Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahahaha niet dus.... ![]() Je lult echt maar wat. Ik gok dat je er immers nooit geweest bent. Dat zijn gewoon vooroordelen. Ik zelf kom wel es in Apeldoorn, Amsterdam en kom zelf uit de achterhoek en dat kutmuziek is overal hetzelde. En met dat bier zuipen is ook overal hetzelfde. Alleen heb je inde steden de politie, maar toch maken zij dan ook de boel onveilig zoals jullie dat noemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() platpraten is de 8e zonde |
![]() |
|||
Citaat:
[B][QUOTE]Prins schreef op 29-01-2001 @ 22:23: zeker niet dus hè? trieste boeren, die als enige doel in het leven hebben om het hele weekend door zo veel mogelijk Grolsch 'te zuupn' en één van de trieste plattelandsdancings onveilig te maken, nou nee! dat enige, echte en feest mag je dus sowieso uit je titel halen. Ook al ben je een keertje in de achterhoek uitgeweest, en je vond het niet leuk, tsja, kan gebeuren. ik weet zeker dat jij ook niet altijd een even leuke avond hebt als je uitgaat. en je moet openstaan voor nieuwe dingen, als jij al met zo'n instelling erheen gaat, geen wonder dat je het niet leuk hebt. . Citaat:
Dus jij hebt alle mensen gezien die in de achterhoek wonen..heb je goed voor elkaar dan..Jij bent zo ongelooflijk dom, je houdt je vast aan een stom vooroordeel, wordt toch eens wat ruimdenkender. En doe niet belachelijk 'trots' op je eigen woonplaats
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
goedenmiddag...
de sfeer zit er goed in hier lees ik.... Ik kom uit Hengelo (dus geen achterhoek!!!maar twente) En hier kan je net zo goed uitgaan als de rest van Nederland! (ook Amsterdam en alle andere zo belangrijke plaatsen ![]() Ik bedoel, ben je weleens naar de gewone discotheken o.i.d. geweest?? of hebje toevallig iets te veel TV gekeken?? Ik bedoel, zoals de mensen zich hier gedragen zo gedragen jullie je ongeveer op vakantie..waarom daar wel en hier niet??? Ik bedoel....Kom eens gewoon langs...ga een stuk of 6 Discotheken af...en geef dan nog eens een mening...Kijken wat je dan zegt... Gegroet.. enrico
|
![]() |
heey
ik kom ook uit de Achterhoek, en de achterhoek is mooi qua natuur en shit. Maar uitgaan ? sux, en de enige feestbeesten ? ja misschien zuipen (we) ze hier wel meer dan in A'dam. maar in adam wordt weer meer coke - xtc en alels erbij gedaan.. dus wie de echte feestbeesten zijn ![]() ![]()
|
![]() |
Prins: eerst noem je ze trieste boeren , later zeg je dat je ze wel mag....?
Ik kom uit TWENTE en ik vind het uitgaan er GEZELLIG. De muziek loopt er eeeeechhht niet achter (ivm het weste) als je naar normale discotheken gaat, bovendien zitten we lekker dichtbij INDEX en ZAK ![]() Maar om eerlijk te zijn ga ik ook weleens naar echte boerenfeesten, gewoon omdat het SUPERGAAF is, gezellig echt FEEEEEEESTUH! maar ik kan me 100% voorstellen als je het niet hebt meegemaakt en alleen 10 keer zo lomp op tv hebt gezien dat je denkt nou nee. Maar ik kan u allen verzekeren het is echt ![]() |
![]() |
|
Jezus wat doet iedereen hier mongool zeg.
Tuurlijk zijn er in de Achterhoek boeren. En ik moet toegeven dat een Achterhoeks accent ook niet bepaald charmant klinkt, maar common... wij zijn ook gewoon mensen hoor ![]() Enne, Prins... Ik heb liever "weinig klasse, stijl enz. en al helemaal niet de allernieuwste shit", zoals ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Eej, ik studeer in Twente. Dus ik weet waar ik het over heb. Ik heb niks tegen Twentse meisjes, integendeel. Alleen is het gewoon geen mooi taaltje, dat zul je met me eens zijn.
||
Citaat:
Beetje jammer alleen dat iedereen in extremen denkt. In de achterhoek (niet alleen in de achterhoek) wonen inderdaad boeren en dan niet alleen in de zin van hun beroepsuitoefening. Lompe jongens die zich niet druk maken om hun uiterlijk, hun voor komen of hun imago (Prins?). Kan ik gedeeltelijk respect voor opbrengen, ik zou het zelf niet kunnen en/of willen. Soms kan ik om ze lachen, soms zijn ze ook verschrikkelijk vervelend en irritant. Tja, in de Achterhoek worden ze boeren genoemd. In Amsterdam zou ik die titel willen overdragen aan de 'fashion-typetjes'. De hele avond vooral niet lachen en een beetje mooi zijn, niet gewoon snuiven maar coke verwerkt in één of ander inheems gerecht verorberen en een biertje van 6 euro kopen i.p.v. één van 2 euro bij de tent er naast, omdat je graag gezien wilt worden met het duurste biertje. Die uiteraard dan ook beter smaakt. In de Achterhoek wonen boeren en mensen die net zo goed uit de Randstad hadden kunnen komen. We kunnen ook de Randstad op één hoop gooien. Arrogant, niet al te intelligent, denkend dat buiten hun stad de wereld ophoudt en irritant trendy. Maar ja, ook in de Randstad wonen mensen zoals ze overal in Nederland wonen. En andersom ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Keertje afspreken te Arena? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wat een onzin, dat negatieve gelul over boeren!!
![]() ps. Boeren zijn wel zeer "cool" (jaa die term kennen wij hier ook) ![]() ![]() ![]()
|
Het is overal anders, maar dat betekent niet dat het ene dom is en het andere cool.
Dit weekend waren er toevallig een paar Rotterdammers op bezoek hier in Twente, ik kwam ze tegen in een discotheek en ben nog een dagje met ze opgetrokken. Ze vonden het hier zeker wel leuk en gezellig, ze zeiden alleen dat er hier snel ruzie werd gemaakt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 |