Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wow ik wilde vroeger ook altijd in de droomshow!! Dat had ik moeten vragen bij Peter Jan Rens
![]() Vet grappig dat die andere vader ook figurant is geweest in 'A bridge too far', maar 1 ding; wees maar blij dat hij zichzelf niet meer heeft kunnen terugvinden: mijn vader wel. Dus nu elke keer als die film ergens op tv is (redelijk vaak ![]() ![]() ![]() Hij heeft trouwens jammer genoeg geen handtekening van Sean Connery, zo'n typje is hij echt niet. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant vind ik ook wel goed. Dan hadden ze waarschijnlijk niet zo'n lang gesprek kunnen hebben omdat je dan die rollen (fan-idool) zo duidelijk maakt. Ik heb ook iets tegen handtekeningen vragen, maar daar zal ik wel weer ff een andere topic over openen. Ik vond dit echt een hele leuke topic!! Echt lieff gewoon al die kindjes op tv!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoiets ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik heb me versaaid in mijn knakworst #1094 Verwijderd | 500 | 28-08-2010 00:03 | |
De Kantine |
Hoevaak ben jij op tv geweest en zo ja welke programma en waarom? Verwijderd | 150 | 01-05-2004 17:37 | |
De Kantine |
Ben jij wel eens op TV geweest? dromerig elfje | 63 | 19-04-2003 23:07 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |