Advertentie | |
|
![]() |
|
ik moet hem mooi vinden
hij moet lief zijn eerlijk open ik moet goed met hem kunnen praten en goed met hem kunnen lachen betrouwbaar beschermend vrolijk duidelijk (ik kan niet tegen onzekerheid enzo gewoon zeggen waar het op staat) hmmz... zo kan ik nog wel ff doorgaan ![]()
|
![]() |
Denk dat mijn post wel op die van anderen zal trekken maar zo zal het nu eenmaal zijn... Iemand die mij neemt om wie ik ben en niet om wat ik ben... (kan er zoiets van krijgen als mensen mij ineens hoger aanzien omdat ik aan unief studeer... net alsof ik daarom meer ben dan een ander...), iemand die zzoals ik mss wel een beetje aan de buitenkant loopt ipv in de grote massa.... EERLIJK, betrouwbaar, sociaal, vriendelijk, beleefd, een minimum aan intelligentie, zorgzaam, zo vna die standaard-eisen...
en.. kzou ligen moest ik zeggen dat ik niet naar het uiterlijk kijk... maar het is niet het belangrijkst, iemand kan ook mooier worden naarmate je hem beter kent, maar ik vind dat er tenminste die klik mag zijn, dat vonkje, dat jij hem mooi vind om wie hij is, en ik moet hem zelf natuurlijk aantrekkelijk vinden, maat dat is dus een subjectief oordeel natuurlijk.. M.a.w. het moet gewoon vanbinnen en vanuiten klkken... greetz
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() standaard jongen he ![]() en uh ik heb ook wel msn, maar we hebben net met een paar personen besloten om weer net als vroeger die-hard-icqer te worden ![]() ![]() ik kan natuurlijk een uitzondering maken voor je ![]() wat is je msn? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hij moet voor al zich zelf blijven als ik bij hem ben.
maar ook: * lief * betrouwbaar * niet te serieus (anders wordt ik knetter gek) * beetje "gestoord" * hij moet me kunnen begrijpen (snappie) * goed kunnen praten en hij hoet echt niet knap te zijn hoor, want daar let ik toch niet op.
|
![]() |
-stijlgevoel
-make-up! -niet anti-roken zijn -zorgzaam -beetje humor (maar niet de hele dag door, en geen humor die ten koste gaat van anderen) -beetje emotioneel (maar niet depressief), -ZWARTe kleren ![]() -beetje kneuzig maar toch alternatief uiterlijk (emo of beetje cyber is wel lief ![]() -rustig en niet om nix gaan stressen -goeie muzieksmaak is ook wel een vereiste + een uitgebreide cd-collectie ![]() -en moet wel iemand zijn die van dansen houd anders schiet ik er niets mee op.. Ik stel te hoge eisen he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ICQ = 60702346 MSN staat in m'n profiel. [edit]Enne trouwens... niet iedereen hier op het forum voldoet aan die "eisen".. dr zijn bv genoeg jongens die de algemene ontwikkeling van een zesjarige hebben.. ik noem maar wat..[/edit]
Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 16:36. |
![]() |
|
Ze moet gevoel voor humor hebben, niet te plakkerig (een beetje vrijheid is wel prettig
![]() ![]() ![]() Het moet gewoon passen. ![]()
|
![]() |
- hij moet trouw zijn
- hij moet van me houden - hij moet (op zn minst een beetje ![]() (of ik moet hem knap VINDEN) - hij moet lief zijn - hij moet een beetje volwassen zijn - hij moet aardig zijn - hij moet slim en grappig zijn - we moeten elkaar aanvoelen - die 'magische klik' moet er zijn kortom ik ben single ![]()
||
Citaat:
![]() MSN = idd ![]() helemaal dat rare gedoe met die geldzaken enz die te voorschijn komen ![]() de meeste jongens hier zijn ook nog maar kinderen he.. dat kan je ze toch niet kwalijk nemen? ![]()
|
- zijn eigen leven hebben
- met me in discussie gaan en me gewoon vertellen "dat bevalt me niet" of "dat is niet waar" - me begrijpen - ongeveer in dezelfde levensfase zitten als ik - open staan voor nieuwe dingen - redelijk intelligent zijn (in ieder geval intelligent genoeg om zelf dingen te kunnen bedenken en overdenken) - knuffelig zijn
|
in ieder geval een hele lieve meid.....blauwe oogies
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27 Nijn* | 491 | 10-05-2005 15:07 | |
Liefde & Relatie |
vriendin die boos is... Verwijderd | 20 | 09-05-2003 15:30 |