Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Yo girl, what r u doin'? Heb je eerst wel 100x naged8 van kan t niet uitgaan met mijn huidige vriend? Als je t toch van plan bent, waarom dan niet meteen een tattoo? staat toch veel mooier dan die bloederige strepen?
![]() Laturzzzzz...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn namelijk ook mensen die zich helemaal doodslaan (dmv voorwerpen, maar ook met hun eigen handen) als ze niet in een dwangbuis zitten... En dan gaan "weldenkende" mensen zich "gecontroleerd" open lopen snijden... *schud met hoofd*
|
Verwijderd
|
toen ik een jaar of 14 was en superverliefd was op een jongen heb ik zijn naam in mn been gekerfd. I love Ivan. Het is na een jaar verdwenen (thank god!)
Ik was gewoon zwaar obsessief verliefd voor een hele lange tijd.. Maar ik zou het nu dus NOOOIT doen he.. denk idd dat het best wel 'zot' is |
![]() |
|
Dit soort topics zijn niet gewenst op het forum van Scholieren.com. Ik heb over dit soort dingen in het verleden lang gesproken met Stichting Korrelatie en de uitkomst is dat we dit soort topics niet toelaten.
love is life, praat er met mensen uit je eigen vriendenkring over of zoek een psycholoog op. Dit is ernstig. Gesloten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn schrijfsels Talenlover | 10 | 24-11-2015 19:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #75 Martiño | 500 | 24-11-2007 11:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Flora & Fauna |
kerven in bomen mag Bor | 22 | 14-11-2002 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik hoor de bomen fluisteren Jungle | 2 | 05-09-2002 19:38 |