Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als je de crossbreed bedoelt met synthetic division als debuut hebben we het over dezelfde.
Die van www.crossbreed.com bedoel ik en dat is nu-metal.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hey thomas
![]() Haha de mensen hebben verstand van zaken op dit forum. I love it! TFS nog niet binnen(ga je zeker die cd van adriaan rippen ofzo haha), maar Ed Mckirdy mailde me dat t er ASAP aankwam....maarja of ik dat geloof is een ander verhaal. De beste yXc band is op t moment In My Eyes hier...hoe gaaf is Nothing to hide??!! Lekker melodieus etc. The Difference between is trouwens ook niet te versmaden.
|
Dat heeft niks met hardcore te maken ook al schijnen erg veel mensen dat te denken. Maarja zal wel aan mij liggen. Hardcore ligt voor mij nog altijd dicht bij punk qua politieke betrokkenheid en alternatieven voor de mainstreammaatschappij....Is al genoeg oorlog/ ellende en shit...en waar we niet op zitten te wachten is een stel middleclass blanke "gangsters" die een beetje tof gaan doen.
Niet tegen jou hoor Mike. Gewoon eff m'n gal spuwen over bepaalde mensen hehehe ![]()
||
Citaat:
Vaak word er gewoon te veel overdreven bij sommige hardcore bands ...bijv : blood for blood. die zingen altijd over de kut maatschappij dat ik die gasten gewoon zat word . Ok ik ben het ook niet altijd eens met maatschappij maar die lui zingen constant het zelfde ...dat word je toch ook is zat . ...maar ja dat is mijn mening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |