![]() |
|
![]() |
Kun je niet gewoon wanneer hij eens niet bijzonder bezig is kreunen van de 'pijn'. 'auw auw, eeeeh .........(,-- knaap in kwestie) kun je niet wat meer met ........... en langs...............en dan ook nog een beetje....................want dan doet het geen pijn en het lijkt me zo ontzettend lekker.'
Uiteraard doet hij het dan verkeerd maar kun je het faken van de pijn even doorzetten tot hij goed bezig is. 'Aauw nee het is daar erg gevoelig nu, misschien moet je zachter met......../harder met............ of probeer eens................ uit het nachtkastje.' Kijk en mocht er dan verbetering in zitten dan zeg je dat het zoooooo ongelofelijk goddelijk was en dat hij echt de grote koning is. Mocht je overigens het een en ander om hem geven dan vind ik dat je absoluut niet mag zeggen dat hij een 'kleine' heeft en al helmaaaaal niet dat die van je ex groter was. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
t is ook nooit goed bij jou he ![]() ![]() ga anders naar christine le duc of een ander sexshop en leg t daar uit, en dan zeggen ze wat je t beste kan gebruiken, simpel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nja, kijk, dat iemand na een lange tijd niet komt is niet erg, maar als ie na 3 kwartier bereden worden nog niet komt.... maakt niet uit hoor, we hebben er heel hard om gelachen.
ennuh, dat verschil tussen me ex en hij is duidelijk wel te voelen... geloof mij nou maar, het verschil tussen 12 en 22 cm voel je echt wel....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ehm... ik noemde ook 1 uur... dus dat is meer dan 3 kwartier... misschien moet je dingetjes gaan combineren hij masturbeert vlák voordat jullie sex hebben met 'gewoon' condoom (of pil oid) óf hij masturbeert een week niet, en dan hebben jullie sex met die performacondooms kijken hoe dat werkt ![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 13:33. |
![]() |
|
|