Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2001, 18:36
niekske17
niekske17 is offline
hahaha ik ben er voor het laatst uitgestuurd samen met een vriendin, wij stonden in de aula en die stomme snoepautomaat deed het weer eens niet en we waren al te laat in de les(ook maar een minuut) maar we waren wel aan het eten en we kwamen ook zo het leslokaal binnen het was echt zo haiiii toen zei de juf ga maar weg en toen was het dus beyyyy..........
Oud 02-01-2002, 13:04
*justagirl*
*justagirl* is offline
ik un tijdje geleede bij ak.. ik moes nog al hard lachen in mun eentje gigi..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 14:36
Verwijderd
Levensverbouwing, 2 jaar geleden, omdat ik aanstalten maakte te aarzelen of ik zou gaan praten.

En in de tweede was ik klassevertegenwoordiger en werd ik er aan de lopende band uitgekickt bij aardrijkskunde omdat:
1) dat mens telkens dingen deed waartegen ik wel moest protesteren (met als hoogtepunt een elastiekjesrazzia!)
2) ik zette steevast onder elk proefwerk commentaar op haar opgaven. vond ze niet zo leuk.......
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 19:07
euro
euro is offline
Ik vorig jaar (in de 2e) bij natuurkunde omdat ik die vrouw beetje agressief was aan 't maken over het SO, wat over iets heel raars ging dat we nog niet hadden gehad , dus ik beetje erg zeuren (zie: beetje te hard praten tegen die vrouw).

Dit jaar nog niet: haliloeja!
Oud 16-01-2002, 15:40
renske_old
renske_old is offline
in de 1e en de 2e was ik er zo vaak uitgestuurd dat ze de hele school met de briefjes konden behangen (is niet zo groot) en nu valt het wel mee. De beste reden was in de 3e met engels...we mochten toen muziek luisteren en de koptelefoon van het meisje naast me deed het niet goed, en op gegevne moment ze die lerares hem uit. Toen zei dat meisje zo van.. nu hoor ik helemaal niks meer. Waarop ik heel hard door het lokaal heen schreewde "dat komt omdat dat wijf er met haar tengels aan zit!" Ik moest me toen gaan melden en voor de volgende dag een keilange tekst 5 x overschrijven, toen ik dat niet gedaan had kon ik me weer gaan melden. Dit jaar nog maar 2 x eruitgestuurd, omdat ik teveel praatte...onzin regels tog??? of moet je gewoon zorgen dat je 45 min achter elkaar je smoelwerk leert dicht te houden? vergeefse hoop!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten