Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had hem op m'n wildcard (zo'n copyding voor de snes), maar die is overleden ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ok, 't is niet de 'snes' ervaring... maar misschien een leuk alternatief...
|
ej, ik zoek een spel. Pittig oud in de winter. Dan moest je een man volgen die die skitrein nam omhoog. Dat is alles wat ik er nog van weet.
en is giana sisters geen diana sisters?
||
![]() |
Citaat:
Sam & Max is ook tof, is ookal een tijdje geleden dat ik dat gespeeld heb. *heb weer wat te downloaden*
|
allemaal oude klassiekers hierboven ik ken de meeste wel maar mijn favo's
mega man (nes) mario3 (nes) prince of persia (pc heel vroeger ![]() raptor - call of the shadows (pc) zelda 1 & 2 (nes) sim city 2000 (pc) doom II (pc) (daar heb ik veel levels & nieuwe vijanden voor gemaakt) voor de kenners veel wad-files gemaakt dark forces(pc)
|
![]() |
Solstice... Dat was nog es een game..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier een site waar je van veel nintendo 8 bit spelle de cassette hebt.. http://www.atarihq.com/tsr/nes/nesgallery.html |
![]() |
|
EXCITEBIKE!!!!!!!!
Wekenlang mee bezig geweest steeds eigen banen maken. En ook Contra/Probotector. En dan mogen we Kirby's Dreamland niet vergeten. Jongens, ik sluit mijn PC af. Ik heb weer wat te doen ![]()
|
Verwijderd
|
vroeger echt een hoop atari en msx (
![]() gta 1 vind ik nog steeds het beste ![]() ![]() doom 1 heb ik helemaal kapot gespeeld, net als wolfenstein 3d quake 1 en quake 2 (wel met de pijltjes, zonder muis ![]() verder extreem veel goede adventure game (guybrush treepwood lol), ook kinderlijkere zoals sam&max en the tentacles (die is echt zoooooo leuk door dit topic moet ik m maar weer ns spelen ![]() verder echt zooooo veel andere leuke dingen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en verder: Firepower Rush 'n Attack 2 Fire & Forget Thexder Leisure Suit Larry Kings Quest
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 'hey mr. tentacle guy? i need to go to the bathroom! ![]() die ga ik door dit topic binnenkort weer doen als mn moeder nieuwe boxen koopt ![]() ![]() sam en max ook zo leuk, en MI 1+2 , en eigenlijk allemaal gewoon ![]() dankjewel!! *smak* ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 03:39. |
![]() |
|
![]() |
Nou mijn echte eigen console was de oude nintendo..8 bit of zo..en de leukste spellen voor op de nintendo
![]() Een van de allereerste Zelda ![]() ![]() ![]() Ow jah bijna vergete...Kirby vond ik ook altijd kei..vooral omdat je beestjes kon opzuigen en hun kr8 kon gebruiken..HAHA!! Nou veel meer weet ik er niet.. ![]() ![]() ![]() Nou nog veel plezier met GAMEuh....als je dat veel doet..!!
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 15:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zat altijd van "hmm hoe heette dat spelletje dat ik altijd bij yvonne speelde ook alweer en wat moest je er ook alweer doen" en afgelopen zaterdag gingen me broer en zus en ik weer allemaal oude spelletjes downloaden en toen zag ik op www.dosgames.nl ineens Volfied staan en toen wist ik alles weer ![]()
|
Deze speelde ik vroeger ook heel graag: Doom nog iemand die hem vroeger speelde?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik heb heel veel gespeeld : God of Thunder Wacky Wheels Raptor Doom I Doom II Duke Nukem Rise of the Traid allemaal oude titels die zeer goed waren der tijd !! ik mis ze wel, de gameplay was gewoon goed ! |
![]() |
|
Op de nintendo:
Lolo: ![]() Super Mario 1, 2 en 3 Gremlins Adams Family Duck Hunt Mc Donalds ofzo Pc: Duke Nukem 3D ![]() Swarm Wolfenstein Prince of Persia (!! ![]() ![]() ![]() Op de Sega: Sonic (zover ik me kan herinneren ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 00:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Geweldig spel!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|