dit is Kletskoek^^ Maarrrr....wees alsnog zuinig op iets wat maar 1 keer voorkomt!
Oud 28-01-2003, 20:08
thamasterin
thamasterin is offline
nou.....ik weet niet wat de perfecte leeftijd is om ontmaagd te worden!! ikzelf was 14!!
iedereen vind me nu een beetje een hoer omdat ik het deed toen ik zo jong was...maar ik had wel al 8 maanden verkering met die jongen en ik heb toen 11 maanden met hem gehad en nu heb ik weer verkering met hem....je moet het gewoon met iemand doen waarvan je zeker weet dat het degene voor je is waarvan je echt veel houd daarbij maakt leeftijd nie zoveel uit.....
Oud 28-01-2003, 21:25
Martin
Martin is offline
Jaar of 17 misschien 18.

Is ook sterk afhankelijk van de geestelijke gesteldheid van iemand . Sommigen zijn gewoon veel eerder volwassen dan anderen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 01:06
notbonefish
notbonefish is offline
x is wel een hele mooie leeftijd.
x = getcurrentage() +1;
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
MatriX schreef:
12 is niet te jong! Als iemand er aan toe ik, ook al is hij of zij 12, dan hou ik hun niet tegen!!
12 is wel te jong. Niet alleen ethisch, maar ook fysiek.

(zo, laat ik eens in moeilijke zinnen gaan praten)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:22
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
laudate dominum schreef:
Beste mensen.
Ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet wanneer hij of zij er klaar voor is! Ik denk in geval van Jongen 16-Meisje 13 lijkt me dat je erg rekening met elkaar moet houden
Bij mij het geval
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:56
enzyme-X
enzyme-X is offline
ik ben 19 en maagd.
keb niet echt behoefte aan een vriendin nu, en ik vind het ook niet boeiend of ik nou wel penis in een gaatje heb gestoken of niet. Sex is een groot onderwerp voor mensen, omdat het een taboe onderwerp is ( al worden mensen wel vrijer over het onderwerp, zoals hier op het forum )

Als ik hier zo wat van die forum topics heb gelezen neem ik een gemiddelde voor meiden van een jaartje of 16. meisjes hebben meestal een oudere vriend, en ik denk dat het gemiddelde wel lager ligt dan die 17.2 ofzo die hier ook ergens in dit topic staat vermeld.

voor jongens denk ik toch echt niet dat gemiddelde in de 17 ligt. denk toch wel hoger, 18 a 19.
zet je 100 jongens van 19 bij elkaar, dan is de helft nog maagd. denk ik dan. keb een vrij grote vriendengroep, veel rond die leeftijd. en daarvan weet je wel wat en ook bijvoorbeeld in me klas, weet ik het wel van de meeste bijvoorbeeld... Dat de leeftijd 17.5 ofzo gemiddeld dat denk ik niet. maar goed. lekker boeiend. moet eten
ciao

Regels voor berichten