Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 16:55
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik vind bassie en adriaan dom, echt waar. Vroeger ook al... ik word echt agressief als ik die clown zie...
begrijp echt precies wat je bedoelt!! me zusje wou et altijd kijken, ik vond/vind het echt vreselijk!! alleen weet ik wel dankzij die pipo's dat een jaar uit "drie-honderd-vijfen-zestig dagen in een jaar!" bestaat:/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 21:46
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:

begrijp echt precies wat je bedoelt!! me zusje wou et altijd kijken, ik vond/vind het echt vreselijk!! alleen weet ik wel dankzij die pipo's dat een jaar uit "drie-honderd-vijfen-zestig dagen in een jaar!" bestaat:/
owww scala, wat erg voor je Ik leef met je mee
Ik was altijd voor die boeven! Want ik hoopte altijd dat ze die 2 te grazen zouden nemen. Maar dat gebeurde helaas nooit
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:01
cup a soup
cup a soup is offline
Geen eten, geen geld, geen geld geen werk.
nee Bassie omgekeerd.
gaat die domme bassie omgedraaid staan... wat is het toch ook een oliedomme clown

btw
adriaan heeft in 1 serie ook de baron gespeeld, dat was volgends mij die met die papegaai, maar weet niet meer hoe die heet, iemand??
Oud 05-04-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
cup a soup schreef:
Geen eten, geen geld, geen geld geen werk.
nee Bassie omgekeerd.
gaat die domme bassie omgedraaid staan... wat is het toch ook een oliedomme clown

btw
adriaan heeft in 1 serie ook de baron gespeeld, dat was volgends mij die met die papegaai, maar weet niet meer hoe die heet, iemand??
als je pagina 1 had gelezen.. tis de serie die nu bezig is "het geheim van de schatkaart"

(ja ik kijk, nou en )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:58
flowerpower
flowerpower is offline
jaaaaaaaah coewel!!!!!!!

maaruh ik kan me van vroeger nog es zo'n serie herinneren dat ze steeds naar een ander land moesten en daar steeds van die cryptische aanwijzingen kregen van een 'vriend' dat vond ik nog steeds de allerleukste serie!!! khoop dat die nog een keer herhaald word....... kan iemand die serie nog herinneren en weet diegene de naam nog misschien?

lfz
Oud 06-04-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
flowerpower schreef:
jaaaaaaaah coewel!!!!!!!

maaruh ik kan me van vroeger nog es zo'n serie herinneren dat ze steeds naar een ander land moesten en daar steeds van die cryptische aanwijzingen kregen van een 'vriend' dat vond ik nog steeds de allerleukste serie!!! khoop dat die nog een keer herhaald word....... kan iemand die serie nog herinneren en weet diegene de naam nog misschien?

lfz

reis door Europa?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten