Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 14:11
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
hey

sommige meisjes letten alleen op uiterlijk
sommige alleen op innerlijk
Ik op allebei wel
maar de mensen die alleen op innerlijk vallen zijn de beste mensen het gaat er niet om hoe iemand eruit ziet maar om hoe ze zijn karakter is heel belangrijk!!!
Als jij een relatie zou hebben met iemand die heel knap is maar echt een kut karakter heeft van hier ben ik dan hou je het ook niet lang vol!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 14:19
berteltje
berteltje is offline
Het is behoorlijk naïef om te denken of nog erger te WILLEN denken dat je alleen maar op het innerlijk valt. Hoe lief iemand ook kan zijn....
Iedereen kijkt naar het uiterlijk, iedereen. Het is gewoon dom om te denken dat dat niet zo is. Iemand hoeft helemaal geen supermodel te zijn, maar werkelijk niemand voelt zich echt volledig tot iemand aangetrokken voelen, als je diegene echt ontiegelijk lelijk vind.
Gelukkig heeft iedereen een ander beeld van knap of lelijk...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:09
XMissy-LoveX
XMissy-LoveX is offline
Heey Ik denk dat iedereen wel eerst naar het uiterlijk kijkt... en daarna natuurlijk naar het innerlijk! Het innerlijk is natuurlijk het belangrijkst, hij moet wel lief voor je zijn! Maar het uiterlijk is aan de ene kant ook wel belangrijk, want hij moet wel aantrekkelijk voor je zijn! Het speelt allebei een belangrijke rol! Kusjes Mij
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:10
VELOCITY
VELOCITY is offline
Juist (vrees ik)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:22
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
VELOCITY schreef:
Juist (vrees ik)
Het zou er ook aan kunnen liggen hoe je elkaar leert kennen. Leer je elkaar via het internet kennen, dan leer je eerst elkaar's innerlijk kennen, maar het uiterlijk kan dan alsnog tegenvallen (toegegeven: iedereen kijkt hier wel een klein beetje naar!).
IRL juist andersom.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:37
MrsHankey
MrsHankey is offline
Innerlyk ist belangrykste en het uiterlyk?Sja..dat is mooi meegenomen.
Tis natuurlijk ook hypocriet om te gaan zeggen: "innerlyk blablablaaat." Nouwe, dan ben ik dus een über-hypocriet
Oud 19-01-2003, 20:40
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wel bij mij zit het zo, ik ben voor de tweede maal verliefd op een jongen die ik eiglijk nie zow knap vond . Toen ik de jongen waar ik nu gek op ben voor de eerste keer zag was ik eigenlijk naar z'n vriend aan het kijken die ik ongelooflijk knap vond , maar ik heb die jongen nou beter leren kennen en ben er hopeloos verliefd op . Ik vind em ongelooflijk knap en kan nie geloven dat er een tijd bestond dat ik dit nie vond .
Oud 19-01-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
miss_loves_you schreef:
hey

sommige meisjes letten alleen op uiterlijk
sommige alleen op innerlijk
Volgens mij moet je iemand wel op de 1 of andere manier mooi vinden om daar een crush op te krijgen, anders werken de hormoontjes niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:43
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik kies echt wel voor het innerlijk en maar heel klein beetje voor het uiterlijk (uitstraling is een ander geval)...dat is dan ook aan m'n vriendjes te zien
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:58
.:|Chick3y|:.
.:|Chick3y|:. is offline
Iedereen kijkt ook wel naar ut uiterlijk...Een jongen moet er goed verzorgd uitzien en zijn gedrag telt ook mee!! Maar innerlijk is voor mij ut belangrijkste!! Ik heb liever een vriendje die super lief is en er wat minder knap uitziet dan een knappe vriend die een totale zak is!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
VELOCITY schreef:
Ik zit met een vraagje. Kiezen meisjes ook soms voor jongens die niet zo'n goed uiterlijk hebben, en waarom kiezen ze dan voor die jongen ??? Ik ben wanhopig...
Meisjes vallen natuurlijk ten eerste aan uiterlijk omdat je niet dwars door iemand heen kan kijken om zn innerlijk te zien en het is ook zo lullig om te zeggen "Hej, kunnen we even praten, dan kan ik ff merken hoe je innerlijk is."
Ahem.
Maar goed, wat ik dus zeggen wilde: stel dat er twee jongens zijn. Eén is knap, de ander... tsja, normaal denk ik. De knappe jongen is een hufter of hij heeft een irritante manier van praten, de ander is innemend en charming... rarara wie zou ik kiezen?

En volgens mij kan het nog scherper: als een jongen een leuke uitstraling - en daar valt bij mij de manier van praten, kleding (jaja), lichaamstaal en gezellige manier van omgaan met mensen onder - langs komt lopen en met mij een gesprek aanknoopt, ben ik zo om.
En verlegen jongens zijn ook lief, die hebben een 'aandoenlijke' uitstraling, van die typjes waarvan je denkt: "KNUFFEL!"

Moraal: als je van jezelf weet dat je niet tot de knapsten der aarde behoort helpt het niet om daarover te gaan zitten miepen. Gooi je neus in de lucht, knoop een gesprek aan met de dame in kwestie en laat haar je innerlijk zien! Niet geschoten is immers altijd mis? Uiterlijk is niet belangrijk, innerlijk en uitstraling wel... dus.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:27
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:

En verlegen jongens zijn ook lief, die hebben een 'aandoenlijke' uitstraling, van die typjes waarvan je denkt: "KNUFFEL!"
dus.
Dachten maar meer meisjes zo.. Trouwens wat voor kleding vind jij (en meerde meisjes) dan zo aantrekkelijk of leuk bij een jongen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten