Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ook maar iemand op zijn of haar uiterlijk heb aangevallen, dan zou ik daar graag een quote o.i.d. naar zien, want ik ben die beledegingen meer dan zat aan het worden. Ik wens nooit mensen dood. En misschien moet je maartje en mij niet als 1 persoon stellen, want dat zijn we niet. Het Utrechttopic werd dus verneukt door ons omdat ik gevraagd had of het niet leuk was in een restaurant te eten, maar meneer snapte dat niet en toen ik niet 1,2,3 van plan was het uit te leggen, dan ben ik meteen arrogant? Lekkere manier van redeneren heb jij . Het dreadsgebeuren heb jij zowieso geen zak mee te maken. Niemand zegt dat die anderen het niet MOGEN zetten. Misschien moet je voortaan eerst een reply uitlezen voor je reageert??? en Abs. Fab = ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Om de humor wat te verhogen in dit topic...
http://www.xs4all.nl/%7Ebink/teeuwen..._kuthoeren.mp3 ![]() Alle vrouwen k**h*****....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Of ben ik nu aan het spammen?? Ben iig niet ontopic bezig... effe verandering in brengen: Dood aan alle mensen die denken dat ze God zijn Mmmh... weinig zinvolle opmerking...
Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 15:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |