Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze eeuw...Donnie Darko op 1 en Requiem for a Dream op 2...op 3 Mulholland Drive, op 4 Memento en op 5 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (Amelie)
Dit zijn de beste films van de afgelopen jaren imo. Mischien komen The Matrix Reloaded en the Matrix Revolutions er nog wel bij ![]() Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 17:10. |
![]() |
||
Citaat:
Bah! Lost Highway is erg goed, maar Mulholland Drive komt daar niet eens bij in de buurt. Donnie Darko en Road to Perdition delen bij mij de eerste plaats, en op drie komt Felowship of the Ring, gevolgd door The Two Towers. Aangezien Memento uit 2000 is valt hij er net buiten, maar anders zou hij op drie komen en de Lord of the Rings films nog een plaatsje zakken.. Q.
|
without a doubt:
INTERVIEW WITH THE VMPIRE! maar lotr, sluit ik me ook bij aan!! gisteren heb ik nog heerlijk de illigale-niet ondertitelde versie van the two towers gezien ![]() wel handig want deel 1 kan ik immiddels dromen..... ![]()
||
Citaat:
Interview with the vampire is erg goed, maar helaas niet van deze eeuw. Je moet trouwens het boek maar eens lezen, dat is nog stukken beter dan de film. Alle vervolgende boeken worden ook allemaal steeds beter, op deel 3 na, maar die is noodzakelijk om de rest van het verhaal te snappen. Q.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland, het veranderende (toch?) klimaat en het probleem met water Gatara | 479 | 26-09-2007 18:23 | |
Films, TV & Radio |
IMDB's top 250 King Ralph | 81 | 15-01-2005 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Desperado. ABrules | 25 | 10-02-2003 02:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |