Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dat betekent dus dat de 'core' breezers mij niet mogen omdat ik een alto ben, de 'core' alto's mij niet mogen omdat ik een breezer ben, de 'core' skaters mij niet mogen omdat ik een gabber ben, en de 'core' gabbers mij niet mogen omdat ik een skater ben. En dat is het enige waar ik me aan erger. Dat mensen het hokjes gevoel gewoon vééls te ver trekken. Ook wordt je altijd buitengesloten, maar dat is niet zo boeiend, al kan het soms wel een beetje frustrerend zijn op bepaalde momenten.
|
![]() |
ik haat kakkers, gabbers, skaters, altos, normalos, gothics, punkers, skinheads, paupers, zwevers, cyberlui, emokids, new wavers, new agers, straight edgers, crusties, hardcore kids, trancers, goa lui, krakers, teknoers, drum n bassers, grind bastards, metalheads, hippies, ska lui, bluesrockers, indierockers, popfiguren, britpoppers, trendies, nerds, dweebs, freaks, yups...
omdat ze geboren zijn.
|
![]() |
Ik erger me gruwelijk aan de mensen die hun lifestyle echt overdrijven
vb: -Alto's die iedereen afkraken omdat ze geen alto zijn en als ze dan wel alto zijn omdat ze 'fake' zijn -Kakkers die zich te goed voordoen en net doen alsof de hele kroeg van hun is en niet met je willen praten omdat je geen ralph draagt -BrEeZaH cHiCkS van die ongelooflijke sletjes die net doen alsof ze zwaar dronken zijn na 1 of 2 breezers
|
Ik heb een hekel aan neonazis, en andere racsistische jongeren. En daarmee bedoel ik geen mensen die af en toen een politiek incorecte mop maken, maar mensen die anderen op hun ras veroordelen.
Waarom? Omdat hun hele logica en ideeen alleen maar gebasserd zijn op vooroordelen en nog eens vooroordelen... ( Ik kan nu wel een heel lang stuk schrijven waarom nazis fout zijn, maar dat spreekt toch voor zich denk ik.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() die zijn pas naar ![]() maar on-topic: zijn racistische jongeren een sub-cultuur? volgens mij zitten die dwars door alle subculturen heen namelijk...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() * Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen. * Ik heb een hekel aan racisten. * Ik heb een hekel aan mensen die uitgaan om te vechten. * Ik heb een hekel aan mensen die anderen kleineren om daarmee hun eigen ego op te krikken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mooi zo, daar sluit ik me graag bij aan. daarnaast erger ik me vooral aan de hoofdcultuur, cubculturen zijn vaak wel iets interessanter. maar de hoofdcultuur, waar alles om geld en sex en macht draait, daar erger ik me aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind die subculturen een beetjuh onzin om eerlijk te zijn.
Ondanks het feit dat ik vaak meteen denk wanneer ik bepaalde mensen zie "ohh das un skater" "ohh das un gothic" "etc.etc.".. vind ik ut wel jammer dat iedereen in un hokjuh word geplaats. Ik bedoel kheb veel liever dat mensen gewoon kunnen zijn zoals ze zijn zonder un bepaalde naam boven hun kop te hebben. Ookal vinden bepaalde levenstyle van subculturen gewoon totaal voorschut en en vraag ik me soms af "hoe durf jij zoiets te dragen ![]() Maar de buitenkant of levenstyle zegt verder weinig over de echte persoon van binnen. Het zegt mischien wel wat over de smaak en manier van leven en voor un deel de manier van denken. Maar om te zien hoe iemand nou ECHT is.. dat kun je onmogelijk vanaf de buitenkant zien. Maja kort samengevat: ik heb geen hekel aan de personen die leven volgens un bepaald subcultuur. Maar levenswijze van bepaalde subculturen en dan heb ik het over "kleding" keur ik wel vaak of omdat ik het persoonlijk na mijn mening gewoon niet mooi vind, maar accepteer en respecteer het feit dat zij het wel mooi vinden. Beetjuh duidelijk ![]() Waar ik muh wel echt aan kan ergeren zijn die alternatieve gastjuh die zich nou net even anders willen gedragen met als excuus dat ze dan "zichzelf" zijn. Ze keuren alles af wat in de "mode" is of wat un "trend" is, want wanneer je zoiets hebt ben je een meeloper en niet meer jezelf. Wanneer ze 3 jaar geleden een nokia hebben wat toen nog niet werd gezien als het telefoontjuh, vonden ze het zelf persoonlijk heel mooi maar vinden het nu niet meer mooi omdat iedereen het heeft en dus niet meer jezelf bent als je het hebt waardoor zuh nu een of ander vaag ding hebben die ze persoonlijk geen eene flikker aan vinden maar zuh hebben nu iniedergeval niet iets wat iedereen heeft en kunnen dus weer gaan lopen vertellen 'ik ben mezelf'. Wanneer je kleding draagt van bekende merken en kleding die in de mode zijn en kleding die jij zelf toevallig nou net ook nog eens mooi vind, word je meteen door hun uitgemaakt voor meeloper. Maar ze vergeten 1 ding, als zij nou echt zichzelf zijn dan moeten ze ook weten dat je personen niet kan beoordelen op hun levenstijl, dat zuh iedereen moeten accepteren zoals ze zijn ookal schaffen ze elk seizoen de nieuwste spullen aan die in de mode zijn. Dan moeten ze ook weten dat die mensen het mischien wel leuk vinden om het nieuwste van het nieuwste te hebben. En mischien moeten die alternatieve gastjes maar eens afvragen of ze nou echt wel zichzelf zijn zoals ze zelf beweren. Het feit dat ze op wat voor manier dan ook 'anders' willen zijn dan andere, Prima en daar heb ik ook totaal geen problemen mee. Maar ga dan geen andere personen afkeuren omdat zij , in jullie ogen' wel graag "hetzelfde willen zijn als de rest". Ik zelf word vaak uitgemaakt voor -"nep-skater" -"meeloper" -"kakker" Ik skate graag, altijd al gedaan. Vroeger ging ik zowat elke dag naar de skatebaan.. jah nu niet meer zo vaak maar af en toe nog. Ik luister graag naar rock en punk muziek.. ik hou me er nietzoveel mee bezig maar ik vind het gewoon lekker om naar te luisteren. Maar.. omdat ik geen skate kleding draag, ik ook naar trance muziek luister, ik tochwel vaak erbij loop als un "kakker" en ik ook best vaak dure kleding koop dat toevallig nou juist ook in de mode is. Word ik uitgemaakt voor 'nep-skater' 'kakker' en 'meeloper'. Mischien hebben ze er niet bij stil gestaan dat ik gewoon wil zijn zoals ik ben zonder mij eigen druk te maken over de bepaalde subculturen en levenswijze die normaal gesproken erbij komen kijken Maaruhm ik zal maar stoppen he ![]() |
![]() |
|
Haten is een groot woord, maar zoals afgelopen zaterdag in de nachtbus; jolende 'trance gassies' die natuurlijk weer flink veel slokken teveel op hebben en naar je kijken alsof je een alien bent.. Ik ergerde me dood en k was blij toen ik de bus kon uitstappen!
Maarja, t zijn nu toevallig 'trance gassies' , t hadden net zo goed alto's of kakkers of gohts geweest kunnen zijn, t ligt dus meer aan hun persoonlijkheid, maar in het geval van de bus waren het dus die trance jongens. Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 12:42. |
![]() |
|
ik haat geen hele culturen maar ik vind het wel vervelend als er weer een of andere mongool mijn vriendin probeert te versieren met stomme zinnetjes als : "Loose the dude"
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
mhhhhh
meot ik toch wel zeggen dat dat alto's of gothics zijn en dan wel de 13/14/15 jarige die eht allemaal zo 'koel'vinden, en als je niet de allernieuwste vetste underground bands luistert dan ben je niet koel! en ze willen allemaal ZOOOOOO anders zijn met hun punky fish en wijde broeken en spikebanden en zwarte make up, maar ondertussen zien ze er allemaal hetzelfde uit dus ik irriteer me aan die mensjes omdat ze zo anders willen zijn maar ondertussen er allemaal hetzelfde uitzien... zelfde gaat op voor elke andere groep... |
![]() |
|
![]() |
ik haat toch wel echt de subcultuur "kutmarrokanen" op het moment dat ik (en paar vrienden) op zaterdag avond een kilometer om moeten fietsen omdat "ze" weer als altijd de lageweg versperren met hun kutstreken en ik in mn broek schijt om er langs te fietsen om weer eens klappen te krijgen van die gasten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Lifestyle |
Hulp graag! Anteverta | 55 | 29-11-2002 19:45 |