Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey,
ik vind een jongen leuk die ik ken vanaf de zomer. hij is heel aardig en lief en we kunnen goed kletsen, maar we spreken elkaar maar heeeeeeel weinig want we zien elkaar af en toe en hij is bijna nooit op msn. en ik durf het nie tegen hem te zeggen, hoe kan ik duidelijk krijgen wat hij van mij vindt zonder dta hij wet dat ik m leuk vind????????? ![]() |
![]() |
|
![]() |
praat me er niet van. Volgens mij val ik op personen die met opzet verweg wonen of al bezet zijn of zich te kinderachtig gedragen of er opeens achter komen dat ze homo zijn
![]() Mare, nou ik heb een afstand-relatie gehad, toch nog 8 maanden, maar ik kon het niet meer aan, het vraagt echt veel van je. En een paar maandjes later val ik op zijn vriend ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij een hoop diingen houden we ons zelf voor dat het onmogelijk of onbereikbaar is. Wanneer je alles op alles gezet hebt kun je pas zeggen dat het echt onmogelijk of onbereikbaar is. Dat 'alles-op-alles' is afhankelijk van jezelf, tot hoeverre je bereid bent je zwakte (of juist sterke kant) voor dat persoon aan te geven/tonen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onbereikbare liefde Naru | 67 | 03-01-2008 11:15 | |
Muziek |
Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde RedQueen | 10 | 24-04-2006 22:13 | |
Liefde & Relatie |
Onbereikbare liefde Mouilly | 42 | 18-02-2005 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Verboden/onbereikbare liefdes droomkoningin | 41 | 29-07-2004 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes. juliettebinoche | 15 | 23-01-2004 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
onbereikbare liefde.. Miss Lovely | 4 | 21-11-2001 17:00 |