Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 19:10
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik ben bij Caterine Keijl geweest Zat op het podium en al. Verder wel eens op tv Oost bij live uitzendingen van concerten hier in Enschede. (stond tussen het publiek)

Verder zijn mijn oom en tante met zo'n duf ochtendprogramma op tv geweest. (over hoe ze elkaar hebben leren kennen en meer van die wij hebben een goede relatie shit)
Mijn neefje bij Kassa
Mijn oma bij zo'n spelprogramma. (twee keer zelf meegespeeld en meerdere keren als publiek.)
Andere tante bij Boggle
Vriendin van mij bij een programma over werk en het opvoeden van je kinderen (zij was het kind)

Nouja, genoeg dus

Owja mijn biologische vader is een keer als woordvoerder van de SP op tv geweest.
Heel veel bekende mensen toen ten tijde van die ramp hier in Enschede.

Vergeet ik bijna de leukste dingen. Ik ben een keer met meneer cactus op tv geweest. En ik heb een keertje sinterklaas een kado mogen aanbieden namens de gemeente. (was op nederland 3 ) Toen was ik nog lief namelijk. Verder hebben ze een verhaal van 10 (ik praatte maar door) minuten van mij in het duits (kan geeneens goed duits) over de ramp in Enschede uitgezonden op RTL. Wat zullen die mensen hebben gelachen om mijn belabberde duits.

[Dit bericht is aangepast door Black Sugar (15-02-2002).]
Oud 15-02-2002, 21:28
Finntroll
Finntroll is offline
Afgelopen jaar met de Tour de France, stond k aan de kant te kijken alleen ging t een beteje snel

[Dit bericht is aangepast door Finntroll (15-02-2002).]
Oud 15-02-2002, 22:04
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik ben bij Caterine Keijl geweest Zat op het podium en al. Verder wel eens op tv Oost bij live uitzendingen van concerten hier in Enschede. (stond tussen het publiek)

Verder zijn mijn oom en tante met zo'n duf ochtendprogramma op tv geweest. (over hoe ze elkaar hebben leren kennen en meer van die wij hebben een goede relatie shit)
Mijn neefje bij Kassa
Mijn oma bij zo'n spelprogramma. (twee keer zelf meegespeeld en meerdere keren als publiek.)
Andere tante bij Boggle
Vriendin van mij bij een programma over werk en het opvoeden van je kinderen (zij was het kind)

Nouja, genoeg dus

Owja mijn biologische vader is een keer als woordvoerder van de SP op tv geweest.
Heel veel bekende mensen toen ten tijde van die ramp hier in Enschede.

Vergeet ik bijna de leukste dingen. Ik ben een keer met meneer cactus op tv geweest. En ik heb een keertje sinterklaas een kado mogen aanbieden namens de gemeente. (was op nederland 3 ) Toen was ik nog lief namelijk. Verder hebben ze een verhaal van 10 (ik praatte maar door) minuten van mij in het duits (kan geeneens goed duits) over de ramp in Enschede uitgezonden op RTL. Wat zullen die mensen hebben gelachen om mijn belabberde duits.

[Dit bericht is aangepast door Black Sugar (15-02-2002).]

haha wat moest jij bij catherine kwijl
Oud 15-02-2002, 22:13
*charm girl*
*charm girl* is offline
wow ik wilde vroeger ook altijd in de droomshow!! Dat had ik moeten vragen bij Peter Jan Rens !

Vet grappig dat die andere vader ook figurant is geweest in 'A bridge too far', maar 1 ding; wees maar blij dat hij zichzelf niet meer heeft kunnen terugvinden: mijn vader wel. Dus nu elke keer als die film ergens op tv is (redelijk vaak ) gaat m'n vader weer helemaal enthousiast voor de tv staan roepen: "jongensss even kijken nu! JA!" Je moet dan echt niet met je ogen knipperen anders moet je de volgende keer weeeeer kijken . Nee hoor, wel cool .
Hij heeft trouwens jammer genoeg geen handtekening van Sean Connery, zo'n typje is hij echt niet. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant vind ik ook wel goed. Dan hadden ze waarschijnlijk niet zo'n lang gesprek kunnen hebben omdat je dan die rollen (fan-idool) zo duidelijk maakt. Ik heb ook iets tegen handtekeningen vragen, maar daar zal ik wel weer ff een andere topic over openen.

Ik vond dit echt een hele leuke topic!! Echt lieff gewoon al die kindjes op tv!
Oud 16-02-2002, 08:50
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

haha wat moest jij bij catherine kwijl
Het ging d'r over dat mijn siiefvader voor mij mijn echte vader is. Over vader en dochten banden dus. Maar het ging lekker niet zoals het moest er was een mesje dat even iets tegen haar vader wilde zeggen en die stond 10 minuten te snikken voor de camera. Begon iedereen mee te snotteren inclusief caterine. ghehe, gingen ze haar weer even bij make-uppen.
Oud 16-02-2002, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Verder hebben ze een verhaal van 10 (ik praatte maar door) minuten van mij in het duits (kan geeneens goed duits) over de ramp in Enschede uitgezonden op RTL. Wat zullen die mensen hebben gelachen om mijn belabberde duits.

Ja, und toen ehh...
Zoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten