Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 18:46
Yohst
Yohst is offline
lijkt mij een behoorlijke eikel als ik dat zo lees, sorry

Oud 06-02-2003, 11:18
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Dreams schreef:
lijkt mij een behoorlijke eikel als ik dat zo lees, sorry

oja, je bent niet goed in bed dus je bent een eikel?
Oud 06-02-2003, 14:39
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
HAHAHAHA LOL!!! ik kom echt niet meer bij!!! we hebben die condooms geprobeerd... en nou kwam ie helemaal niet meer!!!
hij had wel een stijve?
Oud 06-02-2003, 15:10
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik denk dat praten misschien helpt. gewoon vaak genoeg over hebben of zelf t heft in handen nemen. de wanneer hij weer een bepaalde foute move maakt hem daarop corrigeren. stel hij sabbelt voor de zoveelste keer zo fout aan je tepel, je hebt t er met m over gehad maar hij doet t nog steeds, duw zn hoofd gewoon weg en laat weten dat je t niet wil. zelfde met dat beffen, als hij t zo oncharmant doet, duw zn hoofd weg. misschien dat hij dan merkt hoe erg je t vindt dat t zo gebeurd.
en nee, sex is idd niet alles. maar t is wel een onderdeel voor velen in een relatie. dus jah, toch een beetje erg jammer als dat vervelend verloopt.

in het begin was de sex bij ons ook niet zo lekker voor mij. als hij klaar was, was de sex afgelopen. dan gingen we over op knuffelen, alsof ik geen behoefte had klaar te komen. nou dat heb ik m toen wel na een paar keer laten weten. en ja, nu wil hij altijd dat ik kom en vraagt hij tijdens de sex hoe ik me voel, of hij t goed doet enzo en allerlei lieve dingen... hij was nl bang mij kwijt te raken en hij had t zelf niet door. jongens...

succes btw!
Oud 06-02-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
HAHAHAHA LOL!!! ik kom echt niet meer bij!!! we hebben die condooms geprobeerd... en nou kwam ie helemaal niet meer!!!
wel lang genoeg doorgegaan dan...? ik kwam er gisteren achter dat seks een uur kan duren... misschien wordt 't bij jouw vriend ook zoiets met die condooms

er zijn ook condooms met ribbeltjes of nopjes erop, dat moet dan fijner zijn voor de vrouw, als jullie die gebruiken is het misschien niet meer zo erg als hij gauw klaarkomt...?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:58
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Kun je niet gewoon wanneer hij eens niet bijzonder bezig is kreunen van de 'pijn'. 'auw auw, eeeeh .........(,-- knaap in kwestie) kun je niet wat meer met ........... en langs...............en dan ook nog een beetje....................want dan doet het geen pijn en het lijkt me zo ontzettend lekker.'

Uiteraard doet hij het dan verkeerd maar kun je het faken van de
pijn even doorzetten tot hij goed bezig is.

'Aauw nee het is daar erg gevoelig nu, misschien moet je zachter met......../harder met............ of probeer eens................ uit het nachtkastje.'

Kijk en mocht er dan verbetering in zitten dan zeg je dat het zoooooo ongelofelijk goddelijk was en dat hij echt de grote koning is.

Mocht je overigens het een en ander om hem geven dan vind ik dat je absoluut niet mag zeggen dat hij een 'kleine' heeft en al helmaaaaal niet dat die van je ex groter was.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 02:30
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
alwaysgood schreef:
maak het dan uit, als je vindt dat hij er niks van kan. Je moet het positieve van iemand inzien
Dan laat ze dus echt zien dat het alleen om de sex gaat. Niet doen dus.
Oud 07-02-2003, 17:46
Yohst
Yohst is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
net alsof hij het niet eens probeerd goed te doen :/
Oud 07-02-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:

t is ook nooit goed bij jou he komt ie is t niet goed, komt ie niet maar kan ie wel langer doorgaan is t ook niet goed

ga anders naar christine le duc of een ander sexshop en leg t daar uit, en dan zeggen ze wat je t beste kan gebruiken, simpel
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:44
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Dat vinden vrouwen. Wist je dat niet?
Oud 09-02-2003, 22:21
MeMyselfAndI
MeMyselfAndI is offline
Citaat:
eztah schreef:
Transparante,
Gevormde condooms van natuurlijke rubber latex,
voorzien van een speciaal glijmiddel dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurige seks.
Verpakking 12 stuks
Graag gedaan
ik heb die dingen ook wel es geprobeerd omdat ik ook vrij snel klaarkwam. sorry hoor maar het maakte echt geen ene fuck verschil uit. nu na een paar maanden sex heb ik wat meer ervaring en ik merk dat dat wel helpt het gaat een stuk beter nu.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 22:24
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik was al een tijdje verliefd op M, hij bleek nog verliefder op mij te zijn. Beide hebben we onze relaties afgekapt.
Sinds kort gaan we met elkaar naar bed. we hebben allebei al twee bedpartners gehad. ik heb wel langere relaties gehad dan hij, maar goed, als je twee partners hebt gehad kan je toch wel aannemen dat je daar een beetje van hebt geleerd.
NIET DUS!!! Hij bakt er echt niks van!!! hij zoent nu wat beter dan eerst, maar dat was eerst ook niks. In bed issie al helemaal slecht!! Hij likt alsof er een halfdooie vis tussen je benen ligt, hij sabbelt aan m'n tepels, kan totaal niet vingeren, heeft een zeer klein gevalletje, en komt binnen een minuut klaar... en echt lekker neuken kannie ook al niet....
in andere woorden: hij kan er echt niks van. ik probeer hem heel subtiel wat dingen over mijn lichaam te leren, maar volgens mij steekt ie er niet echt veel van op. laatst zei hij tegen mij dat het bij mij alleen om seks draait, omdat ik hem voor de gein een smsje stuurde met : gefeliciteerd, u wint een waardebon voor een keer gratis seks!
hij zei dat dit hoerig overkwam. ik werd heel boos op hem, en heb hem gezegd dat het mij helemaal niet alleen maar om seks gaat, maar om het lol hebben samen, want ik kan wel ontzettend met hem lachen. ik heb hem duidelijk gezegd dat als ik voor de seks zou blijven, ik al lang weg was geweest, omdat ie helemaal niet zo goed is in bed. later heb ik mijn excuses hiervoor aangeboden, omdat het natuurlijk toch vrij lullig is om dit te zeggen, en heb tegen hem gezegd dat ie mijn lichaam wat beter moet leren kennen.

Seks is niet alles, maar ik zou het wel leuk vinden als hij wat leert als ik hem wat zeg... wat moet ik nou doen???
Bij mij langs kome, kun je wel lekkere sex krijge, ondertusse denk je gewoon aan je vriend.

Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 23:15
GRRR
GRRR is offline
dream on
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:20
*mystery*
*mystery* is offline
nja, kijk, dat iemand na een lange tijd niet komt is niet erg, maar als ie na 3 kwartier bereden worden nog niet komt.... maakt niet uit hoor, we hebben er heel hard om gelachen.

ennuh, dat verschil tussen me ex en hij is duidelijk wel te voelen... geloof mij nou maar, het verschil tussen 12 en 22 cm voel je echt wel....
Oud 16-02-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
nja, kijk, dat iemand na een lange tijd niet komt is niet erg, maar als ie na 3 kwartier bereden worden nog niet komt.... maakt niet uit hoor, we hebben er heel hard om gelachen.

ennuh, dat verschil tussen me ex en hij is duidelijk wel te voelen... geloof mij nou maar, het verschil tussen 12 en 22 cm voel je echt wel....
...want 22 cm doet pijn en 12 niet? of 12 cm is vrij normaal en 22 cm niet?

maar ehm... ik noemde ook 1 uur... dus dat is meer dan 3 kwartier...

misschien moet je dingetjes gaan combineren
hij masturbeert vlák voordat jullie sex hebben met 'gewoon' condoom (of pil oid)
óf
hij masturbeert een week niet, en dan hebben jullie sex met die performacondooms

kijken hoe dat werkt

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 13:33.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten