Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mjah tis nou net dat mijn nichtjes of te jong zijn of gewoon lelijk.. maar mocht dat niet zo zijn, dan zou ik er geen bezwaren tegen hebben.. ik zou niet op de kans springen nee en er wel lang over nadenken, maar opzich is het niet zo erg.. zolang je het maar niet idd meerdere generaties achter elkaar doet. Ook zou ik, ookal is het de 1e generatie zegmaar, bij een langdurige voortzetting vna de relatie eerst hééél goed nadenken en zeker weten dat mócht het kind een defect hebben, dat beide partners daar mee overweg zullen kunnen, voordat de condoom af gaat en de pil niet ingenomen wordt.
|
mensen die hier "gatver "en "ik zou het nooit doen" zeggen hebben echt makkelijk praten he.
ik ben geboren in een ander land en ben 5 jaar terug naar hier verhuist. toen kreeg ik een relatie met een meisje, en na ANDERHALF jaar bleek het dat haar vader, mijn moeders nicht was. op zo`n moment schreeuw je niet"gatver, familie". dus, voor dat je die dingen gaat zitte roepen hier, denk eerst na, als het jou zou overkomen. peace ![]()
||
Citaat:
zit nou niet echt een dichte connectie tussen jullie.. verbeter me als ik het fout heb
||
Citaat:
nou........"ik -> mijn moeder -> haar ouders -> hun broer(tje) -> hun dochter ->" dr dochter" .
|
![]() |
Wat een overdreven reacties hier, zeg.. Een neef of een nicht is dan nog wel bloedverwant maar het zijn gewoon individuen.. Vader-dochter of moeder-zoon vind ik niet kunnen, maar neef-nicht vind ik helemaal niet walgelijk. Je kunt toch verliefd op elkaar worden? Het kan dus ook gebeuren dat je sex met elkaar krijgt. Ik vind niet dat je dan samen kinderen moet nemen, omdat er een grote kans bestaat dat de kinderen niet gezond zijn. Maar je kunt toch bij elkaar blijven als je echt van elkaar houdt? ... Ik kan het niet beter uitleggen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is iedereen hier toch bekrompen zeg, godsamme!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Nuja, mij trekt het persoonlijk niets aan. Beetje tegennattuurlijk. ik heb 6 neven en 'k heb met geen een de behoefte gehad om iets te doen (nu de emeste zijn ook 5 jaar ouder en meer).
Als anderen dat nu normaal vinden is dat hun zaak. Iedere zijn mening. 'k Weet niet wat ik zou gedaan hebben als het nu wel was gebeurd. Maar is niet zo, dus, none of mt business denk ik zo.
|
ik vind dat sommige mensen een beetje sneu reageren, met gadverdamme en ieuw en vies, waar slaat dat op? net alsof je dan bizar ranzige sex hebt ofzo? i mean, dat je het raar vind, of niet vind kunnen, das dan een goeie mening, maar alleen maar bleren van, ja ranzig, gadver, goor is een beetje makkelijk...toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alweer: de kans op 'misvormde' kinderen is bijna net zo klein dan dat je geen neef en nicht bent. Lees het topic toch asjeblieft, ik heb er niet voor niets info over opgezocht! En als je dat niet wil, ook best, maar reageer dan niet zo! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex met famillie like | 20 | 22-09-2012 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft relatie met zijn zus No Quiero | 129 | 21-07-2004 13:31 | |