Ik zou echt niet weten tot welke groep ik behoor. Ik let er niet zo echt op. Vind het wel leuk om er veel over te lezen te bekijken maar breng het dan niet meteen ook ff in praktijk uit.
Wanneer ik weer ff de stad in ga om wat kleren te kopen dan is dat, of omdat ik de bepaalde kelding stukken mooi vind of omdat ik toevallig gewoon kleding nodig heb. En vaak zijn het dan de kleding die pas nieuw zijn en in de mode zijn.
Het is niet zo dat ik kijk wat andere aan hebben en dan denk; oh dat is nu dus in de mode, laat ik dat ook maar ff kopen. Absoluut niet. Want dat is meelopen met de rest.
Verder heb ik ook een beetje een eigen style. Ik combineer vaak verschillende kleding stylen tot iets wat IK mooi vind en bij MIJ past, met soms de kleine details erbij uit de nieuwste trends
Wat me wel vaak opvalt is dat wanneer ik iets nieuws zie wat dan echt de mode gaat worden het volgend seizoen, dan komt het wel eens voor dat ik het dan ook wil. Puur omdat het totaal anders is dan dat er op dat moment nog word gedragen. Het is ff appart, en daar hou ik wel van. Ja en ik doe het dan ook vaak om de reactie die dan worden gegeven "'boh jij bent gek, dat je daarin rond loopt".. een tijdjuh later is het echt een trend geworden en dragen ze het ook. Ja das gewoon komische om elke keer weer mee te maken
Dus tjah.. volgens mij hoor ik wel un beetjuh bij elke groepjuh ofzow
Trouwens.. voor jongens ligt het ook heel anders vind ik. De manne mode veranderd niet zo heeeeell erg snel.. ja wat kleine details worden gewijzigd en meer niet. Maar wil je als meisje up to date erbij lopen mag juh wel heel veel geld hebben om om de 2 a 3 maanden het nieuwste van het nieuwste te kopen.