Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2001, 21:00
Lyx
Lyx is offline
marco v
judge jules
johan gielen
Dumonde
tiesto
mario piu
Oud 08-11-2001, 23:00
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
100% Isis, Marcelo, Mar Y Sol, J-roon, kortom, de CH-djs
Oud 09-11-2001, 12:29
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
100% Isis, Marcelo, Mar Y Sol, J-roon, kortom, de CH-djs
roog?

Oud 09-11-2001, 14:42
Mutz
Mutz is offline
i want roooooooooog
Oud 09-11-2001, 18:02
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
euhm...
DJ Clue en Funkmaster Flex
Oud 11-11-2001, 22:58
ZenZation
ZenZation is offline
DJ Lanz & Destro

het team
Oud 13-11-2001, 13:03
miek_temp
miek_temp is offline
Wipneus en Pim of Loco Loco
Oud 14-11-2001, 08:29
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
miek schreef:
Wipneus en Pim of Loco Loco

nee he die zijn zwaar zielig!

Oud 14-11-2001, 08:32
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
ratjas schreef:
cosmic gate
dj bart
da rick
da boy tommy
mental theo
marshall masters
danger hardcore team
art of fighters
bass d & king matthew
neophyte
rotterdam terror corps

zo dit lijkt me wel genoeg voor een avond&nacht lol!
precies!!

Oud 16-11-2001, 08:36
MuZiKaHoLik
MuZiKaHoLik is offline
kai tracid is het zelfde als warmdusher he,toch???,je kan ze misschien wel allebei op een feest hebben..!?!!??!maaruh dan niet tegelijk dan moet em in 2en snijden.
Carl Cox,sven Vath,Rush,Marco Bailey ,dave clarke ,Jeff Mills,mistress barbara(ik wi,l ook hier een dame neerzetten,dan kan miss djax ook) voor techno.
Tiesto(ja ik weet het commercieel msar luister toch is naar Dutch Dimension set)Marco V lekker beuken op een zacht nievau.
Paul Oakenfold Meesterlijke grootheid als ie madonna of zo remixt das gewoon leip,net als jean die faithless draait op sensation.)(wordwel gelijk duur feest)
Armin van Buuren en Ferry Corsten mogen ook wel komen,ben niet echt fan van ze maar ja,je feest niet alleen.(Nederlandse 3 grootheden zijn er dan)deze mannen voor trance.hmmm een trance-dame ff denken...

Dana,Pavo,Dj Scot Project,Hennes & Cold en Luna voor hardhouse.
Pavo,Dana(weer maar andere tijden)the masochist,neophyte,buzz fuzz, voor hardcore.
en voor club mogen ze roog 6 uur lang neer zetten.niet dat ik hem goed vind,daarom dan leert ie misschien,na 6 uur staat er hopelijk niemand meer.mag ie draaien voor een half lege zaal.wat voor stijl hebben we dan nog meer?een commerciele zaal misschien voor de liefhebbers(ik hou echt met iedereen rekening lol)met barthezz(als ie ook gaat DJen ipv producen)jean,g-spott en gose (of was het jose?) enzo meer weet ik er ff niet te voorschijn te toveren,heb dat tijdperk al gehad.
Oud 16-11-2001, 08:39
MuZiKaHoLik
MuZiKaHoLik is offline
kai tracid is het zelfde als warmdusher he,toch???,je kan ze misschien wel allebei op een feest hebben..!?!!??!maaruh dan niet tegelijk dan moet em in 2en snijden.
Carl Cox,sven Vath,Rush,Marco Bailey ,dave clarke ,Jeff Mills,mistress barbara(ik wi,l ook hier een dame neerzetten,dan kan miss djax ook) voor techno.
Tiesto(ja ik weet het commercieel msar luister toch is naar Dutch Dimension set)Marco V lekker beuken op een zacht niveau.
Paul Oakenfold Meesterlijke grootheid als ie madonna of zo remixt das gewoon leip,net als jean die faithless draait op sensation.)(wordwel gelijk duur feest)
dumonde,cosmic gate samen met marco v als afsluiters in mijn trance zaal.
Armin van Buuren en Ferry Corsten mogen ook wel komen,ben niet echt fan van ze maar ja,je feest niet alleen.(Nederlandse 3 grootheden zijn er dan)deze mannen voor trance.hmmm een trance-dame ff denken...

Dana,Pavo,Kai Tracid,Gary D(ja op qlimax deed ie wel,mar deze man kan overla wel draien)Dj Scot Project,Hennes & Cold en Luna voor hardhouse.
Pavo,Dana(weer maar andere tijden)the masochist,neophyte,buzz fuzz, voor hardcore.
en voor club mogen ze roog 6 uur lang neer zetten.niet dat ik hem goed vind,daarom dan leert ie misschien,na 6 uur staat er hopelijk niemand meer.mag ie draaien voor een half lege zaal.wat voor stijl hebben we dan nog meer?een commerciele zaal misschien voor de liefhebbers(ik hou echt met iedereen rekening lol)met barthezz(als ie ook gaat DJen ipv producen)jean,g-spott en gose (of was het jose?) enzo meer weet ik er ff niet te voorschijn te toveren,heb dat tijdperk al gehad.
Oud 20-11-2001, 16:42
sensation
sensation is offline
Ehm...Dana??
Lijkt mij tenminste wel goed
Advertentie

Regels voor berichten