Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 11:46
QuietNoise
QuietNoise is offline
het is inderdaad bullshit dat je overal kan werken met piercings en dreads enzo...

ik werkte bij Pathé City in amsterdam, en daar werd ik ontslagen omdat mn haar een onnatuurlijke kleur had (gewoon rood)

aanklagen? no way.. ze hoeven geen reden op te geven om je te ontslaan binnen je proeftijd...
Oud 21-01-2003, 18:01
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
Alex schreef:
LOL volgens mij kijk jij iets teveel tv ofzo "Anders klaag
je ze lekker aan!" ze kunnen je altijd weigeren en desnoods verzinnen ze een excuus. Het is dan aan jou om te bewijzen dat ze je daarom niet aannemen.

En dat je nu haast overal mag werken met piercings is gelul. In een hoop bedrijven (o.a de twee bedrijven waar ik nu werk) zou iemand met piercings niet worden aangenomen. (als een bestaand personeelslid een piercing neemt is het denk ik een ander verhaal)

En schijt aan je ouders? Zolang je ouders nog (bijna) alles voor je betalen mag je best iets meer respect tonen.
Ben het met je eens.
En mn ouders,maak je over hen maar geen zorgen,ik heb
meer respect voor hen dan voor ieder ander.Maar,als je niet
eens met je ouders in discussie kunt over piercingz....
Een piercing is anders dan een tattoo,daar moeten ze niet zo moeilijk over doen,een tat heb je je hele leven,een piercing haal je eruit en hij groeit dicht.Maar goed,het ging over baantjes....
Ondervinden veel mensen er problemen mee?Ik denk dat het ook
een kwestie van persoonlijkheid is,ben je spontaan en leuk met klanten?

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:32
dreadje
dreadje is offline
Ik heb een tijdje bij een boekhandel gewerkt en daar deden ze helemaal niet moeilijk...ben er ook zelf gestopt omdat het niet ging met school...als je blijft zoeken en je gewoon sociaal gedraagt dan kun je echt nog wel een baantje vinden.
Oud 24-01-2003, 10:17
ska-fish
ska-fish is offline
Ik werk al 1,5 jaar bij de free record shop, en daar maakt het dus echt helemaal niet uit.. zolang je n jonge uitstraling hebt, is alles goed.. dus dat is wel heel erg fijn!!! .. maar ik wilde er een baantje bij (ja.. ik ben maar een arme student!!) en ik had van een 'vriendín' gehoord, dat ze mensen vroegen bij de bloemen winkel op t station.. dus ik daar heen, maar ze dede hartstikke bot, dat ze liever niet iemand hadden met een (lip) piercing, en zoals ik er uit zag.. ik zeg zo heel aardig van.. ok.. bedankt.. en toen draaide dat mens zich om, en zei niet eens iets!! tss.. dat vind ik dus echt zielig.. in wat voor wereld leven we dan??
Reageren

Regels voor berichten