Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nu ist aant helen maar een litteken blijft er altijd zittu.... maar zeg ik alleen als ik echt een gesprek heb over mijn verleden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het is niet zo zeer die pleegkinderen op zichzelf, met hun kon ik het wel vinden. het is ook dat ik het er moeilijk mee heb dat mijn ouders zo erg veranderen als er en kind in huis komt.. daarom zie ik pleegzorg niet meer zitten.. het is ook meer een gevoel wat ik niet verder kan uitleggen.. misschien wel raar en ik heb t met die vrouw, ria (dat is onze maatschappelijkwerkster) er ook over gehad en die snapte totaal niet wat ik bedoelde.. best wel raar. maaargoed ik merk hoe het loopt allemaal.. ik ga me er nu niet zo druk meer over maken laters |
![]() |
|
Ik denk dat er wel een kans is voor kinderen met een verknipte jeugd...maar in zeker mate wel een mindere kans dan kinderen met een geweldige jeugd.
Denk aan de dingen die die kinderen hebben meegemaakt, de angst, de boosheid zulke kinderen kunnen zich op een bepaalde manier ontwikkelen om zich af te schermen tegen datgene waar ze bang voor zijn, en daar problemen mee krijgen als ze volwassen zijn.. Ikzelf ben heel gesloten, aan mijn buitenkant zie je niks maar tog voel ik me doodongelukkig. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een no tolerance beleid zou een zege zijn voor dit land Bluesman | 61 | 31-10-2005 11:34 | |
Lifestyle |
Enquete Jongerentaal Fun4ever | 57 | 25-05-2005 23:41 | |
Lifestyle |
lolita-modelletjes ~Sjeherazade~ | 139 | 04-03-2004 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
poll boekbespreking Vlooienband | 11 | 18-11-2003 18:04 | |
Seksualiteit |
maagd hellraiser | 74 | 13-04-2003 18:30 |