Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel bij mij zit het zo, ik ben voor de tweede maal verliefd op een jongen die ik eiglijk nie zow knap vond
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ahem. Maar goed, wat ik dus zeggen wilde: stel dat er twee jongens zijn. Eén is knap, de ander... tsja, normaal denk ik. De knappe jongen is een hufter of hij heeft een irritante manier van praten, de ander is innemend en charming... rarara wie zou ik kiezen? En volgens mij kan het nog scherper: als een jongen een leuke uitstraling - en daar valt bij mij de manier van praten, kleding (jaja), lichaamstaal en gezellige manier van omgaan met mensen onder - langs komt lopen en met mij een gesprek aanknoopt, ben ik zo om. En verlegen jongens zijn ook lief, die hebben een 'aandoenlijke' uitstraling, van die typjes waarvan je denkt: "KNUFFEL!" Moraal: als je van jezelf weet dat je niet tot de knapsten der aarde behoort helpt het niet om daarover te gaan zitten miepen. Gooi je neus in de lucht, knoop een gesprek aan met de dame in kwestie en laat haar je innerlijk zien! Niet geschoten is immers altijd mis? Uiterlijk is niet belangrijk, innerlijk en uitstraling wel... dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |
Lifestyle |
Welk gedrocht deed jouw wenkbrauwen vandaag optrekken in ongeloof? Verwijderd | 170 | 23-11-2005 22:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
Liefde & Relatie |
je telkens maar weer willen bewijzen bij je partner. Optima | 37 | 06-10-2003 14:51 | |
Liefde & Relatie |
eerlijke meningen graag... Mss Maddocks | 28 | 09-07-2003 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Enquetetje Droomvlucht | 175 | 11-08-2002 20:18 |