Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Als je echt een superhard nummer wil hebben:
Er zitten al wat oudere nummers bij, maar toch... DJ Promo - Vicous Circle Embargo - Embargo Embargo - Hysterie Embargo - Drums & Loops DJ Yoeri - Fuck on cociane Deepack - Drop out Pilldriver - Pitch-hiker
|
![]() |
System F Ft Armib van buuren : exhale
Marco V : recovered Cosmic Gate : Melt to the ocean Pulsedriver Cambodia German Trance Alliance : nightmare 2001 Derb : derb Pep N up time n space peter b remix dat ben ik ![]() iets van tom hardling is ook wel altijd hard cosmic gate etc daar moet je nummers van hebben |
![]() |
|
Verwijderd
|
voodoo and serano - slide to the vibe (club mix)
Dj Tandu - Velvet Coast 2 Coast - Home (5am remix) Mario Lopez - The Sound Of Nature Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye Mauro Picotto - The Dolphin Marc Et Claude - Tremble (CJ StoneRemix) Blue Nature - Now We Are Free Beam And Yannou - The Free Fall Safri Duo - Played-A-Live (Airscape Remix) Sylver - Turn The Tide - (Airscape Remix) oja nog ff een vraagje ik was 2 weken geleden op kreta - hersonnissos was een star beach park daar en ze draaiden daar vette trance ik hoorde een vet nr maar weet nie hoe het heet ik weet alleen dat een vrouwenstem dit stukje zong...''when i was livin in the sky oh tell me why'' zo iets maar meer weet ik niet meer balen en dan hoorde je een lekkere trance deuntje komt iemand dit mischien voor? laat het me weten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Perhaps: Ian van Dahl - Castles in the Sky ofzo. |
|
|