Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 14:05
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 15-11-2002 @ 23:02:
bij ons noemen ze jou: sukkels...
Go goes15 nee das flauw...

De arena is de beste tent van de achterhoek! Tenminste vind ik...en dat boerenpummels valt wel mee. Bij de arena uis dat haast niet meer maar bijde stake nog wel. EN dat kan best wel gezellig zijn...
Oud 12-06-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Prins schreef op 29-01-2001 @ 22:23:
zeker niet dus hè?
trieste boeren, die als enige doel in het leven hebben om het hele weekend door zo veel mogelijk Grolsch 'te zuupn' en één van de trieste plattelandsdancings onveilig te maken, nou nee!
dat enige, echte en feest mag je dus sowieso uit je titel halen.
De meesten in de Achterhoek vind ik geen smaak hebben, eentonige kutmuziek draaien, en klasse of stijl staat niet in het woordenboek daar.

Kom eens in Mokum langs zou ik zeggen:
trendscheppend en grensverleggend.

laters
er zullen nu veel achterhoekers & boeren reageren door je nu af te zeiken en te zeggen dat het de grootste onzin is wat je hier verkondigt... MAAR!... deze vooroordelen zijn in zeer veel gevallen gewoon WAAR!! helaas!
Oud 13-06-2003, 09:34
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 12-06-2003 @ 22:44:
er zullen nu veel achterhoekers & boeren reageren door je nu af te zeiken en te zeggen dat het de grootste onzin is wat je hier verkondigt... MAAR!... deze vooroordelen zijn in zeer veel gevallen gewoon WAAR!! helaas!

hahahaha niet dus....
Je lult echt maar wat. Ik gok dat je er immers nooit geweest bent. Dat zijn gewoon vooroordelen. Ik zelf kom wel es in Apeldoorn, Amsterdam en kom zelf uit de achterhoek en dat kutmuziek is overal hetzelde. En met dat bier zuipen is ook overal hetzelfde. Alleen heb je inde steden de politie, maar toch maken zij dan ook de boel onveilig zoals jullie dat noemen.
Oud 15-06-2003, 16:10
Another Way
Another Way is offline
In de achterhoek heb je allemaal van die wijven die met zon boers accents spreken, zelf de allochtonen zijn beter te verstaan.
Oud 15-06-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 15-06-2003 @ 17:10:
In de achterhoek heb je allemaal van die wijven die met zon boers accents spreken, zelf de allochtonen zijn beter te verstaan.
idd! dat is dus wel het meest walgelijke dat er uit een mond van een 'wijf' kan komen
platpraten is de 8e zonde
Oud 15-06-2003, 16:54
guess what
guess what is offline
Citaat:
Another Way schreef op 15-06-2003 @ 17:10:
Ik heb nog nooit gehoord dat ik achterhoeks, boers, of onverstaanbaar praat. Bovendien heeft iedereen een accent, amsterdammers, friesen, limburgers, rotterdammers etc.

[B][QUOTE]Prins schreef op 29-01-2001 @ 22:23:
zeker niet dus hè?
trieste boeren, die als enige doel in het leven hebben om het hele weekend door zo veel mogelijk Grolsch 'te zuupn' en één van de trieste plattelandsdancings onveilig te maken, nou nee!
dat enige, echte en feest mag je dus sowieso uit je titel halen.

Ook al ben je een keertje in de achterhoek uitgeweest, en je vond het niet leuk, tsja, kan gebeuren. ik weet zeker dat jij ook niet altijd een even leuke avond hebt als je uitgaat. en je moet openstaan voor nieuwe dingen, als jij al met zo'n instelling erheen gaat, geen wonder dat je het niet leuk hebt.

.
Citaat:
De meesten in de Achterhoek vind ik geen smaak hebben, eentonige kutmuziek draaien, en klasse of stijl staat niet in het woordenboek daar.

Dus jij hebt alle mensen gezien die in de achterhoek wonen..heb je goed voor elkaar dan..Jij bent zo ongelooflijk dom, je houdt je vast aan een stom vooroordeel, wordt toch eens wat ruimdenkender. En doe niet belachelijk 'trots' op je eigen woonplaats
Oud 15-06-2003, 18:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 15-06-2003 @ 17:51:
idd! dat is dus wel het meest walgelijke dat er uit een mond van een 'wijf' kan komen
platpraten is de 8e zonde
Is inderdaad vreselijk. Net zoals twentse meisjes. Heel leuk, tot ze beginnen met praten...
Oud 17-06-2003, 10:37
enrico
enrico is offline
goedenmiddag...

de sfeer zit er goed in hier lees ik....
Ik kom uit Hengelo (dus geen achterhoek!!!maar twente)
En hier kan je net zo goed uitgaan als de rest van Nederland!
(ook Amsterdam en alle andere zo belangrijke plaatsen )

Ik bedoel, ben je weleens naar de gewone discotheken o.i.d. geweest?? of hebje toevallig iets te veel TV gekeken??
Ik bedoel, zoals de mensen zich hier gedragen zo gedragen jullie je ongeveer op vakantie..waarom daar wel en hier niet???

Ik bedoel....Kom eens gewoon langs...ga een stuk of 6 Discotheken af...en geef dan nog eens een mening...Kijken wat je dan zegt...

Gegroet..
enrico
Oud 17-06-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 15-06-2003 @ 19:02:
Is inderdaad vreselijk. Net zoals twentse meisjes. Heel leuk, tot ze beginnen met praten...
Oud 21-06-2003, 13:14
knights
knights is offline
heey

ik kom ook uit de Achterhoek, en de achterhoek is mooi qua natuur en shit.
Maar uitgaan ?
sux, en de enige feestbeesten ?
ja misschien zuipen (we) ze hier wel meer dan in A'dam.

maar in adam wordt weer meer coke - xtc en alels erbij gedaan..
dus wie de echte feestbeesten zijn

Oud 22-06-2003, 11:54
Y@NOU
Y@NOU is offline
Prins: eerst noem je ze trieste boeren , later zeg je dat je ze wel mag....?

Ik kom uit TWENTE en ik vind het uitgaan er GEZELLIG.
De muziek loopt er eeeeechhht niet achter (ivm het weste) als je naar normale discotheken gaat, bovendien zitten we lekker dichtbij INDEX en ZAK . Ik kan qua kleding en muziek geen verschil ontdekken dan wanneer ik naar het westen uitga.

Maar om eerlijk te zijn ga ik ook weleens naar echte boerenfeesten, gewoon omdat het SUPERGAAF is, gezellig echt FEEEEEEESTUH!

maar ik kan me 100% voorstellen als je het niet hebt meegemaakt en alleen 10 keer zo lomp op tv hebt gezien dat je denkt nou nee. Maar ik kan u allen verzekeren het is echt
Oud 22-06-2003, 12:00
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ceasar schreef op 27-01-2001 @ 21:10:
Vanavond weer in de RADSTAKE!!!!!!
ga naar de Achterhoek Arena man
Oud 23-06-2003, 08:12
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Jezus wat doet iedereen hier mongool zeg.

Tuurlijk zijn er in de Achterhoek boeren. En ik moet toegeven dat een Achterhoeks accent ook niet bepaald charmant klinkt, maar common... wij zijn ook gewoon mensen hoor

Enne, Prins...
Ik heb liever "weinig klasse, stijl enz. en al helemaal niet de allernieuwste shit", zoals jij dat noemt, dan zo'n gore arrogante bek als jij.
Oud 23-06-2003, 08:13
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Ik vond jou ook leuk totdat je begon te praten.
Oud 23-06-2003, 18:21
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 23-06-2003 @ 09:13:
Ik vond jou ook leuk totdat je begon te praten.
Je viel op mijn nick?

Eej, ik studeer in Twente. Dus ik weet waar ik het over heb. Ik heb niks tegen Twentse meisjes, integendeel. Alleen is het gewoon geen mooi taaltje, dat zul je met me eens zijn.
Oud 23-06-2003, 18:31
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ik vind die accentjes wel grappig eigenlijk. Ben blij dat ik er zelf geen last van heb, maar ik vind het velen malen beter klinken dan het (ordinaire) Amsterdams, het (weinige vrolijke) Fries of de (niet echt intelligente) straattaal van de straat???.

Beetje jammer alleen dat iedereen in extremen denkt.
In de achterhoek (niet alleen in de achterhoek) wonen inderdaad boeren en dan niet alleen in de zin van hun beroepsuitoefening.
Lompe jongens die zich niet druk maken om hun uiterlijk, hun voor komen of hun imago (Prins?).
Kan ik gedeeltelijk respect voor opbrengen, ik zou het zelf niet kunnen en/of willen.
Soms kan ik om ze lachen, soms zijn ze ook verschrikkelijk vervelend en irritant.
Tja, in de Achterhoek worden ze boeren genoemd.
In Amsterdam zou ik die titel willen overdragen aan de 'fashion-typetjes'.
De hele avond vooral niet lachen en een beetje mooi zijn, niet gewoon snuiven maar coke verwerkt in één of ander inheems gerecht verorberen en een biertje van 6 euro kopen i.p.v. één van 2 euro bij de tent er naast, omdat je graag gezien wilt worden met het duurste biertje. Die uiteraard dan ook beter smaakt.

