Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jeetje wat moest ik hard lachen om de reacties hiero. Zeker omdat ik vooral vaak het met beide 'partijen' voor een gedeelte eens was, maar nooit helemaal... maar ok lekker belangrijk ik ga er zeker niet over meelullen want het kan me net niet genoeg interesseren..jammer... maarre om op t topic terug te komen, wij hebben geen kak-kroeg, wij hebben alleen maar leuke kroegen en in het algemeen spreek wij zoiezo niet van kakkers, maar meer van hockeyers (is geheel toevallig, zo noemen zij zichzelf ook) en daar heb ik persoonlijk geen last van, aangezien hun te druk in oorlog zijn met skaters, heeel vaag ik weet het, maar kvind beide ' groeperingen ' bar triest bezig. We hebben wel zo'n oudemannen-bar, dies wel vervelend, zacht gezegd, geen leuke sfeer.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Beetje late reactie misschien,maarreh iedereen heeft het over die gezellige hockey-feesten,maar bij ons zijn die juist gezellig omdat er meer niet-hockeyers komen dan wel hockeyers,wie kan er dan feesten.Maarreh bij ons zijn de kak-kroegen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmz en dat gezeur over kakkers enzo.. waarom?? Omdat ze meer geld te besteden hebben en later een betere baan krijgen?? Ach kakker zal ik iemand niet noemen... dat is gewoon iemand met stijl en de rest naja die hebben het gewoon niet.. In Noordwijk heb je niet echt een kakkroeg (hoewel dit best een bekakt dorp is) maar je merkt het wel... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hilversuuuuum!!!! Ik ben er afgelopen zaterdag voor het eerst gaan kijken, voordat ik naar GOOILAND ging. (het was nog vrij vroeg) Eerst gingen we naar de flater, maar dat vond ik niet zo leuk, dat is zo'n hos-tent (wurst wurst wurst... je weet wel) Dus gingen we naar de doelen toe: vet lachen man! GEEF MIJ 'NS EEN GELE RAKKERRRRRRRR!! hahahhaha, ik heb nix tegen kakkers, maar ik voelde me er echt niet thuis hoor, maar ja ik ben dan ook een amsterdammer... ER stond ook een paar jongens achter me, die zeiden over mij: zal ik haarrr naam vrrragen? een andere jongen: nee, van zo'n meisje wil ik haarrr naam niet weten... Gooiland is trouwens wel echt heeeeeel erg stoer!!!!!!!!!! (leuke barkeeper hihi) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en kakkers rules!!! waarom altijd die afkeer van elkaar laten we gewoon gaan samenleven als je elkaar niet moet ga je niet met elkaar om maar zit ook niet over elkaar te zeiken!!!! ksu moi
|
![]() |
bij ons heet die kroeg buurman en plaza.
eerst was het alleen plaza, maar toen de grote menigte dit had ontdekt zijn de echte kakkers maar naar de buurman van plaza vertrokken namelijk buurman!! en hockeyers en kakkers rules, dit zijn mensen met smaak !!!!!!! ik ga trouwens altijd naar plaza! kus moi
||
![]() |
Citaat:
en dat feit is dat ik een weekje ofzo geleden in de krant heb gelezen ,zowel in de gelderlander als de volkskrant,dat geld niet alleen niet gelukkig maakt, maar ook dat de rijkaards ongelukkiger zijn dan de mensen met een 'gewoon' inkomen. Blikt uit een wetenschappelijk onderzoek. ------------------ Voor iedereen die het nog niet weet:Ik ben mannelijk.
|
![]() |
niet ouwe hoeren NARE MAN:
beetje patsen met iemand anders geld!!! jij bezorgt mij als hockeyer een kut-naam!! en als je het zo stoer vind dat je veel geld hebt, dan moet eens proberen om met je clk 230 of wat de fuck het ook mag zijn een door de gekste wijken van Nederland te rijden. kijken of je dan nog zo stoer bent???? want waarschijnlijk zal jij die overvaller nog pijpen in de hoop dat hij jou niet slaat!!! verder durf ik te wedden dat die NARE MAN helemaal geen kakker is want een beetje rijke man rijd niet in een CLK 230 maar in een Mercedes CL 600 ofzoiets dergelijks! En woont niet in een Villa maar in een LANDHUIS dus NARE MAN ga maar ff sparen!!! vriendelijke groeten aan iedereen behalve die NEP-KAKKER alias NARE MAN = een vieze homo die zijn vader vaak zal moeten zuigen voor zijn zakcentjes die hij naar eigen zeggen uit geeft aan drankjes maar volgens mij toch liever snoepjes koopt!!! MZZL van de master PS let maar niet op de taal fouten ik ben dizLêktÿS
|
Verwijderd
|
Hehe...ik zat al een beetje te wachten waar die zogeheten master van dordrecht bleef...zeker beetje pissig na mijn postje in die draad van je in Afterparty..?
Jongen...zoals jij nu bezig bent kan ik me wel goed een voorstelling van je maken. Jij lult over de gekste wijken van Nederland, maar volgens mij ben jij gewoon een zielig 16-jarig mavoklantje die toevallig op TV iets over de Schilderswijk heeft gezien. Verder ken jij mij niet, dus moet je niet lullen over waar het geld vandaan komt. Zoals je ziet krijg ik hier nogal wat bijval, terwijl JIJ juist degene bent die forumbazen moet pijpen om een permanente ban te voorkomen. Dus als ik jou was, zou ik me maar gewoon een beetje stilhouden, want met die soort posts maak je jezelf gewoon belachelijk. Iemand op internet een beetje uitmaken voor homo en sukkel terwijl je hem niet eens kent...daar ben ik wel van onder de indruk zeg! NOT! Dus jij zit ook op hockey? Hoeveel maanden uitkering hebben je ouders daarvoor opzij moeten leggen? Jongen, als je serieus genomen wil worden, praat dan tenminste normaal. En dan heb ik het niet over dyslectie maar over die zielige scheldpraatjes van je. Ik kan vanaf hier al zien dat daar een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo achter zit. Word je op hockey misschien ook gepest? Of op school? Of ben JIJ juist een keer overvallen in een gekke wijk, en wilde de overvaller dat je hem pijpte? Eigenlijk lijk ik wel gek dat ik nog reageer, want mensen zoals jij zijn eigenlijk de moeite niet waard. Master, pfff...get lost, punk. ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
Citaat:
bral bral bral Cat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je deze draad goed doorleest, zul je zien dat ik niet degene ben die provoceert. Er is blijkbaar gewoon nogal wat spanning tussen kakkers en ander spul. Ik zal niet zomaar iemand persoonlijk aanvallen. Maar als ik wordt uitgescholden voor smerige kutkakker, kneus, homo, sukkel, of wat dan ook meer, vind je het dan gek dat ik zelf ook lichtelijk geagiteerd raak en misschien nogal hard reageer? Nee toch zeker. En nog iets. Als een modje vind dat ik een ban verdien, zal dat vantevoren duidelijk worden gemaakt. En dat is niet jouw taak. Maar misschien kan deze inderdaad beter dicht ja. ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
|
![]() |
Ik heb geen hekel aan mensen met durr kleren en andere aanhangsels, maar ik heb een godvergetentyfushekel aan de mensen die het zonodig aan iedereen moeten laten zien. Asjblieft zeg, heel fijn dat je een Ralph Lauren blouse hebt, maar dan ga ik liever op vakantie.
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Havoc (23-02-2001).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij bent precies van het soort wat we bedoelen met 'nauwelijks NL sprekende asociale ruziezoekers'. Ga toch weg man, ga lekker in je aso-kroeg zitten in plaats van iedereen die anders is dan jij af te kraken ![]() ------------------ Neus in de lucht en up met die kraag!
||
Verwijderd
|
Citaat:
PS Pico is wel cool. En ehhh...dimmu borgir (klinkt best Turks trouwens!)...wat ben jij nou vreemd bezig? Frustraties misschien omdat je eigenlijk graag in een kakcafé wil zitten, maar er niet binnen komt omdat je stinkt en vieze kleding draagt? Ik weet het niet...maar als je zo begint te schelden heb ik maar één woord voor jou over. STUMPER de mazzel ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is hier maar een stumper....... ------------------ Fuck with the best; die like the rest
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |