Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2001, 20:41
Lily
Lily is offline
Den Olifant...maar hij is sinds kort gesloten duz..

------------------
DON'T GO SOLO, GO POLO !!!
Advertentie
Oud 27-01-2001, 15:55
Katelijntje
Katelijntje is offline
Onze kak-kroeg heet 't witte paard. Maar je kan beter naar Breda gaan, heb je er echt kei veel! Enne ik heb 't allemaal ff snel doorgelezen. Ten eerste: niet alle hockeyers zijn kakkers, bij ons op de club lopen genoeg pauwpers rond, nu denken jullie meteen wat een kakker. Nou dat kan ook wel kloppen, ben ik ook! Ten tweede: WELKE GEK DURFT TE ZEGGEN DAT HOCKEYERS NIET KUNNEN FEESTEN!!!!??? Ooit wel eens op een hockeyfeest of toernooi geweest? Nee, nou snel doen dan, dan weet je pas wat echt feesten is!
En ik zag ook nog iemand die zei dat hockeyers door niemand gemogen worden! Wat is dat nou weer voor een generalisering! Als een hockeyer niet gemogen wordt dan gaat het om zijn persoontje en niet omdat hij een hockeyer is. Ik ben toch ook een hockeyster en ik ben een leuke meid hoor....! Nee maar ik loop nu wel de hockeyers te verdedigen, nogal logisch, maar ieder z'n eigen mening!
O ja enne HOCKEY=HELEMAAL TOPPIE, dus kak ook!!

Dikke kuzzen, laterzzzzzzzzz
Oud 27-01-2001, 16:25
Katelijntje
Katelijntje is offline
Val dood, ga lekker bij je medekakkers slijmen en denken dat ik dom ben en geen leven heb, en met zijn allen doen of jullie gelukkig zijn, terwijl alleen geld niet gelukkig maakt. En ik werk, zit op de HAVO, en vermaak me best, dus je kan niet zeggen dat ik dom,of geen leven heb, alleen omdat ik een mening heb die tegen de jouwe ingaat.
Dan ben je pas zielig

Nu wil ik toch echt ff iets tegen je zeggen Basje. Als je al tegen kakkers bent waarom kom je hier dan. Enne als jij je toch vermaakt in je leventje, nou leuk toch. Wij (kakkers) vermaken ons ook prima! Dus als je je frustraties gewoon ff ergens anders op afreageerd, op je oma ofzo (!) dan zijn wij van dat gezeik af! Enne esmee en nare man, I like you guys! Ben het helemaal met jullie eens!
Oja nog een ding hockey=helemaal toppie, ja kben een echte kakker dus!

Laterzzzzzzzz

Oud 27-01-2001, 16:27
Verwijderd
Citaat:
HiTTMaN schreef:
In Venlo is het de Locomtief, daar komt de hele hockeyvereniging bij elkaar.
Eej cool ben ik tog niet de enigste uit venlo..en btw de loco is de laatste tijd best relaxed. In de ballerie komen de echte ballen (eigenlijk gallerie )
Oud 29-01-2001, 22:48
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
-DeeJaY- schreef:
Kakkers het is een klein groepje mensen die niemand moet.
Denk jij... Praktisch onze hele school = kak, helaas

De kak-kroeg in Arnhem heet Plaza & De Buurman.. Kom ik dus nooit, lijkt me duidelijk
Oud 06-02-2001, 16:32
joka
joka is offline
Jeetje wat moest ik hard lachen om de reacties hiero. Zeker omdat ik vooral vaak het met beide 'partijen' voor een gedeelte eens was, maar nooit helemaal... maar ok lekker belangrijk ik ga er zeker niet over meelullen want het kan me net niet genoeg interesseren..jammer... maarre om op t topic terug te komen, wij hebben geen kak-kroeg, wij hebben alleen maar leuke kroegen en in het algemeen spreek wij zoiezo niet van kakkers, maar meer van hockeyers (is geheel toevallig, zo noemen zij zichzelf ook) en daar heb ik persoonlijk geen last van, aangezien hun te druk in oorlog zijn met skaters, heeel vaag ik weet het, maar kvind beide ' groeperingen ' bar triest bezig. We hebben wel zo'n oudemannen-bar, dies wel vervelend, zacht gezegd, geen leuke sfeer.
Oud 06-02-2001, 17:33
tinkelbel
tinkelbel is offline
Bij ons Pool Planet, Image, Christal Room...

xxx
tinkel
Oud 06-02-2001, 17:37
tinkelbel
tinkelbel is offline
Trouwens, dit is al de zoveelste kakker versus alto -discussie...
Wees es lief voor elkaar...

xxx
tinkel
Oud 06-02-2001, 18:51
oznem
oznem is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier een lichte afkeur jegens kakkers? Kan ik niet begrijpen... bij ons heet het café waar de meeste (ik zal voor het gemak maar ff die stereotiepe uitdrukking gebruiken) kakkers komen, De Spaan. Vooral op vrijdagmiddag is het altijd supergezellig. 's Avonds ook altijd. Geen irritante kleine rotkinderen die een budget van 10 gulden voor de avond krijgen van hun ouders, geen nauwelijks Nederlands sprekende asociale ruziezoekers, en tenminste normale conversaties. Normaal bier (Hertog Jan of Hoegaarden) en er zit tenminste Davidoff in de sigarettenautomaat.

hmm bespeur ik hier een kakker?
Oud 06-02-2001, 22:12
Verwijderd
You've got to be kidding!

------------------
Intelligent life beyond this planet
Oud 07-02-2001, 14:57
Verwijderd
Citaat:
mickael schreef:
in eindhoven is dat de royce!
Hmm ja en ik kom er nog ook
Maja ik ken daar ook zoveel mensen

------------------
Hoe meer het leven zuigt, hoe mooier het is
Oud 07-02-2001, 20:36
eden6
eden6 is offline
Choises. Sluit om half 5.
Oud 08-02-2001, 12:00
TearSong
TearSong is offline
de karseboom, broers...

------------------
In the beginning, the universe was created. This is generally regarded as a bad move.
Oud 08-02-2001, 22:21
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
The Difference..... heb daar een keer gezeten, nou nou, wat een shit tent is dat !!! BORING !!!!

l8er, BB...
Oud 09-02-2001, 21:40
razkal
razkal is offline
Beetje late reactie misschien,maarreh iedereen heeft het over die gezellige hockey-feesten,maar bij ons zijn die juist gezellig omdat er meer niet-hockeyers komen dan wel hockeyers,wie kan er dan feesten.Maarreh bij ons zijn de kak-kroegene koperen kraan en de doelen
Oud 10-02-2001, 16:57
Verwijderd
Citaat:
basje schreef:
Je stopt mensen in vakjes, kun je niet maken

Jij stopt mensen ook in vakjes... iedereen doet dat onbewust..

Hmz en dat gezeur over kakkers enzo.. waarom?? Omdat ze meer geld te besteden hebben en later een betere baan krijgen??

Ach kakker zal ik iemand niet noemen... dat is gewoon iemand met stijl en de rest naja die hebben het gewoon niet..

In Noordwijk heb je niet echt een kakkroeg (hoewel dit best een bekakt dorp is) maar je merkt het wel...
Oud 14-02-2001, 12:26
MiSsY_CoCoNuT
MiSsY_CoCoNuT is offline
Citaat:
razkal schreef:
Beetje late reactie misschien,maarreh iedereen heeft het over die gezellige hockey-feesten,maar bij ons zijn die juist gezellig omdat er meer niet-hockeyers komen dan wel hockeyers,wie kan er dan feesten.Maarreh bij ons zijn de kak-kroegene koperen kraan en de doelen

Hilversuuuuum!!!! Ik ben er afgelopen zaterdag voor het eerst gaan kijken, voordat ik naar GOOILAND ging. (het was nog vrij vroeg) Eerst gingen we naar de flater, maar dat vond ik niet zo leuk, dat is zo'n hos-tent (wurst wurst wurst... je weet wel) Dus gingen we naar de doelen toe: vet lachen man! GEEF MIJ 'NS EEN GELE RAKKERRRRRRRR!!
hahahhaha, ik heb nix tegen kakkers, maar ik voelde me er echt niet thuis hoor, maar ja ik ben dan ook een amsterdammer... ER stond ook een paar jongens achter me, die zeiden over mij: zal ik haarrr naam vrrragen? een andere jongen: nee, van zo'n meisje wil ik haarrr naam niet weten...

Gooiland is trouwens wel echt heeeeeel erg stoer!!!!!!!!!! (leuke barkeeper hihi)
Oud 15-02-2001, 19:23
nine
nine is offline
Citaat:
tukkerterror schreef:
heeft het veel zin dan, om mensen in hokjes te stoppen? nee he? vind ik ook niet. Bij ons is het Red Dog, en dat kan best heel gezellig zijn, en ik ben geen kakker, al zou me dat ook geen f*ck schelen
Inderdaad de red dog!!, supergezellig daar, maar toch ga ik liever naar t' pleintje..

Oud 15-02-2001, 21:48
razkal
razkal is offline
Citaat:
MiSsY_CoCoNuT schreef:

Hilversuuuuum!!!! Ik ben er afgelopen zaterdag voor het eerst gaan kijken, voordat ik naar GOOILAND ging. (het was nog vrij vroeg) Eerst gingen we naar de flater, maar dat vond ik niet zo leuk, dat is zo'n hos-tent (wurst wurst wurst... je weet wel) Dus gingen we naar de doelen toe: vet lachen man! GEEF MIJ 'NS EEN GELE RAKKERRRRRRRR!!
hahahhaha, ik heb nix tegen kakkers, maar ik voelde me er echt niet thuis hoor, maar ja ik ben dan ook een amsterdammer... ER stond ook een paar jongens achter me, die zeiden over mij: zal ik haarrr naam vrrragen? een andere jongen: nee, van zo'n meisje wil ik haarrr naam niet weten...

Gooiland is trouwens wel echt heeeeeel erg stoer!!!!!!!!!! (leuke barkeeper hihi)
Ja gooiland is inderdaad wel lachuh alleen jammer dat ze soms zo staan te kloten aan de deur met je leeftyd(nou ben ik ook geen 21 maar what the hell). de flater zuigt idd hard, lijkt net of je in een duitse kroeg staat in je lederhosen,en je literpul bier in je ene hand en een bratwurst in je andere hand.Foute muziek ook.De doelen is wel ook wel ok daar is het gewoon kraag omhoog en bestel die gele rakker maar.Zomers is het daar echt druk trouwens,dan staan er voor de deur nog meer mensen dan binnen.

Oud 17-02-2001, 12:18
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
-DeeJaY- schreef:
Kakkers het is een klein groepje mensen die niemand moet. en dat is maar goed ook want ik moet ze ook niet hahahaahahaha

kutkakkers!!!!!! ze denken alleen gelukkig te kunnen zijn als ze een clk kunnen rijden of een vila hebben. en als ze dat niet hebben dan is het janken.
en maar presteren op school net zoals pappie en mammie, en maar geen plezier maken zoals naar een party gaan en dan een dikke joint te roken en een keer lekker te neuken
Wat is dit nou weer voor een onzin, kakkers weten echt wel hoe ze moeten feesten, ga jij maar is op een hockeyfeest kijken als je dat niet feesten noemt is er toch echt iets mis met je!!!!

en kakkers rules!!!

waarom altijd die afkeer van elkaar laten we gewoon gaan samenleven als je elkaar niet moet ga je niet met elkaar om maar zit ook niet over elkaar te zeiken!!!!

ksu moi

Oud 17-02-2001, 12:28
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
bij ons heet die kroeg buurman en plaza.

eerst was het alleen plaza, maar toen de grote menigte dit had ontdekt zijn de echte kakkers maar naar de buurman van plaza vertrokken namelijk buurman!!

en hockeyers en kakkers rules, dit zijn mensen met smaak !!!!!!!

ik ga trouwens altijd naar plaza!

kus moi
Oud 17-02-2001, 16:33
Verwijderd
lovely_loeske zoals je in deze draad kunt zien, is er hier nogal een spanningsveld tussen kakkers en andere mensen

------------------
Oud 17-02-2001, 16:56
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
lovely_loeske zoals je in deze draad kunt zien, is er hier nogal een spanningsveld tussen kakkers en andere mensen

Joohh....

------------------
Neus in de lucht en up met die kraag!
Oud 17-02-2001, 22:20
Man
Man is offline
facet

zit ook weer in zo'n lekkere kak-buurt

(heb nix tegen de kakkers als je dat zou denken van me)
Oud 17-02-2001, 22:21
W1ZZ
W1ZZ is offline
Eetcafe Facet lmfd

gezellige tent maar wordt veel afgekraakt
Oud 19-02-2001, 13:58
Light
Light is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik lach jou gewoon uit, als ik later een goed betalende baan heb en CLK 230 rij, terwijl jij mijn hamburgerbakjes van tafel haalt en jaloers kijkt naar de gulden die ik in het bakje van de toiletjuffrouw heb gelegd.

Offtopic: ik ben neutraal, ik ga alleen maar ff een feit zeggen

en dat feit is dat ik een weekje ofzo geleden in de krant heb gelezen ,zowel in de gelderlander als de volkskrant,dat geld niet alleen niet gelukkig maakt, maar ook dat de rijkaards ongelukkiger zijn dan de mensen met een 'gewoon' inkomen. Blikt uit een wetenschappelijk onderzoek.

------------------
Voor iedereen die het nog niet weet:Ik ben mannelijk.
Oud 19-02-2001, 14:29
master van dordrecht
master van dordrecht is offline
niet ouwe hoeren NARE MAN:
beetje patsen met iemand anders geld!!!
jij bezorgt mij als hockeyer een kut-naam!!
en als je het zo stoer vind dat je veel geld hebt, dan moet eens proberen om met je clk 230 of wat de fuck het ook mag zijn een door de gekste wijken van Nederland te rijden.
kijken of je dan nog zo stoer bent????
want waarschijnlijk zal jij die overvaller nog pijpen in de hoop dat hij jou niet slaat!!!

verder durf ik te wedden dat die NARE MAN helemaal geen kakker is want een beetje rijke man rijd niet in een CLK 230 maar in een Mercedes CL 600 ofzoiets dergelijks!
En woont niet in een Villa maar in een LANDHUIS dus NARE MAN ga maar ff sparen!!!

vriendelijke groeten aan iedereen behalve die NEP-KAKKER alias NARE MAN = een vieze homo die zijn vader vaak zal moeten zuigen voor zijn zakcentjes die hij naar eigen zeggen uit geeft aan drankjes maar volgens mij toch liever snoepjes koopt!!!

MZZL van de master

PS let maar niet op de taal fouten ik ben dizLêktÿS
Oud 19-02-2001, 15:24
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
De kakkroeg hier in Nijmegen is toch wel de Stretto ,alleen de naam al!!
Oud 19-02-2001, 19:05
Verwijderd
Hehe...ik zat al een beetje te wachten waar die zogeheten master van dordrecht bleef...zeker beetje pissig na mijn postje in die draad van je in Afterparty..?

Jongen...zoals jij nu bezig bent kan ik me wel goed een voorstelling van je maken. Jij lult over de gekste wijken van Nederland, maar volgens mij ben jij gewoon een zielig 16-jarig mavoklantje die toevallig op TV iets over de Schilderswijk heeft gezien. Verder ken jij mij niet, dus moet je niet lullen over waar het geld vandaan komt. Zoals je ziet krijg ik hier nogal wat bijval, terwijl JIJ juist degene bent die forumbazen moet pijpen om een permanente ban te voorkomen. Dus als ik jou was, zou ik me maar gewoon een beetje stilhouden, want met die soort posts maak je jezelf gewoon belachelijk. Iemand op internet een beetje uitmaken voor homo en sukkel terwijl je hem niet eens kent...daar ben ik wel van onder de indruk zeg! NOT!

Dus jij zit ook op hockey? Hoeveel maanden uitkering hebben je ouders daarvoor opzij moeten leggen? Jongen, als je serieus genomen wil worden, praat dan tenminste normaal. En dan heb ik het niet over dyslectie maar over die zielige scheldpraatjes van je. Ik kan vanaf hier al zien dat daar een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo achter zit. Word je op hockey misschien ook gepest? Of op school? Of ben JIJ juist een keer overvallen in een gekke wijk, en wilde de overvaller dat je hem pijpte?

