![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gevoelige plekjes ij mij ^_^
|
Uit eigen ervaring: mijn vriendje kan niet klaarkomen van prostaatstimulatie alleen. Ik moet hem tegelijkertijd aftrekken, anders komt hij niet. Het gaat wel veeeeel sneller dan anders, in dertig seconden ofzow is het gepiept.
Niet dat ik het vaak doe, maar ik heb het truukje eens gelezen in een boek en we hebben het toen we beiden dronken waren voor het eerst uitgetest. Je moet als vrouw je wijsvinger goed nat maken met speeksel, en dan bij hem naar binnen gaan (is niet vies als hij net daarvoor een douche heeft genomen). Binnenin voel je een soort bal zitten, richting buik. Die masseer je met snelle circelvormige bewegingen en onder lichte druk (niet te weinig want dan voelt ie niks, niet te veel want dat doet pijn). Ondertussen trek je zijn voorhuid op en neer - snel of niet, dat maakt niet uit. De druk op de prostaat geeft (naar ik toen zag op zijn gezicht) een heeeel fijn gevoel en door de druk maakt de prostaat ook meer alcalinevloeistof aan (het witte gedeelte uit het sperma). Er komt bijna dubbel zoveel sperma uit tijdens het orgasme in vergelijking met anders. Eén van de weinige zaad-douches die ik in mijn carrière heb gekregen, dateren uit die tijd. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Prostaat bartjew23 | 11 | 27-10-2012 10:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
snap er geen drol meer van, zwanger of niet? Anoniems. | 8 | 03-12-2011 21:51 | |
Seksualiteit |
Jongens: klaarkomen zonder erectie mogelijk? sofie3 | 51 | 13-05-2006 22:31 | |
Seksualiteit |
-meiden- : tips bij pijpen Boer_kameeL | 16 | 13-11-2002 16:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ? XxBaBYGurLxX | 5 | 24-05-2002 07:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anabolen... Hornyboy | 18 | 27-03-2002 21:03 |