Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Bluesummers (04-03-2002).]
|||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Anyway, ik vind Karen een irritant mens. Wel wazig dat ze riep 'dan doen ze het maar zonder mol'. Maar idd..de mol weet alle opdrachten en een mol die zegt dat hij de mol is is wel erg fout ![]() ![]()
||
Citaat:
Op www.wieisdemol.com verdenkt iedereen John trouwenz..hmmz! Hij mag van mij best de mol zijn hoor, dan blijft hij er tenminste lang in ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ah, eindelijk zijn we van d'r af. ![]() Vanaf nu zal ik wel tegen de executies opkijken, want de mensen die nu nog zijn overgebleven, vind ik allemaal heel leuk en cool. Dus wie van hen er ook weg gaat, ik zal het niet leuk vinden. ![]() Maar er zullen er gelukkig 3 van hen overblijven: de mol, de winnaar en de verliezer. Ik ben benieuwd wie dat allemaal gaan worden. ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() George vind ik echt wel een lekker ding, hoor! Hij heeft zo'n schattig koppie, en zijn body is ook niet gek, hoor! ![]() Karin is niet dé favoriet bij mij, maar ze heeft wel wat. 't Is een pittige tante. En dat mag ik wel. ![]() Ripper
|
ik denk nu george.. hij deed niet erg actief mee bij de zingopdracht, en bij de kidnapopdracht heb ik hem helemaal niet gezien. ook valt het me op daty hij abseilen erg eng vond, maar het euh..(je weet wel, tussen die 2 touwen lopen en je hartslag mocht niet te hoog worden)ging prima.. en hij stemde op niemand, was helemaal niet zeker over zijn mol, maar ging niet naar huis..
||
Citaat:
![]() ![]() Bij mij is de molverdenking nu als volgt: 1. George. 2. Jantien. 3. Harry. 4. Ellen. 5. John. 6. Prince. Prince zie ik dus écht niet voor Mol aan, hoor, en hetzelfde geldt voor John. Zij zijn beiden heel sportief en zij gáán voor het spel. Ze hebben zich voor mij totaal niet verdacht gemaakt. Bij George en Jantien let ik vooral op hun lichaamstaal, en of ze dingen proberen te saboteren.... vandaag heb ik geen sabotage gezien, volgens mij sluimerde de Mol gewoon, maar ik vind dat George en Jantien erg verdacht bezig zijn.... Van Harry en Ellen zou je niet zo snel denken dat ze de Mol zijn, omdat ze zo aardig en sociaal en alles zijn.... maar schijn kan bedriegen.... In ieder geval, dat is dus hoe ik er nu op dit moment over denk. Ik ben echt benieuwd wie er volgende week gaat afvallen.... al kijk ik er tegelijkertijd wel op tegen.... jullie weten waarom, dat had ik al eerder verteld.... Ripper
|
![]() |
Ik denk dat Ellen de Mol is. Omdat zij in een van de eerste afleveringen voor ging lezen uit Harry Potter. De dag er na was er dat wijnspel,waar karen en kerstin toen vragen op moesten beantwoorden, 1 vraag was toen: wie is er gek van Harry Potter, toen zeiden zij gelijk dat het Ellen was maar het was iemand anders en hadden het fout>>> opdracht mislukt Conclusie: Ellen wist dat die vraag zou komen en ging de avond er voor dat voorlezen.
ik weet het het is wat vergezocht maar aangezien karen en kerstin er uit zijn verdenk ik haar. |
![]() |
|
![]() |
Prince is de mol. Kijk hier maar http://www.geocities.com/wie_is_de_mol/
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben geswitcht naar Jantien
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
shit prince is eruit
![]() nou is die site met allerlei bewijzen dat prince de mol was wel mooi uitgeluld... ik denk nog steeds dat het jantien is, ze deed niet echt actief mee met die schapen en volgens mij kan ze goed liegen. mwaa..jammer dat prince eruit is!!
||
Citaat:
jantien zeker weten niet. die is veel te actief bezig. ik denk nog steeds george..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |