Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja.
![]() Leuchtfeuer van Illuminate I don't want to miss a thing van Aerosmith Near you always van Jewel Ana's song van Silverchair .. En verder eigenlijk ieder nummer dat ook maar een beetje gaat in de richting van iets wat ooit met haar te maken zou kunnen hebben.. ![]() ![]()
|
eeeuh ff denken
bij mijn ex was het liquieo met narcotic!! maar datwil ik nu niet horen en bijmijn vriend nu bijna alle liedjes van de soundtrack van Tim burtons Nightmare before christmas!!! en das ook nie verkeerd want das coool!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
k heb er echt zooooooooveel...
- dat liedje 'hey leonardo (she likes me for me)' kweet niet van wie, dat is een liedje waarbij ik altijd moet denken aan een jongen uit zuidafrika, hij vond het helemaal geweldig en op mij van toepassing en bla... nou ja, toen dacht ik, nee - een of ander onbekend jazzy housnummer waarop ik altijd heel leuk ging schuifelen met een ex - 'guilty' van de amelie cd... dat liedje, ging mijn ex altijd voor me zingen, en dat was zooooooooo leuk, want hij kan mooi zingen, en hij zong het als ie me ontbijt op bed bracht *jeeuj!* - nu heb ik allemaal liedjes. 'love me' van obie trice en eminem... 'layla' van eric clapton... 'green eyes' van coldplay (zooo goed!) en nog wel een paar waarbij ik aan mijn vriendje moet denken... hij kan ook zoo goed zingen
|
|