Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als jullie elkaar leuk vinden en er geen probleem mee hebben, wie ben ik dan om jullie geen kans te geven?
|
![]() |
uch, k zie mezelf al met en jongen van 13. en dan ben k zelf 16, bijna 17.
neej! no way! ik had al moeite met een jongen die ook 16 was, wat was die achteraf kinderachtig zeg. hoe moet dat dan met een jongen van 13?? en nee, al jij zegt dat hij niet zo kinderachtig is, geloof ik je simpel weg gewoon niet. als jij zegt dat je zelf nog wat kinderachtig bent, komt dat meer overtuigend over. dan moet je t zelf weten... |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan is t toch precies t zelfde...als die jongen zich nou ouder voelt en ouder is in zn karakter waarom zou t dan niet kunnen.... mjah als ie gewoon zo is als zn leeftijd aangeeft zou ik t zelf niet kunnen...13 jarigen zijn in t algemeen vervelend [vind ik].... |
![]() |
|
![]() |
mja...het klinkt wel raar, maar ik zelf ben ook wel raar bezig eerlijk gezegd.. nu heb ik dit probleem wel vaker gehad... ik vind het opzich wel meevallen maar ja..ik weet dat andere mensen er anders over denken..ik zelf ben 15 bijna 16 en ik ben gek op mijn leraar van 39...hij is getrouwd en heeft 2 kinderen..maar..hij vind mijn ook wel errug leuk..ik zie wel wat d'r uitkomt..je zou je in ieder geval nix van anderen moeten aan trekken meid! zolang jullie maar gelukkig zijn!
kus, een meid |
![]() |
|
![]() |
Hee meid, nou ikzelf heb toen ik 16 was ja dat was vorig jaar rond de zomervakantie ook een vriendje gehad en hij was 13. Ik had echt precies dezelfde gedachtes zoals jou, ik kan me heel goed in je herkenne hoe ik toen dacht. Nou ik zal je zegge het is dus echt slecht afgelope. Hij zag er echt goed uit en veel ouder voor zijn leeftijd, ook gedroeg hij zich niet als iemand van 13 maar ouder, hij ging ook met 15/16 jarige om. Ik werd door mn vriendinne best uit gelache maar ik ben er gewoon voor gegaan, wel hield ik de gedachte erbij van hij is nog maar 13 dus verwacht er niet teveel van. Hij was echt heel lief op het begin, hij kocht veel dinge voor me enzow..toen dacht ik dus echt van ja hij geeft echt om me. Maar toen heeft mijn exvriend via i'net met foto's (en door met hem te chatte) hem verleid, als wraak op mij. Nou je raad het al, hij viel er helemaal voor en toen heb ik het maar uitgemaakt. Ik zeg niet dat jou misschien inmiddels vriend of niet, dat ook zal doen maar 1 ding weet ik wel ik neem nooit meer met iemand die meer dan n half jaar jonger als mij is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ok, ik antwoord even zonder de andere reacties gelezen te hebben....
Sorry, dat ik het zeg maar dit is echt onbegonnen werk. Ik kan me nog voorstellen dat hij op het eerste gezicht gewoon een aardige jongen is, en dat ie heel lief kan doen. Maar als je hem straks goed kent en veel met hem omgaat is hij dat echt niet meer. Naja, hij zal vast nog wel aardig zijn, maar dan kom jij er achter dat ie echt nog een 'kind' is. Toen ik 13 was had ik het ook wel over meisjes en alles wat erbij hoort. Relatie's en seks en weet ik wat allemaal. Maar als ik daar nu op terug kijk, had ik toen echt nog geen idee waar ik het over had. En op die leeftijd weet je al helemaal niet wat liefde is, of houden van. Neem dat nou maar van me aan. Ik zou nog bijna zeggen dat het hetzelfde is als mijn kleine zusje van 6 die zegt dat ze verliefd is op een jongen uit haar klas (wat ze ook echt zegt BTW ![]() Je denk dat je heel wat bent op die leeftijd en dat je al behoorlijk volwassen bent, maar dat is simpel weg gewoon niet zo. Laat je vooral niet tegen houden door mij, en als jij alleen maar van je vriendje verwacht dat je er leuk mee kan ouwe hoeren (wilde eigenlijk 'buiten spelen' schrijven, maar ja......en dat doen ze nog echt ook trouwens ![]() Maar ik kan je echt 100 % zekerheid geven dat een gezonde relatie niet zal werken.
||
Citaat:
![]() Hier klopt iets niet ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, 17 en 13 is een groot verschil, maar ik weet dat het gewoon kan gebeuren, dat je verliefd wordt op een (veel) jongere jongen. Je kan het altijd proberen natuurlijk. Ik denk dat ik zelf wel wat moeite zou hebben met commentaar van anderen. Moet je je eigenlijk niks van aantrekken. |
![]() |
|
![]() |
ik zal is tiepe oeda judder da doen oh: denken jullie nu echt dat ik naar jullie ga luisteren¿ en dat ik kinderachtig ben... hahahahaha donder toch op joh je ken me nie eens dus weetje ook niet of ik nu wel of niet kinderachtig ben... en iedereen zeg van nie die ik ken duzzz laterzzz
|
![]() |
|
Sorry ze, ma ik vind da wel een groot verschil in leeftijd
Ge moest is wete aan wat een jongen van 13 denkt. Het kan natuurlijk dat hij heel volwassen is voor zijn leeftijd. Maar ik vind het wat overdreven. Plus, hij is nog maar pas begonnen aan zijn pubertijd, en jij bent er al door. En wat zullen zijn ouders zeggen ??? Wat zullen jouw ouders zeggen ??? ![]() ![]() XXX VELOCITY |
![]() |
||
Citaat:
ff edit: over die posts van dat breezah kind doe ik gewoon 5 minuten voordat ik daar doorheen ben zeg... leest echt fucking iRriiieeTänt!
Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 20:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() u go girl!!! (en over pedofilie, da's wel weer iets extremers heh..) |
![]() |
|
*hihi*
Bedankt allemaal voor de reacties.. Ik ga het inderdaad proberen en een vriendin van mij haar ouders verschillen 10 (!) jaar van elkaar.. (en dan is de vrouw ook tien jaar ouder dan de man). Dus dan is 'onze' 3 jaar (en 3 maanden) niet zoveel hè? knuff.
|
Ja, nou kijk, dat kan natuurlijk wel, maar dan moet je je wel even afvragen waar je aan begint, ik zou gewoon net zolang proberen te wachten totdat je 'em vergeten bent. Stel je nou even voor waar je in verzeild raakt, en wat voor reacties je erop zult krijgen. Dat wordt allemaal knap ingewikkeld hoor. Het is gewoon bijna niet te doen, vooral niet omdat hij natuurlijk nog een beetje onvolwassen is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ja doe eens eigenwijs en gek meid als je er zo graag zelf achter wil komen dat we gelijk hebben. of jullie moeten beide zwakzinnig zijn ofzo, dat geef ik je nog wel kans van slagen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik vind je instelling verder leuk hoor, dat het je geen fuck kan boeien.. Maar ongv 80%(als niet meer) jongens die een ("veel") jongere vriendin hebben, zijn uiteindelijk toch uit op seks. Nu ga ik veel reacties op me dak krijgen van BLAHLBLALAHLAHA (lees: nee niet waar) maar dat is gewoon zo. Verder vind ik het op 1 of andere manier andersom wel kunnen, dus een 13M met een 17V kan wel IMO maar andersom niet. Simpelweg omdat oudere jongeren van het mannelijke geslacht (eh? ![]() Verder denk ik idd dat die 13-jarige jongen zich heel vreemd voelt : \ Het komt hier iig bijna niet voor dat een jongen een oudere vriendin heeft, en zeker geen 4 jaar verschil. Maar ik wens je veel sterkte enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf m'n HAVO niet afgemaakt (gestrand in de 4e) terwijl ik volgens meerdere tests ook Gymnasium kan doen. Dit zegt niks over of je slim bent. Mensen die "maar" Mavo kunnen schoppen het soms nog aardig veel verder dan iemand die afgestudeert heeft. Verder wil ik aan jou vragen: WAT is voor jou houden van? Dat je hem mist? WTF is dat voor crap? Houden van staat gelijk aan iemand missen voor jou? Dus volgens jou houd ik van: Jenny (een meisje van vakantie wat ik mis) Claire (zelfde verhaal) (~Dark Voice~ op 't forum) Jolijn (smilie me op 't forum) IM Chris (ooit Sir Smoke-a-Lot op 't forum) Jeroen (een kennis van me die is doodgegaan) *blaat verder* Houden van en iemand missen zijn 2 compleet andere dingen, hieruit blijkt wat mij betreft wat 13-jarigen van liefde afweten. Maar maakt niet uit ![]() Ga j¥ NoU MaAr gEzElLiG VaN Je oUdErE VrIeNd gEnIeTuH DiE De bReEzErZ VoOr jE BiNnUh hAaLt uH Bl¥f vOoRaL VaN HeM HoUdUh *KuGjE* EnNeHmZ ![]() vEeL PlEzIaH MeT Je "fRiEzE" TaAl ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ken je lache! Vooral 't gezicht van haar docent(e) Nederlands wanneer zij/hij dat opstel wilt nakijken. Zie Sig ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een grote *EEK*! Ik doe VWO5 en hij zit in de 2de v/h Gymnasium (en idd, zoals eerder genoemd hoeft dat niets te zeggen), maar ik vind dat dit zeker geen 'zwakzinnigheid' kan worden genoemd. En er zat mensen die een leeftijdsverschil hebben van 4 jaar of meer, ook van oudere vrouw/ meisje en jongere man/jongen.. Dus zo belachelijk is het idee nou ook weer niet, hoor..! * En mannen worden (gemiddeld) minder oud dan vrouwen, dus het is logisch om een jongere man te hebben, zodat je heel romantisch *samen kan sterven*.. (figuurlijk dan hè.. dan overleeft een vrouw haar man minder lang of niet..) * En een jongere man wordt 'minder snel' kaal.. (niet minder snel, maar omdat 'ie jonger is is het voor de vrouwelijke partner dus zgn. 'later'.. snappen we 'um?) En zo kannik nog wel ff doorgaan met andere zaken (zoals impotentie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meisje van 18: Kijk mam dit is m'n vriendje, hij is pas 9, maar dan wordt hij iig minder snel kaal ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() Maar ik ben even 'subtiel' aan het polsen mensen.. Dat is wat beter dan meteen vragen (ook heel volwassen..) "Vind jij mij leuk.." ![]() ![]() Sorry, ik ben een beetje hyper ofzo.. Moet nodig weer uit --> morgen!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Magoe, zie maar, en vertel ons wat er gebeurd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder doemt daar een ander probleem op het uitgaan : \ aangezien het weekend toch meestal iets is wat je met je vriend(in) doorbrengt, en als jij dan uit wil gaan terwijl hij DBZ kijkt (lalala hier hou ik verder m'n mond over ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|