Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 21:56
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
Oud 07-01-2003, 22:55
Infaustus
Infaustus is offline
ja, of hij heeft nog nooit van '...and justice for all' gehoord....
Oud 07-01-2003, 23:04
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
ja, of hij heeft nog nooit van '...and justice for all' gehoord....
of hij is dronken
Oud 07-01-2003, 23:19
Infaustus
Infaustus is offline
dat kan ook...
Oud 07-01-2003, 23:56
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
birthmark schreef:
in dat geval is hij wél goed bezig
Nouja, zelfs in een dronken bui weet ik nog dat metallica's one op 'and justice for all' staat.

hoe ben ik dan wel niet bezig?
Oud 08-01-2003, 10:27
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline
Aha, 'k was dus net de enige die er geen zak van begreep.
Oud 08-01-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef:
bullshit. En One is niet 7 x uitgebracht. Voor zover ik weet alleen als single en op het album (S&M moet je niet meetellen, en imho de video ook niet )
lees goed1
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:32
Retinite
Retinite is offline
oh, dan heb ik t niet goed dus... :$... maar nu snap i ktoch al niet meer... en nee niet dronken ... sorry, maar misschien is het al gezegd, maar op welk album staat ie dan wèl?

Metallicat, je zegt op het album, bedoel je dan het album One? ik ken die namen niet (allemaal)
Oud 08-01-2003, 19:47
Nomen Nescio
Nomen Nescio is offline

voor deze keer;

... And Justice for All
Oud 09-01-2003, 11:36
Ibanez320fa
Ibanez320fa is offline
One..........Heerlijk!
Oud 09-01-2003, 15:48
machina82
machina82 is offline
craptallica

maar ff serieus.

metallica was vroeger wel okay maar luister eens goed, die productie op albums als and justice is zooo fucking slecht, zelfs voor die tijd, black album was een goed rock/metal album, maar je kunt ook een lied spelen waar je geen E de hele tijd in speelt.

load en reload gedurfd om iets anders te proberen, iets wat de echte fans (Die alleen e snaren en dikke solos willen horen) niet waarderde. ik vond de releases wel okay al hield ik zelf niet van de muziek en de stem van hetfield is te slecht voor zon muziek.

Toen gingen ze maar weer re-releases maken omdat ze geen metalsongs meer konde maken, garage inc, opera crap die totaal overrated was. net alsof metallica de enige band is die ooit met een orkest heeft gespeeld. (flame me ja). en nu hetfield in drugskliniek zat (altijd ontkennen nee ik gebruik geen drugs) newsted eruit (die nu wel betere en originelere muziek maakt). Gaan ze maar met ja rule samenwerken, en flikkeren ze de demos in de prullebak omdat ze langzaamaan beseffen dat ze nix meer kunnen schrijven, nieuwe album zal wel floppen, maar ze touren maar (centjes moeten ook binnen komen) op een greatest hits show vol met e snaren en dikke solos (spelen kunnen ze nog wel, heel ingestudeerd zondere enige improvisatie die iets voorstelt) en met mooie ingestudeerde stukjes tekst tussen de liedjes. En metallica heeft weer geld en de metalheads zijn weer blij

AMEN
Oud 10-01-2003, 18:12
Verwijderd
Het was ALCOHOL ff voor the recoed. Geen drugs. En dat hij drinkt jheeft ie nooit een geheim gemaakt hoor he
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 21:56
machina82
machina82 is offline
drank + alcohol, zelfs dat weet ik
Oud 11-01-2003, 14:16
Infaustus
Infaustus is offline
drank + alcohol
Oud 11-01-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef:
drank + alcohol
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:22
Upior
Upior is offline
Citaat:
machina82 schreef:
craptallica

maar ff serieus.

metallica was vroeger wel okay maar luister eens goed, die productie op albums als and justice is zooo fucking slecht, zelfs voor die tijd, black album was een goed rock/metal album, maar je kunt ook een lied spelen waar je geen E de hele tijd in speelt.

load en reload gedurfd om iets anders te proberen, iets wat de echte fans (Die alleen e snaren en dikke solos willen horen) niet waarderde. ik vond de releases wel okay al hield ik zelf niet van de muziek en de stem van hetfield is te slecht voor zon muziek.

Toen gingen ze maar weer re-releases maken omdat ze geen metalsongs meer konde maken, garage inc, opera crap die totaal overrated was. net alsof metallica de enige band is die ooit met een orkest heeft gespeeld. (flame me ja). en nu hetfield in drugskliniek zat (altijd ontkennen nee ik gebruik geen drugs) newsted eruit (die nu wel betere en originelere muziek maakt). Gaan ze maar met ja rule samenwerken, en flikkeren ze de demos in de prullebak omdat ze langzaamaan beseffen dat ze nix meer kunnen schrijven, nieuwe album zal wel floppen, maar ze touren maar (centjes moeten ook binnen komen) op een greatest hits show vol met e snaren en dikke solos (spelen kunnen ze nog wel, heel ingestudeerd zondere enige improvisatie die iets voorstelt) en met mooie ingestudeerde stukjes tekst tussen de liedjes. En metallica heeft weer geld en de metalheads zijn weer blij

AMEN
Wat vind jij dan slecht aan die productie? Jij gaat niet zeggen dat dingen niet goed hoorbaar zijn. Je moet wel verschil maken tussen wat onduidelijk is en wat je eigen SMAAK is...

En de hele tijd in E spelen? Volgens mij is je gehoor niet zo goed..
Oud 11-01-2003, 14:59
Verwijderd
AJFA productie is nogal duidelijk slecht....... het geluid is veel zachter dan die van een gemiddelde CD en de bas is zo goed als onhoorbaar, drums klinken als plastic (behalve BASSDRUM )

Niettemin een heersend album
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:02
Upior
Upior is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
AJFA productie is nogal duidelijk slecht....... het geluid is veel zachter dan die van een gemiddelde CD en de bas is zo goed als onhoorbaar, drums klinken als plastic (behalve BASSDRUM )

Niettemin een heersend album
Dat is jouw mening .. geen algemeen aanvaardbaar feit. En omdat het geluid wat zachter staat is de productie meteen slecht? Je kunt ook de volumeknop wat verder open draaien!!! De bas hebben ze expres weggelaten (om Jason te pesten.), dus geen wonder dat die onhoorbaar is.
Oud 11-01-2003, 15:03
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
terror koe schreef:
ik luister and justice for all alleen maar als ik dronken ben
vanaf nu ga ik aan een dronken terror koe denken als ik and justice for all op zet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef:
Dat is jouw mening .. geen algemeen aanvaardbaar feit. En omdat het geluid wat zachter staat is de productie meteen slecht? Je kunt ook de volumeknop wat verder open draaien!!! De bas hebben ze expres weggelaten (om Jason te pesten.), dus geen wonder dat die onhoorbaar is.
Dat verhaal van Jason ken ik ook. Of het waar is...
Kijk, de productie IS 'slecht', vergelijk het met TBA en je hoort het verschil. Of anders gezegd: minder uitgewerkt. Whatever.
En ik moet erbij zeggen dat ik er geen enkel probleem mee heb, ik vind het juist 100 % meewerken aan het unieke geluid van het album. 82 zegt het als iets negatiefs om te zeiken, ik zeg alleen maar dat het wel een beetje waar is, hoewel het nauwelijks boeit.

Maar hoor die toms eens, omgekeerde emmers! MAat boeit het...?
Nee!

Als laatste, als Jaymz zelf zegt dat de productie slecht is.... who do you believe?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:32
Upior
Upior is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
Dat verhaal van Jason ken ik ook. Of het waar is...
Kijk, de productie IS 'slecht', vergelijk het met TBA en je hoort het verschil. Of anders gezegd: minder uitgewerkt. Whatever.
En ik moet erbij zeggen dat ik er geen enkel probleem mee heb, ik vind het juist 100 % meewerken aan het unieke geluid van het album. 82 zegt het als iets negatiefs om te zeiken, ik zeg alleen maar dat het wel een beetje waar is, hoewel het nauwelijks boeit.

Maar hoor die toms eens, omgekeerde emmers! MAat boeit het...?
Nee!

Als laatste, als Jaymz zelf zegt dat de productie slecht is.... who do you believe?
Dat "verhaal" las in anders gewoon in een interview met Jason hoor..

Je zegt dat het minder uitgewerkt is.. Maar is dat dan per definitie slecht?? Had een nummer als Blackened beter geklinkt als het de productie had van bv. Reload? Ik denk het niet. Hoe kun je het nou slecht noemen? Het is anders ja, maar niet persee slecht..

En tsja, als James het zegt is het dus zo? Dus als hij niet van patat houdt hou jij daar ook niet van ofzo?
Oud 11-01-2003, 16:11
machina82
machina82 is offline
Citaat:
machina82 schreef:
drank + alcohol, zelfs dat weet ik
\
dumbass me

drank + drugs
Oud 11-01-2003, 16:13
machina82
machina82 is offline
Citaat:
Upior schreef:
Wat vind jij dan slecht aan die productie? Jij gaat niet zeggen dat dingen niet goed hoorbaar zijn. Je moet wel verschil maken tussen wat onduidelijk is en wat je eigen SMAAK is...

En de hele tijd in E spelen? Volgens mij is je gehoor niet zo goed..
wat ik doormee bedoel is dat je met alles (Bijna alles een E mee kunt spelen) en slechte productie is tuurlijk smaakgebonden maar als je gewoon een hele kutte lege mix hebt zoals bij justice dan vind ik dat slecht
Oud 11-01-2003, 16:33
Upior
Upior is offline
Citaat:
machina82 schreef:
wat ik doormee bedoel is dat je met alles (Bijna alles een E mee kunt spelen) en slechte productie is tuurlijk smaakgebonden maar als je gewoon een hele kutte lege mix hebt zoals bij justice dan vind ik dat slecht
Dat vind ik niet... en daarmee raakt deze discussie in een impasse
Oud 12-01-2003, 11:25
Verwijderd
De productie is slecht, maar dat vind ik goed.... snap je ?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:21
Upior
Upior is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
De productie is slecht, maar dat vind ik goed.... snap je ?
Je vind de productie slecht, maar dat vind ik ook goed

Nouja ik snap je wel, het gaat om formulering.. Alleen het klinkt een beetje raar. Darkthrone heeft een rauwe, niet-gelikte productie, maar dat vind ik goed, dus noem ik het een goeie productie... je snapt het wel
Reageren

Regels voor berichten