Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 10:44
Verwijderd
Ik zou echt niet weten tot welke groep ik behoor. Ik let er niet zo echt op. Vind het wel leuk om er veel over te lezen te bekijken maar breng het dan niet meteen ook ff in praktijk uit.
Wanneer ik weer ff de stad in ga om wat kleren te kopen dan is dat, of omdat ik de bepaalde kelding stukken mooi vind of omdat ik toevallig gewoon kleding nodig heb. En vaak zijn het dan de kleding die pas nieuw zijn en in de mode zijn.

Het is niet zo dat ik kijk wat andere aan hebben en dan denk; oh dat is nu dus in de mode, laat ik dat ook maar ff kopen. Absoluut niet. Want dat is meelopen met de rest.

Verder heb ik ook een beetje een eigen style. Ik combineer vaak verschillende kleding stylen tot iets wat IK mooi vind en bij MIJ past, met soms de kleine details erbij uit de nieuwste trends

Wat me wel vaak opvalt is dat wanneer ik iets nieuws zie wat dan echt de mode gaat worden het volgend seizoen, dan komt het wel eens voor dat ik het dan ook wil. Puur omdat het totaal anders is dan dat er op dat moment nog word gedragen. Het is ff appart, en daar hou ik wel van. Ja en ik doe het dan ook vaak om de reactie die dan worden gegeven "'boh jij bent gek, dat je daarin rond loopt".. een tijdjuh later is het echt een trend geworden en dragen ze het ook. Ja das gewoon komische om elke keer weer mee te maken

Dus tjah.. volgens mij hoor ik wel un beetjuh bij elke groepjuh ofzow

Trouwens.. voor jongens ligt het ook heel anders vind ik. De manne mode veranderd niet zo heeeeell erg snel.. ja wat kleine details worden gewijzigd en meer niet. Maar wil je als meisje up to date erbij lopen mag juh wel heel veel geld hebben om om de 2 a 3 maanden het nieuwste van het nieuwste te kopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 20:15
rodina
rodina is offline
1.

Koop veel modebladen, surf 't internet af. Maak dingen zelf, omdat de collecties van gucci, D&G, Fendi etc allemaal erg leuk zijn maar voor een 17 jarige niet werkende scholier niet te betalen.
Oud 04-02-2003, 17:10
winnetou!!!
winnetou!!! is offline
heb jij je lesboek soms overgeschreven?

maar ik behoord bij groep 1 hoor ik lees de bladen, vriendinnen studeren mode, ik kan voorspellen, trendreacties voorspellen, probeer zelf ook wel nieuwe dingen uit, etc
Oud 04-02-2003, 17:17
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
winnetou!!! schreef:
heb jij je lesboek soms overgeschreven?
Okal komt ut uit een boek, wat is daar in godsnaam erg aan .... alsof jij al je idieën/kennis uit t niets heb verzonnen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:05
karamba
karamba is offline
Dat ligt er heel vaak aan... Welke persoon? Welke situatie? Wat was er aan vooraf gegaan? Nou ja... ik accepteer normaal best snel iets omdat ik niet echt een persoon voor een stevige discussie ben. Ik accepteer het dan niet voormezelf maar laat een ander maar zn gang gaan. Mijn handelings-snelheid met redens bedenken is soms ook niet zo snel dus dan laat ik het er maar ook bij zitten met de smoes 'tja, vind ik ook'. Maar als ik een goeie reden heb pik ik het echt niet. Als ik echt veel van iets weet enzo kan ik snel antwoorden teruggeven en dan staat mijn mening ook. Dan heb ik een hele trage acceptatie snelheid. Dan heb je een slechte aan mij. Ik sta open voor anderen maar echte meningen van leuke onderwerpen krijg je bij mij niet zo snel weg.
En dan proberen niet ongeduldig te worden als de ander NIET open staat voor mijn mening... das moeilijk!!!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:18
Ieme
Ieme is offline
Dikke 5.

Ik loop alleen ergens in omdat IK dat leuk vind, niet omdat het hip en in de mode is. Wat wel lullig is, is dat je ergens mee loopt (meestal iets van ketting ofzo (niet aan broek), maar dan zelf geknutseld/verzonnen bla) en dat het dan een maand later ineens 'in' is. Dus dat je dacht orrigineel te zijn....
Oud 09-02-2003, 15:41
Verwijderd
ik hoor bij groep 1 en 5.... het kan me geen fuck schelen wat in de mode is.. maar heel vaak ben ik op[ zoek naar iets speciaals, vind dat eindelijk in één of ander vaag ver-weg-winkeltje en een maand later heeft de hennes ut (ik noem: kniekousen, ruitjesrokjes, beenwarmers, kralenarmbandjes in blije kleurtjes, ehmmm... dur was nog meer maar me hersens kunnen het ff niet meer aan)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten