kai tracid is het zelfde als warmdusher he,toch???,je kan ze misschien wel allebei op een feest hebben..!?!!??!maaruh dan niet tegelijk dan moet em in 2en snijden.
Carl Cox,sven Vath,Rush,Marco Bailey ,dave clarke ,Jeff Mills,mistress barbara(ik wi,l ook hier een dame neerzetten,dan kan miss djax ook) voor techno.
Tiesto(ja ik weet het commercieel msar luister toch is naar Dutch Dimension set)Marco V lekker beuken op een zacht niveau.
Paul Oakenfold Meesterlijke grootheid als ie madonna of zo remixt das gewoon leip,net als jean die faithless draait op sensation.)(wordwel gelijk duur feest)
dumonde,cosmic gate samen met marco v als afsluiters in mijn trance zaal.
Armin van Buuren en Ferry Corsten mogen ook wel komen,ben niet echt fan van ze maar ja,je feest niet alleen.(Nederlandse 3 grootheden zijn er dan)deze mannen voor trance.hmmm een trance-dame ff denken...
Dana,Pavo,Kai Tracid,Gary D(ja op qlimax deed ie wel,mar deze man kan overla wel draien)Dj Scot Project,Hennes & Cold en Luna voor hardhouse.
Pavo,Dana(weer maar andere tijden)the masochist,neophyte,buzz fuzz, voor hardcore.
en voor club mogen ze roog 6 uur lang neer zetten.niet dat ik hem goed vind,daarom dan leert ie misschien,na 6 uur staat er hopelijk niemand meer.mag ie draaien voor een half lege zaal.wat voor stijl hebben we dan nog meer?een commerciele zaal misschien voor de liefhebbers(ik hou echt met iedereen rekening lol)met barthezz(als ie ook gaat DJen ipv producen)jean,g-spott en gose (of was het jose?) enzo meer weet ik er ff niet te voorschijn te toveren,heb dat tijdperk al gehad.