Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
nee okeej wat ik zei van dat je mijn post verkeerd op vatte klopt niet...dat had ik ander smoeten zeggen..en mijn posthad ik oookwatanders moetentypen, sorry. Ik snapwat je bedoelt...maar wat ik bedoel te zeggen is dat voor veel mensen die hem nu waarschijnlijk pas kennen, hij nu pas is doorgebroken. metdat ECHT bedoelde ik met zijn doorbraak van LOTR.niet toenhij jong was 9toenwas dus wel zijn echte doorbraak) ik denk dat het nu nogL vaag en onbegrijpelijk begint te worden maarik hoop dat je snapt wat ik bedoel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helemaal meej eens... ![]() |
![]() |
|
Overschatte regisseur: Ridley Scott
In het verleden een paar pareltjes afgeleverd, denk aan Alien, Blade Runner, Thelma&Louise, maar laatste films schieten op een hoop fronten zwaar te kort... Gladiator was een goede film, maar vooral vanwege het verhaal en het idee. De gevechtscenes hadden VEEL beter uitgewerkt kunnen worden. Hannibal was aardig, maar ook hier schiet hij zwaar te kort GI Jane was verder niet iets om over naar huis te schrijven en laatste dat ik van hem gezien hem, Black hawk down, viel me op veel punten tegen van een regisseur met zoveel ervaring..
|
De eerste overschatte (bovenschat is geen woord) mensen die me te binnen schieten:
Julia Roberts (best charmant en leuk om te zien, maar waar komt in godsnaam die supersterrenstatus vandaan?) Liv Tyler (is gewoon middelmatig) Ben Affleck (hurrrrrrr) Nicolas Cage (heeft drie gezichtsuitdrukkingen: gestoord, schaapachtig, en doggy-eyed)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (jah besefte me net dat bovenschatten niet echt bestaat)
|
Sommige mensen willen het maar niet begrijpen. MEMENTO en FIGHT CLUB zijn NIET onderschat en AMERICAN BEAUTY is NIET overschat!
En het heeft niets te maken met smaak. Hoe komen ze d'r bij.....?@?!?@#$%=%+$ ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 18:16. |
![]() |
|
weet je dat je dit topic net zo goed dicht kan gooien? we maken ruzie om smaak!
En dus idd het klassieke welles/nietes spelletje. Iemand vind het wel mooi een ander weer niet. ja dan heb je het gezegd... en dan? Ga jij je ineens bekeren omdat IEMAND wat anders zegt? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Leonardo DiCaprio, zwaar onderschat, iedereen ind m maar en kerel met n knap koppie, maar echt supergoed acteren kan ie niet.. mja, zeker één van mijn fave acteurs, helemaal na het zien van 'What's eating Gilbert Grape' en ik vond m ook super in 'The quick and the dead'
|
Ik vind Joaquin Phoenix ook zwaar onderschat. Ik vond hm echt goed in Gladiator. Toen ik die film zag, zag ik hem voor het eerst in een film, ik had nog nooit van m gehoord. Ik dacht wat een akelige vent
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Joaquin Phoenix ook zwaar onderschat. Ik vond hm echt goed in Gladiator. Toen ik die film zag, zag ik hem voor het eerst in een film, ik had nog nooit van m gehoord. Ik dacht wat een akelige vent hij speelt goed. En in signs vind ik hm ook wel goed eigenlijk. Ik zit eigenlijk te wachten op een film met hem als hoofdrolspeler[/QUOTE] 8mm is ook vet, moet je zeker kijken |
![]() |
|
|