Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 18:46
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
~louise~ schreef:
Je hebt toch zeker wel VVD gestemd he? Anders wordt het bij voorbaat natuurlijk al niets...




ik snap de ondertoon wel..
__________________
(geen signature)
Advertentie
Oud 24-01-2003, 18:48
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Denise84 schreef:




ik snap de ondertoon wel..
maak je niet zo druk
__________________
The best thing since canned vegetables.
Oud 24-01-2003, 19:36
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hahaha serieus, met een aantal gasten van die foto's heb ik een keer zitten bieren

Arnhem inderdaad.
En m'n galadate staat er ook op
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 24-01-2003, 20:01
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Je moet natuurlijk studeren liefst in Leiden
Nummmer 1 studenten vereniging van Leiden het Koor

Als je gaat studeren,maar je wilt bieren dan moet je dus rechten studeren.

Als je op hockey gaat doe t dan goed HGC.

Bij de tradities in Leiden is het normaal om hutspot te eten samen met je koor bal maten.

Ga ook stoer praten over je pa wat voor werk tie doet liefst ergens hoog leraar op een Universiteit.

Als je op kamers gaat wonen, woon aan de gracht,op je raam een poster hangen van de VVD of de Rabobank.

Je moet me ook niet aankijken als je in Leiden gaat studeren ,gewoon ontwijkende blik schenken.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 25-01-2003, 14:25
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Das wel erg zielig, als het waar is....
en wat dacht je van zaterdag terugkomen als je ziek bent geweest of je huiswerk niet af hebt
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Oud 25-01-2003, 17:37
Verwijderd
Ten eerste: Een kakker WORD je niet een kakker BEN je.. Je kan je nog zo kak, etc kleden maar als je ouders het niet écht zijn zal jij het ook nooit écht worden..

Toch zijn er basisregels:

+ Etiquette word ALTIJD gevolgt.. NOOIT spreek je er anderen op aan, ergeren aan andermans onwetendheid doen alleen de correctheid kakker misschien..

+ Laat je haar groeien.. Je ziet vrij weinig kakkers met kort haar.. De kakkers die dat hebben, hebben het meestal omdat ze de vorige 3 jaar lang haar hadden en wat anders wilden.

+ Denk rechts, maar nooit racistisch.

Er zijn vele verschillende soorten kakkers... Ik zal er een paar beschrijven:

De 'correctheid kakker'

Word vaak als stereotype gebruikt.. Toch hecht hij niet heel veel waarde aan merkjes, zolang het er maar correct uit ziet. Praat met een ontzettende R en houd van brallen.. dit type zou ook ooit het woord 'gele rakker' in de mond kunnen nemen. Vaak zijn dit oudere kakkers.

Kraagje: Altijd 1, soms 2, NOOIT omhoog
Sport: Golf evt tennis en maar zelden hockey
Merken: State of the Art, Dockers, Arrow, Steppin' Out.
Broek: Nette rode of khaki dockers
Schoenen: Timberlands/Broques/Bootschoenen
Bovenstuk: overhemd met lamswollentrui in een leuke kleur er over.



De 'sportieve kakker'

Dit type is gematigter... Heeft alleen maar merkkleding maar het hoeft niet te kak te zijn. Praat een beetje met een R maar hecht minder waarde aan er 'correct' uit zien dan de correctheid kakker.. Een vale spijkerbroek bijvoorbeeld is voor dit type absoluut geen fout kledingstuk... Dit type is veel trendgevoeliger en hecht veel waarde aan merken.

Kraagje: vaak geen, soms 1 heel soms 2, vrijwel nooit omhoog
Sport: Hockey, Zeilen, soms Tennis vrijwel NOOIT Golf
Merken: Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Diesel, Gaastra, soms Scapa of Timberland.
Broek: Valige spijkerbroek, geen vieze gele vlekken, gewoon donkere spijkerbroek met vale streep.
Schoenen: Timberlands of Puma's
Bovenstuk: Timberland Capuchontrui met een overhemd er onder.



'Kakker en trots er op'

Vaak worden dit als nepkakkers gezien, toch is dat niet zo. Proberen zich erg als kakker te profileren door kraag omhoog te zetten, dubbele kraag te dragen en veel sjaaltjes enzo (meisjes) vaak is dit een fase.. rond hun 12de tot hun 15de proberen deze personen zich vaak af te zetten tegen klasgenootjes door extreem kakkerig te praten/kleden/leven maar vervallen later vaak tot andere kak types. Hechten veel waarde aan merkjes en proberen de etiquette na te leven.

Kraagje: altijd 2, stijf omhoog.
Sport: Hockey meestal
Merken: Ralph Lauren, Tommy Hilfiger.
Broek: Gewoon normale G-Star spijkerbroek
Schoenen: Bootschoenen/timberlands
Bovenstuk: Ralph Lauren overhemd met tommy Longsleeve er over aan, kragen omhoog..

De 'ik wil het niet zijn kakker'

Heeft verreweg de goedkoopste kledingsmaak van alle types, probeerd zo veel mogenlijk zonder R te praten en draagt het minste kraagjes van alle types.. Toch veraden sommige dingen hun kakkerigheid.. "trek" zouden ze niet in de mond kunnen nemen puur omdat ze het zo geleerd hebben. De etiquette word gevolgt. Ook kleding van bijvoorbeeld een kamp waar pappie en mammie hem heen gestuurd hebben verraad veel. Gewenste truien: De Brielse Zeilschool, Kamp Vierhouten. Dit type hockeyt, puur omdat ze daar vroeger opgezet zijn.

Kraagje: Meestal niets, bij uitzondering 1, omhoog als dat de mode is
Sport: Hockey, Tennis, geen golf.
Merken: Diesel, Replay, G-Star, minder kak merken.
Broek: Hippe spijkerbroek
Schoenen: Sportieve schoenen, Puma's of Diesels ofzo
Bovenstuk: Longsleeve van Diesel met evt een trui van een zeil of hockeykamp er over.


--

Nou kan er op het moment niet meer bedenken.. Kakkers op het forum zeg even tot welk type jij ongeveer behoord Kijk maar om je heen er zijn echt heel verschillende types..

Ik zelf val het meeste onder Sportieve Kakker denk ik.
Oud 25-01-2003, 21:12
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
lola-love schreef:

om een egte kakker te zijn moetje natuurlijk wel in wassenaar op school zitte!
wat een onzin...je hebt ook het Gooi nog hoor...Blaricum, Laren, Baarn etc. etc. waar rasechte kakkers wonen. Als ik vanuit Almere naar Amsterdam ga en ik moet overstappen op Weesp op de trein die vanuit de richting Hilversum komt, dan puilt de trein uit van die studentikoze kakkers! hoe stereotiep kunnen mensen zijn zeg...
__________________
Reality is an illusion brought on by the lack of alcohol
Oud 25-01-2003, 21:14
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Ga ook stoer praten over je pa wat voor werk tie doet liefst ergens hoog leraar op een Universiteit.
is bij de McDonalds werken ook goed?
__________________
Reality is an illusion brought on by the lack of alcohol
Oud 25-01-2003, 22:49
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
We zijn geen styling of advies bureau.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.