Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 16:38
Verwijderd
lekker hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 17:25
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
nou als je zo graag wilt bewijzen dat het allemaal wel mee valt zou ik bijna gaan denken dat je op je neefje geilt.. get a life.
Zij is diegene die d'r mening onderbouwt met feiten... get a life....

Ik zie er zelf het 'ranzige', 'idiote', 'belachelijke', etc niet van in. Hoewel ik niet snel wat met mijn nichtje zou beginnen.
De vergelijking met broer, zus of ouders vind ik hier ook niet echt opgaan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
SpiritX schreef:
Zij is diegene die d'r mening onderbouwt met feiten... get a life....

Ik zie er zelf het 'ranzige', 'idiote', 'belachelijke', etc niet van in. Hoewel ik niet snel wat met mijn nichtje zou beginnen.
De vergelijking met broer, zus of ouders vind ik hier ook niet echt opgaan.
*buigt* danku. Ik zie het ranzige inderdaad ook niet, bezit dan ook aardig wat neven en nichten die ik heus niet allemaal vaak zie, en die soms ook best leuk zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:25
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Mjah tis nou net dat mijn nichtjes of te jong zijn of gewoon lelijk.. maar mocht dat niet zo zijn, dan zou ik er geen bezwaren tegen hebben.. ik zou niet op de kans springen nee en er wel lang over nadenken, maar opzich is het niet zo erg.. zolang je het maar niet idd meerdere generaties achter elkaar doet. Ook zou ik, ookal is het de 1e generatie zegmaar, bij een langdurige voortzetting vna de relatie eerst hééél goed nadenken en zeker weten dat mócht het kind een defect hebben, dat beide partners daar mee overweg zullen kunnen, voordat de condoom af gaat en de pil niet ingenomen wordt.
Oud 07-02-2003, 00:15
sean paul
sean paul is offline
mensen die hier "gatver "en "ik zou het nooit doen" zeggen hebben echt makkelijk praten he.
ik ben geboren in een ander land en ben 5 jaar terug naar hier verhuist.
toen kreeg ik een relatie met een meisje, en na ANDERHALF jaar bleek het dat haar vader, mijn moeders nicht was. op zo`n moment schreeuw je niet"gatver, familie".
dus, voor dat je die dingen gaat zitte roepen hier, denk eerst na, als het jou zou overkomen.

peace
Oud 07-02-2003, 13:10
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
sean paul schreef:
mensen die hier "gatver "en "ik zou het nooit doen" zeggen hebben echt makkelijk praten he.
ik ben geboren in een ander land en ben 5 jaar terug naar hier verhuist.
toen kreeg ik een relatie met een meisje, en na ANDERHALF jaar bleek het dat haar vader, mijn moeders nicht was. op zo`n moment schreeuw je niet"gatver, familie".
dus, voor dat je die dingen gaat zitte roepen hier, denk eerst na, als het jou zou overkomen.

peace
dus: jij -> jouw moeder -> haar ouders -> hun broer(tje) -> hun dochter

zit nou niet echt een dichte connectie tussen jullie..

verbeter me als ik het fout heb
Oud 10-02-2003, 05:11
sean paul
sean paul is offline
Citaat:
Xanatos schreef:
dus: jij -> jouw moeder -> haar ouders -> hun broer(tje) -> hun dochter

zit nou niet echt een dichte connectie tussen jullie..

verbeter me als ik het fout heb

nou........"ik -> mijn moeder -> haar ouders -> hun broer(tje) -> hun dochter ->" dr dochter"

.
Oud 10-02-2003, 20:03
droomkoningin
droomkoningin is offline
mijn neef is toevallig wel erg leuk uitziend...
hij is net een half jaar getrouwd maar op zich om es t een keertje uit te proberen...
Oud 10-02-2003, 21:56
Black Bird
Black Bird is offline
Wat een overdreven reacties hier, zeg.. Een neef of een nicht is dan nog wel bloedverwant maar het zijn gewoon individuen.. Vader-dochter of moeder-zoon vind ik niet kunnen, maar neef-nicht vind ik helemaal niet walgelijk. Je kunt toch verliefd op elkaar worden? Het kan dus ook gebeuren dat je sex met elkaar krijgt. Ik vind niet dat je dan samen kinderen moet nemen, omdat er een grote kans bestaat dat de kinderen niet gezond zijn. Maar je kunt toch bij elkaar blijven als je echt van elkaar houdt? ... Ik kan het niet beter uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 15:08
Eline-16
Eline-16 is offline
Gatverdamme!! Dat vind ik echt heel vies en niet kunnen!! Dat doe je toch niet!! Stel je voor dat je zwanger word! krijg je een zwaar verneukt kind!!
Oud 11-02-2003, 16:48
sexylexy
sexylexy is offline
@ eline, kan toch ook met een condoom??
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Eline-16 schreef:
Gatverdamme!! Dat vind ik echt heel vies en niet kunnen!! Dat doe je toch niet!! Stel je voor dat je zwanger word! krijg je een zwaar verneukt kind!!
Als je nou gewoon het topic gelezen had, had je ook gezin dat de kans daarop weinig groter is dan als je geen familie bent.

Wat is iedereen hier toch bekrompen zeg, godsamme!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:58
casey
casey is offline
Nuja, mij trekt het persoonlijk niets aan. Beetje tegennattuurlijk. ik heb 6 neven en 'k heb met geen een de behoefte gehad om iets te doen (nu de emeste zijn ook 5 jaar ouder en meer).
Als anderen dat nu normaal vinden is dat hun zaak.
Iedere zijn mening. 'k Weet niet wat ik zou gedaan hebben als het nu wel was gebeurd. Maar is niet zo, dus, none of mt business denk ik zo.
Oud 11-02-2003, 21:11
Eline-16
Eline-16 is offline
Tuurlijk kan het met condoom maar v eel mensen denken daar niet eens over na om die te gebruiken!!
Oud 11-02-2003, 21:32
Xanatos
Xanatos is offline
dus omdat veel mensen daar niet aandenken mogen neef en nicht géén relatie hebben ?!

en de pil ?
Oud 12-02-2003, 15:03
brainless
brainless is offline
ik vind dat sommige mensen een beetje sneu reageren, met gadverdamme en ieuw en vies, waar slaat dat op? net alsof je dan bizar ranzige sex hebt ofzo? i mean, dat je het raar vind, of niet vind kunnen, das dan een goeie mening, maar alleen maar bleren van, ja ranzig, gadver, goor is een beetje makkelijk...toch?
Oud 18-02-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Eline-16 schreef:
Tuurlijk kan het met condoom maar v eel mensen denken daar niet eens over na om die te gebruiken!!
Diepe zucht...

Alweer: de kans op 'misvormde' kinderen is bijna net zo klein dan dat je geen neef en nicht bent. Lees het topic toch asjeblieft, ik heb er niet voor niets info over opgezocht! En als je dat niet wil, ook best, maar reageer dan niet zo!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten