Advertentie | |
|
![]() |
|
De 10 genomineerden zijn;
-Kuyt (FC Utrecht) -Babos (NAC) -v.Hooijdonk (Feyenoord) -Kezman (PSV) -Gommans (Fortuna..geen vriendenpolitiek) -De Groot (Emmen) -Van der Vaart(Ajax) -Koevermans(Sparta) -Van der Laak (Den Bosch) -Ibrahimovic(Ajax..naam klopt denk ik wel een beetje) Dat van Gommans,is niet dankzij vriendenpolitiek. Hij is de beste van Fortuna en heeft in Jong Oranje onder 21 zich ook bewezen om in 1 helft twee doelpunten te maken. Als je kijkt naar de GGD op sbs6 zie je wel wat voor doelpunten hij dit seizoen gemaakt heeft! WAT EEN KANONSCHOTEN! En ook De Groot is bezig aan een heel goed seizoen.
||
Citaat:
Ik ben gek dat ik er nog op reageer maar jij hebt echt geen verstand van voetbal ![]() Er zijn zoveel spelers geweest die in de Gouden Gids Divisie topscorer waren maar het in de eredivisie niet konden maken. Dat niveau verschil is nog zo groot. Waarom denk je dat De Groot door Utrecht verhuurd is aan Emmen. Omdat hij genomineerd is voor beste speler in Nederland zeker. ![]() Fortuna Sittard is de slechtste club in het betaalde voetbal en scoort heel weinig doelpunten(behalve gister dan) maar toch hoort Gommans bij de 10 beste spelers in Nederland ![]() Van der Laak was bankzitter bij Den Bosch dat vorig jaar degradeerde. Hoogendorp, Vennegoor of Hesselink, Bruggink, Sibon enzovoort schat jij niet hoger in dan die prutsers Ook opvallend is dat je naast Babos alleen maar aanvallers noemt, geen Chivu geen Van der Vaart ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waterreus doet het ook leuk hoor, maar als hij bij een club als NAC ofzo speelde, dan had hij er gegarandeerd meer tegen gehad dan nu. En ik denk ook meer dan Babos nu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook ben ik Van Bommel, Bouma, Hofland, Van Der Meyde en Waterreus vergeten op te noemen bij spelers die jij vergeten bent. Allemaal spelers met interlands achter de naam maar Gommans ook in oranje onder de 21 ![]()
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 11:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verander mn mening.
Kezman nog steeds mijn persoonlijke nummer 1, daarachter Robben, ergggg goede speler ![]() Verder is het natuurlijk wel duidelijk dat Pierre ook erg goed is... Hij zit Kezman (helaas) nogal op zn hielen.. En dat terwijl hij zo lang geblesseerd is geweest... Zlatan vind ik echt een eikeltje ![]() ennuhm.. WATERREUS TOPPIE ![]() En verder..tja..van der Vaart is niet slecht, maar ik ben niet echt enthousiast over hem. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
3 van de Ajax-relschoppers aangegeven, nooit meer in de ArenA Verwijderd | 134 | 08-05-2004 17:55 | |
Vrije tijd |
Nederland vs Schotland number9 | 322 | 21-11-2003 08:51 |