Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb nooit zoiets van: hej, lekker potje lopen janken.
||
Citaat:
dus je opmerking slaat eigenlijk nergens op, ook als je bedenkt dat meisjes uberhaupt vervelende wezens zijn.
|
die topic titel is een beetje raar.. deze topic is duidelijk bestemd voor mensen met knipperlicht relaties. of relaties van 2 weken.
beetje basisschool syndroom. ehm ik draai meestal iets van Depeche Mode - Enjoy The Silence dingetjes van Tori Amos Bright Eyes - Haligh, Haligh, A Lie, Haligh maar dat draai ik sowieso heel vaak ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Roxette - it must have been love
Usher - u got it bad Jessica Folcker - How will i know Kate Winslet - what if Sugababes - stronger Sophie Ellis Bextor - Get over you Robbie Williams - Angels Lenny Kravitz - it ain't over till it's over J.Lo - i'm gonna be allright Elton John & Kiki Dee - Don't go breaking my heart Blue - sorry seems to be...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de 'wat draai jij als het net uit is met je vriend/vriendin' topics! Dude waarom ben je nog geen Uber FB+++ met wasverzachter ? |
![]() |
||
Citaat:
en heartbreak hotel(whitney houston etc.) en kayleigh(marillion boys 2 men-water runs dry seal-kiss from a rose jagged edge-all outta love sinead o'connor-nothing compares to you ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 'left' van the fragile is hier goed voor, vooral The Wretched, of als ik een masochistische bui heb, We're in this Together. voor een track met wat meer energie is gave up van broken toch het aangewezen nummer. en dan heb je nog altijd Hurt van the downward spiral. ![]() verder: The Smashing Pumkins - Bodies (love is suicide ![]() Ramones - Needles and pins R.E.M. - Everybody Hurts VNV Nation - Beloved Project Pitchfork - Souls Apoptygma Berzerk - Rollergirl |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |