Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja ik vind ook dat je nog niet kan zeggen of je echt van hem houdt. of hij van jou. misschien voel jij het wel zo.
maar goed, wel shit dat het uit is. je had nog zo kort met hem. maar hij is je niet waard, want waarschijnlijk heeft ie nooit echt om je gegeven. vooral nadat ie zei dat jij geen ruzie waard bent. |
![]() |
|
Sommige hadden het erover dat je pas ECHT van iemand kon houden als je een jaar of 18 bent.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Al moet ik toegeven dat de meeste liefdes rond je 13 t/m je 18 niet zo heel erg serieus zijn. Hier zijn echter ook uitzonderingen!! Ik vindt niet dat je het op leeftijd kunt beoordelen, sommige houden echt van iemand op hun 15e andere op hun 20e, leeftijd is maar een getal weetje.. Grotendeels klopt het wel;gemiddeld gezien. Maar zijn er niet ook een hoop volwassene die dachten "de ware" te hebben gevonden maar er achteraf achterkwamen dat dit toch niet helemaal het geval was ? Je kunt niet na 3 dagen van iemand houden, wel kun je dan al 'iets speciaals' voor iemand voelen, of zelfs verliefd zijn. Houden van is iets wat moet groeien ( mijn mening )...je houdt niet van de een op andere dag van iemand???? |
![]() |
|
![]() |
Weer een schooldag achter de rug.
Het erge is dat ik nu konstant bij hem in de klas zit. We hebben een goed gesprek gehad en hij gaf toe nog wel gevoelens voor mij te hebben, maar hij wil ze niet uiten. Hij is wel bezorgd om mij. Het gaat op school sowieso al niet zo goed, vanwege emotionele problemen en nu dit er weer bij. Ik neem gewoon nooit een vriendje weer, enigste wat ze doen is pijn veroorzaken. Niet dat iemand mij ooit wil ofzo. Mannen...wat moet je er mee? |
![]() |
|
![]() |
Lieve ziggy....
Luister eens even. Ik werd in het begin altijd gedumpt!!!! Maar je mot wel begrijpen dat je nog altijd vrienden met hem kunt zijn, of niet soms??? Blijf gewoon hele goede vriednen met hem, help hem er door heen, en vraag of hij jou er doorheen wil helpen..,... Je kunt natuurlijk ook vragen of als het wat beter met jullie allebij gaat, of jullie het dan nog een keer kunnen proberen.
|
Devilbitchie !
MENS JE BENT KRANKZINNIG ! ''Ik werd in het begin altijd gedumpt''' Hallo ! Je begin is nog niet eens begonnen ! Je bent godverdomme 13 jaar. Je zou nu met je vriendinnen slaappartijtjes moeten houden en dromen over de dag dat je een scooter krijgt en uitmag! ''Ik ben verloofd'' YEAH FUCKING RIGHT Ik ben 15 en ik ga bijna 3 maanden met mijn vriend, en ik kan nog niet zeggen dat ik echt van hem houdt. Tuurlijk geef ik om hem ! maar houden van doe je van je familie en de mensen die je al je hele leven kent. En pas later als het tijd is om je te verloven (en dat is niet als je nog niet eens puber bent) dan ga je van iemand houden, dan weet je dat je je hele leven met die persoon wil delen. Denk toch eens na man ! Je maakt jezelf steeds belachelijker hier met je onzin verhalen ! He jongens ! ik kan vliegen ! ![]()
|
Zekers kan ik me bek houden ! Maar nooooit voor een gestoord wijffie van 13 die meent dat ze verloofd is..
En jij weet zo te zien helemaal niet wat 'houden van' betekent! Oh en je mag dus geen slaappartijtjes houden omdat je vriendinnen je dan verkrachten ? o ja, heel logish toch ! En waarom zou je geen vriendinnen hebben omdat je verkracht bent ? waar the fuck slaat dat nou weer op ? Er zijn 2 van mijn vriendinnen verkracht, en meen je dat ik dan ze zou pesten daarmee ofzo? Niemand gaat iemand pesten of whatever omdat ze verkracht zijn. Dat slaat HELEMAAL nergens op, en dat weet je zelf ook !
|
Ik dacht dat je ouders niet wisten dat je verkracht was ????
Hoe kunnen ze je dat van slaapfeestjes weghouden met de reden dat er wel een vader of broer zou kunnen zijn die je verkracht ? (wat overigens ook nergens op slaat) En, waar woon je dan ?
||
![]() |
Citaat:
Zo niet, dan lijkt het me verstandig om eens een psychiater op te zoeken ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() *Is nog nooit in wereldstad Sint-Willebrord geweest ![]()
||
![]() |
Citaat:
Klinkt logisch ![]()
|
Verwijderd
|
Kan het misschien wat rustiger?
![]() Iedereen heeft recht op z'n eigen mening en als je denkt dat iemand maar wat zegt, dan kun je er het beste niet op reageren, want hoe meer je erop reageert, hoe meer lol diegene heeft en hoe meer scheldwoorden er hier door het topic vliegen.. ![]() Alvast bedankt ![]() xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lees anders maar mijn prachtige announcement ofzo, daar staat precies dat dit soort dingen hier niet kunnen. Het zal de rest van het forum vrij weinig interesseren wat jullie tegen elkaar te schelden hebben, dus daarom kun je nu prive berichtjes sturen, juist om het gechat te vermijden. Veel plezier ermee ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet je nou echt niet waarom ik geen vrienden heb?/?¿?
Omdat ze me een hoer vinden, omdat ze me smerig vinden om op mijn 7de al ontmaagd te zijn. Als ik ergens in de 4de ofzo l.oop dan zeggenh, kijk daar heb je het sletje uit de 2de... En nee, ik mag van mijn ouders ook niet met die jongen omgaan, maar hij is als een broer voor me, nmou ja, ik ben ook verliefd op hem, maar het is een vriend van mijn oom, en naar die oom ( niet die ene) ga ik vaak.... Ik wil er wel wat aan doen, maar zonder mijn ouders, en zonder spigische hulp..... of hoe je het ook schrijft. waarom begrijpt niemsand mij gewoon
|
~dark voice~~Thanx =oD
En devilbitchie.. niemand begrijpt jou omdat er geen reet van je verhaal klopt.. net zeg je dat je ouders het goed vinden dat je met die jongens omgaat.. en nu opeens niet meer en nu is het ook nog maar 1 jongen ? En je zegt ook dat je het niemand durft te vertellen dat je verkracht bent.. En nou weet ineens de hele school het? Verzin eerst een logisch verhaal voordat je het gaat vertellen.. P.s. Leer nederlands.
|
![]() |
Hey ziggy,
Houden van is een groot woord,ik snap best dat je om hem geeft maar er is ook een verschil tussen houden van je vrienden of houden van je vriend... Ik denk dat je gewoon het beste een beetje afstand an hem kunt houden niet negeren maar gewoon jou gevoelens en jou problemen op een rijtje zetten en dan aan hem denken ![]() Want volgens mij kun je da wel ff gebruiken! En over die andere miep die is verloofd is en dan weer wel en dan weer niet met haar vrienden mag omgaan.......Ik denk dat je geen vrienden hebt omdat jou verhalen per minuut veranderen ![]() ![]() P.S ziggy misschien heb je hier wat aan! |
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me af waarom hier zo wordt doorgedramd over of je nu wel of niet letterlijk van iemand kunt houden als je drie weken samen bent en waarom er bijna niet op het probleem zelf wordt ingegaan.
Het punt is dat de vriend van de topicstarter kennelijk geen gevoelens meer voor haar heeft, hoe je die gevoelens ook wil definiëren, en dat hij vindt dat zij het niet waard is om ruzie over te krijgen thuis. Of je nu al echt van iemand kunt houden of niet, dat probleem blijft gewoon staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heeft Devilbitchie een eigen topic op Seksualiteit, dus als iemand iets tegen haar wil zeggen, doe het dan daar en niet in dit topic.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ow en hier snap ik niets van. Eerst heb je het over een paar jongens van 24 en je ouders vonden het wel goed dat je met ze omging, en nu opeens niet meer? En je gaat niet bij vriendinnen slapen omdat die toevallig vaders en broers hebben, maar je gaat wel om met goede vrienden van je oom die je verkracht heeft? Er klopt echt geen flikker van. En als je het zonder hulp van iemand wil doen, kun je er dus ook niets aan doen. Als je dat nu nog niet begrijpt... |
![]() |
|
![]() |
ik zei toch dat het verdomme niet die oom was, luister ik ken dei vriednen al hel erg lang en zie ide jongens als een broer van me, snap dat gewoon hij is een goede vriedn een broer...
het is nuiet die oom, en mijn ouders vonden het eerst ook geod,m totdat ze wisten da ik verliefd op hem was, en ttoen niet mer, maar daarom ga ik nu gewoon sdtiekem met hem....om
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Devil bitchy hou gewoon op met je gelul..
Dark voice en ik hebben toch nu wel genoeg bewezen dat het onzin is wat je schrijft ? Ga in godsnaam ergens anders zielig doen.. En wat maakt het uit dat dit forum ding niet gemaakt is voor deze discussie ? Als je in een geschiedenis lokaal over wiskunde gaat praten moet je toch ook niet naar het wiskunde lokaal verhuizen.. En je zei dat niemand het wist dat he verkracht bent, devilbitchy... dus hoe komen die 4-de klassers er dan bij ? En wat dark voice ookal zei.. 4-de klassers hebben gezond verstand, zo ongeveer het tegenover gestelde van het jouwe.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Dan zal ik jullie wel even een verhaaltje vertellen op mijn topic...
Weten jullie wel waarom ik mij zo klote voel omdat het uit is geggaan? Ik heb een beste vriendin...tjonge als je haar verhalen hoort dan praat devilbitchie wel anders. Mijn beste vriendin is op haar 7de verkracht. Haar ouders ging een maand later scheiden, zij ging met haar moeder mee. Mams trouwde opnieuw met een man. Haar stiefvader heeft haar vanaf dat moment seksueel misbruikt. 8 JAAR LANG!!! ze heeft verschillende zelfmoordneigingen gehad en ze snijdt nog steeds iedere avond over haar hele arm. Vorig jaar de week voor kerst is alles uitgekomen. Er is aangifte gedaan bij de politie, ma en stiefpa gingen scheiden en zij heeft een week bij een gastgezin gewoont. ze ging weer terug naar dr moeder maar in februari kreeg ze een vriend(van 16), waar ze in de zomervakantie is gaan wonen (bij ouders in dan he). in de herfst vakantie ging de verkering uit. Ze werd midden in de nacht gedumpt bij haar echte vader, die ze al meer dan 8jaar niet had gezien. Toen heeft ze 2week ruzie gehad. Ze ging toen naar een jeugdopvangcentrum, ook 2week en ging toen naar de Ruyterstee, de gesloten afdeling voor psychose-patienten. Toen ze daar na 2week weer weg moest heeft ze 5 week bij ons in huis gewoont. WEET JE WEL HOE ZWAAR HET IS VOOR MIJ OM AAN TE ZIEN HOE JE VRIENDIN KAPOT GAAT AAN PROBLEMEN??? in de kerstvakantie, het weekend na kerst heeft ze bij mij thuis een overdosis medicijnen geslikt. Mijn ex-vriend heeft me toen opgevangen, want dat was voor mij een zwaardere klap dan voor haar. Waarom ik dit vertel??? DAT IK HAAR TOCH OOK NIET GA PESTEN DAT ZE OP HAAR 7DE IS ONTMAAGD. BTW NIEMAND DOET ZO IETS WANT VERKRACHTING IS HARTSTIKKE ERG. IK GELOOF NIET EENS DAT DEVILBITCHIE IS VERKRACHT WANT ALS ZE DAT WEL IS, DAN PRAAT JE ER NIET ZO MAKKELIJK OVER. mijn vriendin zet de tv/radio uit zodra er iets op het nieuws is over verkrachting of mishandeling. ZIJ IS DRIE JAAR OUDER DAN JOU DEVILBITCHIE. Mijn vriendins problemen zijn tenminste echt, zij is nu in behandeling bij een psycholoog en ze is opgenomen in een universiteel kinder en jeugdpsychiatrie. daar zitten ook meisjes die alleen maar zijn verkracht. Niemand pest mijn vriendin over dat ze verkracht is. Heeft jou vriendin het doorgelult, jammer dan, dan moet je GOEDE vrienden uitzoeken. Ik ging bijna kapot aan haar problemen, omdat ik er tegen aan keek. Mijn ex-vriend ving me op. Nu gaat het weer heel slecht met mijn vriendin, daarom vind ik het zo KLOTE dat het uit is. Ik heb wel echt van hem gehouden, omdat hij me hielp. Hij maakte me vrolijker. |
![]() |
|
![]() |
Waarom deon jullie verdomme zo, je weet zelf verdomme niet eens hoe het is...
Ik doe dit omdat ik er nergens over kan praten, dat ik geen GOEDE vrienden kan krijgen, of dat ik vriendinnen heb die alles doorlullen, daar kan ik toch verdomme nix aan doen... En hooligirl hou jij nou es een keer je KLOTEBEK dicht!!! Denk je echt dat ik het niet erg vind. Mijn eigen moeder heeft een keer gesmeekt dat ik doodging, dat ze mij nooit gehad had!!! Ik heb vaker zelfmoord willen plegen, ik ben vaker opgenomen, maar w8 maar ik spring wel echt want dat is het enige wat iedereen verdomme wil. Als ik spring dan houden jullie op met dan gezeik. Ik heb ruzie mnet mijn ouders, mijn (ex) vriend en ik hebben ook telkens ruzie. Denk je nou echt dat ik ditr zo leuk vind, ik doe dit verdomme hier omdat ik jullie niet ken, ik kan het niet in het echt vertellen, omdat ik dat niet durf!!!! De politie die deed er bij mij niets aan, ik kan don wat ik wil maar die gast wordt alleen maar kwader en kwader!!! Waarom gelooft niemand me hier!!!!!!!!!!!!!!!!
||
![]() |
Hooligirl zei:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|