Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar stiekum ga ik op zoek naar meer ![]() |
![]() |
|
Ik zit al erg lang te kwijlen bij de spullen op Hottopic, en met mij vele anderen. Maar de verzendkosten zijn zo belachelijk duur. En ik hoorde ook dat je niet een heleboel kunt bestellen om zo de verzendkosten te delen, want je betaald per artikel/pakketje.
Nu mijn vraag ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja dat dacht ik al ![]() hier hebben we alleen een c&a maar dan ga ik daar wel is kijken. dankjewel ![]()
|
ik ben op zoek naar een (stoffen)winkeltje waar ze lak en latex (en alles wat daar bij in de buurt komt) verkopen. iemand vertelde me al dat er in amsterdam eentje zit, maar voor mij is dat wel redelijk ver weg dus weet iemand een winkeltje dichterbij? zelf woon k in zuidoost drenthe
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hey..
Ik zoek dus van die jacks/vesten. Dit zijn jacks van een bepaald land, je hebt ze nu van italia,brasil japan enz. die jacks zijn in de kleuren van het land en achterop staat het land en op de voorkant een vlaggetje, weet iemand waar ik deze kan kopen of bestellen op internet?! Alvast bedankt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die hadden ze een tijdje terug op het waterlooplein, en nu denkik nog steeds wel. en bij de large kan je die van italie volgens mij bestellen.
|
Ik heb een paar vale spijkerboeken met een uitlopende pijp, van Lee. Super cool
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Funkie House Rotterdam.
|
Ik heb gemerkt dat er hier best wel wat mensen uit Twente posten. Ikzelf woon in Losser, een klein dorpje dichtbij Enschede. In E'de ga ik dus ook meestal winkelen. Maar sinds een jaar of 2 kan ik bijna niets leuks meer vinden. Alles is zo standaard en als je dan iets leuks gevonden hebt, lopen al je klasgenoten er al in. Dus... ik zoek onbekende/aparte/vreemde/anders-dan-anders winkels in Twente. Wie helpt mij?
||
Citaat:
![]() Meer info: met één product ben je rond de $18 dollar kwijt en hoe meer producten, hoe meer geld. Ik had 3 producten en moest $48 betalen ![]() Zo goed? ![]()
||
Citaat:
nee is niet goed is fckin duur ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een nieuw legerrokje, net over de knie, mag wel wijd zijn, maar het moet echt camouflageprint zijn?
Ben uit mijn oude legerrok gescheurd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
voor een themafeestje zoek ik zwarte beenwarmers
liefst omgeving r'dam of leiden ben volgens mij echt alles afgeweest en al die mensen zeiden, ja er wordt echt heel veel naar gevraagd, maar wij hebben ze niet en ik weet ook niet waar ze ze wel verkopen ![]() ik hoop dat iemand me kan helpen!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar bij de h&m heb ik gevraagd en daar hadden ze ze nergens! bij de hema niet, v&d niet, bristol niet, scapino niet, sportzaken niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En in Leiden hebben ze bij Blue Moon toch gestreepte beenwarmers, hebben ze daar dan geen normale?
|
Ik weet wel een mini NL versie van HOTTOPIC
http://www.attitudeholland.nl Ik heb er al een zooi broeken besteld en ze hebben er ook leuke truitjes enzo. Wel veel minder als bij hottopic, maar het begin is er. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |