Advertentie | |
|
![]() |
|
oh wat ontzettend koel
Etnies 82,50 sokken ongeveer 3 broek is van mijn vriendje maar kostte 70 riem ongeveer 5 string ongeveer 3 bh 30 shirtje 5 dacht ik vestje 15? vestje 15? die heb ik al zo lang allebei haarband heb ik gekregen telt make-up en producten ook?
|
Verwijderd
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Ninh schreef: - Witte EA Underwear t-shirt - EUR 39 - Wit met blauw gestreepte overhemd Dolce&Gabbana - EUR 159 - Donkerblauwe wollen D&G trui - EUR 209 - D&G Riem #3 - EUR 95 - Donkerblauwe Evisu Kimono spijkerbroek - EUR 189 - Donkerblauwe wollen D&G Beanie - EUR 65 - Witte wollen shawl Dolce&Gabbana - EUR 59 - Zwarte Boxer Boss - 25 EUR - Zwarte wollen EA sokken - 15 EUR - Zwarte lederen Boss instappers - EUR 198 -------------------------------------------------------------------------------- Dus 1053euro=2320 en 50 cent Dat is dus wel erg duur maar dan werk je er wel veel voor, dit zou mij dan 3 maandjes werk kosten. Maar de prijzen zijn wel te doen, net dan, mijn duur broekste is bij 125 euro. Trui 130 euro maar jij bent echt net een tikkeltjes duuruit, maar vind je dit niet zonde van je geld dan, ik hou ook van aparte kleding en D&G is zeker vet maar zo duur. Heb er wel een vette bril van maar wat draag je nog meer dan, ken je ook drykorn of j.c. rags? |
![]() |
|
Ehm ik zou het serieus niet weten.
spijkerbroek ![]() ondergoed 70 euro ![]() blouse 70 euro (schatting, was uitverkoop) trui 100 euro 2 paar sokken 5 euro horloge 200 armband + ketting 110 ring geen idee Pff ik onthoud dat nooit
|
ik ben vandaag voor mijn doen in een dure outfit....
![]() schoenen [halfhoge dr.Martens] 79 euro *uitverkoop ruled ![]() sokken [Hema] 5 euro ofso? broek [overzeas] 67 euro ![]() ![]() hempje [H&M] 10 euro..? lange mouwen truitje [H&M] 10 euro trui [Camden in Londen ![]() dat was t ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
panty - 1 euro
wijd uitlopende ribbroek (was 60 procent korting op 40 euro ofzo) onderbroek-paar euro bh-van vriendin gehad voor vjaardag 2 blousjes-uit de kast van mn ma gepikt, waarschijnlijk goedkoop haar kennende.. hihi trui-10 euro sjaal-10 euro dacht ik, is van vriendin. bij de hema gehaald piercing van 38 euro ![]() lekker saaai. en goedkoop!!!! Het interesseert me weinig wat k aan heb de laastte tijd.. als het maar warm is ow ja roze vissen pantoffels van 10 euro ofz0.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
broek was 50
Wikkelvestje ook.. Truitje daar onder 30 sokken 5 Sjaal 12,50 Spaghettiebandtruitje: eh.. 7 schat ik.. dus euh.. 154,50.. erg triest trouwens dat ik hier m'n rekenmachine voor nodig had... ![]()
|
![]() |
Hmm...ff kijken
Vest, allerlei kleuren, Oilily 150 Coltrui, zwart, Esprit 60 Broek, zwart, Miss Sixty 80 BH, zwart, Esprit 20 String, zwart, Esprit 10 (weet ik niet meer) Sokken, ?? ??? Schoenen, zwart, bij Pour Vous gekocht 100 En dan nog wat sieraden o.a. 2 ringen, oorbellen en horloge.
|
hmm
rood hempje, diesel geloof ik, very oud: 15 euro ofzo dickies vest: 50 euro ofzo spijkerbroek: rond de 60 euro ofzo riem: 7 euro ondergoed: alles bij elkaar ongeveer 20 euro denk ik hemasokken: 2 paar: 5 euro zwarte laarzen: 70 euro sieraden tellen we maar ff niet mee.. ong. 227 euro |
![]() |
|
Verwijderd
|
Timberlands α 120 euro ofzo?
Donkerblauwe G-star weet niet wat ie kost? ik gok 80 2 paar puma sokken bij elkaar 10 euro? Boxer van Steppin Out 10 euro ofzo Tshirt van Schiesser weet niet wat't kost vast niet veel Oranje shirt Brooks Brothers $120 Barbarian rugby trui 55 euro? weet ook niet ![]() Vest van Ralph Lauren 120 euro Paarse fleece trui met de text "200.000 tons, WHY NOT!?", oerlelijk en had mn vader gratis gekregen van zo'n knakker die zn projectleiders probeerde te stimuleren ofzo ![]() U hoort het goed: 3 truien. 520 euro |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() - zwart lingerie setje van aubade 95 - zwarte pantalon van joop! 185 - zwart colletje van rl met zo'n flaggetje in m'n nek 90 - zwarte high heels van gucci...in de uitverkoop 350 - hele gave zwarte ketting...zelf laten maken 40 - en een bijpassende armband 35 nou dat was em...totaal dus 795
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oude jinx - 70 pleuro oid
Paars spagettitopje - 7,95 Zwart truitje met 3/4 mouwen - 11 nog-wat Roze/groen/paars gestreepte shawl - 7,- Lange zwarte jas - 100,- Handschoentjes - 3,50 Sokken - zal wel rond de 2 euro zijn Kanten ondergoedsetje - 30,- Kistjes - 50,- Bij elkaar.. Rond de 300 euro? Maar ik heb dan ook een jas aan, en schoenen. Het is veel te verdomde koud hier. *schopt kapotte kachel onderuit* :/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nou jongens vertel waar je naar verlangt !!! ZerO | 402 | 08-08-2006 13:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |