| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar ja, dat ben ik
|
|
||
|
Citaat:
misschien is het ook wel beter om aan een volslagen vreemde mijn verhalen te vertellen...
|
|
|
Verwijderd
|
ten eerste: barkrukkie: soms is via internet praten makkelijker als irl
![]() ten tweede: Dark Tish: iemand op msn is niet betrouwbaar ik hoop dat je dat in de gaten hebt en niet zomaar alles verteld aan iemand die je niet kent... ten derde: als ik weer een keer naar het ggz moet, kun je van mij part mee, of ik zal daar wel vragen of zij ooit met jou wil praten ofzo... maar als je dat wil, ga dan eerst met ons mam praten!!! |
|
|
||
|
Citaat:
en ik zat er ook al over te denken om het tegen ons mam te vertellen maar ik weet bij god niet hoe ik erover moet beginnen...
|
|
|
Verwijderd
|
mjah weet ik veel, ik wacht nog steeds tot ze bellen wanneer ik weer kan komen...
en als je niet weet hoe je dat tegen ons mam wil vertellen schrijf je dr van mij part een briefje, zo heb ik dat toen ook gedaan... al denk ik niet dat er echt iets raars aan is wat jij ziet... laat eerst maar es je ogen testen en zoek niet meteen overal iets achter okeej? |
|
|
|
Verwijderd
|
ja oohw gewoon... als je echt denkt dat dit iets serieus is (wat ik zelf niet denk maar okeej dat terzijde) moet je er gewoon over praten... en als je dat niet durft ofzo, schrijf dat een briefje dat je bij dr bed legt ofzo!
zo moeilijk is dat niet! maar je moet zelf weten natuurlijk, ik denk niet dat t iets serieus is maarjah... |
|
|
||
|
Citaat:
das wel okee....maar t was wel degelijk serieus
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je mag me trouwens ook wel e-mailen als je het een beetje genant vindt worden. ejkua#hotmail.com.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar heb jij daar ervaring mee dan? |
|
|
|
|
|
Zoiets had ik nou ook. Ik was ooit na een schoolfeest bij een vriendin wezen slapen. Toen ik 's nachts wakker werd zat er iemand aan het einde van het bed heen en weer te schommelen en het ademde heel raar. Maar toen ik de volgende morgen vroeg of mijn vriendinnen ook iets raars hadden gezien of gehoord, of dat zij het nou waren, antwoordden ze van nee.
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat is jouw WTF moment van vandaag? snoopy | 500 | 06-05-2011 10:23 | |
| Lifestyle |
wtf moment!!!!!!!!!!!!!! Verwijderd | 499 | 06-07-2006 05:54 | |
| Software & Hardware |
Wtf?!?!!? dystopia | 16 | 06-05-2001 19:02 | |