Eigenlijk lijk ik wel gek dat ik nog reageer, want mensen zoals jij zijn eigenlijk de moeite niet waard.

Master, pfff...get lost, punk.

------------------
Oud 20-02-2001, 17:57
Tollie
Tollie is offline
gaat weer lekker hier hoor!

Ik ken bij ons niet echt een kak-kroeg.

En wat is er trouwens mis met werken bij de McDonalds, het is misschien een kutbaan, maar wel gezellig!
Oud 20-02-2001, 18:07
Tollie
Tollie is offline
ik heb niks tegen je ofzo hoor nare man, maar volsmij werk jij ook naar een permanente ban toe.
Oud 20-02-2001, 18:51
DE KARSEBOOM! WALGELIJK! Kwam daar binnen met 5 jongens en een shaggie van rijstvloei, ging zitten en werd meteen door 30 roze jassen-meisjes aangestaard alsof ik een alien was.
BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

CaT
Oud 20-02-2001, 19:03
Citaat:
Marloes schreef:
Let wel op je kleding,want in de oetel is namelijk een speciaal beleid ,met een oorbel of foute kleding(nike of weet ik veel wat)kom je namelijk gewoon niet binnen. Zo houden we de foute mensen buiten.slim he???
Ga jij toch lekker effe uithuilen in je dure huis bij je poenige vvd-erige pappie en mammie.

bral
bral
bral

Cat
Oud 20-02-2001, 20:41
Prins
Prins is offline
In Amsterdam is het o.a. "Vak Zuid".

het is maar dat je het weet !

------------------
* Drinkin' Margaritha's and bangin' senõritas *
Oud 20-02-2001, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Tollie schreef:
ik heb niks tegen je ofzo hoor nare man, maar volsmij werk jij ook naar een permanente ban toe.
Tollie is hier zeker nog niet zo lang?

Als je deze draad goed doorleest, zul je zien dat ik niet degene ben die provoceert. Er is blijkbaar gewoon nogal wat spanning tussen kakkers en ander spul. Ik zal niet zomaar iemand persoonlijk aanvallen. Maar als ik wordt uitgescholden voor smerige kutkakker, kneus, homo, sukkel, of wat dan ook meer, vind je het dan gek dat ik zelf ook lichtelijk geagiteerd raak en misschien nogal hard reageer? Nee toch zeker.

En nog iets. Als een modje vind dat ik een ban verdien, zal dat vantevoren duidelijk worden gemaakt. En dat is niet jouw taak.

Maar misschien kan deze inderdaad beter dicht ja.

------------------
Oud 20-02-2001, 22:56
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Ik heb geen hekel aan mensen met durr kleren en andere aanhangsels, maar ik heb een godvergetentyfushekel aan de mensen die het zonodig aan iedereen moeten laten zien. Asjblieft zeg, heel fijn dat je een Ralph Lauren blouse hebt, maar dan ga ik liever op vakantie.
Oud 21-02-2001, 06:16
misssss
misssss is offline
royce en barrel ja
Oud 23-02-2001, 00:35
Havoc
Havoc is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier een lichte afkeur jegens kakkers? Kan ik niet begrijpen... bij ons heet het café waar de meeste (ik zal voor het gemak maar ff die stereotiepe uitdrukking gebruiken) kakkers komen, De Spaan. Vooral op vrijdagmiddag is het altijd supergezellig. 's Avonds ook altijd. Geen irritante kleine rotkinderen die een budget van 10 gulden voor de avond krijgen van hun ouders, geen nauwelijks Nederlands sprekende asociale ruziezoekers, en tenminste normale conversaties. Normaal bier (Hertog Jan of Hoegaarden) en er zit tenminste Davidoff in de sigarettenautomaat.
Whahahaha jij bent een van die gasten die ik elke avond zie brallen op de nieuw stad terwijl ik naar Pico ga om te poolen

[Dit bericht is aangepast door Havoc (23-02-2001).]
Oud 23-02-2001, 08:28
Verwijderd
zutphen terror

------------------
Oud 23-02-2001, 10:04
Icegirl
Icegirl is offline
Bij ons in Oldenzaal is Markant de ECHTE kakkroeg, is best gezellig daar!
Oud 23-02-2001, 11:02
D-man
D-man is offline
Bij ons het heet "De Joffer"
Oud 23-02-2001, 11:10
Havoc
Havoc is offline
Citaat:
nare man schreef:
zutphen terror

Ja maar daar hoor jij dus echt niet bij he

Oud 23-02-2001, 11:15
RenT
RenT is offline
Citaat:
D-man schreef:
Bij ons het heet "De Joffer"
Als je De Joffer in Zwolle bedoelt zou ik toch meer voor De Bommel gaan!

------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken...
Oud 23-02-2001, 12:47
dimmu borgir
dimmu borgir is offline
Citaat:
nare man schreef:

Godverdomme wat ben je nou aan het lullen man, dat jij nou van dat lage niveau van de kakbars bent dar kan ik ook niets aan doen , je weet natuurlijk helemaal niet wat er buiten jouw vaste veilige stek omgaat! Nou ik zal het je vertellen, de andere cafe's waar tenminste een beetje NORMALE mensen komen zijn echt tien x zo tof! Dus je moet je gore kankerbek houden vieze rotturk!
Oud 23-02-2001, 13:41
D-man
D-man is offline
Citaat:
RenT schreef:
Als je De Joffer in Zwolle bedoelt zou ik toch meer voor De Bommel gaan!

Nee, Deventer
Oud 23-02-2001, 15:32
mickael
mickael is offline
Citaat:
misssss schreef:
royce en barrel ja
U komt daar ook?

------------------
I want to say something! What was it that I wanted to say?? Fuck selective memory!
Oud 23-02-2001, 15:53
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
dimmu borgir schreef:
Godverdomme wat ben je nou aan het lullen man, dat jij nou van dat lage niveau van de kakbars bent dar kan ik ook niets aan doen , je weet natuurlijk helemaal niet wat er buiten jouw vaste veilige stek omgaat! Nou ik zal het je vertellen, de andere cafe's waar tenminste een beetje NORMALE mensen komen zijn echt tien x zo tof! Dus je moet je gore kankerbek houden vieze rotturk!
Hoezo laag niveau...
Jij bent precies van het soort wat we bedoelen met 'nauwelijks NL sprekende asociale ruziezoekers'.
Ga toch weg man, ga lekker in je aso-kroeg zitten in plaats van iedereen die anders is dan jij af te kraken

------------------
Neus in de lucht en up met die kraag!
Oud 24-02-2001, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Havoc schreef:
Ja maar daar hoor jij dus echt niet bij he

Zou het niet eens willen.

PS Pico is wel cool.

En ehhh...dimmu borgir (klinkt best Turks trouwens!)...wat ben jij nou vreemd bezig? Frustraties misschien omdat je eigenlijk graag in een kakcafé wil zitten, maar er niet binnen komt omdat je stinkt en vieze kleding draagt? Ik weet het niet...maar als je zo begint te schelden heb ik maar één woord voor jou over.

STUMPER

de mazzel

------------------
Oud 25-02-2001, 13:07
basje
basje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zou het niet eens willen.

PS Pico is wel cool.

En ehhh...dimmu borgir (klinkt best Turks trouwens!)...wat ben jij nou vreemd bezig? Frustraties misschien omdat je eigenlijk graag in een kakcafé wil zitten, maar er niet binnen komt omdat je stinkt en vieze kleding draagt? Ik weet het niet...maar als je zo begint te schelden heb ik maar één woord voor jou over.

STUMPER

de mazzel

Er is hier maar een stumper.......

------------------
Fuck with the best; die like the rest
Oud 25-02-2001, 16:45
Verwijderd
Hebben we hem ook weer.

Jongen, hou je nou maar gewoon een beetje rustig, je maakt jezelf alleen maar belachelijk door telkens weer te beginnen...verdwijn gewoon man.

------------------
Advertentie

Regels voor berichten