Advertentie | |
|
![]() |
|
Aangezien er niet veel meer wordt gezegd hier stel ik voor dat we wat over de afleeveringen/films/GT gaan praten en als iem. weer op het idee komt voor een stem dat die dan toegevoegd wordt aan het rijtje..
1e onderwerp: Movie 1?
|
![]() |
(film 3?) Lord Slug, supersterk, maar Nail was toch de enige Namek die de training voltooid had, volgens guru? en wie is er eigenlijk ouder, guru of slug?
Ik weet niet meer hoe het precies zat, maar ooit was de hele planeet toch bijna vernietigd? En was Guru toen de enigste overlevende? Als dat zo is, is guru dus de vander van slug, maar is die dan ooit gevlugd of weggegaan? en is piccolo (orginele) ook zoon van guru? ![]()
||
Citaat:
en eigenlijk moet je de films niet gaan vergelijken met wat ze in afleveringen zeggen, aangezien ze bijna niks met elkaar te maken hebben. De specials echter houden verband met de gebeurtenissen in de serie, dus ik weet het antwoord op je vraag niet
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die's echt vet mooi ![]() En ik probeer nu Rurouni Kenshin te downen ![]() (gaat alleen errug langzaam ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquête voor Nederlands Nyltje | 8 | 24-04-2014 17:22 | |
Films, TV & Radio |
barbapapa deze week op tv debbels | 51 | 26-02-2004 20:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Films, TV & Radio |
Dragonball z/gt pisseoff | 4 | 07-01-2002 14:48 | |
Films, TV & Radio |
Goed nieuws voor nederland !!!!!!!!!!!! niceman1984 | 260 | 20-11-2001 11:46 |