In de Achterhoek wonen boeren en mensen die net zo goed uit de Randstad hadden kunnen komen.
We kunnen ook de Randstad op één hoop gooien.
Arrogant, niet al te intelligent, denkend dat buiten hun stad de wereld ophoudt en irritant trendy.
Maar ja, ook in de Randstad wonen mensen zoals ze overal in Nederland wonen. En andersom ook.
Oud 23-06-2003, 18:34
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-06-2003 @ 19:31:
Ik vind die accentjes wel grappig eigenlijk. Ben blij dat ik er zelf geen last van heb, maar ik vind het velen malen beter klinken dan het (ordinaire) Amsterdams, het (weinige vrolijke) Fries of de (niet echt intelligente) straattaal van de straat???.
Ach, zo erg vind ik het nou ook weer niet. Maar geef mij toch maar meisjes met een zachte g .
Oud 25-06-2003, 17:06
skyscraper
skyscraper is offline
Fuck de radstake, kuttent. Popijopie mannetjes die met iedereen ruzie aan het zoeken zijn.
Oud 26-06-2003, 10:04
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 22-06-2003 @ 13:00:
ga naar de Achterhoek Arena man
klopt, te D'lo beter dan best...maar qua bezoekers ga k liever naar de Stake heen. Komen opeens allemaal kakkers te D'lo en dat mag nie!

Keertje afspreken te Arena?
Oud 26-06-2003, 12:34
Another Way
Another Way is offline
Wat voor muziek draaien ze daar trouwens, want op de wadden eilanden draaien de alleen maar achterhaalde muziek in de discotheken (Tja in het noorden hebben ze nou eenmaal een achterstand )
Oud 26-06-2003, 16:19
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-06-2003 @ 13:34:
Wat voor muziek draaien ze daar trouwens, want op de wadden eilanden draaien de alleen maar achterhaalde muziek in de discotheken (Tja in het noorden hebben ze nou eenmaal een achterstand )
Het is maar net in welke discotheek je zit. Maar wij gaan heus niet allemaal elk weekend uit onze plaat op Normaal of Jovink en de Voederbietels ofzo hoor
Oud 26-06-2003, 17:10
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Repsaj schreef op 26-06-2003 @ 11:04:
klopt, te D'lo beter dan best...maar qua bezoekers ga k liever naar de Stake heen. Komen opeens allemaal kakkers te D'lo en dat mag nie!

Keertje afspreken te Arena?
ik zal erover nadenken
Oud 27-06-2003, 12:40
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 26-06-2003 @ 18:10:
ik zal erover nadenken
das dan geregelt....
Oud 27-06-2003, 20:40
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Repsaj schreef op 27-06-2003 @ 13:40:
das dan geregelt....
idd das dan geregeld=het feit dat ik erover nadenk
Oud 30-06-2003, 18:36
Pandemonium
Pandemonium is offline
/me voelt zich beledift door de vooroordelen *me is ook boerinnetje nah ja me papa is boer*

snif....

xXx

ps: tentfeesten zijn super
Oud 03-07-2003, 12:45
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
lolly schreef op 30-06-2003 @ 19:36:

ps: tentfeesten zijn super

Klopt
Oud 07-07-2003, 18:31
Loesje86
Loesje86 is offline
Wat een onzin, dat negatieve gelul over boeren!! kom zelf uit twente... tis hiero heerlijk te wonen en het uitgaan is super!! zijn heel gezellig en jullie missen daaro echt wat, omdat jullie geen zomerfeesten kennen!! Het heeft geen zin om over en weer te lullen, ik ben hiero geboren en voel me hier helemaal thuis, Amsterdam lijkt me dan ook niets, maar kan er niet over oordelen omdat ik er nooit uitga.. ik ben alles hier zo gewend en het bevalt me. Degene die in Amsterdam of een andere grote stad is geboren is daaro alles gewend en kan dan wel neerslachtig doen over de boeren, maar dat is gewoon omdat boeren iets is wat ze niet kennen en daarom gewoon negatief doen!! NIET DOEN!! Laat iedereen gelukkig en blij zijn op de plek waar ze zijn...!!! niets uitmakende of men Amsterdammer of boer is. xxxx

ps. Boeren zijn wel zeer "cool" (jaa die term kennen wij hier ook) !! heerlijk relaxed en nooit moeilijk doen over wat bier gegooi of wat kleerscheuren... Maar Amsterdammers zullen ook wel weer hun "coole" eigenschappen hebben!!
Oud 08-07-2003, 11:05
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Het is overal anders, maar dat betekent niet dat het ene dom is en het andere cool.

Dit weekend waren er toevallig een paar Rotterdammers op bezoek hier in Twente, ik kwam ze tegen in een discotheek en ben nog een dagje met ze opgetrokken. Ze vonden het hier zeker wel leuk en gezellig, ze zeiden alleen dat er hier snel ruzie werd gemaakt.
Oud 10-07-2003, 00:33
Bobby James
Bobby James is offline
uitgaan in de achterhoek is niks aan en ik heb daar zelf gewoond, dus ook een eerlijk oordeel en geen vooroordelen!
Oud 13-01-2004, 18:23
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Bobby James schreef op 10-07-2003 @ 01:33:
uitgaan in de achterhoek is niks aan en ik heb daar zelf gewoond, dus ook een eerlijk oordeel en geen vooroordelen!
jammer
Oud 13-01-2004, 20:01
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
en daarvoor up je een half jaar oud topic?

Regels voor berichten