![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Volgens mij had ik die quiz daar ook vandaan ofzo...
||
Citaat:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden ![]()
|
Verwijderd
|
Je doet het als je denkt er klaar voor te zijn. 17 is inderdaad ook een mooie leeftijd, maar sommigen zijn er nu eenmaal eerder klaar voor dan anderen. Het kan 13 zijn, het kan 25 zijn. Lekker belangrijk. Trouwens, zoveel stelt het nou ook weer niet voor. Het hele seks-idee word zwaar overdreven door iedereen, alsof het 1 of andere goddelijke bezigheid is.
Overigens was ik 17. |
![]() |
|
Ik denk als je iemand hebt gevonden waar je veel van houd en als je er klaar voor bent, dat kan vroeg zijn dat kan laat zijn
BTW ik was 16
|
![]() |
nare man: Als dat volk nou 'ns niet zo in elkaar om liep te poken op hun dertiende, dan zouden heel wat mensen niet met de handen in het haar rondlopen omdat op hun 16e nog maagd zijn (wat dus erg raar wordt gevonden in die kringen). [/B][/QUOTE]
Doet me even denken aan twee brugklassers bij ons op school (ken ze redelijk goed). Die hebben al sex (met elkaar) gehad. Puur voor de sex, ze hadden voor de rest niets. En ze zijn 12! Ze zitten inderdaad wel op het vmbo. Sorry, maar ik vond het te jong.. Ok dat je eraan denkt vind ik goed maar 12 jaar vind ik te jong om het ook echt te doen. Ja, het is voor iedereen verschillend en ze moeten het zelf weten, maar ik schrok er wel van. Ik was 15, twee weken voor m'n 16de verjaardag.
Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 18:15. |
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk vind ik de leeftijd waarop je met iemand naar bed gaat, of andere vormen van sex hebt...tja...
Ik denk om eerlijk te zijn, zoals god het "geschapen heeft". Jongens en meisjes worden tussen hun zeg ongeveer 12de en 15de vruchtbaar, nou dat vind ik ook een goede leeftijd. Het is niet voor niets zo gemaakt dat je dan vruchtbaar word ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben van mening dat het meer aan de duur van de relatie ligt dan aan de leeftijd zelf. Ik was vijftien, maar had toen al wel even 1,5 een relatie met hem. |
![]() |
|
Dat is (volgens mij) ten eerste al verschillend bij jongens en meisjes. Meisjes zijn geestelijk meestal al wat verder dan jongens in en rond de pubertijd. Verder denk ik ook niet echt dat er een perfecte leeftijd is.
Zoals al eerder gezegt: als je zelf denkt dat je er klaar voor bent, moet het kunnen, al vind ik wel dat je met 13/14 nog wat te jong bent om écht te kunnen zeggen dat je er klaar voor bent...
|
Jah, dat bedoelde ik eigenlijk...
Vind je nu achteraf niet dat je met je 12e niet echt kon bepalen of je écht van iemand hield. (niet lullig bedoeld hoor...) Het is bij die leeftijd volgens mij eerder zo dat je tegen iemand opkijkt, zeker tegen iemand die ouder is. Je laat je op die leeftijd (lijkt mij) ook wel wat sneller meeslepen... Vandaar dat ik niet echt een leeftijd geef, maar dat ik vind dat je wel volwassen genoeg moet zijn om goed te kunnen relativeren en kijken of je het écht wel wil...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn dertiende kreeg ik mijn eerste vriendje, maar ik was toch ook nog niet klaar. Op mijn veertiende weer een ander vriendje, heb ik ook niets meer gedaan. Op mijn vijftiende weer een vriendje, die is er nu nog steeds en toen pas vond ik mezelf er klaarvoor én hield ik ongelofelijk veel van hem (nog steeds).. En toen was ik dus 17. Hij is door mij 'ontmaagd' op z'n 26ste.. 't Verschilt dus per persoon... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
van je 14de ongeveer kan cker wel..
we hebben het hier alleen maar over seks.. iedereen doet alsof het SUPER speciaal is, wat een onzin.. als je het dan wilt, doe het gewoon ookal zou je er zogenaamd niet klaar voor zyn.. blykbaar ben je er klaar voor als je het wilt!!
||
![]() |
Citaat:
Vraag maar aan mijn vriend. Hij wil niet meer....en om wat voor stomme reden. Huilen.... S.
|
![]() |
12 is niet te jong! Als iemand er aan toe ik, ook al is hij of zij 12, dan hou ik hun niet tegen!!
Het is JOUW mening dat 12 te jong is, dus zeg dan niet "12 is veel te jong" maar iets van "ik vind 12 veel te jong", komt iets beter over jà? PS: LOL, je zou m'n vriendin nog van seks afhouden als je zoiets zij!! hahaha (nee, dies ouder, maar toch ![]()
|
Beste mensen.
Ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet wanneer hij of zij er klaar voor is! Ik denk in geval van Jongen 16-Meisje 13 lijkt me dat je erg rekening met elkaar moet houden, en ZEKER niet moet pushen..in de "Engelenmoraal" : "Je moet het doen met iemand waarvan je zeker weet dat je bij elkaar blijf" geloof ik niet... Voor alle meiden....Dit is Kletskoek^^ Maarrrr....wees alsnog zuinig op iets wat maar 1 keer voorkomt! ![]()
|
![]() |
nou.....ik weet niet wat de perfecte leeftijd is om ontmaagd te worden!! ikzelf was 14!!
iedereen vind me nu een beetje een hoer omdat ik het deed toen ik zo jong was...maar ik had wel al 8 maanden verkering met die jongen en ik heb toen 11 maanden met hem gehad en nu heb ik weer verkering met hem....je moet het gewoon met iemand doen waarvan je zeker weet dat het degene voor je is waarvan je echt veel houd daarbij maakt leeftijd nie zoveel uit.....
|
![]() |
ik ben 19 en maagd.
keb niet echt behoefte aan een vriendin nu, en ik vind het ook niet boeiend of ik nou wel penis in een gaatje heb gestoken of niet. Sex is een groot onderwerp voor mensen, omdat het een taboe onderwerp is ( al worden mensen wel vrijer over het onderwerp, zoals hier op het forum ![]() Als ik hier zo wat van die forum topics heb gelezen neem ik een gemiddelde voor meiden van een jaartje of 16. meisjes hebben meestal een oudere vriend, en ik denk dat het gemiddelde wel lager ligt dan die 17.2 ofzo die hier ook ergens in dit topic staat vermeld. voor jongens denk ik toch echt niet dat gemiddelde in de 17 ligt. denk toch wel hoger, 18 a 19. zet je 100 jongens van 19 bij elkaar, dan is de helft nog maagd. denk ik dan. keb een vrij grote vriendengroep, veel rond die leeftijd. en daarvan weet je wel wat ![]() ![]() ciao
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijn bij ontmaagding? trophus | 19 | 06-09-2007 10:13 | |
Seksualiteit |
Is het raar? krisiegirl | 132 | 16-06-2003 11:20 | |
Seksualiteit |
welke leeftijd ben jij ontmaagd? x-->lianne<--x | 78 | 26-04-2003 10:09 | |
Seksualiteit |